Camping RCN Les Collines de Castellane

8.5Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Les Collines de Castellane voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Ruim kamperen op RCN Vakantiepark Collines De Castellane. Op deze camping is aan alles gedacht met de verschillende speeltoestellen, het Nederlandssprekende animatieteam en vele sportfaciliteiten. Geniet van de rust op de camping, of ga op wandelavontuur naar Castellane, Gorges du Verdon en Moustiers Sainte Marie.

443 reviews over Camping RCN Les Collines de Castellane

• 8Peter05-08-2020

Prima camping in Schitterende omgeving

Prima camping, in een prachtig gebied. Accommodaties op camping allemaal bezet, staanplaatsen slechts ten dele. Dit als gevolg van Corona. Daardoor ook redelijk wat Fransen en Duitsers, daardoor lekker gemêleerd gezelschap.

Barpersoneel zeer bereidwillig maar ook erg jong en onervaren. Daardoor langere wachttijd bij bar. Maar niet persé hinderlijk, je hebt tenslotte vakantie.

Onze accomodatie was bovenaan de camping, overal dichtbij. Sta je helemaal onderaan, dan is het wel een aardige wandeling naar boven (receptie, winkel, zwembad, restaurant).

Zwembad vooral voor wat kleinere kinderen. Wij hadden twee pubers bij ons, die waren daar snel uitgekeken. Na sluitingstijd van de bar begeeft de jeugd van 15-19 naar de hangplek. Er was dit jaar een vrij grote groep jeugd, die hadden het erg leuk met elkaar.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Bakker03-08-2020

Fantastisch!

Wij stonden onderaan met de caravan en hadden hier een fantastische plek. Prachtig uitzicht en heerlijk rustig met een stromend riviertje onderaan in het dal. De klim naar boven op de camping is pittig, maar goed voor het lijf :)

De camping hebben wij ervaren als rustig, netjes en kindvriendelijk. Wij waren met twee pubers (14 en 16) en deze hebben zich zowel overdag als 's avonds prima kunnen vermaken. Er waren wel zo'n 20 kinderen van tussen de 13 en 19 om zich mee te vermaken in de avond. Ook werd door de camping zelf voldoende georganiseerd voor deze doelgroep.

Wij maakten gebruik van het (van bovenaf de camping gezien) derde sanitairpunt. M.i. waren er voldoende douches en deze waren ook voldoende schoon. Wel vond ik het water te heet en was het jammer dat je dit niet zelf kon aanpassen. De toiletten hadden wat mij betreft iets schoner gemogen/vaker schoongemaakt mogen worden.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Fam Hoogendoorn27-07-2020

Het was prima

Vriendelijk ontvangst. Terrassen camping. Wij konden gelukkig bovenaan staan want anders moet je flink in de benen. Zwembad wat klein en erg gericht op kleine kinderen. Sanitair prima. Ligging prima om gorges du verdon te bezoeken. Weinig jeugd. Prima restaurant. Omdat we net van andere rcn camping kwamen, kregen we korting. Erg netjes

• 8Staat v/h sanitair

• 9Marian Borneman18-07-2020

Heerlijk

Lekker genoten van deze camping in een prachtige omgeving. Heerlijk gegeten in het restaurant en vriendelijk en enthousiast personeel. Prima geholpen bij de receptie voor tips in de omgeving. Barpersoneel is vlot en het animatieteam organiseert leuke activireiten.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Carla Post-Beumer12-01-2020

Prachtig gelegen camping met betrokken eigenaren

Afgelopen augustus waren wij weer een week op deze prachtig gelegen, gemoedelijke camping. En dat was weer genieten! Echt een heerlijke plek!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    10Els20-12-2019

Genieten

Wij zijn een week geweest. Maar er is zoveel te doen dat je het beste thuis al een programma kunt maken. Of gewoon genieten op de camping waar alles is te doen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Renate15-09-2019

Heerlijk vakantie!

Leuke camping! erg gezellig. Toiletgebouw werd regelmatig schoongemaakt, alleen jammer dat anderen het moeten versmeren. Animatie leuk en afwisselend. wij zaten onderaan op de camping, klim was goed te doen goed voor je beenspieren. omgeven veel te zien. Wij hebben canyoning , floating en raften gedaan. goed geregeld vanaf de camping. Zwembad goed, soms even geen bedjes. Maar nooit lang moeten wachten. Eten in het restaurant goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Silvia02-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Camping heeft mooi uitzicht,maar niet overal goed verlicht.moest in pikkedonker naar toilet gebouw.winkeltje heel klein supermarkt in Castellane vond ik duur.mooie omgeving maar ver rijden om ergens naar toe te gaan wel een mooie rit.s,morgens wakker geblaft door honden in het dal.omdat seizoen blijkbaar ten einde is niet mogenlijk om s’middags een snack te bestellen.op Zondag om 10.30 al geen brood meer te krijgen.voor ons te rustig!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10familie wigleven01-09-2019

fantastisch

wat een top camping, prachtig gelegen. Eigenaren en personeel zijn super, niets is teveel. Ze weten je alle mooi plekken in de omgeving te vertellen. chalets zijn goed en liggen heel mooi. Je kunt er ook heerlijk eten en lekkere afhaal. In de omgeving is veel te doen, raften, canyoning, mooie dorpen, klimpark, de grand canyon van europa, geweldig mooie meren, cote d’azur! alles wel een stukje rijden maar de ritten overal naar toe zijn een uitje op zich! Castellane het stadje is ook leuk, veel restaurantjes, 2x per week markt en een goeie supermarkt. Niet twijfelen maar echt een keer hier naar toe gaan!

RCN les Collines de Castellane, parkbeheerder, Parkmanagers, 18-09-2019

Beste familie Wigleven,

Wauw, een 10! Wat een prachtig cijfer. We zijn blij te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op RCN les Collines de Castellane! We hopen jullie nog eens terug te zien.

Met vriendelijke groet, Team RCN les Collines de Castellane.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mattijs Kuiper23-08-2019

In één woord: Magnifique met een grote M.

Topcamping. Rustig, mooi zwembad, goede service, fantastisch, betrokken (animatie)team, heerlijke menu’s op de kaart en gedreven barpersoneel. We hebben een top tijd gehad in een heel mooie mobile home. Alles netjes, heel schoon en goede bedden. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Camping RCN Les Collines de Castellane info