Géén boekingskosten

Camping Paradis Domaine de Miremer

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLa Garde-Freinet

We hebben de beste aanbieders voor Camping Paradis Domaine de Miremer voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 100 reviews

Meer camping info

100 Reviews over Paradis Domaine de Miremer

• 2N Douma27-09-2022

Nooit meer.

Bij aankomst heel heet en meteen het zwembad in, maar dat mocht niet. Strenge onaardige badmeester, nam zijn taak veel te serieus. Alleen strakke zwembroeken. Ik de NL en Engelse site erbij. Stond het niet. Hij liet de Franse site zien waar het wel stond, met een houding dat ik het wel had kunnen weten. Vreemd. Kinderen mochten bijna niks in het zwembad. Zo zag ik Nederlandse gezinnen aankomen,zonder strakke zwembroek. Bijna alleen Fransen. Onze stacaravan lag helemaal aan het einde, naast ongezellige arbeiders en rond schemer veel wilde zwijnen naast je plek. Waardoor thuis komen laat niet veilig voelde. De airco was niet aan bij aankomst, dus uren wachten tot enige verkoeling. Koel kreeg dat ding het niet. Onze kinderen moesten in de woonkamer op de grond eronder liggen. Voor Nederlanders geen fijne plek. Voor alles wilden ze geld. WiFi duur en alsnog slecht.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 10Caroline Benetti21-09-2021

Heerlijke plek !

Deze camping is echt fijn eind augustus/begin september in een mobil home voor twee pubers, een kleintje van 3 en mijzelf: rustig en veilig. Een aardige badmeester en iedere dag nog genoeg activiteiten voor de kinderen, ondanks het eind van het seizoen. Een goed restaurant waar altijd plaats is en waar de bediening snel is. Je kunt merken dat er nog verbeteringen aan worden gebracht, vooral wat betreft het terrein, maar ondanks dat is het rustig. Volgend jaar weer !

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne en Peter Brune26-08-2021

Formidabel

Domaine de Miremer is formidabel. Zeer hulpvaardig en vriendelijk team, zowel de mensen van onderhoud, animatie als van het restaurant. De directeuren werken hard mee om alles op rolletjes te laten lopen. Nieuwe stacaravans op percelen met genoeg privacy. 2 prachtige nieuwe zwembaden met voldoende ligbedden en een kinderbad. Het restaurant is van zeer goed niveau voor een acceptabele prijs. Op korte afstand van verschillende prachtige dorpjes en heerlijke strandjes. Wij bevelen dit domein van harte aan!

• 10Bernard22-01-2021

WOW what a place

WOW. We were pleasantly surprised by this place. Everything was so well done. We spent days walking, cycling, relaxing, swimming we even managed to get to St. Tropez for a lovely day out and walked along the port with an ice cream. The camp is incrediable. This place really is something special. Looking forward to visiting it again

• 10Amellie19-01-2021

We had the most wondeful holiday. The staff were so fun, lovely and helpful. We have relaxed, had fun and enjoyed every moment. We will definately be returning. Thankyou team Berard

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Sonia12-11-2020

Heerlijke vakantie, stacaravans zijn echt geweldig, personeel is behulpzaam en vriendelijk. We zullen volgend jaar terugkeren. Bedankt team Berard

• 9Erik04-04-2020

Domaine de Miremer, nieuwe luxe camping per 2020

Per 1 juni 2020 nieuwe verwarmde zwembaden en nog veel meer. Het zal een 4 sterren luxe camping worden. U zult camping De Bérard niet meer herkennen.

Domaine de Miremer is een heerlijke, zeer luxe en rustige familiecamping waar u kunt genieten van de rust en de prachtige natuur, maar vlakbij de drukte en gezelligheid van de Cote d’Azur.

• 8Paul Heikens24-01-2019

Aanrader voor iedereen!

Heerlijke camping met caravans van touroperator. In de caravan airco en o.a. Nederlandse TV (had van mij niet gehoeven maar de kids waren er blij mee) Voor de prijs van Noordwijk aan zee naar St Tropez

• 7Eetgelegenheden
  • 10fam. Bruin28-11-2018

Wat een heerlijke gemoedelijke en rustige camping!

We Komen al vele jaren aan de cote d'azur. Vaak op veel te dure groet campings aan de kust met zeer veel staanplaatsen. Nu voor de eerste keer dat we voor een kleine 3 sterren camping hebben gekozen. Dit was voor ons echt een openbaring, De camping ligt in een geweldig mooie bergachtige omgeving en kent zelfs in augustus een heerlijke rust. We hebben gehuurd van Nederlandse eigenaren. Alles helemaal verzorgd. Een stacaravan op een zeer grote eigen plek met heel veel privacy en mogelijkheden om lekker buiten te kunnen koken. Dit hebben wij op veel duurdere campings zo kort bij de kust niet eerder mee gemaakt. Onze kinderen hebben zich met veel andere kinderen ook op en top vermaakt. Niet alleen in de zwembaden maar ook bij allerlei andere activiteiten. Wat de camping echt bijzonder maakt is dat je van af de camping zonder file alle mooie plekken kunt bekijken. En dat voor zeer redelijke prijzen. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 6Vakantieganger16-09-2018

Leuk voor ruim een week. Niet langer.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De wegen zijn best slecht en behoorlijk steil. Sanitairgebouw dat lager gelegen is oud en vies. Zwembad is lekker maar de bodem is erg vies. Eigenaresse is supervriendelijk.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar