Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Ruim kamperen op RCN Vakantiepark Collines De Castellane. Op deze camping is aan alles gedacht met de verschillende speeltoestellen, het Nederlandssprekende animatieteam en vele sportfaciliteiten. Geniet van de rust op de camping, of ga op wandelavontuur naar Castellane, Gorges du Verdon en Moustiers Sainte Marie.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Les Collines de Castellane voor je op een rij gezet:

437 reviews over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

• 10Renate15-09-2019

Heerlijk vakantie!

Leuke camping! erg gezellig. Toiletgebouw werd regelmatig schoongemaakt, alleen jammer dat anderen het moeten versmeren. Animatie leuk en afwisselend. wij zaten onderaan op de camping, klim was goed te doen goed voor je beenspieren. omgeven veel te zien. Wij hebben canyoning , floating en raften gedaan. goed geregeld vanaf de camping. Zwembad goed, soms even geen bedjes. Maar nooit lang moeten wachten. Eten in het restaurant goed.

• 7Silvia02-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Camping heeft mooi uitzicht,maar niet overal goed verlicht.moest in pikkedonker naar toilet gebouw.winkeltje heel klein supermarkt in Castellane vond ik duur.mooie omgeving maar ver rijden om ergens naar toe te gaan wel een mooie rit.s,morgens wakker geblaft door honden in het dal.omdat seizoen blijkbaar ten einde is niet mogenlijk om s’middags een snack te bestellen.op Zondag om 10.30 al geen brood meer te krijgen.voor ons te rustig!

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 10familie wigleven01-09-2019

fantastisch

wat een top camping, prachtig gelegen. Eigenaren en personeel zijn super, niets is teveel. Ze weten je alle mooi plekken in de omgeving te vertellen. chalets zijn goed en liggen heel mooi. Je kunt er ook heerlijk eten en lekkere afhaal. In de omgeving is veel te doen, raften, canyoning, mooie dorpen, klimpark, de grand canyon van europa, geweldig mooie meren, cote d’azur! alles wel een stukje rijden maar de ritten overal naar toe zijn een uitje op zich! Castellane het stadje is ook leuk, veel restaurantjes, 2x per week markt en een goeie supermarkt. Niet twijfelen maar echt een keer hier naar toe gaan!

RCN les Collines de Castellane, parkbeheerder, Parkmanagers, 18-09-2019

Beste familie Wigleven,

Wauw, een 10! Wat een prachtig cijfer. We zijn blij te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op RCN les Collines de Castellane! We hopen jullie nog eens terug te zien.

Met vriendelijke groet, Team RCN les Collines de Castellane.

• 10Mattijs Kuiper23-08-2019

In één woord: Magnifique met een grote M.

Topcamping. Rustig, mooi zwembad, goede service, fantastisch, betrokken (animatie)team, heerlijke menu’s op de kaart en gedreven barpersoneel. We hebben een top tijd gehad in een heel mooie mobile home. Alles netjes, heel schoon en goede bedden. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een zeer geslaagde vakantie.

• 8R jetses23-08-2019

prachtige omgeving

Caravan nr 66C heeft een prachtig uitzicht en vanaf smorgens vroeg de zon. Mooie routes om te rijden. Je kan er canyoning doen, raften. Bezoek aan Monaco erg leuk,wel een rit van 2 uur door voornamelijk de bergen.Meer van castellane ook erg leuk, op slechts 10 minuten met de auto,veel parkeergelegenheid.

• 10Alexander mus23-08-2019

Prima camping

Mooie camping en leuk voor de kinderen. Sanitair iets verouderd maar wel schoon. Personeel is vriendelijk en animatie (en alles wat er verzorgd wordt) is een leuke aanvulling. Zwembad lekker om even af te koelen. Drukte viel mee en altijd een ligbed te vinden (zaten in het hoogseizoen). Prima camping!

• 8Marienliesbeth23-08-2019

Top

Prachtige omgeving met fijn vriendelijk personeel

• 9Loes van Santvoort21-08-2019

Geweldig!

We hebben ontzettend genoten van 2,5 week op deze camping met onze caravan. We stonden op plek 37 gelukkig vrij bovenaan, het is nl een erg steile camping. Erg vriendelijk personeel, prima restaurant, mooi zwembad ( niet al te groot maar leuk aangelegd) animatie was leuk, genoeg te doen s’avonds. Het sanitair is goed maar niet heel nieuw. Elke dag vers brood. Supermarkt ligt op ongeveer 15 minuten rijden van de camping in het dal in Castellane. Castellane zelf is erg leuk, genoeg winkeltjes en restaurantjes. Bij de receptie heb je voldoende informatie over alles wat er te doen is in de omgeving. Gorges du verdon: kano of bootje huren, leuk om naar het kapelletje te lopen vanuit Castellane. Naar Monaco ( met de auto naar Grasse gereden en van daaruit met stoptrein langs de kust naar Monaco 35€ met 2 volwassenen en 2 kinderen retour) Ook compliment aan de eigenaars, na ongeluk met mijn enkel alle hulp gekregen. Was Top 👍

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 9BBCR21-08-2019

Prima camping in een prachtige omgeving!

Fijne, knusse en overzichtelijke camping. Behulpzame receptie, info en boeken van activiteiten eenvoudig via camping, zwembad is zou iets groter kunnen maar kinderen hebben zich er prima in vermaakt (10 en 12 jaar). Lodgetent gehuurd via touroperator. Prima en erg complete tent. Tenten van touroperator liggen redelijk in het midden van de camping dichtbij pinpong tafels en sanitair. Omgeving is prachtig, temperatuur was prima (26-31 graden en koelt 's avonds lekker af) en er is genoeg te doen. De twee weken waren veel te snel om. Camping vonden wij een aanrader!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10Jan20-08-2019

genoten

Gezellig familiepark met alleen maar Plussen. Heel erg genoten. Ook van het eten in het restaurant en de zeer vriendelijke medewerkers. Was natuurlijk mooi weer!

55 tips over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

• Fam. van Gaalen, 11-05-2019

Er is genoeg te zien en te doen in de omgeving: - Grotten (de Saint-Cezaire en de Baume Obscure) - Zwemmen, waterfietsen (met glijbaan), bootje huren bij de omliggende meren - Gorges du Verdon - Rodelen (Val d'Allos) -Waterval Cascade la lance - Gorges du Cians en Daluis - Het stadje en de citadel van Entrevaux - Het kerkje op de rots in Castellane

• Toine, 23-05-2014

Neem warme slaapzakken mee als je gaat kamperen begin mei.

• A.de Jong, 04-06-2014

Neem goede bergschoenen mee en neem ook de tijd om de talloze leuke plaatsen in de omgeving de bezoeken.

45 vragen over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

• lean, 27-07-2019

rent a tent

waar zitten de rent a tent tenten op de camping

• Roos, 20-07-2019

Meer met zandstrand

Is er in de omgeving een meer mer zandstrand

• brenda, 28-05-2019

fiets

Is een fiets op de camping handig? we zitten op plek nummer 169. Is dit te hoog en niet te doen met fiets, of ??

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands