Géén boekingskosten

Verdon Parc

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurGréoux-les-Bains

We hebben de beste aanbieders voor Camping Verdon Parc voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 221 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 221 reviews
  • 5.4Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Verdon Parc (Gréoux-Les-Bains) ligt vlak aan de rivier de Verdon. Dit maakt het een fijne plek voor het hele gezin. Ook het zwembad met de glijbanen zijn favoriet bij de kinderen. De animatie is in het Frans. Je kunt voor elke dag stokbrood bestellen van het winkeltje. De camping zit vlakbij een meertje en in het dorp kun je lekker eten.

221 Reviews over Verdon Parc

• 8Fam.W.28-08-2022

Prima camping in een leuke omgeving!

11 dagen op deze camping gestaan met onze kinderen van 3 en 6. Grote plekken met voldoende schaduw, wel vrij duur. Leuke speeltuin en stormbaan in de buurt van de kampeerplek. Zwembad en rivier ook vlakbij. Zwembad heel leuk, maar in onze periode (hoogseizoen) overvol. Camping bestond voor het grootste gedeelte uit huuraccommodaties, sommigen erg ver lopen van zwembad, receptie etc. Focus leek ook meer gericht op de accomodaties, sanitair niet altijd even schoon, water niet altijd warm genoeg en veel douchekoppen waar een slechte straal uitkomt, onderhoud loopt wat achter. Ondanks dit een topvakantie gehad, de kinderen hebben zich heel goed vermaakt, ook zonder animatie, want die was alleen in het Frans en voor wat oudere kinderen. Mn Fransen op de camping, voor ons geen probleem. Leuke omgeving, met onze ebikes leuke tours gemaakt, bv naar plateau van Valensole. Genoeg te wandelen in de omgeving en Greoux is een mooie plaats!

• 5V.19-08-2022

Ik zou deze camping niet aanraden aan vrienden!

Grote camping met alleen maar Fransen. Ook alleen Frans georiënteerd. (animatie, info). Tussen 16.00-19.00 inchecken en dan kom je om 16.30 uur aan en dan zeggen ze dat het nog wel 2 uur kan duren voordat je caravan schoon is. Buiten wachten, het is 36 graden.. Te klein zwembad voor zo'n grote camping. Handdoekje leggen mag niet (helemaal voor), maar dit wordt alleen in het Frans aangegeven, dus na de lunch de 1e dag waren onze handdoeken weg... Er is een supermarkt, maar daar is niks te krijgen. Brood voor lunch en ontbijt moet je een dag van te voren bestellen anders heb je geen vers brood. Tennisbaan is in zeer slechte staat, wel gratis met rackets. Wij zaten in een stacaravan met airco. Mooie caravan en ligging met een tuin. Alles aanwezig. Sanitair voor kampeerders zag er gedateerd uit. De omgeving is prachtig en je kan veel uitstapjes maken. Dorpje kan je lopend naar toe met restaurantjes (20 min). Supermarkt (10 min rijden)

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Maxitax13-09-2021

Attention !

Belle région, bel endroit. Le camping est beau d’origine, pas très bien entretenu. Nous sommes venus comme passants et avons payés notre séjour au moment d’arrivée. Ils nous ont facturé 15 € comme frais de réservation, ce que nous avons aperçu qu’après avoir payé. Selon la réceptionniste nous avions demandé une place, donc réservé une place…… Il nous a fallu beaucoup de persuasion avant d’être remboursé.

• 5Virginie Hannes04-08-2021

Geen aanrader, onvoldoende onderhouden

De camping ligt in een mooie omgeving. Aan de oppervlakte ziet alles er mooi uit, mooi ingericht sanitair bijvoorbeeld. Maar het wordt niet voldoende onderhouden. Tijdens ons verblijf hebben we geen enkele keer kunnen douchen met warm water. 's avonds en 's morgens waren de toiletten erg vuil en niet gepoetst (van onze sanitaire blok). 's avonds tot laat animatie die je heel goed tot aan de andere kant van de camping hoort (tot middernacht). Geen aanrader, wij gaan niet meer terug, ondanks de mooie omgeving.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Marcel16-07-2020

Mooie franse camping in schitterende omgeving

Wij hadden een stacaravan die erg gunstig stond t.o.v. zwembad/receptie.

Het was vrij rustig (veel caravans leeg) waarschijnlijk door corona en dat wij vroeg in het seizoen waren.

Mooie vriendelijke camping met voornamelijk franse gasten. Heerlijk zwembad en fiets crosbaan voor de kinderen. De camping ligt aan de verdon en daar kunnen ze heerlijk dammen bouwen of met een band dobberen.

Mooie mtb omgeving met uitgezette routes.

Als alle caravans vol zitten is het zwembad misschien wat klein maar nu ideaal.

Plaatsje op 15 minuten lopen maar wel flinke klim. Wij zouden zeker de camping aanraden of een keer terug komen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Lengel21-09-2019

Te druk, te groot, verouderd sanitair.

Grote camping, zand met stenen/grind als onderbodem voor tent. Luide animatie in de avond. Verouderd sanitair op de camping, stop op babybad en toiletpapier bij kindertoilet ontbraken, douches waren lauw. Na klacht hierover ingediend te hebben geen verandering gezien.
    Heel veel campers, een enkele caravan. Eten in de camping winkel is heel duur. 1 euro voor zeer mager stokbroodje. Vriendelijk personeel.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Darisa15-08-2019

Prima maar prijzig park met mooi relaxt zwembad

Prima park wat mooi ligt aan riviertje omgeven door bergen. Wij vinden het wel een beetje te prijzig voor de kampeerplaats die je krijgt. Nu hebben we wel gezien dat er ook beter bedeelde plekken zijn. Ook qua sanitair gebouw. Sommige zijn nieuwe sommige gedateerd. Het is er trouwens niet druk want er zijn veel mobil homes en die maken geen gebruik hiervan. Er is elke avond vertier dat over de hele camping te horen is. Doordat we er tot nu toe geen gebruik van hebben gemaakt kunnen we daar niet over oordelen. Het zwembad is mooi omringd door planten en leuke zit hoekjes. Vaak voldoende stoelen en geen handdoekje leggen. Ook leuk enthousiast animatie team. Wel alles in het Frans. Ondanks het hoogseizoen oogt het niet te druk. Kortom een leuke, iets te prijzige camping.

• 6Jarry14-08-2019

Mitige

Avis mitigé. Piscine qui gagnerait à être chauffée vu la différence de temperature avec l exterieur. Personnel du point restauration mal aimable et pas professionnel. Si la personne qui change les bouteilles de gaz pouvait eviter de cracher par terre sur les parcelles en arrivant ce serait un plus quant à la personne qui s'occupe des velos si elle pouvait laisser sa Harley à l'entrée du camping au lieu de passer sous les fenetres des mobils homes à 8h du matin on apprécierait...bref on ne reviendra pas et on vous laisse faire votre propre opinion.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Robin van de Bruinhorst06-05-2019

Mooie stacaravan, in prachtige omgeving

In de meivakantie 10 dagen op Verdon Parc verbleven. Vooral hiervoor gekozen vanwege het aanbod van de Privilege Club Stacaravans. De 6-persoons stacaravan was top: groot terras, buitenkookplaat en vooral genoten van de tropische douche. Heerlijk. De camping ligt in een prachtige omgeving: echte aanraders zijn de Gorges du Verdon (Route des Crêtes), Moustiers Saint Marie, de bakker in het dorp (elke ochtend hier op de fiets brood gehaald), prehistorisch museum in Quinson met Nederlandse audioguide, Lac d'Esparron.

De camping zelf was aardig, maar niet bijzonder. Het was nog rustig, meeste gasten zijn Frans, en de bar/winkel/restaurant zijn nog niet echt actief open. De afhaalpizza en friet waren wel uitstekend. In april was alleen het overdekte zwembad open. We wisten dat men streng was, maar dit was in het voorseizoen wel erg overdreven. Er mag naast zwemmen verder bijna niets.

Maar al met al genoten, ook vanwege het lekkere weer!

• 4uxmal18-03-2019

camping qui n'arrête pas d'augmenter ces prix

j'allais plusieurs fois par an en camping car en couple, avec des amis, avec mes petits enfant car je trouve ce camping sympa. mais a partir de cette année, nous n'irons plus, car ce camping qui était "ACSI" jusqu'en 2018, ne l'est plus, et donc la ou nous payons 18 euro pour 2 personnes en place standard hors saison, il est passé a 23 euro, donc une augmentation d'environ 28%, c'est exagéré! depuis quelques année il font des augmentation et des restriction de choix de place pour faire payer plus cher. ils ont augmenté de prix les place au bord du verdon, puis mis un espace cuisine lavabo sur certaines places et faire bien sur payer plus cher, etc tout cela sans doute par rapport aux curistes qui viennent toutes les année et ont une participation sur leurs frais d"bercement de la sécu? donc pour cette année nous irons sur le camping qui est a coté et qui pratique encore des prix correct et qui est resté familial.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar