Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

Vakantiepark
Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Les Collines de Castellane voor je op een rij gezet:

387 reviews over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in het Nederlands

Gewoon goed!

Bremmer
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We zijn na een mooie maar lange reis door de bergen vriendelijk ontvangen door de receptie. Ook het andere personeel was erg vriendelijk. De plaatsjes zijn mooi en groot. Je hebt plekken in de zon en in de schaduw. Er was voor jong en oud genoeg te doen. Alles om onze vakantie goed te maken was aanwezig. het enige nadeel is dat je ver moet rijden, naar uitstapjes in de omgeving. Dit heeft ons niet weerhouden om het niet te doen. Waterfietsen in de Gorges was erg mooi. Ook het raften en canyoningen, wat je kan regelen op de camping, was erg leuk.

Wij hebben erg genoten van de camping en zijn mooie omgeving.

Mooie camping maar faciliteiten niet top

Naomi
9-8-2018
  • Activiteiten8

Prachtige ligging, voor uitstapjes moet je wel flink door de bergen rijden dus je bent even onderweg. Wij stonden vrij onderaan de camping dus een flinke steile klim naar boven, onderschat dit niet. Broodjes service top, gezellige terras, leuke activiteiten. Bediening is alleen onder de maat. Sanitair niet altijd schoon, veel haren in de doucheputjes en toiletten soms dagenlang dezelfde vlekken. Mooie ruime plekken. Zwembad te klein voor een volle camping. Verlichting mag wel wat beter, savond’s is het echt enorm donker in de tussenpaden.

Prachtige omgeving.

Anoniem
7-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie camping,prachtige omgeving. We stonden wel vrij boven aan. Want als je beneden staat is het een hele klim naar boven. Als tip op de hoek de nummers van de plekken weergegeven. Iedereen reed nu te ver door en moesten weer helemaal omhoog.

D-reizen

Veel activiteiten voor kinderen!

Luc
5-8-2018
  • Activiteiten9

Het personeel is vriendelijk (voornamelijk Nederlands, wat eventueel een voordeel kan zijn). Veel activiteiten voor kinderen: zwembad, klimbos, zipline en veel meer. Je kan er eventueel ook eten en drinken in het restaurant (waar ook vaak een bandje/muzikant aanwezig is).

Prima camping

Ell
3-8-2018
  • Activiteiten8

Leuke camping, wel veelal Nederlanders.

Valt erg tegen

Krukson
27-7-2018
  • Activiteiten4

Camping valt erg tegen ten opzichte van aantal jaar geleden. Veel te jong en slecht personeel. Vooral in de bediening dramatisch. Eten zeer slecht. Animatie erg matig. Kortom geen aanrader meer..

Schitterende omgeving

Jenjhome
5-5-2018

Afgelopen week (vanaf 28 april 2018) stonden wij met de tent op deze camping. Ondanks de kou in de nacht hebben wij een prima week gehad. Wat een mooie en schone camping met vriendelijk personeel die er alles aan deden om het weer snel te vergeten. We weer aardig wat nieuwe dingen mogen beleven, van de fossielen zoektocht aan het meer, lekker ruiken in Grasse tot waanzinnige uitzichten op de Gorges de Verdon. Een super mooie omgeving dus die uitnodigt om nogmaals te bezoeken maar dan lekker in de zomer om ook van de actieve watersport te mogen genieten. Groetjes fam. van Eekelen

Tjarda
    8-2-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen8

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. De kinderen, toen 12 en 8, wilden niet graag van de camping af. Omdat er veel Nederlanders staan hadden zij heel veel vriendjes. Op de camping is er genoeg vertier, een leuk klimpark, zwembad, sportvelden. Omgeving is schitterend, dus wij komen hier graag nog een keer terug.

Fantastische vakantie

P.M. Kooij
    3-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Mooi gelegen camping tegen een steile helling. Fijn zwembad, op midden van de dag soms wel druk met te weinig ligbedden. Veel sportieve activiteiten in de omgeving. Welgeteld 1 Franse en 1 Duitse auto op de camping gezien, de rest alleen maar Nedelanders ;-)

Mooie camping in een prachtig gelegen natuurgebied

S.Bruinewoud
    27-1-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

We verbleven in een nette ruime tent op een mooi gelegen camping, met mooi zwembad, met goede voorzieningen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane scoort een 8 uit 10 op basis van 387 reviews.