Camping Green Park

• Onvoldoende: 1 - 5

Leuke camping..

Jaap
18-8-2017

Camping voldeed aan de omschrijving, leuk zwembad en lekker restaurant! Zeer vriendelijk personeel en uitstekende service aan de receptie! Animatie in het Frans maar wel heel

Leuk! Enig nadeel is de weg die langs de verblijven loopt..

Hele fijne en rustige Camping

Jael
5-7-2017

Na een lange rit aangekomen op de Camping en heel erg warm ontvangen door de touroperator-mederwerker. Goede uitleg van de camping en ook de accommodatie was schoon en goed ingericht.

De camping ligt in de bergen maar is goed toegankelijk, ook ben je snel bij winkels en het strand van Canges sur mer. Het is erg mooi en veel natuur in de omgeving echt genieten. De camping zelf is heel rustig en niet te groot, wij hebben erg genoten. Het zwembad is ruim en heel erg fijn. Ook het personeel op de camping is zeer vriendelijk niks is te gek. Onze ventilator bleek erg veel lawaai te maken, die werd gelijk vervangen voor een andere ventilator. Ook kregen wij een tweede parasol om wat beter uit de zon te kunnen zitten. dat vonden wij een hele fijne en prettige ervaring. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad ook onze hond was welkom en dit is erg fijn. Dank je wel voor deze mooi vakantie.

Zeer matige camping

Valentina Wiskerke
9-5-2016

Zeer veel lawaai, 8 persoons caravans gesitueerd onder de pomp en ventilator van het zwembad. Slapen met open raam is er niet bij. Net of er constant een dieselmotor draait.

We hebben een aantal aanbieders voor Green Park voor je op een rij gezet:

Shabby camping aan de Cote d'Azur!

Wonink
24-1-2016

Wij zijn vorig jaar zomer een paar dagen als gezin op de camping geweest.

Het personeel was zeer vriendelijk bij ontvangst en zeer behulpzaam.

Wij hadden een chalet gehuurd. Best ruim, echter rook het heel muf in onze chalet en het was viezig. Vlekken, vuil op de vloer, muf ed...

De camping is shabby en niet kindvriendelijk. Je mag er helaas niet teveel van verwachten. De foto's doen anders aan misschien. Restaurant is slechte kwaliteit en vet, het winkeltje is prijzig en heel klein.

Wij hebben een mooie prijs betaald, dus qua verhouding kan dit kloppen. Verwacht je een gezellige, schone, kindvriendelijke en nette camping dan is dit niet uw camping!

Qua uitvalsbasis naar andere plaatsen ligt het zeer gunstig. Antibes en Fréjus zijn aanraders mbt het strand met kinderen.

Voor ons iets meer comfort de volgende keer!

Top voor deze locatie

Jolanda
22-12-2015

Hele bijzonder mooie campings zijn er niet aan de cote d azur, vind ik.. de camping is erg smal en tegen de helling aangelegd, op zich prima maar heeft ook zn mindere kanten..biiv de weg die er direct naast loopt..de klim om je stokbrood te halen... enig vertier is er niet. Maar wanneer je dagelijks op pad bent is dat slechts bijzaak...we hebben t heerlijk gehad !

Prima camping, centraal gelegen aan de Cote D'Azur

niels_singeling
11-8-2015

Prima en fijne camping, dicht bij Nice, Cannes, Grasse, Antibes etc (20-30 minuten rijden naar het centrum). Hebben een eigen pendelbus service van en naar het strand van Cagnes Sur Mer! Goede horeca met vriendelijk personeel. Fijn en schoon zwembad aflopend van ondiep naar diep. Camping heeft een klein winkeltje met in de ochtend vers brood. Op een paar minuten zijn er ook grotere supermarkten in Cagnes zelf. Cagnes Sur Mer heeft een publiek steentjes strand wat niet zo druk is als de bekendere badplaatsen aan de kust, je kunt hier lekker zwemmen en snorkelen. De camping heeft wat meer Franse en Engelse gasten, de sfeer is echter goed en gemoedelijk. Entertainment/activiteiten is wel gericht op Fransen, maar de speeltuin, het voetbalveld/basketbalveld en de pingpong tafels zijn ook leuk!

Rustige camping

Chris De Coster
15-7-2014

Ideale camping voor wie houdt van rust. Goede uitvalbasis voor uitstappen naar Fréjus, Cannes, Monaco, San Remo, ...

Vriendelijk onthaal, restaurant best oké.

Mooie camping vlakbij Nice

Harry
24-7-2011

Mooie terassen camping centraal in de Cote Ázur en vlakbij Nice. De weg vanaf de kust naar de camping oogt wat vreemd (dwars over industrie terrein). Bungalows gehuurd.

Geen aanrader

pattym_1
11-4-2011

Camping met enigzins leuk zwembad, schone (nieuwe) stacaravans. Verder geen animatie gezien, speeltuin waren maar 2 dingen, schommel en een hobbel. Locatie is zeer slecht!! Lopen vanaf het park is niet aan te raden (zeer slechte buurt/omgeving, soort uitgeleefd industrieterreintje). Strand ligt ver weg en campingwinkel zijn een paar planken met wat artikelen meer niet. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen!

Te weinig voor teveel geld!

JP Troost
11-8-2010

Slechte sanitair.....licht ging niet aan 's avonds. Mijns inziens is de camping voornamelijk op huisjes geörienteerd. Pizza niet te kauwen. Prijs voor 4 personen per nacht €60....veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Absoluut geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Green Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Green Park in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Green Park scoort een 8.22 uit 10 op basis van 133 reviews.