Camping Camp du Domaine

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°5°
Camping Camp du Domaine

Omschrijving
Camp du Domaine is een groot campingdorp aan zee. Er is geen animatie of zwembad maar de kids lopen naar het strand of vermaken zich in de speeltuinen, op de sportvelden of bij de waterfonteinen. De locatie is geschikt als je graag uitstapjes maakt. Op 5 minuten lopen van de boulevard van La Favière en 45 minuten rijden naar St. Tropez.

100 reviews over Camping Camp du Domaine in het Nederlands

Super vakantie gehad gaan graag terug!

Tjaberings,
13-11-2018

we zaten op een heerlijke camping Du Domaine deze ligt direct aan het strand.

op 5 min lopen van de boulevard van la Faviere. heerlijke camping groot maar daar merk je niks van. de kids vonden het super 4, 9 en 13 jaar. Veel vriendjes gemaakt heerlijk gevoetbald en in de zee gezwommen. Lopen naar le lavandou en vuurwerkshows gezien. Bormes les mimosas mooi stadje, vlakbij st. Tropez en Toulon ook Hyers is leuk om te bezichtigen.

geweldig

Lie en Jan Reinders,
      23-9-2018

Na verschillende verblijven nog altijd een toplocatie.

We zaten niet aan de zeezijde maar aan de andere kant van de heuvel.

Mooie ruime plekken. Sanitaire voorzieningen uitstekend en goed onderhouden.

(er werd meerdere keren per dag schoongemaakt). Kampwinkel zeer goed uitgerust. Gezellig restaurant. Mooie stranden. Een echte aanrader.

Mooie camping in prachtige omgeving

Daphne,
      10-8-2018

Super mooie camping! De comfort plaatsen zijn zeer ruim. Bijna alle kampeerplaatsen zijn voorzien van een afdakje, erg handig als je schaduw wilt creëren. Afhankelijk van de plaats waar je staat, kan het toch een eindje lopen en klimmen zijn naar het strand, dit i.v.m. de heuvel waar de camping op is gesitueerd. Wij stonden niet dichtbij het strand, waardoor het dus behoorlijk ver lopen was. Ook is er geen zwembad aanwezig, waardoor je dus niet even snel verkoeling kunt zoeken. Dit vonden wij een nadeel.

De camping heeft een mooie locatie in deze prachtige omgeving.

Massale camping aan zee

Kim Goderie,
      24-7-2017

Camp Du Domaine is een giga campingdorp aan zee. Veel diversiteit van staanplaatsen. Wij stonden wat verder van zee, waar het iets rustiger is. Er zijn veel faciliteiten: mooie winkel, goed restaurant met veel keus en vriendelijke bediening, lekkere pizza's to go. Daarnaast veel te doen voor kinderen: verschillende speeltuinen, sportvelden, waterfonteinen (erg leuk). Sanitair prima, maar wordt schoongemaakt met een tuinslang. Vonden we niet zo fris. Voorzieningen sanitair voor baby's en kinderen zijn super. Wij misten de sfeer. Voor ons te massaal. Zorg dat je een auto of fiets bij de hand hebt, anders ben je veel tijd en energie kwijt met lopen. Bormes les Mimosas is een aanrader, leuk dorpje. St Tropez op 45 min. afstand. Wij zullen hier niet snel terugkomen. De gezelligheid en sfeer vinden wij belangrijk. Verder prima camping!

Grote camping direct aan het azure blauwe water van de Middellandse zee.

Hier merk je niet dat dat je op een flinke camping zit door de ruime opzet met veel privé ruimte. Sanitair was tot een jaar terug weleens wat minder maar daar is veel aan gedaan en super modern. Voldoende voorzieningen op de camping aanwezig zoals winkels en restaurants waardoor het eigenlijk niet nodig is om de camping af te gaan. Leuke dorpjes in de omgeving en niet de drukte die je richting st.Tropez hebt.

Uitstekende camping

Alain
      29-8-2016

De camping was heel professioneel, dus propere sanitair, uitstekende winkels en restaurant. Heel vriendelijk personeel.

Daar er een uitgebreid gedeelte van vaste stacaravans zijn is de sfeer niet zo heel camping. De camping is opgebouwd tegen een heuvel waardoor het heel ongestructureerd overkomt maar wel gezellig.

Een prachtig strandje aan de voet van de camping dat wel redelijk druk kan zijn.

Het water is er lekker warm en de golfslag laat toe dat er ook kleine kindjes in het water kunnen zonder problemen.

Direct naast de camping ligt en haventje en op 5 min rijden ligt Bormes-Les-Mimosas. Dat laatste is een prachtig dorpje tegen een heuvel opgebouwd, ideaal om te kuieren op een hete zonnige namiddag.

Geen 5 sterren waard

lotte
      12-8-2016

-Duur. (Voor die prijs moet een zwembad mogelijk zijn)

-Camping half leeg

-Lawaaierig tot laat in de avond. Bewaking doet er niets aan

-Drukke doorgangswegen.

-Bewaking in de nacht met irritante fluitjes

-Wordt zeer hard gereden op de camping.

-Strand overvol

-Veel lege plaatsen en snelle wisselaars, terwijl alleen zondag de wisseldag is..

-Bij de bar en animatie te druk, we kunnen niet zitten

-De tweede bar is geheel uit de tijd (jaren 80 cocktailbar) hier zit niemand.

-Sanitair wordt slacht gepoetst ( met een tuinslang).

-Geen toilet papier, en wc's zonder brillen.

-Veel Johnny en Anitas

Heerlijke vakantie

Henk Schoenmaker
      18-10-2015

We hebben weer een fantastische vakantie gehad op deze camping, laatste week augustus en eerste 2 weken van september. De camping ligt aan zee en wij hadden een plaats aan de zee, met fantastisch uitzicht over stand en zee. Camping ligt op loopafstand van La Faviere en Le Lavandou via wandelpad langs de zee. Mooie omgeving met Bormes les Mimosas en Hyeres. Komend jaar gaan we weer.

Nooit meer!

Selina
      11-8-2015

De ligging van de camping is mooi, maar je moet wel een goed plekje hebben om van het uitzicht te kunnen genieten. Grand Comfort is het hele onderste deel tot aan de hoofdweg die door de camping heen ligt. Als je aan de linker kant (waar wij zaten) van de camping zit. Heb je kleine plekjes, schaduw, gedeelde water en elektriciteit voorziening. Wij vonden het heel erg ongezellig aan die kant.

Veel overlast gehad van Franse jongeren op de camping. Slecht sanitair, geen wc brillen en geen wc papier.

Er wordt heel slecht Engels gesproken, en dat op een 5 sterren camping. Fransen worden enorm voorgetrokken op de camping en dat merk je.

Ik heb twee maal gevraagd om een andere plek, omdat onze auto nauwelijks op onze plek kon staan. Plekken genoeg over, maar er werd twee keer verteld dat we onze plek Grand Comfort konden wisselen met een plek ZONDER elektriciteit.

Er is weinig te doen in de omgeving. Lavandou ligt op minimaal 20 min lopen in een normaal looptempo.

Mooie camping

Saartje
      11-8-2015

Mooie complete camping met volop te doen. ook in de omgeving veel te zien.

Sanitair kan wat schoner onderhouden worden, maar eigenlijk moet je juist de gebruikers erop aanspreken.

5 sterren, maar helaas geen zwembad. Het mooi zeestrand is aansluitend aan de camping, wel openbaar. Terug naar de camping zit er bewaking te controleren. Misschien nog een tip voor de camping om een douche te plaatsen bij de strandopgang. Dat voorkomt ook veel gebruik van de dichtstbijzijnde toiletgebouwen

Zeker een pluspunt is de vastheid van het weer inde Var.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp du Domaine in Bormes les Mimosas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp du Domaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.