Camping Le Val Fleuri

24 reviews over Camping Le Val Fleuri in het Nederlands

Hele fijne camping!

Eva,
12-8-2018

Zeer vriendelijk personeel! Heerlijk zwembad, mooie afgebakende staanplaatsen, fijne sfeer, rustig. Strategische ligging.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

John & Yvonne,
25-9-2017

Wij verbleven de 2 middelste weken van september in een stacaravan (FIDJI)

+ deze was zeer schoon

+ locatie van onze caravan was erg goed, ook een ruime plaats

+ vriendelijke eigenaren, vragen werden netjes beantwoord (lege gastank werd bv binnen 5 min verwisseld!)

+ camping ligt zeer centraal t.o.v. Nice-Monaco-Ventimiglia-Cannes etc. etc.

+ bus nr 41 voor de camping € 1,50 naar het strand of treinstation.

- uitzicht vanaf terras caravan was niet naar alle kanten even mooi dit was bekend dus ook geen probleem

- camping word gescheiden door een weg waarvan drukte erg meeviel

Gereisd met partner in september 2017

Mooie rustige camping

Dirk,
28-7-2017

Camping met veel schaduw ook in het zwembad wat schaduw. Het strand (kiezels) is goed bereikbaar, parkeren voor € 1 per dagdeel. Gratis Wifi in de buurt van het kantoor, ook in het zwembad. Leuke stad met aardige markt.

Gereisd met partner in juni 2017

Nette camping

Angela,
19-7-2017

Wij hebben hier een week gestaan met onze caravan. Fijne camping ondanks de redelijk drukke weg naast de camping. Veel schaduw. Veel te zien in de omgeving. Vanaf hier uitstapjes gemaakt naar Monaco, Nice, Antibes en Cannes. Zeer vriendelijke eigenaresse

Gereisd met partner in juli 2017

Rustige camping nabij Nice

Rob Centen
18-9-2016

Hier al een aantal jaren in het najaar geweest. Vriendelijke eigenaresse Anne .

Leuke camping niet al te ver van Nice . Met de fiets mooie route langs de kust en over de Boulevard Des Angels .

Wel verschillende drukke oversteken van de weg naar en van het vliegveld .

Het geluidsoverlast op de camping is erg toegenomen van het woon werk verkeer dat hier s,morgens vroeg voorbij komt razen. Ook de hoge snelheid waarmee ze de camping ingang voorbij scheuren is erg gevaarlijk ondanks 30 km zone.

Jammer dat het zwembad pas om 10:00 uur open gaat en al om 19:00 uur weer sluit. Camping wordt veel gebruikt als doortrek camping.

Gereisd met partner in september 2016

Mensen van de camping aardig en spreken meerdere talen buiten Frans. Mooie grote kampeerplekken.

Sanitair is schoon, restaurant had een dagmenu voor €14 en was goed. Vond je het menu voor die dag niets werd er zoiets anders voor je gemaakt. Makkelijk te fietsen naar het strand, dicht bij Cannes, Nice en Monaco. Achterland is ook prachtig een goede uitval basis om van alles te doen. Busje stopt voor de camping om naar het strand te gaan.

Voor die plek een redelijk goedkope camping. Ben zelf 2,5 week geweest van eind juni tot half augustus.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke ontvangst is het halve werk

pj_veldman
14-7-2014

We werden op een vriendelijke en attente manier ontvangen. Je kan brood bestellen dat de volgende morgen bij je tent of caravan ligt. Ik had voor een stoel die het dreigde te begeven een bout en een moer nodig en ook daarmee was men behulpzaam. De camping ligt aan een weg die weinig mediteraan aandoet met verschillende duidelijke en onduidelijke bedrijfjes. Cagnes zelf was ook in het voorseizoen best wel druk, wat eigenlijk geldt voor bijna alle kustplaatsen daar. Voor een bezoek aan de supermarkt moest je je steeds weer in het verkeer storten. Het zwembad was niet zo groot maar werd prima schoon gehouden. Bij het overigens schone sanitair mengden de hommes en de femmes zich, wat in onze ogen niet zo ideaal is.

Gereisd met partner in juni 2014

Niet meer...

Carla
17-2-2014

3 x op deze camping geweest, maar de laatste keer viel zwaar tegen. Geen gratis wifi en voor elk apparaat een aparte kaat nodig, bovendien was het erg traag en vaak geen verbinding te krijgen! Het was ook verboden om visite te ontvangen, belachelijk en zeer ongastvrij! Ons zien ze hier nooit meer terug!

Gereisd met partner in mei 2013

rustig gelegen

Jurgen
11-8-2013

schaduwrijke plaatsen, goed zwembad, proper sanitair, bus stopt aan de poort, vriendelijke omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Wij komen niet weer terug.

Elize Zeeman-Olivier
26-7-2013

Eigenaresse was vriendelijk en behulpzaam. Zij spreekt gelukkig ook Engels en Duits. Rustig buiten de stad naast een industrieterrein. Voldoende koelte. Zwembad is goed. Snackbar beperkt. Geen noodvoorraden. Supermarkt is dichtbij, maar moeilijk in drukke stadsverkeer te bereiken. Geen WC papier!!! Moet telkens met je eigen rolletje lopen! Moet door drukke stad om bij de zee te komen. Vogels in bomen poepen echt "zwarte inkvlekken" op tentdoek. Bij ons vorige camping was ijs, fietsen en WIFI gratis. Tegenvaller als jij nu voor elk apparaat een kaart met aantal uren moet kopen. Daarbij erg langzaam. Vele uren dus niet gebruikt. Fietsen is alleen op de camping te doen. Ijs was duur en de camping aan de overkant van de weg heeft geen speelplaats voor kinderen.

Gereisd met partner in juli 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val Fleuri in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.