Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane
7,9

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Les Collines de Castellane voor je op een rij gezet:

376 reviews over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie

Ingrid
8-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Fijne camping. Wij waren er in september in een mobil home. Heerlijk rustig op de camping. We vertrokken op de dag dat het seizoen voorbij was, maar tot de laatste dag was alles open.

Camping ligt 10 minuten rijden met de auto van Castellane.

Mooie terassencamping, fijn zwembad. Goed restaurant. Mobilhome schoon en compleet.

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Prachtige omgeving.

Tips: wandelen naar Castellane, Gorges du Verdon , Moustiers Sainte Marie, Lac de Sainte Croix, Grasse, Rode rotsen route en Entrvaux

Wandeling martelpad, wandeling naar Imbut

Teveel te doen voor 2 weken, volgend jaar terug!

fam Wageveld
18-9-2018
  • Activiteiten8

Wij waren hier met kinderen van 15, 12 en 8 jaar.

Er was genoeg te doen op de camping, zowel voor de jongste als voor de oudste.

Er was een hele leuke animatieteam (vooral Rianne vonden de kids erg leuk)en er werden leuke activiteiten georganiseerd. De jongste ging bijna iedere dag met de adventureclub mee om stickers te verdienen voor haar boekje en de oudsten vonden het leuk om het spelletje weerwolf te spelen (tot in de late uurtjes) ook was er voor de jeugd een hangplek ver van de staanplaatsen. Iedere avond was het om 22.00 stil op de camping, wat fijn is voor gezinnen met kleine kinderen. Het zwembad is groot genoeg en wij hadden elke dag wel ligbedjes.

Verder waren de douches lekker warm en het sanitair werd goed en regelmatig schoongemaakt.

Het is wel een flinke klim naar boven, maar omdat de camping niet zo heel groot is, vonden wij het prima te doen.

Een gezellige camping, vriendelijk en gastvrij en een prachtige omgeving.

Nog nooit zo genoten!

Familie Van Bavel
31-8-2018
  • Onderkomen8

We zijn 2 weken geweest op de camping en hebben ons heel goed geamuseerd.

Wij hadden een stacaravan (5 pers.) die prima in orde was. Gelukkig stonden we bovenaan de camping, want de helling is volgens mij een echte beproeving! Veel gasten namen de auto om 's morgens brood te halen.

Het zwembad was voor ons in orde. Onze kids van 7 en 8 jaar hebben zich er goed vermaakt. We zaten in het hoogseizoen, dus was het natuurlijk wel druk aan het zwembad, maar heeft ons niet gestoord. Moest ik toch 1 minpunt geven over de camping, dan zijn het de matrassen. Nog nooit zo slecht geslapen!!! De springveren staken in je rug, dus echt aan vervanging toe! Tip: neem zeker voldoende warme kledij mee, want het kan (door onweer) opeens erg afkoelen 's avonds.

De camping ligt voor ons in één van de mooiste streken van Frankrijk, nl. de Gorge du Verdon. Enkele aanraders:

- autoritje door de Gorge

- Lac de Castillon= prachtig zwemmeer vlakbij de camping (huur waterfiets €18/u. en kajak €12/u./kajak)

- klimbos (zie wel dat je dichte schoenen hebt!)

- Lac Sainte Croix

- circus Angelo op de camping vonden onze kids super

Kortom, we hebben een super vakantie gehad.

Koko Holidays

Camping in de bergen, rust ruimte!

Louise vd Berg
29-8-2018
  • Onderkomen9

terrassencamping in heel mooi berglandschap. Castellane, klein oud stadje met winkeltjes, fijne restaurantjes én de snelstromende rivier de Verdon, ligt op 8 km afstand. Camping is mooi en ruim en groen met aan alle kanten de bergen. Steile asfaltweg met daaraan de weggetjes met kampeerplaatsen en huisjes. Klein maar mooi zwembad met glijbaan. Animatie voor jonge jeugd. Voetbalveld. Klein speeltuintje. Water uit eigen bergbron. Prima restaurant en pizza's. Boodschappen doen kost we wat tijd maar hé het is vakantie en de omgeving is prachtig. Camping echt voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Grote kinderen alleen als die van raften, kanoën en mountainbiken houden... Prachtige omgeving met bergen, bergroutes, supermooi knalblauw meer Sainte Croix op ruim uur rijden via spectaculaire en beroemde route door de Gorges du Verdon.

Helemaal prima!

Van den Hurk
21-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super leuke gezellige en gemoedelijke camping. Lees dat bediening en animatie niet zo was, maar hier niets van gemerkt. Lieve en enthousiaste meiden van de animatie, die leuke activiteiten deden organiseren. Bediening ook prima en lekker gegeten in het restaurant op de camping. Zeker een aanrader en zou zo terug gaan.

leuke vakantie

Nikolas
16-8-2018
  • Onderkomen8

Een leuke camping met zo'n 97% Nederlanders. voor ons als Belg zeker geen probleem maar mss handig om te weten. Verder heel mooie tent gehuurd van tourperator. Dit nederlands koppel deed hun werk dan ook heel goed. Dit is een terrascamping dus weet je ook wel dan je zal moeten klimmen. Je zit tenslotte in de bergen. Een prachtige streek waar je heel veel mooie dingen kunt bezoeken. voor de kinderen is het zwembad in orde. Ze krijgen een boekje bij aankomst waar men stickers in kan verzamelen d.m.v. opdrachten. alleen vond ik dat het animatieteam toch iets meer enthousiasme konden tonen... en een echte speeltuin zou ook leuk zijn.

Maar wij hebben hier een hele toffe vakantie gehad.

Gewoon goed!

Bremmer
13-8-2018
  • Onderkomen9

We zijn na een mooie maar lange reis door de bergen vriendelijk ontvangen door de receptie. Ook het andere personeel was erg vriendelijk. De plaatsjes zijn mooi en groot. Je hebt plekken in de zon en in de schaduw. Er was voor jong en oud genoeg te doen. Alles om onze vakantie goed te maken was aanwezig. het enige nadeel is dat je ver moet rijden, naar uitstapjes in de omgeving. Dit heeft ons niet weerhouden om het niet te doen. Waterfietsen in de Gorges was erg mooi. Ook het raften en canyoningen, wat je kan regelen op de camping, was erg leuk.

Wij hebben erg genoten van de camping en zijn mooie omgeving.

Mooie camping maar faciliteiten niet top

Naomi
9-8-2018
  • Activiteiten8

Prachtige ligging, voor uitstapjes moet je wel flink door de bergen rijden dus je bent even onderweg. Wij stonden vrij onderaan de camping dus een flinke steile klim naar boven, onderschat dit niet. Broodjes service top, gezellige terras, leuke activiteiten. Bediening is alleen onder de maat. Sanitair niet altijd schoon, veel haren in de doucheputjes en toiletten soms dagenlang dezelfde vlekken. Mooie ruime plekken. Zwembad te klein voor een volle camping. Verlichting mag wel wat beter, savond’s is het echt enorm donker in de tussenpaden.

Prachtige omgeving.

Anoniem
7-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie camping,prachtige omgeving. We stonden wel vrij boven aan. Want als je beneden staat is het een hele klim naar boven. Als tip op de hoek de nummers van de plekken weergegeven. Iedereen reed nu te ver door en moesten weer helemaal omhoog.

Veel activiteiten voor kinderen!

Luc
5-8-2018
  • Activiteiten9

Het personeel is vriendelijk (voornamelijk Nederlands, wat eventueel een voordeel kan zijn). Veel activiteiten voor kinderen: zwembad, klimbos, zipline en veel meer. Je kan er eventueel ook eten en drinken in het restaurant (waar ook vaak een bandje/muzikant aanwezig is).

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.