Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

7.4Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Een prachtig uitzicht op Camping Sites et Paysages Le Petit Liou met vriendelijke eigenaren. Het zwembad van de camping is aan de kleine kant, maar gelukkig is het Lac Serre Poncon een kleine 30 minuten lopen. Hier kan ook heerlijk gezwommen worden. Binnen 10 minuten rijden ben je in de leuke plaats Embrun.

272 reviews over Camping Sites et Paysages Le Petit Liou

• 8Mariska20-08-2020

Heerlijke, ontspannen vakantie

Net terug van een fijne vakantie. We huurden een tent voor 5 personen. Een grote plek met voldoende schaduw, waar we achteraf makkelijk een tentje bij hadden kunnen zetten. De huurtent voor 5 personen kan goed, maar nummer 5 ligt dan wel op de grond naast het stapelbed. De tent was prima uitgerust met een koelkast met vriesvakje, magnetron en een 2-pitsgasstel. Er stonden ook nog ladekastjes voor kleding. De bedden waren niet al te best. De matrassen erg dun, het stapelbed piepte bij elke draai en wij moesten ons voorzichtig omdraaien anders zakten we door het bed of door de pootjes. Beter is misschien nog een dik matras op de grond te leggen. Geen strakke straatjes op de camping; de (huur)accommodaties liggen leuk verspreid over het terrein. Onze kids vermaakten zich bij de overdekte ping-pong tafels.Het sanitair is netjes, het zwembad is prima, de pizza’s heerlijk, het personeel vriendelijk. Supermarkten en Mc Donalds op loopafstand

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Dick02-08-2020

Prima terrein in mooie omgeving.

Prima terreintje. Dit jaar veel Fransen, maar normaal veel Nederlanders. Zwembad is enorm verbeterd, maar nog niet boven het niveau “afkoelen” gestegen. Verwacht geen zwemparadijs.

Restaurant zag er aardig uit, maar wij werden weggestuurd toen het op zondagavond te druk was en dus ook om 19:30 geen pizza meer kon worden afgehaald... erg balen, net 4 uur gewandeld en supermarkten dicht. Dat werd dus op oud stokbrood naar bed.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2018
    8Marleen Kaarsemaker05-09-2018

Superbe!

De vakantie was heel fijn en aangenaam. Dank daarvoor!

• 8Liss03-09-2018

Fijne, rustige, goedkope camping

Wij hadden een zeer rustige plek helemaal achteraan op de camping. Dit was ideaal, erg stil en geen weg in de buurt, dus uitslapen was mogelijk. Enige nadeel was het zwembad wat echt heel klein is en het feit dat er savonds maar 1 keer per week iets van Animatie is. En dit was in het hoog seizoen!

• 9Werner en corina verstijlen02-09-2018

blijft na vele jaren gewoon een heel fijne camping

wij komen met de motor hier al meer dan 15 jaar naar volle tevredenheid. dit jaar vonden wij dat er goed schoon gemaakt werd. is wel minder geweest. een punt van aandacht vinden wij de biobakken !! die staan her en der op de camping en ze stinken !!!! die zouden wij graag buiten de camping zien staan. ook vinden wij het stokbrood in de campingwinkel niet erg lekker. wellicht kan er voor een andere leverancier gekozen worden.

• 9Eetgelegenheden

• 8Marcel28-08-2018

Ruim opgezette camping met prachtig uitzicht op omliggende bergen. Enige nadeel is ligging tov meer in geval van jonge kinderen (ca. 25 minuten lopen), waardoor de auto soms nodig is.

• 7flo17-08-2018

Audrey, gérant, 08-10-2018

Merci pour votre avis, et à très bientôt au camping !

• 8stefcobeaud13-08-2018

Audrey, gérant, 16-10-2018

Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous espérons vous retrouver prochainement au Camping le Petit Liou

• 8martine11-08-2018

Fijne vakantie op mooie camping

goed schoongehouden en voldoende sanitair, ideale ligging (supermarket en bakker op loopafstand) vriendelijke eigenaren omgeving is schitterend Ook waren ze heel soepel toen onverwacht wij nog een plek nodig hadden voor de kinderen ondanks dat er veel jeugd was, was het wel om een uur of elf rustig minder was dat sommige douches heel zacht waren. Het sanitair was centraal gelegen, maar dat hield wel in de het voor sommige plaatsen ver lopen was ook verschilden de plekken wel sterk qua ligging en grootte het zwembad is wel heel klein, maar op zich is het meer dichtbij en kun je daar heerlijk zwemmen (klein halfuurtje lopen), maar je kunt er ook met de auto heen en gratis en schaduwrijk parkeren

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Bulard10-08-2018

Audrey, gérant, 16-10-2018

Bonjour et merci pour ces encouragements ! C'est un plaisir de savoir que vous appréciez le camping, au plaisir de vous retrouver prochainement au Petit Liou !

Camping Sites et Paysages Le Petit Liou info

• SchaduwplaatsenAanwezig