Camping RCN Domaine de la Noguière

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info

Camping RCN Domaine de la Noguière is een gezinscamping op een half uurtje rijden van de Côte d'Azur. Vooral leuk voor de wat jongere kinderen, de animatie gaat 's avonds niet te lang door. In het restaurant kun je gevarieerd eten door het wisselende dagmenu. Franser kan het bijna niet: de camping ligt naast een mooie wijngaard.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Domaine de la Noguière voor je op een rij gezet:

Contact

528 reviews over Camping RCN Domaine de la Noguière

• 9fam otter19-10-2019

Heerlijk

Fantastische camping, vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad. Erg fijn is dat je kunt communiceren in het Engels en Nederlands. wij waren met onze dochter van 15 en zoon van 11 ze hadden meteen vrienden. mooie omgeving alles is goed te rijden met auto, wel druk op de weg maar je bent op vakantie ontspan en geniet van de omgeving. wij komen volgend jaar terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8H vansoeren196517-09-2019

Mooie camping

Mooie camping in een omgeving waar veel te doen is, dichtbij de zee

• 9M.15-09-2019

Wij komen zeker nog eens

Leuke camping, mooie omgeving, schoon sanitair gebouw en vriendelijk personeel.

• 9Eetgelegenheden

• 8Lijntje6007-09-2019

Prima vakantieplek

Heerlij k schaduw grote plaats en prachtig zwembad

• 10Marcel06-09-2019

Fantastiche Camping voor een

Heel vriendelijk personeel (vooral de activiteiten Dames en Heren waren top), super accommodatie en fantastisch zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Geert six06-09-2019

Gewoon top!

Met een beetje schrik naar RCN Domaine de la Noguière vertrokken. Normaal boeken we een 5 sterren camping, maar RCN Domaine de la Noguière moet hier in geen geval voor onderdoen. Geen grootse avondshows maar deze hebben we in geen geval gemist. Animatie op maat van onze kinderen. Mss wat kleinere campingplaatsen dan we meestal gewoon waren maar dit werd duidelijk vermeld bij het boeken en was op zich geen probleem. Sanitair goed onderhouden. Kortom we hebben een top vakantie gehad met het hele gezin.

RCN Domaine de la Noguière, Parkbeheerder, Parkmanager, 11-09-2019

Beste Geert,

Een 10, wat een prachtig cijfer! We zijn blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad op RCN Domaine de la Noguière. We hopen u nog eens terug te zien.

Met vriendelijke groet, Team RCN Domaine de la Noguière

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Amanda Duyvestein05-09-2019

Leuke verzorgde camping, half uurtje van de kust.

Wij hebben hier eind augustus een excellent-caravan van touroperator gehuurd. Heel vriendelijk ontvangen door het touroperator-echtpaar Bert en Alda. Wat fijn is aan deze caravans is dat er standaard een BBQ bij zit, muggenhoren voor de ramen en goede verduisteringsgordijnen. Alleen de bedden liggen niet fantastisch. Alle stacaravans (ook die je huurt via RCN) staan zo dat je niet snel bij een ander op zijn bord kan kijken. Camping ziet er verzorgd uit, vriendelijke medewerkers, keurige zwembaden(slim om een ‘opblaasuurtje te doen) leuk terras bij het restaurant. De laatste week van de schoolvakantie was de snackbar al gesloten en werd t rustiger op de camping. Aan het park is een klimparcour, wat 2 avonden per week geopend is. Bij de receptie is er (voornamelijk gewoon) brood te koop, soms croissantjes/Chocobroodjes. In dorpje leuke markt, strand is wel half uurtje rijden, net zoals Fréjus en St Maxim (leuk stadje).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Prook1628-08-2019

Frankrijk Noguire

Prima camping, mooie ligging, goede faciliteiten, vriendelijk personeel, alleen jammer dat de campeerplek een brok steen is wat lastig tent opzetten was. wellicht goed vermelden om teleurstelling en frustratie te voorkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jos27-08-2019

Mooie camping

Wij komen hier al vele jaren, het valt echt op dat er veel is gebeurt op de camping, in positieve zin.

• 6Eetgelegenheden

RCN Domaine de la Noguière, Parkmanager, 28-08-2019

Beste Jos,

Bedankt voor uw review. Heel goed om te horen dat al onze inspanningen en veranderingen opvallen en zo positief ervaren worden!

Wij hopen u ook volgend jaar weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Team RCN Domaine de la Noguière

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Yourfriends427-08-2019

Gemoedelijk, kindvriendelijk

Hele gemoedelijke, kindvriendelijke camping. Veel Nederlandse gasten en overal kan men met de Nederlandse taal terecht. Voor de kids super leuke animatie, enthousiast team, leuke activiteiten. Jammer dat er voor de volwassenen Savonds weinig te doen is. In de 2 weken dat wij hier waren, eenmaal een bingo op het terras. Je bent al snel op je eigen veranda aangewezen. Eten in het restaurant tweemaal erg lekker! Bij drukte merk je dat de organisatie beter geregeld kan worden. Zwembad top, alleen, wat doet de badmeester er? Staat uitgebreid te douchen, knapt een uiltje en was er ons inziens voor de sier. Zonde. Bedjes wel wat weinig, maar wij hadden met 2 jonge kinderen weinig tijd om te zonnen. Omgeving prachtig! Gorge de pennafort aanrader met kinderen! St tropez viel ons tegen. Antibes ook de moeite om heen te rijden. Fréjus en st Raphael heerlijk om in de avond te wandelen over de markt. Kortom, geslaagde vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

41 tips over Camping RCN Domaine de la Noguière

• Fam. van Gaalen, 11-05-2019

Tips voor in de omgeving: - Cactustuin met grot in Monaco (Jardin Exotique) - Waterval Belvedere de la Cascade - Met de boot mee door Port Grimaud en de uitkijktoren - Vélorail de la Sainte Baume - Waterfietsen en zwemmen in de meren in de buurt - Saint Tropez - Dagje strand - Abdij van de Thoronet

• Rolf Rosenbrand, 08-01-2019

breng een bezoek aan Gorges de Pennafort, vlak achter de camping. Op de parkeerplaats onde het tunneltje door en je komt in fantastische omgeving. Lekker om even af te koelen. Wel waterschoenen mee.

• Niki Loonen, 08-05-2014

Er veel leuke uitjes in de omgeving. Wandelen fietsen, strand, stedentrips, etc.

100 vragen over Camping RCN Domaine de la Noguière

• Monique, 23-08-2019

Ruime plek met schaduw

Wie kan mij vertellen welke plekken er schaduw hebben en ruim zijn ivm grote caravan.

Alvast bedankt

• femke langerak, 13-07-2019

mooie baaien

waar zijn leuke baaitjes

• femke, 18-06-2019

jeugd

kunt iemand mij vertellen of er juli jeugd komt van tussen de 15 en 18?

Arie, 25-06-2019

Ja hoor jeugd genoeg tussen de 15 en 18

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • Aantal glijbanen2

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras