Tijdelijk €25 aanbetaling

Port Pothuau

We hebben de beste aanbieders voor Camping Port Pothuau voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 383 reviews

Meer camping info

383 Reviews over Port Pothuau

• 7Barbara07-09-2022

Prima camping

Prima camping om een keer heen te gaan. Zwembad is fantastisch. Wij waren met drie kinderen in de leeftijd van 1, 4 en 6 en voor alle leeftijden was het goed te doen! Camping is prima, niet perse 4 Sterren waard als je het mij vraagt. Grootste min punt waren de muggen. Was niet tegen aan te sprayen. Hebben van alles tegen geprobeerd maar er hielp maar weinig tegen. Daarnaast via allcamps geboekt en dan verwacht je minimaal dat er iemand Engels kan praten maar dat is niet zo. Idd erg Franstalige camping.

Omgeving camping is top, veel te doen en prachtige strand.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Inge14-08-2022

Geweldige camping,heel Frans,weinig Nederladers

2 weken hier geweest in juli/aug 2022. Eigen caravan. Gezin met 3 kids 16,11,7 jaar. Zwembad is heerlijk, niet koud, je loopt er zo in. Wel druk. Maar was elke dag rond de 34 graden dus waren blij dat we konden afkoelen. Sanitair is schoon, helaas wel eigen wc papier neenemen. Dat vonden wij een minpunt. Camping is echt Frans, weinig Nederlanders. Animatie alleen Frans. Meeste personeel spreekt geen Engels. 1 vrouw achter receptie spreekt Nederlands dat is wel heel fijn. Omgeving is prachtig, wel heel druk alles. Prachtige stranden, je kijkt zo naar de bodem. Wij hebben genoten met ons gezin.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Regina19-08-2020

Fijne camping

We hebben een fijne vakantie gehad, het enige waar we veel last van hadden waren de muggen en de vliegen, iets waar jullie niks aan kunnen doen

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Arno12-08-2020

Leuke camping als je niet voor de rust komt

Geen geschikte camping voor caravans of tenten. Is echt een huisjes park. Los daarvan ligt het in de aan vliegroutes van hyeres airport. Dat houd in vanaf s'ochtends tot savonds kun je de de grote vliegtuigen bijna aanraken. En tussen door vliegen de helikopters vrolijk rond. S avonds na 20.00 begint de entertainment tot een uur of 23.30. Zo luid als of ze moeten concurreren met de omliggende campings. Wat ook niet meer van deze tijd is. Dat je op een 4 sterren camping je eigen wc papier moet meenemen. Wat wel mooi is. Is het zwembad. Dat is prima. Waarschijnlijk hierdoor de 4 sterren. Want door de ligging en sanitair is het geen 4 sterren waard. Maar dat is mijn opinie.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Denis22-09-2019

Très bon camping

accueil impeccable, sanitaires spacieux et propres emplacements de belle taille et bien ombragés. Tarifs super compétitifs. La piscine est magnifique avec un couloir à contre courant, spa, ... Seul petit bémol, des avions de ligne passent au dessus du camping mais ils sont tout de même peu nombreux et pas de passage de 22h00 à 7h30 donc le calme du camping n' est pas remis en cause.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Denis22-09-2019

Bjr ,séjour de 15 jours en sept nous sommes aller une fois au restaurant du camping pour manger des spaghetti froid j ai bien demander de les réchauffer mais sans résultat.

• 4Eetgelegenheden
  • 10Jennifer19-09-2019

Vacances en famille

Franchement nous avont passez 2 semaines au top....la supérette des prix exorbitant, la piscine était froide pour moi et faudrais mettre plus d'animations et les variés sinon tout était top

• 10Eetgelegenheden
  • 9Patetmyr18-09-2019

Petite remarque

Bonjour, Nous venons depuis quelques années déjà et maintenant même nos enfants et petits enfants sont clients. Néanmoins nous regrettons l’obligation d’attendre 16h pour prendre possession des lieux (si le mobil home est libre) évidemment. D’autant que bien souvent en fin de séjour nous repartons bien avant l’heure voir même la veille. Pour les arrivées il faut tenir compte des clients qui ont parcouru une longue distance avec des petits. Très cordialement

• 9Patrick17-09-2019

camping calme,personnelagréable,mobile-home confortable,complexe aquatique sympa,très bon séjour.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Céline16-09-2019

Très bon séjour, manque piste cyclable près du camping pour rejoindre Hyères a pied. Très bon accueil personnel très sympathique, adresse a retenir.

• 9Eetgelegenheden

• BoogschietenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne