Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische camping in een mooie omgeving

Avion Eizenga
28-5-2018

De camping is prachtig gelegen. Vanaf onze plaats, nummer 106, hebben we vrij uitzicht op besneeuwde toppen van bergen. En dat zien we over een prachtig veld vol met bloemen, dat direct naast de camping ligt. Het is een rustige camping, terwijl er toch redelijk veel campers en caravans staan (voor deze tijd). Het is een - voor hier - grote camping. Heel veel groen, prachtig. Genoeg ruimte om je caravan. De eigenaar/campinghouder is vriendelijk. Één minpuntje: het afwaswater is lauw. Dat zou toch heter moeten zijn. Met Acsi kaart krijg je korting.

Plaatsing ecobakken niet naast douche gebouw

Jan et Marleen JONKER
14-9-2017

Plaatsing ecobakken niet naast douche gebouw. Warmer water voor de afwas. Fijne sfeer op de camping. Toiletten vaker schoonmaken.

Leuke camping aan de rivier

Lennert van der Stege
14-9-2017

Leuke camping aan de rivier. prima verblijf gehad met mijn drie kinderen

Rene VAN DEN BROEK
6-9-2017

Prima camping, heerlijke omgeving en gezellige mensen

De camping ligt vlakbij een winkelcentrum en de drukke weg is hoorbaar op de camping. Dat is jammer want verder is de omgeving overweldigend mooi. Het zwembad is wel erg klein en koud, maar onze kinderen hebben er toch veel plezier gehad en de drukte viel mee. De meeste campinggasten gaan naar het meer om te zwemmen denk ik.

Heel leuke sfeer op de camping en het sanitair is goed, voor ieder wat wils qua toiletten en douches. Wij huurden een tent-hut met prima prijs/kwaliteit.

Prima camping

Roy
5-9-2017

Gezellige camping met een mooi ligging. Prima uitgangbasis voor diverse activiteiten zoals fietsen, wandelen, zwemmen.

Prijs/kwaliteit is dit een heel goede camping

Ben WIJNEN
5-9-2017

Prijs/kwaliteit is dit een heel goede camping. De netheid mag nog iets beter.

Fijne vakantie

Lourens HERES
4-9-2017

Ruime plaatsen, goed sanitair . Verschrikkelijk slecht internet.

Super leuke vakantie

We komen volgend jaar zeker terug

Omgeving is heel mooi

Mooie wandelingen

Vriendelijk personeel

Sanitair is proper

Warm water (douche) is ook oke

janine

Janne van W
23-8-2017

Camping met goed sfeer.Vriendelijke en meedenkende eigen beheerders. Prachtige omgeving, dichtbij supermarkt en restaurants. Prachtige wandelgebied. WE komen hier zekernogeens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sites et Paysages Le Petit Liou in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sites et Paysages Le Petit Liou scoort een 8.65 uit 10 op basis van 214 reviews.