Tijdelijk €25 aanbetaling

RCN Domaine de la Noguière

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN Domaine de la Noguière voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 612 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping RCN Domaine de la Noguière is een gezinscamping op een half uurtje rijden van de Côte d'Azur. Vooral leuk voor de wat jongere kinderen, de animatie gaat 's avonds niet te lang door. In het restaurant kun je gevarieerd eten door het wisselende dagmenu. Franser kan het bijna niet: de camping ligt naast een mooie wijngaard.

612 Reviews over RCN Domaine de la Noguière

• 9PT20-10-2022

In een woord: TOP!

Een verblijf om over naar huis te schrijven, dit dan ook gedaan en de kaart bij de receptie op de post gedaan. Hier stond bijna dagelijks het vriendelijke gezicht van Gaby. Geen vraag te moeilijk en erg goed thuis in de omgeving. Fantastische tip mogen ontvangen. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt bij de dames en heren van de animatie. Niet alleen de kinderen, ook wij. Het aanbod was divers en in de avonden leuke activiteiten/bands gezien! In de ochtend lekkere broodjes halen, ontbijten en dan naar het zwembad, FAN-TAS-TISCH!! Het sanitair wordt goed schoon gehouden maar helaas zijn er altijd mensen die het vies achterlaten. Een tip aan andere kampeerders; laat jonge kinderen niet alleen naar het toilet gaan. Speciale vermelding voor parkbeheerder Daniel; aanwezig, beleefd en bereikbaar!

Tot volgend jaar!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10R. de la Rie11-10-2022

Blijft heerlijke camping!!!

We komen hier al jaren voor een kortere of langere tijd. Met de kinderen in het hoogseizoen en nu we daar niet meer aan gebonden zijn, heerlijk in het naseizoen. Het is dan nog mooi weer, tussen de 24 en 28 gr, en een stuk rustiger op camping en in omgeving. Dat bevalt ons ook goed. Maar toch nog genoeg mensen op de camping, waardoor er een gezellige sfeer blijft. Restaurant is dan ook nog open, brood blijft te bestellen, zwembad is nog te gebruiken, wat ons betreft top!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Martijn08-10-2022

In potentie perfect

Ligging ten opzichte van steden en omgeving werkelijk fantastisch! Wij hadden een heerlijk rustige stacaravan aan de noord-west kant van de camping, hierdoor ook totaal geen last van de weg.

Zijn wat dingetjes die aandacht nodig hebben, zo sluit er werkelijk geen 1 kinderhekje (bij zwembad of speeltuin) op de manier zoals het hoort. Dus als ouder van een kruipende baby kun je dan 80miljoen keer opstaan om het hekje in het slot te doen zodat je kind niet verzuipt. Simpel op te lossen lijkt me. Ook de badmeesters zijn drukker met hun internetbundel dan met hun werk. Ook simpel op te lossen.

Vriendelijke beheerder en animantieteam maken het helemaal af, zeker een herhaling waard!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Karin26-09-2022

Prima

Wij verbleven in stacaravan Antibes aan de rand van de camping. Prima, rustige plek met mooi uitzicht. Caravans staan niet zo dicht op elkaar met redelijk wat groen eromheen. Heel fijn. Grote veranda, fijne bedden. Niets mis mee. Heel veel Nederlanders op deze camping, wat niet vreemd is, maar het geeft andere sfeer dan een Franse camping. In september was er geen animatie meer (gelukkig) en de bar bij het zwembad was dicht (ook niet erg). Zwembad ligt erg mooi, helaas grotendeels zeer ondiep (waarom?) waardoor baantjes zwemmen lastig ging. Ik vond het een mooie camping met een prachtig uitzicht. Groot nadeel is de ligging aan de DN7, een erg drukke weg en het verkeerslawaai was continu aanwezig. Misschien zaten wij ongunstig icm de windrichting en we kwamen net van een zeer rustig gelegen camping, maar ik vond het zeer storend en zal hierdoor niet zo snel nogmaals hier gaan logeren.

• 10Mieke Terwel17-09-2022

Fijne camping

We staan op een mooie plek met privé sanitair en prachtig uitzicht. Dat vinden wij erg prettig. Je kunt leuke uitstapjes maken naar het strand en de zee, maar ook het achterland heeft zijn bekoring.

• 10Activiteiten
    • 10Waardering
    • 10Onderkomen
  • 8Fam. M.03-09-2022

Bijna perfect 😉

Fijne stacaravan en van alle gemakken voorzien. 80% is Nederlands dus dat maakt dat vriendjes/vriendinnetjes snel gemaakt zijn. Leuke activiteiten werden er georganiseerd door animatie vooral de Swingo was een van de toppers.

Iets minder vonden wij het vooraf handdoekjes leggen op de ligbedden in de ochtend en dan in middag pas echt gaan zwemmen. Dat er geen wandelpad/binnen door weg vanuit camping naar het plaatsje Le Muy is, je moet noodgedwongen lopen langs een 90 kilometer weg, 1x gedaan maar is niet prettig. Het zwembad gedeelte bij de glijbanen is aan een opknapbeurt toe. Er zijn life guards bij zwembad maar letten meer op telefoon dan op zwembad. Kinderen klommen hierdoor vaak op de glijbanen.

• 8Activiteiten
    • 8Waardering
    • 8Onderkomen
  • 10J P03-09-2022

Fijne camping

Prachtige omgeving, en op de camping is het ook prima vertoeven. Heerlijk zwembad en savonds even een frietje halen met fatsoenlijke porties voor een nette prijs. Het is goed te zien dat er fors geïnvesteerd word in de camping.
    Tip, maak de plaatsen vlak en breng een laagje grind aan.

• 8Activiteiten
    • 10Waardering
    • 10Onderkomen
  • 8Anno29-08-2022

Heerlijke vakantie

Terug gekomen van een heerlijke vakantie op RCN Domaine de la Noguière. Wij hadden een prachtige staanplaats met mooi uitzicht. Van te voren gebeld met RCN om te reserveren en de medewerkster zocht samen met ons naar een plekje op de kaart. Ontvangst was vriendelijk, later vonden wij bij vragen de medewerkster bij de receptie moe en uitgeblust overkomen. De snelweg hoor je goed, in de nacht is de weg steeds te horen als een geruis. Ook wij hebben regelmatig bezoek gekregen van wilde zwijnen die op zoek zijn naar etenswaar. Voor kinderen die in een tentje slapen naast de caravan was dit wel een angstige ervaring. De eerste week waren er veel jongeren die het leuk vonden om midden in de nacht een speurtocht te gaan lopen met daarbij horende gegiechel. Prachtige omgeving met heerlijke stranden en leuke uitstapjes naar de bekende badplaatsen. Wij gaan volgend jaar weer naar deze top camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Elisa28-08-2022

Genoten op deze camping

Ontzettend genoten van onze vakantie op deze camping. Vorig jaar waren we hier ook, toen waren we minder enthousiast , maar we gaven het nog een kans. Sanitair verbeterd, er waren geen dingen meer kapot. Nog niet heel schoon, maar dat komt ook door de gasten. Wel irritant dat je vaak onder een koude douche staat. Plek was super. Heel veel ruimte. Zeer tevreden. Zwembad geweldig. Wel bomvol, alle bedjes waren vol. Maar hier kunnen ook niet meer bij. Loungebar bij zwembad goed eten. Lekker Nederlandse mayo etc. Restaurant voor , ook goed, heerlijk gegeten. Fijn animatie team, en personeel ! Fijne diensten op zondag door spreker. Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, en wij dus ook. Omgeving is mooi! Tips: Monaco, Venetië van Frankrijk,Saint tropez, shoppen in Nice moet ook geweldig zijn, en de mooiste watervallen van Frankrijk 🤩 nadeel camping: veel jongelui snachts met lawaai.en tot 23uur 3x in de week muziek.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 4Anoniem25-08-2022

Hogere verwachtingen!!

Vorig jaar op een RCN camping in Nederland gestaan en omdat dit erg goed was bevallen, nu La Noguire geboekt. Flinke tegenvaller voor wat betreft staat van het sanitair en hygiëne. Toiletgebouw was ronduit smerig, werd nauwelijks en maar half schoongemaakt. Daarnaast werd vaak al halverwege de avond een gedeelte van de toiletgebouwen afgesloten i.v.m. overlast van jongeren.
    Zwembad leuk, maar voor het aantal gasten erg klein en druk. Veel te weinig ruimte in het zwembad en te weinig ligbedden. Ook is het aan te raden een voorkeur op te geven v.w.b. je plek. Plaatsen vaak veel te klein voor caravan en voortent. Last van bomen op de plek of je zit zowat met je voortent in die van de gasten naast je. Verder mooie omgeving voor uitstapjes.

• 2Staat v/h sanitair

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • PaardrijdenNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (3)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)