Tijdelijk €25 aanbetaling

RCN Les Collines de Castellane

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN Les Collines de Castellane voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 476 reviews

• 8.7Onderkomen

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ruim kamperen op RCN Vakantiepark Collines De Castellane. Op deze camping is aan alles gedacht met de verschillende speeltoestellen, het Nederlandssprekende animatieteam en vele sportfaciliteiten. Geniet van de rust op de camping, of ga op wandelavontuur naar Castellane, Gorges du Verdon en Moustiers Sainte Marie.

476 Reviews over RCN Les Collines de Castellane

• 10R. de la Rie11-10-2022

Mooie camping in prachtige omgeving.

We stonden hier eind juni en het was toen nog zeer rustig op de camping. Mooi weer gehad, prima zwembad en uitstekend gegeten. Als je op pad wilt is 'alles' wel een stukje rijden en gezien de bergwegen, doe je er ook lang over. Maar de routes zijn wel mooi. Inderdaad is een let op het verschil in hoogte tussen bv receptie, restaurant en zwembad bij de ingang van de camping en onderaan de camping. Wij konden gelukkig kiezen voor een plek in de nabijheid van het 1e sanitair gebouw, gezien vanaf ingang van de camping. Scheelt wat klimmen......

• 9Paul en Betty15-09-2022

Wij komen zeker ooit terug!

In september is de camping zeer rustig. Restaurant is ook in naseizoen open, vriendelijke bediening veelal in Nederlands. Vooral het sanitair viel ons mee, gezien eerdere vermeldingen. Nu vernieuwd met toiletpapier, mooie douches en wascabines met zeep. Wat ons betreft top!

• 10Familie Segers26-08-2022

Genoten!

We hebben genoten van het verblijf met onze eigen caravan. De klim naar boven, richting zwembad is pittig, gelukkig stonden wij niet helemaal beneden. Sanitair is vrij nieuw en schoon. Vanwege het watertekort werd gevraagd overdag niet te douchen maar dat is geen probleem. Bij het restaurant lekker gegeten en de kids waren dol op de mocktails en bubble tea. Mooie omgeving en een leuke canyoning gedaan!

• 8Michel19-08-2022

Fijne camping

Tops: Fijne camping met goede sfeer. Onze kinderen (4 & 8 jaar) hebben zich hier goed vermaakt, leuke animatieprogramma. Leuke uitjes in de buurt, Gorges du Verdon een aanrader om prachtige wandeling te maken.

Tips; Schoonmaakcaravan kan beter. Temperatuur douche, Douche ging van heel warm naar koud, geen middenweg, vooral voor onze kinderen niet fijn. Wcblokje standaard in wc, ruikt de wc net wat frisser 😉.

• 8Waardering
  • 8R. S.13-08-2022

7 vetten jaren (2015-2022)

Voor ons, ouders en (inmiddels)volwassen kinderen, blijft het een zeer fijne camping en omgeving. De combinatie van een sportive, actieve vakantie is wat we de afgelopen jaren hier hebben gevonden. Fietsen in de bergen (Race/MTB), wandelen in de Stad (Nice/Cannes/Frejus/Grass/Monaco) en op de berg en door Le Grand Cayon du Verdon en lavendelvelden.

Omdat de camping zich tussen 950m/1000m bevindt kunnen er koele nachten zijn. Overdag loopt de temperatuur op tussen de 25 en 35 graden, met een briesje. Een verregende vakantie hebben we hier nooit gekend. 2022 is het extreem droog wat de natuurlijke water bron van de camping heeft doen opdrogen. Meerdere keren per dag werd er nu met tankwagen water aangevoerd. Een beetje aanpassen van de gasten is daarbij gevraagd. We zouden graag zo'n camping elders treffen in Europa, maar hebben deze nog niet gevonden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10sandy10-08-2022

Prachtig gelegen gastvrije camping

De camping ligt prachtig! Op de meeste plekken kun je genieten van een prachtig uitzicht. Er zijn mooie plekken onder de bomen maar ook aan gezellige laantjes. Het sanitair is nieuw en werd goed schoongehouden. Wc's met toiletbrillen :-) en wc papier. Bij de kranen zeep om je handen te wassen. Dat hebben we nog niet vaker gezien op een camping in Frankrijk. De toiletgebouwen hebben een frisse uitstraling. De camping heeft een prachtig zwembad met een parkachtige uitstraling, uiteraard met heerlijke ligbedden en parasols. Er is een fijn restaurant met een leuke betaalbare kaart. We hebben er heerlijk gegeten. Er werden leuke dingen voor jong en oud georganiseerd. De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen, we voelden ons gastvrij ontvangen. We hebben ervaren dat het belang van de kampeerder op deze camping hoog in het vaandel staat. Chapeau daarvoor.

• 10Mart29-07-2022

Prima vakantie

Vriendelijk en betrokken camp beheer, Hans en Kelly, goede service op terras en activiteiten, leuke keuze van animatie. Live bandjes, bingo/ swingo. Prima vakantie!

• 8Fam. Baas26-07-2022

Fijne camping

Camping ligt op een prachtige plek met mooi uitzicht op de omringende bergen. We hebben plek midden op de camping. Da's wel een aanrader. De weg van beneden naar bovenaan ingang receptie zwembad winkel ed is stijl omhoog, en op dit moment is het erg warm. Er zijn op dit moment wat restricties op het waterverbruik. Maar dat ligt aan de droogte en niet aan de camping. Verder goed schoon sanitair. Soms wisselende temperaturen tijdens douchen. Veel leuke uittips via camping. De plaats voor de caravan is groot. Let wel op schaduwplekken. Nu erg prettig.

• 8Waardering
  • 10Mayka25-07-2022

Super camping

Wat een gastvrijheid op deze camping. De parkmanagers met hun team doen er alles aan om de gasten een onvergetelijke vakantie te geven.

• 10Onderkomen
  • 10Pellikaan17-07-2022

Gezellige camping zonder herrie

Gezellige kleinschalige camping. Leuke activiteiten zonder dat het een grote kermis is… je kan hier gerust voor je rust naartoe, maar wel met leuke activiteiten voor de kindjes. Wij waren op doorreis en belde de avond van te voren. Mochten zelfs vroeger inchecken en het contact is persoonlijk en service gericht. Wij komen graag bij RCN, juist om dat stukje persoonlijk en gericht meedenken.

• 10Onderkomen

Camping RCN Les Collines de Castellane info