Camping Green Park

171 reviews over Camping Green Park

• 2019
    7Désirée30-07-2019

Nette Franse camping

Fijne camping, wel voornamelijk Frans. Schone caravan. Bij aankomst werkte de koelkast matig. Deze werd meteen omgeruild voor een andere, nieuwe. Vriendelijke receptie waar heel goed Engels wordt gesproken. Je hebt wel voor alles een auto nodig, want de camping ligt 10 minuten rijden van het dorp en kiezelstrand af. Vence is een leuke plaats om te bezoeken. Het kampwinkeltje is matig, stokbrood en croissants alleen op bestelling, weinig aanbod en duur. Zo ook het restaurant, prijzig. Heerlijk zwembad, bedjes zijn snel bezet, maar ja, dat is overal. Al met al een fijne camping om naar toe te gaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Annie Geven11-01-2019

Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard geweldig.

Dit hotel is geweldig. Met de kerstdagen oud en Nieuwjaarsdag 2019 met het eten en de kerstversiering, een 10 plus. Ook het eten voor de feestdagen heel goed. Personeel alles perfect ze stond een altijd voor je klaar. We gaan zeker nog terug hebben heel veel hotels gehad in die streek. Maar dit was voor ons klasse.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    4Torben Olsson08-09-2018

Smerig

De ligging is top, al het moois is 20 a 30 min rijden. Wat betreft je verblijf dus het huisje camping of wat dan ook was bij ons totale HORROR. De badkamer zat vol met schimmel al het houtwerk stond bol, en het ergste WE WAREN HELEMAAL LEKGESTOKEN EN DIT WAREN BEDWANTSEN kortom zeer zeer zeer onhygienisch

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8Esther31-08-2018

Zeer relaxed en fijn

Leuke nette camping. Alles wordt netjes bijgehouden en het restaurantje is prima om ‘s avonds een hapje te doen. Toiletten en douches waren echt in zeer schone staat en je kan je broodjes/croissants/stokbroden ‘s morgens bestellen. Wij waren met 2 jongens onder de 10 en dat was echt perfect.. voetballen, volleyballen, tafeltennis, voetbalbakken, alles leuk en lekker relaxed. Na 10/11h is het lekker stil waar wij persoonlijk van genoten. Wij zaten aan de weg maar als daar om het half uur ‘s avonds een auto reed was het veel, totaal geen last van gehad. Perfecte uitval basis om naar bij Monaco en Nice te gaan. Ook oude dorp is een aanrader! Auto heb je wel nog al heb je ook een pendelbus richting strand. Onze stacaravan was wel iets verouderd van binnen maar wel gewoon netjes schoon. En we hadden nieuwe matrassen die wonderbaarlijk goed lagen, ook wel zo belangrijk. Vriendelijke mensen wat alles aangenaam maakte. Kortom leuke camping!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3mn25-08-2018

prijs-kwaliteitverhouding ver te zoeken.

Ik ben niet zo enthousiast.. Vind dit geen camping, maar een mini vakantiepark. Wandelen vanaf Greenpark is niet mogelijk vanwege de ligging aan de doorgaande weg. Het park ligt 5 km. van het strand. Alles wat je wilt ondernemen moet met de auto. De stacaravan stond niet recht (waterpas). De kleine badkamer stonk vreselijk, het water lekte uit de douche door de badkamer en stroomde door tot onderin het kastje (alles nat). Het douchewater lekte aan de buitenkant ook de caravan uit. Toen we dit meldden zei de touroperatorbeheerder dat dat bekend was. De airco was niet in staat de hele caravan te koelen (het klepje viel er ook steeds af). De matrassen in de kinderkamers waren niet best. Er lagen slaapzakken ipv dekens, vreemd met de superwarme temperaturen. Er was geen ligbed bij de caravan aanwezig. Er zaten (kogel)gaten in de ramen en muren, met stikkertjes zijn deze op de muren afgeplakt, Echt heel bizar. De pendelbus was oke.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8FredLe04-08-2018

Geweldige familiecamping!

Via Eurocamp geboekt. Geen zorgen over eindschoonmaak. Wel veel last van muggen. Neem Deet mee!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Jaap18-08-2017

Leuke camping..

Camping voldeed aan de omschrijving, leuk zwembad en lekker restaurant! Zeer vriendelijk personeel en uitstekende service aan de receptie! Animatie in het Frans maar wel heel Leuk! Enig nadeel is de weg die langs de verblijven loopt..

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Judy04-08-2017

Zeer fijn verblijf

Allereest chapeau voor het fijne touroperator personeel,uiterst fijn contact

Camping is ideale uitvalsbasis voor bezoeken naar Nice, jean Les Pins,Monaco...

Ik vermeld wel dat deze camping eerder klein is,houd je van veel Vertier,kies andere camping!!

Extra verlichting op camping zeker aan te raden,steile stenen trap naar zwembad flinke afknapper,dit kan beter

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jael05-07-2017

Hele fijne en rustige Camping

Na een lange rit aangekomen op de Camping en heel erg warm ontvangen door de touroperator-mederwerker. Goede uitleg van de camping en ook de accommodatie was schoon en goed ingericht. De camping ligt in de bergen maar is goed toegankelijk, ook ben je snel bij winkels en het strand van Canges sur mer. Het is erg mooi en veel natuur in de omgeving echt genieten. De camping zelf is heel rustig en niet te groot, wij hebben erg genoten. Het zwembad is ruim en heel erg fijn. Ook het personeel op de camping is zeer vriendelijk niks is te gek. Onze ventilator bleek erg veel lawaai te maken, die werd gelijk vervangen voor een andere ventilator. Ook kregen wij een tweede parasol om wat beter uit de zon te kunnen zitten. dat vonden wij een hele fijne en prettige ervaring. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad ook onze hond was welkom en dit is erg fijn. Dank je wel voor deze mooi vakantie.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 3Valentina Wiskerke09-05-2016

Zeer matige camping

Zeer veel lawaai, 8 persoons caravans gesitueerd onder de pomp en ventilator van het zwembad. Slapen met open raam is er niet bij. Net of er constant een dieselmotor draait.

• 5Staat v/h sanitair

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand5 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer