Camping Verdon Parc

Met jonge kinderen

Super!..

Jurgen
20-9-2018

Schitterende camping in een geweldige omgeving. Goede raad voor alle noorderburen die verwachten dat er n Frankrijk Nederlands of Engels gesproken wordt: blijf thuis of ga naar Engeland. Of doe zoals de Belgen: leer Frans en stop met zeuren. Voor alle anderen: zeker een aanrader!...

Mooie camping maar dan wel voor de fransen.

Richard
12-8-2018

Prima camping erg mooi gelegen met van alles in de buurt. Lac st croix . Gorges du verdon en Silans de cascades (waterval) zijn zeker een aanrader. Ook het nabijgelegen lac d esparron is geweldig. De animatie was prima maar wel alleen gericht op Fransen. We voelden ons als hollanders er op sommige momenten niet welkom. En dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Om die reden zullen wij niet terugkeren naar deze camping.

Prima camping maar gericht op Fransen.

Smolenaars
11-8-2018

Inprincipe een prima camping. 1 Sanitair gebouw waren ze op aan het knappen. Over sommige zaken is echter niet goed nagedacht. Achter sommige wasbakken is een muurtje waar je de toilettas op kan zetten maar te smal zo dat deze er af valt. Ook zitten er nu al veel kranen los. Verder is het sanitair goed met in dit gebouw regendouches en in sommige doucheruimtes ook nog een douche voor de kinderen.

Wat ons heel erg tegen viel was de animatie. Alles in het Frans terwijl de helft van de camping volstaat met nederlanders. De kinderen kunnen nergens aan meedoen want alle activiteiten zijn gericht op Fransen. Tijdens de shows (die overigens wel goed zijn) werden er regelmatig kinderen op het podium geroepen. Ook nu alleen Fransen en de Nederlandse kinderen stonden te kijken en hadden geen idee waar het over ging. Alle informatie boekjes van de camping waren alleen in het Frans. Zelfs bij de receptie zitten soms mensen die geen Engels spreken.

Nooit meer

Emile Husmann
8-8-2018

De camping oogt rustig, voornamelijk Franse die naar het lijkt elk jaar terug komen. Wat erg naar is dat je werkelijk niets mag doen in het zwembad, alles wat plezier brengt in zwembad voor kinderen zoals een balletje gooien mag NIET. Verder is de animatie in het Frans en er wordt weinig ondernomen andere Nationaliteiten. Wij hebben na deze keer wel gezien.

Mooie zwembaden, ze liggen mooi en alles is schoon en goed onderhouden. Veel ligstoelen en ligbankjes. Bar bij het zwembad ook prima, genoeg ruimte.

Glijbanen gaan vaak pas smiddags open, voor onze kinderen geen probleem geweest, maar wel een beetje bijzonder.

Leuke water-fontein speelplaats.

Stacaravan schoon, prima.

Geen informatie over camping of omgeving gekregen, behalve een overzicht van het animatieprogramma, alles in het Frans.

Personeel spreekt slecht tot weinig Engels. Alle animatie in het Frans. Ze organiseren wel een aantal leuke activiteiten in/rondom het zwembad.

Savonds tot 23 uur nog vaak wat rumoerig, muziek tot 22.30 uur.

Rivier is leuk, helder water, ligbedden staan klaar. Wel ijskoud water.

Dorp Greoux is gezellig. Lekker gegeten hier en hier personeel in de restaurants wat ook Engels spreekt en erg vriendelijk !

Omgeving bij de Gorges is prachtig!

Mooie camping aan de rivier de verdon. Wel een grote camping; dus druk in zwembad. Desondanks veel ligbedden en lekker zwembad. Zwembad opent om 10.00u en de glijbanen rond 11.00uur. We hadden een heel mooi stacaravan (prestige, nummer 206). Deze echt ruim, luxe en nieuw; een aanrader. Grote mintpunt van de camping is dat de animatie alleen in het Frans is. Jammer voor de Nederlanders en Engelsen die in grote betalen aanwezig zijn. Ook weinig tot geen informatie bij aankomst. We konden pas om 17.00u in ons huisje en dat terwijl je het huisje al om 10.00u moet verlaten. Geroux is een leuk dorpje en ook in de omgeving is genoeg te beleven. Op 5 km ligt het meer esparon du verdon; prachtig helder water en niet koud. Voor bezoek met auto 4 euro afrekenen. Ook canoenen in Montpezat is een aanrader. Kortom; mooie camping die voorheen onderdeel uitmaakte van yellow village, jammer van de enkel Franstalige animatie.

Helaas: alles op deze camping is in het Frans! Ik voel me bedonderd na de e-mails bij reserveren het Nederlands.

Dat wekte bij mij de indruk dat er ook wat voor de Nederlandse gasten was.

Welgeteld 1! Persoon sprak Nederlands bij de receptie

De rest van de staff sprak amper Engels. WiFi was niet zo goed. 60! Euro betaald voor matige tot vrij slechte kwaliteit.

Pluspunten:

Grote plaats.

Veel schaduw (rivierkant)

Goede douches krachtig en temperatuur zelf te regelen (1 storing in 2 weken is acceptabel)

Zwembad is mooi en schoon.

Er is veel groen, goed onderhouden camping.

Rivier geeft verkoeling. In de omgeving genoeg te doen.

Wel raar: helft vd toiletten was niet in gebruik, afgesloten. Dus stond er een rij? Bij de toiletten? Nog nooit meegemaakt.

Grootste nadeel: onze hond mocht niet alleen op de plek blijven. Dit had ik vooraf niet doorgekregen bij de reservering, anders was ik niet naar deze camping gegaan.

Geen aanrader.

Volgend jaar ergens anders.

Imbou
30-7-2018

Grote camping, schoon, verse broodjes, groot zwembad, ruime plaats, de Verdon is heerlijk om even in af te koelen. Prachtige omgeving. Ander meertje in de buurt, wel betaald parkeren en even lopen voor je op n strandje bent. Goede ijssalon in het dorp. Hier ook veel info bij touristinformation.

Deze camping mede uitgezocht om de omgeving en glijbanen. Glijbanen zijn echter vaak pas na 14.00/15.00 open doordat er te weinig personeel is. Een balletje gooien is niet toegestaan. Je moet een redelijk woordje Frans spreken en lezen, anders is animatie of iets bestellen bij de bar lastig toegankelijk. Medewerkers op camping spreken enkel Frans of slecht Engels. Je moet overal zelf achter komen of naar vragen , weinig info bij aankomst. Hierdoor een tijdje nodig gehad alles uit te zoeken en onze draai te vinden.

pracht camping

johan verhoef
3-6-2018

geweldige camping nu hier voor derde jaar de wc en toiletgebouw in het midden gedeelte is schitterend gerenoveerd met super douches en afwasbakken .

verder blijven de beide zwembaden heerlijk zowel het overdekte als het openlucht

Morgens vers stokbrood bij de winkel bij de receptie wel een dag van te voren bestellen zeer aardig personeel die niets te veel is.

in de omgeving heel veel mooi en verschillende landschappen

goede camping. Voor elk wat wils

Vincent
14-9-2017

Voor de 2de keer dit jaar noodgedwongen omwille van het slechte weer in Europa. Ander publiek dan eind juni begin juli. Dan is het veeeeel drukker. Nu is het zeer rustig. Het sanitair is nog steeds kraak net. De terreinen zijn mooi afgebakend. Voor elk wat wil. Mobilehomes in geuren en kleuren. Verschilde grote. Gescheiden door een tuin. Of vlak bij elkaar. Campeer plekken. Voldoende groot. Sommige met privé sanitair. Aan de rivier met weinig schaduw. Iets hoger gelegen met deelsschaduw. Waar je perfecte satelliet ontvangst hebt.

De WiFi is prijzig. Werkt behoorlijk. Kan wel beter. Zwembad. September zeer fris. Het kleinere overdekte zwembad is warm. Juni juli is de temperatuur iets beter.

Top camping. Kom zeker nog terug.

Ps : ontvangst lijkt nors. Maar ze zijn heel behulpzaam. Ze doen al het mogelijk om de plekt te geven die je graag wil.

Wij komen zeker terug voor een weekje zon

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Verdon Parc in Gréoux-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Verdon Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.