Camping Parc Bellevue

63 reviews over Camping Parc Bellevue in het Nederlands

Prima camping

Melanie,
8-8-2018

Leuke, maar wel drukke camping met veel gezinnen. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend restaurant, goede prijs kwaliteitverhouding. Het zwembad was erg druk, komt waarschijnlijk door de extreme hitte en vakantie van de fransen. Sanitair was voor ons het enige minpunt: verouderd, geen toiletpapier en niet altijd even schoon. Prima afstand naar Cannes, eenvoudig te bereiken met de bus (1.50 voor een kaartje).

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer!

Jolanda,
6-8-2018

Dankzij de goede reviews ons erg vergist zeer slechte camping 3 maanden van tevoren staanplaats gereserveerd en bij aankomst wordt je op een kleine nood plaats gezet bij de buren voor het terras ook veel herrie en zeer onrustig.

Smorgens om 07.00 zijn ze het zwembad aan het reinigen met hoge druk reiniger met veel lawaai.

Nooit meer deze camping!

Gereisd met partner in juli 2018

Goed vertoeven.

F.Coenen,
4-8-2018

Perfect gelegen om de cote d’azur te verkennen. Diverse supermarkten in de buurt.

Caravan via touroperator was prima, minpunt, geen airco en dat was hard nodig. Nachten zijn erg warm daar en veel overlast van muggen.

Informatie aan de receptie was wat karig. Veel zelf uitgezocht. Inchecken was chaotisch. Geluid van de snelweg hoorde je wel, op het ene gedeelte meer als het andere. Veel Fransen, weer eens wat anders.Leuk voor een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

ANWB camping

Net thuis van 2 weken op deze camping. Nette stacaravan (Phoenix) en leuk zwembad voor een frisse duik. Onze kinderen (3&5) hebben zich er prima vermaakt, alhoewel het wel echt een camping is gericht op Frans publiek. 2 weken voor eur.700,- is heel goedkoop, en zeker positief in verhouding met wat je krijgt.Eten afhalen is geweldig,..alles vers en spotgoedkoop. Jammer dat er niet meer Nederlanders hier komen, want dan zou het naar onze mening net wat socialer zijn(fransen zoeken elkaar onderling alleen op). Tip! Boek het type Evasion..deze zijn hagelnieuw en ook niet duur. Voor oudere kinderen zal het snel saai zijn, maar kleinere kids vermaken zich prima in de speeltuin en zwembad. Mensen klagen over de autoroute A8 die achter de camping ligt, maar wij hadden er geen last van. Prima vertrekpunt voor leuke uitstapjes...Stranden van Villefranche sur mer en Cap Ferrat zijn top!!! Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Sander,
28-3-2018

Door de (opvallend) goede reviews enorm vergist in deze camping. Stacaravans gebouwd op kleine terassen. Veranda was onvoldoende afgeschermd, risico dat kleine kinderen 2m naar beneden vallen. Caravan stonk bij aankomst enorm naar urine. Sanitair was erg smerig. Hierop een verzoek voor een andere caravan gedaan, camping werkte zonder problemen hieraan mee. Kwaliteit van 2e caravan was beter, echter stond onder de geluidswal van de snelweg. Hierdoor nacht niet kunnen slapen. Naast onze stacaravan verbleef/woonde iemand in een busje, door zijn cannabis lucht niet met kinderen buiten kunnen zitten. Camping is matig onderhouden, bij zwembad losse tegels en sterk verouderde speeltuinen. Camping plekken zijn krap met weinig privacy. Camping ligt op een industrieterein, waardoor je verre van een vakantiegevoel ervaart! Eigenaar wilde touroperator niet te woord staan, maar uiteindelijk met aandringen <24 uur omgeboekt naar andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

afstand naar zee is net te ver om te lopen maar buiten seizoen is er goed te parkeren aan het strand.

Cannes blijft altijd leuk; ook de markt.

Gereisd met partner in september 2016

vriendelijk personeel, rustige camping in de buitenwijk van Cannes, op loopafstand (half uurtje) van het strand en boulevard, ongeveer een uur wandelen naar het centrum van Cannes of naar Mandelieu de la Napoule

Gereisd met partner in september 2017

Al voor de 22e keer geweldig

Thea Droste,
16-9-2017

Dat je niet naar een hele luxe camping gaat,maar wel de gezelligste met een prachtig mooi zwembad en alles is super schoon.Kan niets noemen wat ik er niet goed vind.Wij genieten er al 22 jaar volop van en hebben niets te klagen,hooguit dat de tijd dat je er zit veel te snel voorbij is.Je zit overal dichtbij en bent met de bus voor 1,50 euro zo in het centrum van Cannes.De plekken op de camping zijn zeer ruim met zon en schaduw,het personeel is altijd vriendelijk en zeer behulpzaam als je een probleem hebt.Kan er wel een boek over schrijven hoe onze ervaringen zijn allemaal even positief en wij hopen dat we nog een paar jaar kunnen en mogen genieten op ons plekje in de zon

Gereisd met partner in juni 2017

Prima

MWJ,
1-7-2017

Gemoedelijke en kleine camping

Gereisd met partner in juni 2017

Daar waar je thuis komt.

Johan
6-6-2016

Eenmaal daar op vakantie geweest wil je nergens anders meer naartoe. Rust, ligging en vooral de sfeer is op en top. Wij hebben steeds een stacaravan gehuurd en dat is ook steeds uitstekend verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2016

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Bellevue in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.