Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

• 8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Een prachtig uitzicht op Camping Sites et Paysages Le Petit Liou met vriendelijke eigenaren. Het zwembad van de camping is aan de kleine kant, maar gelukkig is het Lac Serre Poncon een kleine 30 minuten lopen. Hier kan ook heerlijk gezwommen worden. Binnen 10 minuten rijden ben je in de leuke plaats Embrun.

270 reviews over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

• 2018
    8Marleen Kaarsemaker05-09-2018

Superbe!

De vakantie was heel fijn en aangenaam. Dank daarvoor!

• 8Liss03-09-2018

Fijne, rustige, goedkope camping

Wij hadden een zeer rustige plek helemaal achteraan op de camping. Dit was ideaal, erg stil en geen weg in de buurt, dus uitslapen was mogelijk. Enige nadeel was het zwembad wat echt heel klein is en het feit dat er savonds maar 1 keer per week iets van Animatie is. En dit was in het hoog seizoen!

• 9Werner en corina verstijlen02-09-2018

blijft na vele jaren gewoon een heel fijne camping

wij komen met de motor hier al meer dan 15 jaar naar volle tevredenheid. dit jaar vonden wij dat er goed schoon gemaakt werd. is wel minder geweest. een punt van aandacht vinden wij de biobakken !! die staan her en der op de camping en ze stinken !!!! die zouden wij graag buiten de camping zien staan. ook vinden wij het stokbrood in de campingwinkel niet erg lekker. wellicht kan er voor een andere leverancier gekozen worden.

• 9Eetgelegenheden

• 8Marcel28-08-2018

Ruim opgezette camping met prachtig uitzicht op omliggende bergen. Enige nadeel is ligging tov meer in geval van jonge kinderen (ca. 25 minuten lopen), waardoor de auto soms nodig is.

• 7flo17-08-2018

Audrey, gérant, 08-10-2018

Merci pour votre avis, et à très bientôt au camping !

• 8stefcobeaud13-08-2018

Audrey, gérant, 16-10-2018

Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous espérons vous retrouver prochainement au Camping le Petit Liou

• 8martine11-08-2018

Fijne vakantie op mooie camping

goed schoongehouden en voldoende sanitair, ideale ligging (supermarket en bakker op loopafstand) vriendelijke eigenaren omgeving is schitterend Ook waren ze heel soepel toen onverwacht wij nog een plek nodig hadden voor de kinderen ondanks dat er veel jeugd was, was het wel om een uur of elf rustig minder was dat sommige douches heel zacht waren. Het sanitair was centraal gelegen, maar dat hield wel in de het voor sommige plaatsen ver lopen was ook verschilden de plekken wel sterk qua ligging en grootte het zwembad is wel heel klein, maar op zich is het meer dichtbij en kun je daar heerlijk zwemmen (klein halfuurtje lopen), maar je kunt er ook met de auto heen en gratis en schaduwrijk parkeren

• 8Staat v/h sanitair

• 9Bulard10-08-2018

Audrey, gérant, 16-10-2018

Bonjour et merci pour ces encouragements ! C'est un plaisir de savoir que vous appréciez le camping, au plaisir de vous retrouver prochainement au Petit Liou !

• 8FRANK08-08-2018

De bungalow was erg prettig, en lekker koel waardoor de kinderen lekker konden slapen in de middag en af en toe binnen spelen. De binnenruimte was goed en ook het personeel heel vriendelijk.

Bedankt voor het fijne verblijf.

• 8Eetgelegenheden

• 8Hans05-08-2018

Wij hadden plaats 162, weinig tot geen schaduw en dat was wel een beetje jammer... Eenvoudige maar mooie camping met goed en schoon sanitaire. Mooie omgeving, supermarkten op loop afstand. Ook het meer is goed lopend te doen met heerlijk water.

• 9Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

• jan, 19-08-2013

Voor een mooie, rustige plaats moet je verder naar achteren staan. Vooraan de camping staat het hutjemutje vol maar achteraan heb je een grote, rustige plaats. Je moet wel wat verder lopen naar de washokken maar dat hadden wij er wel voor over.

• miep, 27-07-2012

Het nabij gelegen meer is ook zeer de moeite waard.

• Rtebeest, 10-02-2015

Guillestre en Briancon zijn het bezoeken waard en een ritje met de auto over de Col d'Izoard is zelfs voor niet-wielrenners een surrrealistische ervaring. Ietsje verderop (1 uurtje met de auto) ligt het levendige Barcelonette en daravandaan kun je een prachtig rondje rijden over de Col d'Allos, Col des Champs en de Col de la Cayolle. Natuurlijk mag een (fiets)rit over europa's hoogst berijdbare weg niet ontbreken: Col de la Bonette; alsof je over de maan rijdt!

4 vragen over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

• Madeleine, 25-06-2018

Campingplaats 49

Beste,

Wij hebben plaats 49 aangeboden gekregen. We reizen met een camper met twee kleine kinderen (baby en 2,5). Is dit een fijne ruime, rustige plek met wat gras en schaduw zover iemand weet? Ik hoor het heel graag. Alvast bedankt voor een eventuele reactie! Groet Madeleine

• theodehoop, 09-02-2015

Zone 400

Hallo allemaal, We hebben plaats 408 aangeboden gekregen voor komende zomer. Weet iemand wat voor plaats dit is? En is het ver lopen naar het sanitair? Hopelijk kan iemand ons een antwoord geven

M_delepper_mdl, 13-09-2015

wij stonden 716 en dat was helemaal het uiterste straatje en dat was vijf minuten lopen naar sanitair maar 408 zal ergens in het midden liggen dus dichterbij.

• Marieke , 16-07-2014

Tieners

Is er voor tieners genoeg te doen?

Babet, 04-01-2015

Ik vond van niet. Mijn dochter van 12 baalde van het kleine zwembad waar ze niet mocht springen of stoeien. Er waren twee pingpongtafels die aanhoudend bezet waren. Een paar keer een live band gezien, dat was wel leuk maar er was bijna geen plaats om te kijken. De disco stelde niets voor. Gelukkig heeft ze een NL vriendin gevonden, waardoor ze een hele leuke tijd heeft gehad.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig