8,5

Een prachtig uitzicht op Camping Sites et Paysages Le Petit Liou met vriendelijke eigenaren. Het zwembad van de camping is aan de kleine kant, maar gelukkig is het Lac Serre Poncon een kleine 30 minuten lopen. Hier kan ook heerlijk gezwommen worden. Binnen 10 minuten rijden ben je in de leuke plaats Embrun.

79 reviews over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou in het Nederlands

Superbe!

Marleen Kaarsemaker,
5-9-2018

De vakantie was heel fijn en aangenaam. Dank daarvoor!

Gereisd anders in september 2018

Fijne, rustige, goedkope camping

Liss,
3-9-2018

Wij hadden een zeer rustige plek helemaal achteraan op de camping. Dit was ideaal, erg stil en geen weg in de buurt, dus uitslapen was mogelijk. Enige nadeel was het zwembad wat echt heel klein is en het feit dat er savonds maar 1 keer per week iets van Animatie is. En dit was in het hoog seizoen!

Gereisd anders in september 2018

blijft na vele jaren gewoon een heel fijne camping

Werner en corina verstijlen,
2-9-2018

wij komen met de motor hier al meer dan 15 jaar naar volle tevredenheid. dit jaar vonden wij dat er goed schoon gemaakt werd. is wel minder geweest. een punt van aandacht vinden wij de biobakken !! die staan her en der op de camping en ze stinken !!!! die zouden wij graag buiten de camping zien staan. ook vinden wij het stokbrood in de campingwinkel niet erg lekker. wellicht kan er voor een andere leverancier gekozen worden.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ruim opgezette camping met prachtig uitzicht op omliggende bergen. Enige nadeel is ligging tov meer in geval van jonge kinderen (ca. 25 minuten lopen), waardoor de auto soms nodig is.

flo,
17-8-2018
Audrey, gérant, 8-10-2018

Merci pour votre avis, et à très bientôt au camping !

stefcobeaud,
13-8-2018
Audrey, gérant, 16-10-2018

Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous espérons vous retrouver prochainement au Camping le Petit Liou

Fijne vakantie op mooie camping

martine,
11-8-2018

goed schoongehouden en voldoende sanitair, ideale ligging (supermarket en bakker op loopafstand) vriendelijke eigenaren omgeving is schitterend Ook waren ze heel soepel toen onverwacht wij nog een plek nodig hadden voor de kinderen ondanks dat er veel jeugd was, was het wel om een uur of elf rustig minder was dat sommige douches heel zacht waren. Het sanitair was centraal gelegen, maar dat hield wel in de het voor sommige plaatsen ver lopen was ook verschilden de plekken wel sterk qua ligging en grootte het zwembad is wel heel klein, maar op zich is het meer dichtbij en kun je daar heerlijk zwemmen (klein halfuurtje lopen), maar je kunt er ook met de auto heen en gratis en schaduwrijk parkeren

Gereisd met partner in juli 2018

Bulard,
10-8-2018
Audrey, gérant, 16-10-2018

Bonjour et merci pour ces encouragements ! C'est un plaisir de savoir que vous appréciez le camping, au plaisir de vous retrouver prochainement au Petit Liou !

De bungalow was erg prettig, en lekker koel waardoor de kinderen lekker konden slapen in de middag en af en toe binnen spelen. De binnenruimte was goed en ook het personeel heel vriendelijk.

Bedankt voor het fijne verblijf.

Hans,
5-8-2018

Wij hadden plaats 162, weinig tot geen schaduw en dat was wel een beetje jammer... Eenvoudige maar mooie camping met goed en schoon sanitaire. Mooie omgeving, supermarkten op loop afstand. Ook het meer is goed lopend te doen met heerlijk water.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sites et Paysages Le Petit Liou in Embrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.