Camping Green Park

Camping Green Park
8,4

40 reviews over Camping Green Park in het Nederlands

Dit hotel is zeker zijn 5 sterren waard geweldig.

Annie Geven,
11-1-2019

Dit hotel is geweldig. Met de kerstdagen oud en Nieuwjaarsdag 2019 met het eten en de kerstversiering, een 10 plus. Ook het eten voor de feestdagen heel goed. Personeel alles perfect ze stond een altijd voor je klaar. We gaan zeker nog terug hebben heel veel hotels gehad in die streek. Maar dit was voor ons klasse.

Gereisd met partner in december 2018

Smerig

Torben Olsson,
8-9-2018

De ligging is top, al het moois is 20 a 30 min rijden.

Wat betreft je verblijf dus het huisje camping of wat dan ook was bij ons totale HORROR.

De badkamer zat vol met schimmel al het houtwerk stond bol, en het ergste WE WAREN HELEMAAL LEKGESTOKEN EN DIT WAREN BEDWANTSEN kortom zeer zeer zeer onhygienisch

Gereisd met partner in september 2018

Zeer relaxed en fijn

Esther,
31-8-2018

Leuke nette camping. Alles wordt netjes bijgehouden en het restaurantje is prima om ‘s avonds een hapje te doen. Toiletten en douches waren echt in zeer schone staat en je kan je broodjes/croissants/stokbroden ‘s morgens bestellen. Wij waren met 2 jongens onder de 10 en dat was echt perfect.. voetballen, volleyballen, tafeltennis, voetbalbakken, alles leuk en lekker relaxed. Na 10/11h is het lekker stil waar wij persoonlijk van genoten. Wij zaten aan de weg maar als daar om het half uur ‘s avonds een auto reed was het veel, totaal geen last van gehad. Perfecte uitval basis om naar bij Monaco en Nice te gaan. Ook oude dorp is een aanrader! Auto heb je wel nog al heb je ook een pendelbus richting strand. Onze stacaravan was wel iets verouderd van binnen maar wel gewoon netjes schoon. En we hadden nieuwe matrassen die wonderbaarlijk goed lagen, ook wel zo belangrijk. Vriendelijke mensen wat alles aangenaam maakte. Kortom leuke camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Ik ben niet zo enthousiast.. Vind dit geen camping, maar een mini vakantiepark. Wandelen vanaf Greenpark is niet mogelijk vanwege de ligging aan de doorgaande weg. Het park ligt 5 km. van het strand. Alles wat je wilt ondernemen moet met de auto.

De stacaravan stond niet recht (waterpas). De kleine badkamer stonk vreselijk, het water lekte uit de douche door de badkamer en stroomde door tot onderin het kastje (alles nat). Het douchewater lekte aan de buitenkant ook de caravan uit. Toen we dit meldden zei de touroperatorbeheerder dat dat bekend was.

De airco was niet in staat de hele caravan te koelen (het klepje viel er ook steeds af).

De matrassen in de kinderkamers waren niet best. Er lagen slaapzakken ipv dekens, vreemd met de superwarme temperaturen. Er was geen ligbed bij de caravan aanwezig. Er zaten (kogel)gaten in de ramen en muren, met stikkertjes zijn deze op de muren afgeplakt, Echt heel bizar.

De pendelbus was oke.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige familiecamping!

FredLe,
4-8-2018

Via Eurocamp geboekt. Geen zorgen over eindschoonmaak. Wel veel last van muggen. Neem Deet mee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping..

Jaap,
18-8-2017

Camping voldeed aan de omschrijving, leuk zwembad en lekker restaurant! Zeer vriendelijk personeel en uitstekende service aan de receptie! Animatie in het Frans maar wel heel

Leuk! Enig nadeel is de weg die langs de verblijven loopt..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hele fijne en rustige Camping

Jael,
5-7-2017

Na een lange rit aangekomen op de Camping en heel erg warm ontvangen door de touroperator-mederwerker. Goede uitleg van de camping en ook de accommodatie was schoon en goed ingericht.

De camping ligt in de bergen maar is goed toegankelijk, ook ben je snel bij winkels en het strand van Canges sur mer. Het is erg mooi en veel natuur in de omgeving echt genieten. De camping zelf is heel rustig en niet te groot, wij hebben erg genoten. Het zwembad is ruim en heel erg fijn. Ook het personeel op de camping is zeer vriendelijk niks is te gek. Onze ventilator bleek erg veel lawaai te maken, die werd gelijk vervangen voor een andere ventilator. Ook kregen wij een tweede parasol om wat beter uit de zon te kunnen zitten. dat vonden wij een hele fijne en prettige ervaring. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad ook onze hond was welkom en dit is erg fijn. Dank je wel voor deze mooi vakantie.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer matige camping

Valentina Wiskerke
9-5-2016

Zeer veel lawaai, 8 persoons caravans gesitueerd onder de pomp en ventilator van het zwembad. Slapen met open raam is er niet bij. Net of er constant een dieselmotor draait.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Shabby camping aan de Cote d'Azur!

Wonink
24-1-2016

Wij zijn vorig jaar zomer een paar dagen als gezin op de camping geweest.

Het personeel was zeer vriendelijk bij ontvangst en zeer behulpzaam.

Wij hadden een chalet gehuurd. Best ruim, echter rook het heel muf in onze chalet en het was viezig. Vlekken, vuil op de vloer, muf ed...

De camping is shabby en niet kindvriendelijk. Je mag er helaas niet teveel van verwachten. De foto's doen anders aan misschien. Restaurant is slechte kwaliteit en vet, het winkeltje is prijzig en heel klein.

Wij hebben een mooie prijs betaald, dus qua verhouding kan dit kloppen. Verwacht je een gezellige, schone, kindvriendelijke en nette camping dan is dit niet uw camping!

Qua uitvalsbasis naar andere plaatsen ligt het zeer gunstig. Antibes en Fréjus zijn aanraders mbt het strand met kinderen.

Voor ons iets meer comfort de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Top voor deze locatie

Jolanda
22-12-2015

Hele bijzonder mooie campings zijn er niet aan de cote d azur, vind ik.. de camping is erg smal en tegen de helling aangelegd, op zich prima maar heeft ook zn mindere kanten..biiv de weg die er direct naast loopt..de klim om je stokbrood te halen... enig vertier is er niet. Maar wanneer je dagelijks op pad bent is dat slechts bijzaak...we hebben t heerlijk gehad !

Gereisd met partner in september 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Green Park in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.