9.7FenomenaalScore uit 8 reviews

Camping Domaine de Miremer

Social media

Instagram, Facebook

Camping Domaine de Miremer

Deze familiecamping is volledig vernieuwd in 2020. Het bijzondere is dat hij midden in de weelderige natuur ligt in de Golf van St Tropez. Genieten van de zon in onze luxe stacaravans van topklasse met airconditioning en privéterrassen. Sommige hebben een eigen jacuzzi op het halfoverdekte of overdekte terras. Er zijn 2 zwembaden en een peuterbad beschut tegen de zon en een prachtig aangelegd zandstrand met palmbomen. Domaine de Miremer heeft voor elk wat wils, of je nu op zoek bent naar een wandeling buiten het seizoen in de schitterende natuur of een ontspannen vakantie op onze mooi aangelegde camping. Activiteiten voor jong en oud worden van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat georganiseerd door ons animatieteam. De spa verwelkomt je het hele jaar door voor massages en natuurlijke behandelingen. Het restaurant is open van half april tot eind oktober (openingstijden en sluitingsdagen afhankelijk van het seizoen), net als het brood en de croissants en het zwembad in dezelfde periode.

Reviews

Na een gigantische metamorfose in 2021 is de camping omgetoverd tot een ware oase van rust en luxe, waar verbeteringen continue plaatsvinden. Vakantiegangers zijn vooral te spreken over de zonnige vakanties, de netheid en de compleetheid van de faciliteiten, waaronder de heerlijk rustige zwembaden en het prima voldoende restaurant met zijn grote porties tegen lage prijzen. De vriendelijkheid van het personeel maakt de ervaring onvergetelijk, en de nieuwe, topklasse stacaravans samen met de verwarmde zwembaden en nieuwe spa worden ook hoog gewaardeerd. De speciale ruimte voor kinderen zorgt voor een extra dimensie aan de familievriendelijke sfeer. Kortom, deze camping is een echte aanrader voor een heerlijke, rustige en luxe vakantie.

Faciliteiten

• Wasmachine
  • Kluis
Entertainment
  • Aantal zwembaden

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.