Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

Weer vandaag6°-4°
Camping Sites et Paysages Le Petit Liou
8,6

Omschrijving
Een prachtig uitzicht op Camping Sites et Paysages Le Petit Liou met vriendelijke eigenaren. Het zwembad van de camping is aan de kleine kant, maar gelukkig is het Lac Serre Poncon een kleine 30 minuten lopen. Hier kan ook heerlijk gezwommen worden. Binnen 10 minuten rijden ben je in de leuke plaats Embrun.

77 reviews over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou in het Nederlands

Fijne, rustige, goedkope camping

Liss,
3-9-2018

Wij hadden een zeer rustige plek helemaal achteraan op de camping. Dit was ideaal, erg stil en geen weg in de buurt, dus uitslapen was mogelijk.

Enige nadeel was het zwembad wat echt heel klein is en het feit dat er savonds maar 1 keer per week iets van Animatie is. En dit was in het hoog seizoen!

Ruim opgezette camping met prachtig uitzicht op omliggende bergen. Enige nadeel is ligging tov meer in geval van jonge kinderen (ca. 25 minuten lopen), waardoor de auto soms nodig is.

flo,
17-8-2018
Audrey, gérant, 8-10-2018
Merci pour votre avis, et à très bientôt au camping !

stefcobeaud,
13-8-2018
Audrey, gérant, 16-10-2018
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous espérons vous retrouver prochainement au Camping le Petit Liou

Fijne vakantie op mooie camping

martine,
11-8-2018

goed schoongehouden en voldoende sanitair, ideale ligging (supermarket en bakker op loopafstand)

vriendelijke eigenaren

omgeving is schitterend

Ook waren ze heel soepel toen onverwacht wij nog een plek nodig hadden voor de kinderen

ondanks dat er veel jeugd was, was het wel om een uur of elf rustig

minder was dat sommige douches heel zacht waren. Het sanitair was centraal gelegen, maar dat hield wel in de het voor sommige plaatsen ver lopen was

ook verschilden de plekken wel sterk qua ligging en grootte

het zwembad is wel heel klein, maar op zich is het meer dichtbij en kun je daar heerlijk zwemmen (klein halfuurtje lopen), maar je kunt er ook met de auto heen en gratis en schaduwrijk parkeren

Bulard,
10-8-2018
Audrey, gérant, 16-10-2018
Bonjour et merci pour ces encouragements ! C'est un plaisir de savoir que vous appréciez le camping, au plaisir de vous retrouver prochainement au Petit Liou !

De bungalow was erg prettig, en lekker koel waardoor de kinderen lekker konden slapen in de middag en af en toe binnen spelen. De binnenruimte was goed en ook het personeel heel vriendelijk.

Bedankt voor het fijne verblijf.

Hans,
5-8-2018

Wij hadden plaats 162, weinig tot geen schaduw en dat was wel een beetje jammer... Eenvoudige maar mooie camping met goed en schoon sanitaire. Mooie omgeving, supermarkten op loop afstand. Ook het meer is goed lopend te doen met heerlijk water.

Mooie camping in een fantastische omgeving

Frank,
31-7-2018

Rondom het Lac Serre Poncon is zoveel te doen. Deze caming is een prima uitvalsbasis. Vlakbij het leuke stadje Embrun.

Camping is eenvoudig van opzet maar wel gemoedelijk. Wij hadden een Chalet gehuurd. Niet meer de nieuwste maar voldeed nog prima. Jammer dat er honden toegelaten worden. Wij hadden er wel 5 in onze buurt en die hoorde je regelmatig.

Maar al met al een prima camping.

De omgeving van de camping is geweldig mooi, met een supermarkt en Embrun in de buurt. Het sanitair op de camping was goed, het winkeltje ook. De camping zelf is niet bijzonder mooi, maar zeker ook niet lelijk. Wat ons erg tegenviel is dat we een plek toegewezen kregen en niet zelf konden kiezen waar we onze tent wilden neerzetten. Daardoor stonden we op een druk stuk. De hele camping vonden wij wat lawaaierig overigens. Ook laat in de avond, door onder andere een concert op de camping. Ik vermoed dat de camping leuk is voor groepen of gezinnen, maar niet voor mensen die rust zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sites et Paysages Le Petit Liou in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.