Camping Verdon Parc

6.2Voldoende

• 5.2Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Verdon Parc (Gréoux-Les-Bains) ligt vlak aan de rivier de Verdon. Dit maakt het een fijne plek voor het hele gezin. Ook het zwembad met de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. De animatie is in het Frans. Je kunt voor elke dag stokbrood bestellen van het winkeltje. De camping zit vlakbij een meertje en in het dorp kun je lekker eten.

218 reviews over Camping Verdon Parc

• 8Marcel16-07-2020

Mooie franse camping in schitterende omgeving

Wij hadden een stacaravan die erg gunstig stond t.o.v. zwembad/receptie.

Het was vrij rustig (veel caravans leeg) waarschijnlijk door corona en dat wij vroeg in het seizoen waren.

Mooie vriendelijke camping met voornamelijk franse gasten. Heerlijk zwembad en fiets crosbaan voor de kinderen. De camping ligt aan de verdon en daar kunnen ze heerlijk dammen bouwen of met een band dobberen.

Mooie mtb omgeving met uitgezette routes.

Als alle caravans vol zitten is het zwembad misschien wat klein maar nu ideaal.

Plaatsje op 15 minuten lopen maar wel flinke klim. Wij zouden zeker de camping aanraden of een keer terug komen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    4Lengel21-09-2019

Te druk, te groot, verouderd sanitair.

Grote camping, zand met stenen/grind als onderbodem voor tent. Luide animatie in de avond. Verouderd sanitair op de camping, stop op babybad en toiletpapier bij kindertoilet ontbraken, douches waren lauw. Na klacht hierover ingediend te hebben geen verandering gezien.
    Heel veel campers, een enkele caravan. Eten in de camping winkel is heel duur. 1 euro voor zeer mager stokbroodje. Vriendelijk personeel.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Darisa15-08-2019

Prima maar prijzig park met mooi relaxt zwembad

Prima park wat mooi ligt aan riviertje omgeven door bergen. Wij vinden het wel een beetje te prijzig voor de kampeerplaats die je krijgt. Nu hebben we wel gezien dat er ook beter bedeelde plekken zijn. Ook qua sanitair gebouw. Sommige zijn nieuwe sommige gedateerd. Het is er trouwens niet druk want er zijn veel mobil homes en die maken geen gebruik hiervan. Er is elke avond vertier dat over de hele camping te horen is. Doordat we er tot nu toe geen gebruik van hebben gemaakt kunnen we daar niet over oordelen. Het zwembad is mooi omringd door planten en leuke zit hoekjes. Vaak voldoende stoelen en geen handdoekje leggen. Ook leuk enthousiast animatie team. Wel alles in het Frans. Ondanks het hoogseizoen oogt het niet te druk. Kortom een leuke, iets te prijzige camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Robin van de Bruinhorst06-05-2019

Mooie stacaravan, in prachtige omgeving

In de meivakantie 10 dagen op Verdon Parc verbleven. Vooral hiervoor gekozen vanwege het aanbod van de Privilege Club Stacaravans. De 6-persoons stacaravan was top: groot terras, buitenkookplaat en vooral genoten van de tropische douche. Heerlijk. De camping ligt in een prachtige omgeving: echte aanraders zijn de Gorges du Verdon (Route des Crêtes), Moustiers Saint Marie, de bakker in het dorp (elke ochtend hier op de fiets brood gehaald), prehistorisch museum in Quinson met Nederlandse audioguide, Lac d'Esparron.

De camping zelf was aardig, maar niet bijzonder. Het was nog rustig, meeste gasten zijn Frans, en de bar/winkel/restaurant zijn nog niet echt actief open. De afhaalpizza en friet waren wel uitstekend. In april was alleen het overdekte zwembad open. We wisten dat men streng was, maar dit was in het voorseizoen wel erg overdreven. Er mag naast zwemmen verder bijna niets.

Maar al met al genoten, ook vanwege het lekkere weer!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Jurgen20-09-2018

Super!..

Schitterende camping in een geweldige omgeving. Goede raad voor alle noorderburen die verwachten dat er n Frankrijk Nederlands of Engels gesproken wordt: blijf thuis of ga naar Engeland. Of doe zoals de Belgen: leer Frans en stop met zeuren. Voor alle anderen: zeker een aanrader!...

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Richard12-08-2018

Mooie camping maar dan wel voor de fransen.

Prima camping erg mooi gelegen met van alles in de buurt. Lac st croix . Gorges du verdon en Silans de cascades (waterval) zijn zeker een aanrader. Ook het nabijgelegen lac d esparron is geweldig. De animatie was prima maar wel alleen gericht op Fransen. We voelden ons als hollanders er op sommige momenten niet welkom. En dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Om die reden zullen wij niet terugkeren naar deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Smolenaars11-08-2018

Prima camping maar gericht op Fransen.

Inprincipe een prima camping. 1 Sanitair gebouw waren ze op aan het knappen. Over sommige zaken is echter niet goed nagedacht. Achter sommige wasbakken is een muurtje waar je de toilettas op kan zetten maar te smal zo dat deze er af valt. Ook zitten er nu al veel kranen los. Verder is het sanitair goed met in dit gebouw regendouches en in sommige doucheruimtes ook nog een douche voor de kinderen. Wat ons heel erg tegen viel was de animatie. Alles in het Frans terwijl de helft van de camping volstaat met nederlanders. De kinderen kunnen nergens aan meedoen want alle activiteiten zijn gericht op Fransen. Tijdens de shows (die overigens wel goed zijn) werden er regelmatig kinderen op het podium geroepen. Ook nu alleen Fransen en de Nederlandse kinderen stonden te kijken en hadden geen idee waar het over ging. Alle informatie boekjes van de camping waren alleen in het Frans. Zelfs bij de receptie zitten soms mensen die geen Engels spreken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Emile Husmann08-08-2018

Nooit meer

De camping oogt rustig, voornamelijk Franse die naar het lijkt elk jaar terug komen. Wat erg naar is dat je werkelijk niets mag doen in het zwembad, alles wat plezier brengt in zwembad voor kinderen zoals een balletje gooien mag NIET. Verder is de animatie in het Frans en er wordt weinig ondernomen andere Nationaliteiten. Wij hebben na deze keer wel gezien.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8N05-08-2018

Mooie omgeving, Frans georiënteerde camping.

Mooie zwembaden, ze liggen mooi en alles is schoon en goed onderhouden. Veel ligstoelen en ligbankjes. Bar bij het zwembad ook prima, genoeg ruimte.

Glijbanen gaan vaak pas smiddags open, voor onze kinderen geen probleem geweest, maar wel een beetje bijzonder. Leuke water-fontein speelplaats.

Stacaravan schoon, prima. Geen informatie over camping of omgeving gekregen, behalve een overzicht van het animatieprogramma, alles in het Frans. Personeel spreekt slecht tot weinig Engels. Alle animatie in het Frans. Ze organiseren wel een aantal leuke activiteiten in/rondom het zwembad.

Savonds tot 23 uur nog vaak wat rumoerig, muziek tot 22.30 uur.

Rivier is leuk, helder water, ligbedden staan klaar. Wel ijskoud water.

Dorp Greoux is gezellig. Lekker gegeten hier en hier personeel in de restaurants wat ook Engels spreekt en erg vriendelijk !

Omgeving bij de Gorges is prachtig!

• 7Eetgelegenheden

• 7Heldenm05-08-2018

Mooi camping, maar teveel op Fransen gericht

Mooie camping aan de rivier de verdon. Wel een grote camping; dus druk in zwembad. Desondanks veel ligbedden en lekker zwembad. Zwembad opent om 10.00u en de glijbanen rond 11.00uur. We hadden een heel mooi stacaravan (prestige, nummer 206). Deze echt ruim, luxe en nieuw; een aanrader. Grote mintpunt van de camping is dat de animatie alleen in het Frans is. Jammer voor de Nederlanders en Engelsen die in grote betalen aanwezig zijn. Ook weinig tot geen informatie bij aankomst. We konden pas om 17.00u in ons huisje en dat terwijl je het huisje al om 10.00u moet verlaten. Geroux is een leuk dorpje en ook in de omgeving is genoeg te beleven. Op 5 km ligt het meer esparon du verdon; prachtig helder water en niet koud. Voor bezoek met auto 4 euro afrekenen. Ook canoenen in Montpezat is een aanrader. Kortom; mooie camping die voorheen onderdeel uitmaakte van yellow village, jammer van de enkel Franstalige animatie.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Verdon Parc info