Camping Camp du Domaine

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°19°
Camping Camp du Domaine
7,2

157 reviews over Camping Camp du Domaine in het Nederlands

Mooie camping in prachtige omgeving

Daphne
10-8-2018

Super mooie camping! De comfort plaatsen zijn zeer ruim. Bijna alle kampeerplaatsen zijn voorzien van een afdakje, erg handig als je schaduw wilt creëren. Afhankelijk van de plaats waar je staat, kan het toch een eindje lopen en klimmen zijn naar het strand, dit i.v.m. de heuvel waar de camping op is gesitueerd. Wij stonden niet dichtbij het strand, waardoor het dus behoorlijk ver lopen was. Ook is er geen zwembad aanwezig, waardoor je dus niet even snel verkoeling kunt zoeken. Dit vonden wij een nadeel.

De camping heeft een mooie locatie in deze prachtige omgeving.

Langes Badeverbot nach Regenfall vermiest ....

Mayer Peter
26-9-2017

Der wunderschöne Platz wird ab 15. Sept jedes Jahr von der Gemeinde Bormes vernachlässigt. Strandaufsicht fällt weg, Abfallbehälter verschwinden, Strandpflege wird absolut minimal ausgeführt. Nach kräftigem Regen wird ein Badeverbot von bis 5 Tagen ausgesprochen, weil die Kläranlage der Gde Bormes versagt. Schade, aber Kurtaxe darf man bezahlen......

Empfehlenswert

Peter Keller
7-9-2017

Sehr schön gelegener Platz mit direktem Zugang zum tollen Strand. Die Stellplätze sind recht groß und mit eine Art Carport bestückt, welches man als Terrasse/Sonnenschutz nutzen kann. Rezeption/Pflegezustand/Animation sind top. Der 5-Sterne-Platz ist zwar recht hochpreisig, aber sein Geld wert. Lediglich die Sanitäranlagen sind in die Jahre gekommen, aber für französische Verhältnisse immer noch gut.

Un vrai bonheur chaque année

Philippe
4-8-2017

Nous retrouvons cette année un Camp du Domaine fidèle à ce que nous aimons : calme, respectueux, beaucoup d'activités pour les enfants et les plus grands, propreté des sanitaires dans ce cadre si particulier qui a bien failli être détruit par le feu il y a 8 jours. Un grand merci aux pompiers, aux pilotes de Canadairs et aux autorités qui ont contribué à éviter le pire. Ainsi qu'à la direction du camp qui après une première nuit d'évacuation manquant d'information a contribué à ce que tout se passe au mieux. Une mention spéciale à l'animatrice de fitness, à l'eau de mer qui est à 26 et au beach-volley endiablé chaque jour sur la plage...

Camping immense, si vous n avez plus de place en front de mer, il fait environ 10 minutes à pied pour arriver à la place du camping qui est très bien. Le mardi 25 juillet 2017, le camping à était évacué d urgence à 2h40 du matin à cause d un incendie proche du camping. , aucune information du personnel, des gens ont dormis sur la plage, moi j ai dormi dans la voiture sur le port du lavandou.le camping à était fermé 2 jours et le propriétaire n a même pas voulut nous rembourser ces 2 jours, on n avait rien pris, on a galéré 2 jours et aucune compensation du camping, c est scandaleux , je n y retournerai plus jamais dans ce camping.

Massale camping aan zee

Kim Goderie
24-7-2017

Camp Du Domaine is een giga campingdorp aan zee. Veel diversiteit van staanplaatsen. Wij stonden wat verder van zee, waar het iets rustiger is. Er zijn veel faciliteiten: mooie winkel, goed restaurant met veel keus en vriendelijke bediening, lekkere pizza's to go. Daarnaast veel te doen voor kinderen: verschillende speeltuinen, sportvelden, waterfonteinen (erg leuk). Sanitair prima, maar wordt schoongemaakt met een tuinslang. Vonden we niet zo fris. Voorzieningen sanitair voor baby's en kinderen zijn super. Wij misten de sfeer. Voor ons te massaal. Zorg dat je een auto of fiets bij de hand hebt, anders ben je veel tijd en energie kwijt met lopen. Bormes les Mimosas is een aanrader, leuk dorpje. St Tropez op 45 min. afstand. Wij zullen hier niet snel terugkomen. De gezelligheid en sfeer vinden wij belangrijk. Verder prima camping!

camping pied dans l'eau

Wolff
26-1-2017

Ce camping est un coin de paradis, même plus besoin de prendre la voiture pour allez à la mer, à pied et plouf.

Beaucoup de campeurs caravanes/tentes donc une ambiance de camping mais classe avec des paillotes décorées le soir de pleins de lumières=ambiances magnifiques.

Le top c'est de pouvoir faire ces courses au Utiles au sein du camp.

Ce que je regrette pour un 5 étoiles c'est qu'il n'y a pas de piscine cela manque parfois même si nous préférons la mer!

Geweldige camping! Hier kom je echt tot rust

Arnold k
15-9-2016

Grote camping direct aan het azure blauwe water van de Middellandse zee.

Hier merk je niet dat dat je op een flinke camping zit door de ruime opzet met veel privé ruimte. Sanitair was tot een jaar terug weleens wat minder maar daar is veel aan gedaan en super modern. Voldoende voorzieningen op de camping aanwezig zoals winkels en restaurants waardoor het eigenlijk niet nodig is om de camping af te gaan. Leuke dorpjes in de omgeving en niet de drukte die je richting st.Tropez hebt.

Uitstekende camping

Alain
29-8-2016

De camping was heel professioneel, dus propere sanitair, uitstekende winkels en restaurant. Heel vriendelijk personeel.

Daar er een uitgebreid gedeelte van vaste stacaravans zijn is de sfeer niet zo heel camping. De camping is opgebouwd tegen een heuvel waardoor het heel ongestructureerd overkomt maar wel gezellig.

Een prachtig strandje aan de voet van de camping dat wel redelijk druk kan zijn.

Het water is er lekker warm en de golfslag laat toe dat er ook kleine kindjes in het water kunnen zonder problemen.

Direct naast de camping ligt en haventje en op 5 min rijden ligt Bormes-Les-Mimosas. Dat laatste is een prachtig dorpje tegen een heuvel opgebouwd, ideaal om te kuieren op een hete zonnige namiddag.

Geen 5 sterren waard

lotte
12-8-2016

-Duur. (Voor die prijs moet een zwembad mogelijk zijn)

-Camping half leeg

-Lawaaierig tot laat in de avond. Bewaking doet er niets aan

-Drukke doorgangswegen.

-Bewaking in de nacht met irritante fluitjes

-Wordt zeer hard gereden op de camping.

-Strand overvol

-Veel lege plaatsen en snelle wisselaars, terwijl alleen zondag de wisseldag is..

-Bij de bar en animatie te druk, we kunnen niet zitten

-De tweede bar is geheel uit de tijd (jaren 80 cocktailbar) hier zit niemand.

-Sanitair wordt slacht gepoetst ( met een tuinslang).

-Geen toilet papier, en wc's zonder brillen.

-Veel Johnny en Anitas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp du Domaine in Bormes les Mimosas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp du Domaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp du Domaine scoort een 7.21 uit 10 op basis van 157 reviews.