6.4VoldoendeScore uit 222 reviews

Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Camping Verdon Parc (Gréoux-Les-Bains) ligt vlak aan de rivier de Verdon. Dit maakt het een fijne plek voor het hele gezin. Ook het zwembad met de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. De animatie is in het Frans. Je kunt voor elke dag stokbrood bestellen van het winkeltje. De camping zit vlakbij...

Wat zeggen bezoekers over

Verdon Parc

6.4VoldoendeScore uit 223 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

223 reviews

Park ligt erg afgelegen in de bergen
Door Linda op 07-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Grote camping aan de rivier Verdon. Voornamelijk Franse gasten. Gebruik gemaakt van 6 persoons stacaravan met airco. Camping winkel heeft alleen wat drinken. Grote supermarkten ( casino, carrefour, Intermarche en l' leclerc) op 15 tot 30 minuten rijafstand. Zwembad en lagune zijn veel te klein/ te weinig bedjes voor aantal gasten. Ook na 17 uur kun je hier niet terecht. Zwembad is open tot 20.00 uur. Personeel aan receptie is vriendelijk. Binnenkomst op camping verloopt via slagboom, dit werkt niet altijd even soepel waardoor je vaak moet wachten. Er is weinig ruimte wat vooral bij de Fransen regelmatig voor stress zorgt. Eindschoonmaak is ter plekke nog te boeken, hier rekent men 90 euro voor.

Prima camping in een leuke omgeving!
Door Fam.W. op 28-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

11 dagen op deze camping gestaan met onze kinderen van 3 en 6. Grote plekken met voldoende schaduw, wel vrij duur. Leuke speeltuin en stormbaan in de buurt van de kampeerplek. Zwembad en rivier ook vlakbij. Zwembad heel leuk, maar in onze periode (hoogseizoen) overvol. Camping bestond voor het grootste gedeelte uit huuraccommodaties, sommigen erg ver lopen van zwembad, receptie etc. Focus leek ook meer gericht op de accomodaties, sanitair niet altijd even schoon, water niet altijd warm genoeg en veel douchekoppen waar een slechte straal uitkomt, onderhoud loopt wat achter. Ondanks dit een topvakantie gehad, de kinderen hebben zich heel goed vermaakt, ook zonder animatie, want die was alleen in het Frans en voor wat oudere kinderen. Mn Fransen op de camping, voor ons geen probleem. Leuke omgeving, met onze ebikes leuke tours gemaakt, bv naar plateau van Valensole. Genoeg te wandelen in de omgeving en Greoux is een mooie plaats!

Ik zou deze camping niet aanraden aan vrienden!
Door V. op 19-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Grote camping met alleen maar Fransen. Ook alleen Frans georiënteerd. (animatie, info). Tussen 16.00-19.00 inchecken en dan kom je om 16.30 uur aan en dan zeggen ze dat het nog wel 2 uur kan duren voordat je caravan schoon is. Buiten wachten, het is 36 graden.. Te klein zwembad voor zo'n grote camping. Handdoekje leggen mag niet (helemaal voor), maar dit wordt alleen in het Frans aangegeven, dus na de lunch de 1e dag waren onze handdoeken weg... Er is een supermarkt, maar daar is niks te krijgen. Brood voor lunch en ontbijt moet je een dag van te voren bestellen anders heb je geen vers brood. Tennisbaan is in zeer slechte staat, wel gratis met rackets. Wij zaten in een stacaravan met airco. Mooie caravan en ligging met een tuin. Alles aanwezig. Sanitair voor kampeerders zag er gedateerd uit. De omgeving is prachtig en je kan veel uitstapjes maken. Dorpje kan je lopend naar toe met restaurantjes (20 min). Supermarkt (10 min rijden)

Verdon Parc

Attention !
Door Maxitax op 13-09-2021
Gereisd met partner

Belle région, bel endroit. Le camping est beau d’origine, pas très bien entretenu. Nous sommes venus comme passants et avons payés notre séjour au moment d’arrivée. Ils nous ont facturé 15 € comme frais de réservation, ce que nous avons aperçu qu’après avoir payé. Selon la réceptionniste nous avions demandé une place, donc réservé une place…… Il nous a fallu beaucoup de persuasion avant d’être remboursé.

Geen aanrader, onvoldoende onderhouden
Door Virginie Hannes op 04-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

De camping ligt in een mooie omgeving. Aan de oppervlakte ziet alles er mooi uit, mooi ingericht sanitair bijvoorbeeld. Maar het wordt niet voldoende onderhouden. Tijdens ons verblijf hebben we geen enkele keer kunnen douchen met warm water. 's avonds en 's morgens waren de toiletten erg vuil en niet gepoetst (van onze sanitaire blok). 's avonds tot laat animatie die je heel goed tot aan de andere kant van de camping hoort (tot middernacht). Geen aanrader, wij gaan niet meer terug, ondanks de mooie omgeving.

Mooie franse camping in schitterende omgeving
Door Marcel op 16-07-2020
Gereisd met jonge kinderen

Wij hadden een stacaravan die erg gunstig stond t.o.v. zwembad/receptie.

Het was vrij rustig (veel caravans leeg) waarschijnlijk door corona en dat wij vroeg in het seizoen waren.

Mooie vriendelijke camping met voornamelijk franse gasten. Heerlijk zwembad en fiets crosbaan voor de kinderen. De camping ligt aan de verdon en daar kunnen ze heerlijk dammen bouwen of met een band dobberen.

Mooie mtb omgeving met uitgezette routes.

Als alle caravans vol zitten is het zwembad misschien wat klein maar nu ideaal.

Plaatsje op 15 minuten lopen maar wel flinke klim. Wij zouden zeker de camping aanraden of een keer terug komen.

Info

BP 50 Domaine de la Paludette, F-04800

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.