Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Parc Bellevue voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 107 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

107 Reviews over Parc Bellevue

• 3Pierke03-07-2022

Alleen doen als je hele dag weg bent van camping

Vervolg review Pierre. De grote ergernis was het personeel op het terrein. 4 van de 7 dagen (ook op zondag) vonden ze het nodig om te gaan snoeien ,hakselen en grasmaaien op de percelen naast ons die vrij waren. Waarom je snoeiwerk niet doet in de periode dat de camping dicht is begrijp ik niet. Hakselen met een grote machine gebeurde zeer inefficiënt, 2 takjes oppakken erin gooien en de volgende takken halen en de machine maar laten razen. Het grasmaaien was helemaal erg: geen opvangbak (het was droog dus enorme stofwolken) en nauwelijks /geen geluidsdemper. Wij maten rond 100db met geluidsapp op meer dan 10meter. Op signalen van ons werd absoluut niet gereageerd. Oogcontact werd vermeden Bovendien werd 3 dagen hetzelfde gebied gemaaid, telkens een deel (een paar baantjes) die dan wel meerdere malen over en weer gereden werden. Laatste dag werd er systematisch het hele gebied gedaan in even veel tijd als de vorige dagen een deel.

• 3Eetgelegenheden
  • 3Pierre03-07-2022

Neem goede gehoorbescherming en stofmaskers mee

Enkele jaren geleden 4 weken in een mobilhome geweest, goed bevallen. Zie eerder review. Daarom nu 1 week met de camper. Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime plek met water en elektra en door de dag wisselende schaduwplekken. Lawaai van naastgelegen vliegveld (helicopters en vliegtuigen) overdag en verkeerslawaai van de aangrenzende A8 dag en nacht waren ons bekend. De stankgolven (van nabij gelegen vuilverwerking?) waren nieuw voor ons. In de mobilhome hadden we ons eigen sanitair. Nu moesten we dus gebruikmaken van het verouderde en slecht onderhouden sanitairgebouw. Afwasruimte: helft bakken geen water, andere koud/lauw water. Wasbakhokjes zonder kleding ophanghaken. Schoonhouden toiletten gebeurt door spoelknop een keer in te drukken (remsporen waren 3 dagen achterelkaar in zelfde toilet te zien). WIFI op je plek 5€ 1 dag 9€ 2dagen etc. Zwembad prima maar 2 dagen was de Jacuzzi buiten bedrijf. Zie vervolg met echte ergernis

• 3Eetgelegenheden
  • 7Rob Centen14-10-2021

Prima camping in mooi park

Laatste 2 weken van september hier gestaan . Camping volgens info tot 30 oktober open, maar van af 1 oktober werden nieuwe gasten niet meer toe gelaten ?? Receptie alleen s,morgens en eind vd middag 1 uurtje open. Regelmatig nieuwe bezoekers voor een gesloten poort . Restaurant was al eerder gesloten en personeel bezig met alles opruimen . Alleen gelukkig het prachtige zwembad nog open . Sanitair word slecht schoongemaakt , met de brandslang wordt alles schoongespoten maar de wc,s zitten vaak nog vol smerigheid en de douche goten liggen vol haardossen.

Wij stonden op een plaats met zand-kleigrond voor onze caravan. Tijdens zware regenbui een modderboel. Konden caravan niet in of uit . Bij vraag of zij hier iets aan konden doen met een zijl of houtsnippers werd geen medewerking verleend.

Verkeerslawaai en van vliegtuigen van nabij gelegen vliegveld is behoorlijk. Afhankelijk van de windrichting en plaats waar je staat.

W

• 5Staat v/h sanitair
  • 1familie arnhem15-08-2018

never again

Was the 2nd time here. but never again! arrogant unwilling staff that let us wait for 90 minutes for check out to get our €150 bond back.. we were 6 people that they let wait for such a long time.. we tried to talk with them, they completely ignored us walked off and looked the other way. Check out was between 8-10 in the morning .. although they drove around past our mobile home several times ...and me , my girlfriend and 4 kids tried to wave them down, they ignored us and pretended not to see us. after climbing up to reception 3 times and being told that they would be with us in 5 minutes..i was fed up. after 90 minutes i thought it was enough.. unwilling to help and ignorant an argument evolved and one of the women in reception tore of my rear wiper..

Another thing is, the pool is overcrowded. sometimes 70 people in a 12*6 mtr pool.. 3 kids and me got ear infection.. 5 days out of the water..

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Melanie08-08-2018

Prima camping

Leuke, maar wel drukke camping met veel gezinnen. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend restaurant, goede prijs kwaliteitverhouding. Het zwembad was erg druk, komt waarschijnlijk door de extreme hitte en vakantie van de fransen. Sanitair was voor ons het enige minpunt: verouderd, geen toiletpapier en niet altijd even schoon. Prima afstand naar Cannes, eenvoudig te bereiken met de bus (1.50 voor een kaartje).

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4Jolanda06-08-2018

Nooit meer!

Dankzij de goede reviews ons erg vergist zeer slechte camping 3 maanden van tevoren staanplaats gereserveerd en bij aankomst wordt je op een kleine nood plaats gezet bij de buren voor het terras ook veel herrie en zeer onrustig. Smorgens om 07.00 zijn ze het zwembad aan het reinigen met hoge druk reiniger met veel lawaai. Nooit meer deze camping!

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7F.Coenen04-08-2018

Goed vertoeven.

Perfect gelegen om de cote d’azur te verkennen. Diverse supermarkten in de buurt. Caravan via touroperator was prima, minpunt, geen airco en dat was hard nodig. Nachten zijn erg warm daar en veel overlast van muggen. Informatie aan de receptie was wat karig. Veel zelf uitgezocht. Inchecken was chaotisch. Geluid van de snelweg hoorde je wel, op het ene gedeelte meer als het andere. Veel Fransen, weer eens wat anders.Leuk voor een keer.

• 8Mark10-07-2018

Leuke camping voor oudere of mensen met jonge kids

Net thuis van 2 weken op deze camping. Nette stacaravan (Phoenix) en leuk zwembad voor een frisse duik. Onze kinderen (3&5) hebben zich er prima vermaakt, alhoewel het wel echt een camping is gericht op Frans publiek. 2 weken voor eur.700,- is heel goedkoop, en zeker positief in verhouding met wat je krijgt.Eten afhalen is geweldig,..alles vers en spotgoedkoop. Jammer dat er niet meer Nederlanders hier komen, want dan zou het naar onze mening net wat socialer zijn(fransen zoeken elkaar onderling alleen op). Tip! Boek het type Evasion..deze zijn hagelnieuw en ook niet duur. Voor oudere kinderen zal het snel saai zijn, maar kleinere kids vermaken zich prima in de speeltuin en zwembad. Mensen klagen over de autoroute A8 die achter de camping ligt, maar wij hadden er geen last van. Prima vertrekpunt voor leuke uitstapjes...Stranden van Villefranche sur mer en Cap Ferrat zijn top!!! Aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2Sander28-03-2018

Nooit meer

Door de (opvallend) goede reviews enorm vergist in deze camping. Stacaravans gebouwd op kleine terassen. Veranda was onvoldoende afgeschermd, risico dat kleine kinderen 2m naar beneden vallen. Caravan stonk bij aankomst enorm naar urine. Sanitair was erg smerig. Hierop een verzoek voor een andere caravan gedaan, camping werkte zonder problemen hieraan mee. Kwaliteit van 2e caravan was beter, echter stond onder de geluidswal van de snelweg. Hierdoor nacht niet kunnen slapen. Naast onze stacaravan verbleef/woonde iemand in een busje, door zijn cannabis lucht niet met kinderen buiten kunnen zitten. Camping is matig onderhouden, bij zwembad losse tegels en sterk verouderde speeltuinen. Camping plekken zijn krap met weinig privacy. Camping ligt op een industrieterein, waardoor je verre van een vakantiegevoel ervaart! Eigenaar wilde touroperator niet te woord staan, maar uiteindelijk met aandringen <24 uur omgeboekt naar andere camping.

• 5Eetgelegenheden
  • 7hans27-01-2018

Kom hier al jaren; altijd leuk;vriendelijke mensen

afstand naar zee is net te ver om te lopen maar buiten seizoen is er goed te parkeren aan het strand. Cannes blijft altijd leuk; ook de markt.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar