Géén boekingskosten

Sites et Paysages Le Petit Liou

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurEmbrun

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sites et Paysages Le Petit Liou voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 269 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 269 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Een prachtig uitzicht op Camping Sites et Paysages Le Petit Liou met vriendelijke eigenaren. Het zwembad van de camping is aan de kleine kant, maar gelukkig is het Lac Serre Poncon een kleine 30 minuten lopen. Hier kan ook heerlijk gezwommen worden. Binnen 10 minuten rijden ben je in de leuke plaats Embrun.

269 Reviews over Sites et Paysages Le Petit Liou

• 8Ingrid30-08-2022

Prettig verblijf

We hebben een fijne vakantie gehad op deze prima camping. Het sanitair is prima en wordt bijzonder goed schoongemaakt, chapeau! Het zwembad is fijn om in af te koelen, beetje aan de kleine kant, maar je hebt natuurlijk in de nabijheid een prachtig plan d’eau. Wij hadden de fietsen bij ons en fietsten in 5 min vanaf de camping erheen, op de terugweg even langs de superU (ook vlakbij) voor de boodschapjes. Animatie gaven we niet om en was er weinig op z’n Frans. De kinderen vermaakten zichzelf ook wel… De kampeerplekken zijn erg verschillend qua m2 en -wanneer de camping vol is- komt het wat rommelig over. Dat heeft ook wel weer wat, maar ik vond het wel een verbeterpunt om de plaatsen beter zichtbaar te nummeren. Zo voorkom je illegaal plekjes erbij pikken. Ik had een rustige plek gereserveerd en kwam daardoor helemaal bovenaan de camping te staan. Voor ons een reden om te verkassen, want het sanitair is voor die plekken te ver weg.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Raoul08-08-2021

top omgeving

Hele fijne camping, alles klopt eigenlijk wel. Goed sanitair, rustige camping, aardige medewerkers. Een een prachtige omgeving.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Mariska20-08-2020

Heerlijke, ontspannen vakantie

Net terug van een fijne vakantie. We huurden een tent voor 5 personen. Een grote plek met voldoende schaduw, waar we achteraf makkelijk een tentje bij hadden kunnen zetten. De huurtent voor 5 personen kan goed, maar nummer 5 ligt dan wel op de grond naast het stapelbed. De tent was prima uitgerust met een koelkast met vriesvakje, magnetron en een 2-pitsgasstel. Er stonden ook nog ladekastjes voor kleding. De bedden waren niet al te best. De matrassen erg dun, het stapelbed piepte bij elke draai en wij moesten ons voorzichtig omdraaien anders zakten we door het bed of door de pootjes. Beter is misschien nog een dik matras op de grond te leggen. Geen strakke straatjes op de camping; de (huur)accommodaties liggen leuk verspreid over het terrein. Onze kids vermaakten zich bij de overdekte ping-pong tafels.Het sanitair is netjes, het zwembad is prima, de pizza’s heerlijk, het personeel vriendelijk. Supermarkten en Mc Donalds op loopafstand

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Dick02-08-2020

Prima terrein in mooie omgeving.

Prima terreintje. Dit jaar veel Fransen, maar normaal veel Nederlanders. Zwembad is enorm verbeterd, maar nog niet boven het niveau “afkoelen” gestegen. Verwacht geen zwemparadijs.

Restaurant zag er aardig uit, maar wij werden weggestuurd toen het op zondagavond te druk was en dus ook om 19:30 geen pizza meer kon worden afgehaald... erg balen, net 4 uur gewandeld en supermarkten dicht. Dat werd dus op oud stokbrood naar bed.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Philippe12-10-2018

hors saisons

1er semaine de septembre le calme retrouvé et un repos bien merité

• 10Thomas Demeret12-09-2018

Camping très calme, propre, un très bon accueil, n

Nous sommes ravis de notre sejour prestations de qualite

• 9Catherine et bruno07-09-2018

superbe camping

On a adoré l'ambiance chaleureuse de la restauration . Personnel au top , sympathique .

On a beaucoup aimé la mixité des sanitaires .

• 10Eetgelegenheden
  • 8Marleen Kaarsemaker05-09-2018

Superbe!

De vakantie was heel fijn en aangenaam. Dank daarvoor!

• 7Gaël03-09-2018

Seul avis négatif : un mobile Home vétuste et une literie à changer d'urgence

• 8Liss03-09-2018

Fijne, rustige, goedkope camping

Wij hadden een zeer rustige plek helemaal achteraan op de camping. Dit was ideaal, erg stil en geen weg in de buurt, dus uitslapen was mogelijk. Enige nadeel was het zwembad wat echt heel klein is en het feit dat er savonds maar 1 keer per week iets van Animatie is. En dit was in het hoog seizoen!

Camping Sites et Paysages Le Petit Liou info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar