Camping Port Pothuau

Laatste review

kom tot rust

Edith/Aschwin,
10-10-2018

Wifi mag best gratis zijn voor een langer verblijf dan 3 weken is wifi te beperkt en te duur

Kenmerken

20 reviews over Camping Port Pothuau in het Nederlands

kom tot rust

Edith/Aschwin,
10-10-2018

Fijne tijd gehad bij jullie, nette camping, zwembad heerlijk, goede ligging en super dat je met het busje naar het strand kunt.

We maakten gebruik van het kleine sanitair gebouw, hier geen warm water en geen privacy wat toilet betreft, doordat er altijd wel iemand staat af te wassen. Maakten dan ook veel gebruik van het grote toilet gebouw, deze goed, alleen hier en daar gaten in de wandjes van de douches, ook wel kijk gaten, dit kan echt niet meer in deze tijd!

Wensen jullie veel succes en misschien tot ziens!?

Super goede animatie alleen jammer dat het alleen in het

Sacha van der Donk,
13-8-2018

Super goede animatie alleen jammer dat het alleen in het Frans was. Hierdoor was het voor onze kinderen niet toegankelijk.

Go4Holiday.nl

Mooie camping & erg mooi zwembad

Bas,
5-8-2018

Mooie camping & erg mooi zwembad. Wc's mogen iets vaker schoongemaakt worden en sommige auto's mogen iets rustiger rijden op de camping weg.

Middelmatig

Tom,
23-7-2018

Wij zaten op het kleine gedeelte waar niets was voor de kinderen.

Kinderen moesten dan steeds de baan oversteken.

Moetsen steeds lang aanschuiven voor het gebruik van een douche omdat er weinig waren en het steeds werd gebruikt door mensen die in een stacaravan zaten.

Water om af te wassen was nooit warm, de douches werden dan weer te heet.

Animatie voor kids enkel Frans.

camping is klein en modern en word goed onderhouden er word veel met de kinderen gedaan in hoogseizoen is het druk veel rumoerige jeugd, jammer dat wifi niet gratis en abonnement is prijzig

Heel mooie camping, aanrader.

Dimitri,
17-7-2018

Heel mooie Franse camping en propere accommodatie en een superzwembad met animatie. Restaurant iets minder. Er wordt heel veel gerookt en als niet-roker en een kind met astma niet echt voorziene plaatsen om apart te zitten. Yvonne (receptie) is een supervriendelijke spontane vrouw die altijd voor je klaarstaat. Een aanrader om met het gezin naartoe te komen. Je moet wel uitrijden om naar het strand te gaan en de omgeving te bezichtigen.

prima camping, net sanitair prima zwembad

Richard,
14-7-2018

prima camping, net sanitair prima zwembad. Als kampeerder hadden we wel het gevoel dat er te veel stacaravan zijn in verhouding tot vrije plaatsen. Afstand naar sanitair gebouw net te ver. Kwaliteit pizza onder de maat. Afstand naar dorpje te ver om te lopen, kampeerplek onverzorgd. Complimenten aan Yvonne; zeer correct.

Geweldig maar niet te spreken over de redders !

Dorien leysen,
13-7-2018

Zeer tevreden van deze camping .. niet alle luxe maar zeker genoeg faciliteiten voor elk wat wils .. nabij gelegen dorpen zijn zeer gezellig , shoppen , eten , wandelen , genieten van het uitzicht ! Top ..

echter alleen niet te spreken van de redders aan het zwembad !!!! 2 redders die NOOIT heel de zwembad kunne bewaken + mijn zoon die super graag van de glijbaan gaat mag niet omdat hij te jong is .. akkoord zolang ze deze lijn doortrekken tussen alle andere redders , personen ( niet enkele de mooie mama met kinderen doorlaten!! ) en ook onder hun lunchepauze !! Ruzie gehad met 1ne omdat wij toch nog is probeerde nadat weer een andere mama met dochter ging en wij weer niet mochten .. Dus bijdeze ouders met jonge kinderen begint al maar aan uw uiterlijk te werken .. echt jammer door dit kom ik hier nooit meer !!

Wat stoorde ons.

E.J.O. Scheltus,
7-7-2018

De wifi, is echt veel te duur, zou best wat minder mogen.

Dat jullie geen controle over de muggen hebben dat snappen we

Wij hebben elk jaar met plezier naar het geknetter van de muggenlampen geluisterd, maar dit jaar mochten de vakantiegangers lek gestoken worden. Omdat een paar mensen die daar een vaste standplaats hebben het geknetter als overlast ervaarden. Nou laat er in de perioden dat wij er waren geen vaste klanten aanwezig zijn in de buurt van de lampen. Ik vind dit niet kunnen dat jullie alle andere gasten in feite zeggen bekijk het zelf maar en doe er iets aan. Op deze manier gaan de gasten weg blijven. Ted (mijn man) heeft zelfs medicijnen moeten gaan nemen, waar onder cortisol, antibiotica en nog een zalf. Hij zat helemaal onder en sommige plekken waren wel 5 cm groot. En dit voor zo een mooie camping waar wij nu al jarenlang zo graag komen en ook willen blijven komen. Iedereen altijd even vriendelijk. Alsjeblieft doe wat aan die muggenplaag op de camping. De huisjes konden we helemaal ongedierte vrij houden, Maar op het heerlijke terras lukte dat jammer genoeg niet. Caroline, ik heb je jammer genoeg niet gezien dit jaar, maar wil jullie allemaal bedankten voor jullie grote inzet ook voor mensen met een beperking.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Port Pothuau in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Port Pothuau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.