Géén boekingskosten

Camping de la Meije

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLa Grave

We hebben de beste aanbieders voor Camping de la Meije voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

46 Reviews over de la Meije

• 6Tessa28-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar, omgeving wel

Het uitzicht was mooi en omgeving fijn. De plek zelf was klein. Op de website wordt een grote plek beloofd. Het was nu hutje mutje in hoogseizoen en er stonden zeker wel 100 plekken vol ipv 40 a 50. Verder geen leuke eigenaresse, was vooral bezig met zoveel mogelijk plekken bezetten. Sanitair was wel schoon.

• 9Natuur
  • 10Ermers11-08-2022

Fantastisch! Prachtige camping!

Prachtige en super verzorgde camping!! Hele mooie plaats met uitzicht op de La Grave en de La Meije! Heerlijke zwembad, schoon sanitair met toiletpapier, fijne douches! Oneindig veel wandel en trailpaden. Een dorp met bakker, supermarkt (tevens vers brood) en met meerdere restaurants (en als aanrader Les bois des Fées)

• 10Natuur
  • 8Fam. Jansen09-11-2021

Prachtige plek!

Wat een fantastische plek is dit! 's Ochtends uit de vouwwagen stappen en dan uitkijken op de besneeuwde bergtoppen met daarboven een strakblauwe lucht is heerlijk! Samen met de eigenaresse een plek uit mogen zoeken. Sanitair is prima en schoon. We waren al gewend om zonder slippers naar binnen te gaan vanuit de vorige camping. Is ook helemaal geen probleem, alleen was het met temperaturen tussen de 5-10 graden in de ochtend en avond soms wel fris. Via een weggetje omhoog binnen 5 minuten in het dorp om vers brood te halen bij de bakker. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Kortom, een stukje paradijs voor de natuurliefhebber!

• 8Natuur
  • 8Vakantiegangers12-08-2021

Sfeervolle camping met prachtig uitzicht!

Schaduwrijke plek tussen de bergen met uitzicht op de la meije, wat prachtig is vanuit je hangmatje. Er heerst een gezellige sfeer en dorpje dichtbij op loopafstand! Iets eerder gegaan vanwege het weer (bleek achteraf overal wel wat slechter te zijn) en hadden gereserveerd, toch kosten niet in rekening gebracht en was geen probleem, dus prima! Klein minpuntje is temperatuur van zwembad. Al met al een mooie camping en de rit ernaar toe is ook mooi!

• 8Leonie10-08-2021

Mooie camping met schitterend gletsjerzicht

Fijne , schone camping met schaduwrijke plekken. Voor de prijs een camping met veel extra zoals zwembad en speelmogelijkheden. En het dorp is op loopafstand met voldoende winkels en terrasjes. Vanuit de camping een mooie wandeling gemaakt langs de rivier die goed staat aangegeven met gele bordjes. Vanuit de dorpen in de buurt mooie wandelingen te maken voor iedere leeftijd en conditie

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Simon21-09-2020

De camping ligt erg mooi in de bergen, met direct uitzicht op de gletscher. We zijn hier met 3 kleine kinderen en uiteindelijk 2 weken gebleven. Er is veel te doen, mooie wandelingen, fietsroutes en goed zwembad; er heerst een actieve sfeer. Onze kinderen spelen overdag met andere kids van de camping; waardoor wij konden ontspannen. Het dorp is 5 minuten lopen. We vonden de eigenaresse erg aardig en behulpzaam. Er werd extra schoongemaakt, wat wij belangrijk vonden in deze tijd. ‘S nachts hoor je alleen de rivier en koeien, wel een warme slaapzak meenemen. Thanks voor the great holiday!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Reina15-08-2020

Top camping

Hele fijne camping met prachtig uitzicht, vond het daar heel rustgevend met het geluid van een stromende rivier en koeien/geitenbellen. Je kan er heerlijk wandelen. Vanuit de camping ben je binnen 5 min in het dorp. Vriendelijk personeel waarvan 1 Nederlands sprak wat ook heel fijn was. Ook genoeg speelmogelijkheden voor kinderen. Kortom we hebben het heerlijk gehad en mochten we weer naar de Franse alpen gaan kiezen we zeker voor deze camping

• 9Catherine10-08-2020

Super camping en fijne hulp!

We hebben dankzij Nathalie een heel goed verblijf gehad nadat mijn man in het ziekenhuis was opgenomen. Onverwacht moest hij worden afgevoerd met de ambulance naar z’huis in Briançon. Goed om te weten voor anderen; Nathalie bemiddelt hier in voor je indien nodig. Je kunt haar dag en nacht bellen! Als je zelf kunt rijden kun je naar de SEH in Briançon rijden. (Anders dan in NL kun je je daar gewoon melden met een klacht, hou wel rekening met wachttijd). De ambulance zit schuin rechts tegenover de uitrit van de camping in het dorp. Overigens is er ook een (huis)arts in het dorp met een behoorlijke voorraad medicatie (er is geen pharmacie nl). Ondanks de volle camping hebben we een paar nachten extra kunnen blijven omdat we niet konden reizen, kregen we alle zorg en medewerking. Zo fijn in de stress van een ziekenhuis opname! Maar los daarvan is het een hele toffe camping, met het aller-állermooiste uitzicht, en komen we zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Nienke06-08-2020

Geen aanrader

Grote camping met weinig behulpzame eigenaresse. Te weinig sanitaire voorzieningen voor de hele camping. (Vaak een wachtrij) Rondom covid geen enkele maatregelen genomen + 1 handpompje handzeep die regelmatig leeg is. Wel fantastisch uitzicht op de bergen en veel te wandelen in de omgeving. Erg toeristisch gebied.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Maaike01-08-2020

Prachtige plek

Prachtige camping in een schitterende omgeving. Met onze 3 kinderen hier een week gestaan en vanuit hier veel gewandeld. In de middag lekker afkoelen in het zwembad, perfect! De kinderen vermaken zich goed met andere kinderen. Het is er gezellig druk, niet te. Actieve vakantiegangers en na 22u is het heerlijk stil en lekker koel om te slapen. Je hoort de rivier en de bellen van de koeien aan de andere kant van de rivier. Wat wil je nog meer? Goede wandeltips kregen we van andere campinggasten wat een perfecte mix is van gezinnen, ouderen zonder kinderen, jongeren etc. Wat ook fijn is: de bakker in het dorp is al vroeg open en verkoopt vanaf vroeg in de ochtend heerlijk brood! Alleen even naar boven lopen en je bent er.

Camping de la Meije info

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Verbeterd reinigingsprogrammaBeschikbaar