Vakantiepark
FamiliehotelWeer vandaag29°14°
8,4

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,4

Ruim kamperen op RCN Vakantiepark Collines De Castellane. Op deze camping is aan alles gedacht met de verschillende speeltoestellen, het Nederlandssprekende animatieteam en vele sportfaciliteiten. Geniet van de rust op de camping, of ga op wandelavontuur naar Castellane, Gorges du Verdon en Moustiers Sainte Marie.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Les Collines de Castellane voor je op een rij gezet:

417 reviews over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Silvia
2-9-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Camping heeft mooi uitzicht,maar niet overal goed verlicht.moest in pikkedonker naar toilet gebouw.winkeltje heel klein supermarkt in Castellane vond ik duur.mooie omgeving maar ver rijden om ergens naar toe te gaan wel een mooie rit.s,morgens wakker geblaft door honden in het dal.omdat seizoen blijkbaar ten einde is niet mogenlijk om s’middags een snack te bestellen.op Zondag om 10.30 al geen brood meer te krijgen.voor ons te rustig!

Gereisd Met partner in augustus 2019

fantastisch

familie wigleven
1-9-2019
  • Onderkomen10

wat een top camping, prachtig gelegen. Eigenaren en personeel zijn super, niets is teveel. Ze weten je alle mooi plekken in de omgeving te vertellen. chalets zijn goed en liggen heel mooi. Je kunt er ook heerlijk eten en lekkere afhaal. In de omgeving is veel te doen, raften, canyoning, mooie dorpen, klimpark, de grand canyon van europa, geweldig mooie meren, cote d’azur! alles wel een stukje rijden maar de ritten overal naar toe zijn een uitje op zich! Castellane het stadje is ook leuk, veel restaurantjes, 2x per week markt en een goeie supermarkt. Niet twijfelen maar echt een keer hier naar toe gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

In één woord: Magnifique met een grote M.

Mattijs Kuiper
  • Onderkomen10

Topcamping. Rustig, mooi zwembad, goede service, fantastisch, betrokken (animatie)team, heerlijke menu’s op de kaart en gedreven barpersoneel. We hebben een top tijd gehad in een heel mooie mobile home. Alles netjes, heel schoon en goede bedden. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige omgeving

R jetses
23-8-2019

Caravan nr 66C heeft een prachtig uitzicht en vanaf smorgens vroeg de zon. Mooie routes om te rijden. Je kan er canyoning doen, raften. Bezoek aan Monaco erg leuk,wel een rit van 2 uur door voornamelijk de bergen.Meer van castellane ook erg leuk, op slechts 10 minuten met de auto,veel parkeergelegenheid.

Prima camping

Alexander mus
23-8-2019

Mooie camping en leuk voor de kinderen. Sanitair iets verouderd maar wel schoon. Personeel is vriendelijk en animatie (en alles wat er verzorgd wordt) is een leuke aanvulling. Zwembad lekker om even af te koelen. Drukte viel mee en altijd een ligbed te vinden (zaten in het hoogseizoen). Prima camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Top

Marienliesbeth
23-8-2019

Prachtige omgeving met fijn vriendelijk personeel

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig!

Loes van Santvoort
21-8-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

We hebben ontzettend genoten van 2,5 week op deze camping met onze caravan. We stonden op plek 37 gelukkig vrij bovenaan, het is nl een erg steile camping. Erg vriendelijk personeel, prima restaurant, mooi zwembad ( niet al te groot maar leuk aangelegd) animatie was leuk, genoeg te doen s’avonds. Het sanitair is goed maar niet heel nieuw. Elke dag vers brood. Supermarkt ligt op ongeveer 15 minuten rijden van de camping in het dal in Castellane. Castellane zelf is erg leuk, genoeg winkeltjes en restaurantjes. Bij de receptie heb je voldoende informatie over alles wat er te doen is in de omgeving. Gorges du verdon: kano of bootje huren, leuk om naar het kapelletje te lopen vanuit Castellane. Naar Monaco ( met de auto naar Grasse gereden en van daaruit met stoptrein langs de kust naar Monaco 35€ met 2 volwassenen en 2 kinderen retour) Ook compliment aan de eigenaars, na ongeluk met mijn enkel alle hulp gekregen. Was Top 👍

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima camping in een prachtige omgeving!

BBCR
21-8-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Fijne, knusse en overzichtelijke camping. Behulpzame receptie, info en boeken van activiteiten eenvoudig via camping, zwembad is zou iets groter kunnen maar kinderen hebben zich er prima in vermaakt (10 en 12 jaar). Lodgetent gehuurd via touroperator. Prima en erg complete tent. Tenten van touroperator liggen redelijk in het midden van de camping dichtbij pinpong tafels en sanitair. Omgeving is prachtig, temperatuur was prima (26-31 graden en koelt 's avonds lekker af) en er is genoeg te doen. De twee weken waren veel te snel om. Camping vonden wij een aanrader!

genoten

Jan
20-8-2019

Gezellig familiepark met alleen maar Plussen. Heel erg genoten. Ook van het eten in het restaurant en de zeer vriendelijke medewerkers. Was natuurlijk mooi weer!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nederlandse speelvriendjes

Joskehanssen
19-8-2019

We hebben een heerlijk verblijf gehad op de camping. Het zwembad is leuk voor de kinderen. Er wordt meegedacht en men is er erg vriendelijk. Realiseer je bij interesse dat er vrijwel alleen maar Nederlanders zijn. En dit geldt ook voor het grootste deel van de medewerkers. Daarnaast vind ik de stacaravans (ookal zijn ze keurig verzorgd) voor hetgeen je krijgt (behoorlijk verouderd en eenvoudig) érg prijzig.

Het was een bewuste keuze hier te gaan kamperen ivm Nederlandse speelkameraadjes voor de kids. Hieraan heeft het helemaal voldaan.

Vakantiepark info

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Les Collines de Castellane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.