Camping Verdon Parc

• 5.1Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Verdon Parc (Gréoux-Les-Bains) ligt vlak aan de rivier de Verdon. Dit maakt het een fijne plek voor het hele gezin. Ook het zwembad met de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. De animatie is in het Frans. Je kunt voor elke dag stokbrood bestellen van het winkeltje. De camping zit vlakbij een meertje en in het dorp kun je lekker eten.

217 reviews over Camping Verdon Parc

• 4Lengel21-09-2019

Te druk, te groot, verouderd sanitair.

Grote camping, zand met stenen/grind als onderbodem voor tent. Luide animatie in de avond. Verouderd sanitair op de camping, stop op babybad en toiletpapier bij kindertoilet ontbraken, douches waren lauw. Na klacht hierover ingediend te hebben geen verandering gezien.
    Heel veel campers, een enkele caravan. Eten in de camping winkel is heel duur. 1 euro voor zeer mager stokbroodje. Vriendelijk personeel.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 7Darisa15-08-2019

Prima maar prijzig park met mooi relaxt zwembad

Prima park wat mooi ligt aan riviertje omgeven door bergen. Wij vinden het wel een beetje te prijzig voor de kampeerplaats die je krijgt. Nu hebben we wel gezien dat er ook beter bedeelde plekken zijn. Ook qua sanitair gebouw. Sommige zijn nieuwe sommige gedateerd. Het is er trouwens niet druk want er zijn veel mobil homes en die maken geen gebruik hiervan. Er is elke avond vertier dat over de hele camping te horen is. Doordat we er tot nu toe geen gebruik van hebben gemaakt kunnen we daar niet over oordelen. Het zwembad is mooi omringd door planten en leuke zit hoekjes. Vaak voldoende stoelen en geen handdoekje leggen. Ook leuk enthousiast animatie team. Wel alles in het Frans. Ondanks het hoogseizoen oogt het niet te druk. Kortom een leuke, iets te prijzige camping.

• 7Robin van de Bruinhorst06-05-2019

Mooie stacaravan, in prachtige omgeving

In de meivakantie 10 dagen op Verdon Parc verbleven. Vooral hiervoor gekozen vanwege het aanbod van de Privilege Club Stacaravans. De 6-persoons stacaravan was top: groot terras, buitenkookplaat en vooral genoten van de tropische douche. Heerlijk. De camping ligt in een prachtige omgeving: echte aanraders zijn de Gorges du Verdon (Route des Crêtes), Moustiers Saint Marie, de bakker in het dorp (elke ochtend hier op de fiets brood gehaald), prehistorisch museum in Quinson met Nederlandse audioguide, Lac d'Esparron.

De camping zelf was aardig, maar niet bijzonder. Het was nog rustig, meeste gasten zijn Frans, en de bar/winkel/restaurant zijn nog niet echt actief open. De afhaalpizza en friet waren wel uitstekend. In april was alleen het overdekte zwembad open. We wisten dat men streng was, maar dit was in het voorseizoen wel erg overdreven. Er mag naast zwemmen verder bijna niets.

Maar al met al genoten, ook vanwege het lekkere weer!

• 8Eetgelegenheden

• 2018
    9Jurgen20-09-2018

Super!..

Schitterende camping in een geweldige omgeving. Goede raad voor alle noorderburen die verwachten dat er n Frankrijk Nederlands of Engels gesproken wordt: blijf thuis of ga naar Engeland. Of doe zoals de Belgen: leer Frans en stop met zeuren. Voor alle anderen: zeker een aanrader!...

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7Richard12-08-2018

Mooie camping maar dan wel voor de fransen.

Prima camping erg mooi gelegen met van alles in de buurt. Lac st croix . Gorges du verdon en Silans de cascades (waterval) zijn zeker een aanrader. Ook het nabijgelegen lac d esparron is geweldig. De animatie was prima maar wel alleen gericht op Fransen. We voelden ons als hollanders er op sommige momenten niet welkom. En dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Om die reden zullen wij niet terugkeren naar deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Smolenaars11-08-2018

Prima camping maar gericht op Fransen.

Inprincipe een prima camping. 1 Sanitair gebouw waren ze op aan het knappen. Over sommige zaken is echter niet goed nagedacht. Achter sommige wasbakken is een muurtje waar je de toilettas op kan zetten maar te smal zo dat deze er af valt. Ook zitten er nu al veel kranen los. Verder is het sanitair goed met in dit gebouw regendouches en in sommige doucheruimtes ook nog een douche voor de kinderen. Wat ons heel erg tegen viel was de animatie. Alles in het Frans terwijl de helft van de camping volstaat met nederlanders. De kinderen kunnen nergens aan meedoen want alle activiteiten zijn gericht op Fransen. Tijdens de shows (die overigens wel goed zijn) werden er regelmatig kinderen op het podium geroepen. Ook nu alleen Fransen en de Nederlandse kinderen stonden te kijken en hadden geen idee waar het over ging. Alle informatie boekjes van de camping waren alleen in het Frans. Zelfs bij de receptie zitten soms mensen die geen Engels spreken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 3Emile Husmann08-08-2018

Nooit meer

De camping oogt rustig, voornamelijk Franse die naar het lijkt elk jaar terug komen. Wat erg naar is dat je werkelijk niets mag doen in het zwembad, alles wat plezier brengt in zwembad voor kinderen zoals een balletje gooien mag NIET. Verder is de animatie in het Frans en er wordt weinig ondernomen andere Nationaliteiten. Wij hebben na deze keer wel gezien.

• 8N05-08-2018

Mooie omgeving, Frans georiënteerde camping.

Mooie zwembaden, ze liggen mooi en alles is schoon en goed onderhouden. Veel ligstoelen en ligbankjes. Bar bij het zwembad ook prima, genoeg ruimte.

Glijbanen gaan vaak pas smiddags open, voor onze kinderen geen probleem geweest, maar wel een beetje bijzonder. Leuke water-fontein speelplaats.

Stacaravan schoon, prima. Geen informatie over camping of omgeving gekregen, behalve een overzicht van het animatieprogramma, alles in het Frans. Personeel spreekt slecht tot weinig Engels. Alle animatie in het Frans. Ze organiseren wel een aantal leuke activiteiten in/rondom het zwembad.

Savonds tot 23 uur nog vaak wat rumoerig, muziek tot 22.30 uur.

Rivier is leuk, helder water, ligbedden staan klaar. Wel ijskoud water.

Dorp Greoux is gezellig. Lekker gegeten hier en hier personeel in de restaurants wat ook Engels spreekt en erg vriendelijk !

Omgeving bij de Gorges is prachtig!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Heldenm05-08-2018

Mooi camping, maar teveel op Fransen gericht

Mooie camping aan de rivier de verdon. Wel een grote camping; dus druk in zwembad. Desondanks veel ligbedden en lekker zwembad. Zwembad opent om 10.00u en de glijbanen rond 11.00uur. We hadden een heel mooi stacaravan (prestige, nummer 206). Deze echt ruim, luxe en nieuw; een aanrader. Grote mintpunt van de camping is dat de animatie alleen in het Frans is. Jammer voor de Nederlanders en Engelsen die in grote betalen aanwezig zijn. Ook weinig tot geen informatie bij aankomst. We konden pas om 17.00u in ons huisje en dat terwijl je het huisje al om 10.00u moet verlaten. Geroux is een leuk dorpje en ook in de omgeving is genoeg te beleven. Op 5 km ligt het meer esparon du verdon; prachtig helder water en niet koud. Voor bezoek met auto 4 euro afrekenen. Ook canoenen in Montpezat is een aanrader. Kortom; mooie camping die voorheen onderdeel uitmaakte van yellow village, jammer van de enkel Franstalige animatie.

• 8Staat v/h sanitair

• 4Esther30-07-2018

Te Duur, te Frans, niet voor herhaling vatbaar.

Helaas: alles op deze camping is in het Frans! Ik voel me bedonderd na de e-mails bij reserveren het Nederlands. Dat wekte bij mij de indruk dat er ook wat voor de Nederlandse gasten was. Welgeteld 1! Persoon sprak Nederlands bij de receptie De rest van de staff sprak amper Engels. WiFi was niet zo goed. 60! Euro betaald voor matige tot vrij slechte kwaliteit. Pluspunten: Grote plaats. Veel schaduw (rivierkant) Goede douches krachtig en temperatuur zelf te regelen (1 storing in 2 weken is acceptabel) Zwembad is mooi en schoon. Er is veel groen, goed onderhouden camping. Rivier geeft verkoeling. In de omgeving genoeg te doen.

Wel raar: helft vd toiletten was niet in gebruik, afgesloten. Dus stond er een rij? Bij de toiletten? Nog nooit meegemaakt.

Grootste nadeel: onze hond mocht niet alleen op de plek blijven. Dit had ik vooraf niet doorgekregen bij de reservering, anders was ik niet naar deze camping gegaan. Geen aanrader.

• 2Eetgelegenheden

25 tips over Camping Verdon Parc

• gerard en truus, 30-06-2014

Stadje Greoux met haar markt. Valensole met haar prachtige lavendelvelden. Lac de St. Croix. Gorges de Verdon Lac Esparron

• Jan Rutten, Goirle, 15-07-2012

Als het hoogseizoen eenmaal is begonnen is er ook Nederlands(talig) personeel. Daar heb ik slechts 2 dagen van meegekregen. Je voelt je dan als Nederlander pas gast en welkom.

• Dorine, 29-11-2013

Rondrit rond de Gorges du Verdon. Wat een geweldige dag hebben we daarmee gehad.

27 vragen over Camping Verdon Parc

• Elisa, 22-01-2018

Welke plek en wifi

Alleen de Classic plus plaatsen zijn nog beschikbaar. (70-100 m2) Wij hebben een caravan met voortent en luifel en vragen ons af of die plekken niet wat aan de kleine kant zijn. Wil toch nog even vragen of er recentelijke ervaringen zijn (afgelopen 2/3 jaren) mbt deze camping en iemand advies heeft vwb een mooie plek (Nr). Ik heb begrepen dat er wifi (betaald) op de camping aanwezig is. Iemand ervaring met de kwaliteit daarvan?

• Ikke_76, 02-11-2016

Mooie ruime plaatsen???

Deze camping staat op ons lijstje voor 2017. Wie heeft er goede tips voor een mooie ruime plaats. Hebben evt. als optie 92 of 33 (en nog een aantal anderen)... Het liefst in de buurt van de rivier - als dat mooie plaatsen zijn - maar andere tips voor juweeltjes zijn ook welkom!!

Is de camping een aanrader?

• SaKoMi, 11-01-2016

voetbalveld/voetbalkooi

Hallo! Kan iemand mij vertellen of deze camping een voetbalveld/kooi heeft? Nogal belangrijk voor mijn 3 mannen!

Alvast bedankt

Susan, 06-06-2016

Vorig jaar zijn wij er geweest met onze drie kinderen, waarvan 1 een voetballertje. Hij had zich prima vermaakt op het verharde speelveldje.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig