Camping Le Nauzan Plage

24 reviews over Camping Le Nauzan Plage in het Nederlands

Goede camping

Paul
15-8-2018

Mooie, nette camping. Twee zwembaden, waarvan 1 overdekt. Restaurant mag wel gezelliger aangekleed worden, maar eten is goed en niet prijzig. Vriendelijk personeel, dames van de receptie zijn zeer behulpzaam. Veel te doen in de omgeving. Zeker doen: dagje Bordeaux, dierentuin, klimmen in de bomen, Fort Boyard...

Team Nauzan, Directeur, 18-8-2018

Hartelijk dank voor uw opinie van de camping. Fijn te lezen dat u een goede tijd heeft doorgebracht en hopelijk zien wij elkaar weer in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Nauzan

Op loopafstand van heerlijk strand

Tamara
13-8-2018

Familycamping op loopafstand van een heel mooi strand. De camping en plaatsen zijn goed onderhouden, het zwembad is mooi - zij het wat klein voor het aantal plaatsen- en de campingwinkel+restaurant zeer compleet. De camping heeft middelgrote plekken, sommige geheel zonder schaduw. Het sanitair is ver onder niveau voor een 4 sterrencamping. Het is wel genoeg, maar zeer verouderd en binnen 30min na het schoonmaken ziet het er alweer vies uit. Op de camping zijn vrijwel alleen Engelsen en Fransen.

Team Nauzan, Directeur, 18-8-2018

En juist dit jaar viel het me op dat er veel meer nederlanders waren, zelfs verdubbeld sinds verleden jaar! Hartelijk dank voor uw mening van de camping en met vriendelijke groet van Team Nauzan

Leuke, gemoedelijke camping met aantal nadelen

Elly
4-8-2018

Gemoedelijke camping, vriendelijk ontvangst. Wij hadden een enorm ruime plek achter op de camping maar wel tegen de tennisbaan (er ligt een sportcentrum en park achter de camping dus s ochtends meteen lawaai. Op de camping is het rustig maar tot diep in de nacht geluidsoverlast van schreeuwende jongeren buiten de camping. Heel lekker gegeten op de camping, grote porties. Zwembad matig, heel ondiep en beetje troebel water, wel een extra binnenbad maar de temperatuur was zo warm dat we daar geen gebruik van hebben gemaakt. Loopafstand van het strand maar het is aan de monding vd rivier dus nogal bruin water, vonden wij niet zo aantrekkelijk. Meer aan de punt vh schiereiland liggen wel mooie stranden en parkeren geen probleem. Veel jonge kinderen op deze camping, vonden onze tieners niet zo leuk. WiFi duur en slechts op een apparaat te gebruiken. En veel muggen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Team Nauzan, Directeur, 7-8-2018

Hartelijk dank voor uw opinie van de camping. Ik hoop dat u het toch naar uw zin hebt gehad ondanks de negative punten. Ik reageer graag even op deze punten.

U heeft idd een hele groot plaats gehad, met geluid van de tennis hal indien deze in gebruik is. De overlast van jongeren van buiten de camping waar u over praat is iets waar wij iets aan kunnen doen, als u ons dit had verteld of onze nachtwacht die iedere avond vanaf 11 uur bij de poort is.

Ik heb uw lof over het restaurant doorgeven en daarvoor uw dank.

Het zwembad wordt 's ochtends schoongemaakt (2 uur) en gedurende de dag wordt er ook via het pomp gebouw overzicht gehouden. Het binnenbad is uiteraard heel erg warm, we ondervinden momenteel een langdurige hittegolf.

Het strand is nog even in de monding van de Gironde en daardoor is het vaak bruin water. Maar zoals overal wordt er getest en het zwemwater is goede kwaliteit. Over het algemeen hebben wij veel nederlandse families, dit jaar verdubbeld tegenover 2017, met kinderen van alle leeftijden, uiteraard meer jongere.

Ons dorp Vaux sur Mer heeft nog geen gasvlezel, dus wij hebben een bedrijf dit laten installeren en wij hebben geen input voor de prijzen. De connectie voor 16€ is echter wel voor meerdere de gebruiken, alleen niet te gelijk.

Ons team Nauzan wenst u een prettige voortzetting, met vriendelijke groet.

Een absolute aanrader!

Gerdeke en Bram
2-7-2017

Prima ligging. Lopen naar het strand ( 450 m), Ruim winkelaanbod op korte (fiets)afstand. Verzorgd terrein, ruime plaatsen. Vriendelijke, hulpvaardige receptie.

Gereisd Met partner in juni 2017
Team Nauzan, Directeur, 5-7-2017

Hartelijk dank voor jullie opinie van de camping. Altijd een echt plezier om jullie hier te zien, tot volgend jaar!!!

Te hoog beoordeelde camping

Gezin met 2 kinderen rond de 10
30-7-2016

8,1 voor deze camping veel te hoog. Campings in de buurt bezocht met lagere cijfer die veel leuker zijn. Wij zijn gezin met 2 kinderen rond de tien. Ruime staanplaatsen. Sommige moeilijk bereikbaar maar wel veel schaduw, andere mooi ruim maar totaal geen schaduw. Sanitair kan schoner. Vloer (vooral bij toilet) ligt regelmatig vol met zand terwijl het een grascamping is. Douches zijn top. Heerlijk warm water. Voor NL kinderen weinig te doen. Animatie is geheel in frans, helft bezoeker NL. 1 activiteit per 1of 2 dagen en iedere week hetzelfde. Karaoke (alleen franse liedjes), pony rijden € 7 pp, iedere week dezelfde saaie goochelaar. Zwembad veel te klein. Als je er met 20 mensen inzit is het vol. Jeu de boule banen en voetbalveld aan onderhoud toe. Leuke plaatsjes en activiteiten in de buurt wat veel goedmaakt. Camping is aan een frisse wind toe. Nu zeer saai. Maar ligt er ook aan wat je zoekt. Wij gaan absoluut terug komen naar deze regio maar zeker niet meer naar deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Team Nauzan, Directeur, 1-8-2016

Jammer dat u het niet naar uw zin heeft gehad. Niet iedereen heeft dezelfde smaak, dat blijkt uit andere opinies, die hoofdzakelijk positief zijn. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Het zand op de vloer wordt veroorzaakt door uw mede campeerders die terug komen van het strand. Dat wordt weer schoongemaakt door ons personeel. Wij hebben 10% van onze campeerders Nederlandse nationaliteit, voor dit percentage kunnen wij geen NL animateur aannemen. U bent op vakantie in Frankrijk. De karaoke lijst heeft heel veel NL liedjes, te bekijken bij de animateur. Wij hebben slechts 1x de magicien gehad…1x karaokedus niet iedere keer hetzelfde. Zwembad wordt volgend jaar vergroot als de vergunning gegeven wordt. Als u meer activiteiten wilt dan is het beter een club te zoeken of een maga grote camping.

Heel gezellige camping. op receptie werkt ned.dame

Carla van der Ploeg
25-6-2016

Grote ruime plaatsen en ontvangst is hartelijk. Zijn hulpvaardig en je mag zelf een plek uitzoeken. Toiletten zijn schoon. Er is een restaurant en pizzeria . Dicht bij zee en een prachtig park achter de camping. In de vakantietijd is er gereld iets te doen op de boulevard of in het park. Prachtige omgeving. Wij komen er al enkele jaren en bevalt nog steeds goed

Gereisd Met partner in augustus 2015
Team Nauzan, Directeur, 26-6-2016

Wij danken u hartelijk voor uw opinie. Het is ook voor ons een plezier ieder jaar u weer te begroeten! Ik hoop dan ook dat we elkaar weer gauw zien! Prettige voortzetting en tot gauw!

Geweldig, leuk personeel, mooie omgeving.

Fam. Westerman
30-5-2016

Voor Nederlanders ideaal, er is een Nederlandse receptioniste. Behulpzaam met alles. Mooie en rustige plek voor de caravan. De voorzieningen zijn uitstekend en worden goed onderhouden. En wat ook ideaal is dat je er goed eten kan regelen. Helaas gaan we dit jaar niet, maar we willen volgend jaar graag weer komen. Want de kinderen hebben het er ook erg naar hun zin gehad.

Team Nauzan, Directeur, 4-6-2016

Hartelijk dank voor uw opinie. Wij ontvangen u graag weer met open armen volgend jaar!

Fantastisch verblijf, super kamping, aan te raden

Greet Schippers
18-5-2016

Kamping vlak bij zee, schone sanitaire, geweldig ontvangst aan de receptie met een nederlandse dame, heel erg vriendelijk, de kamping winkel is elke dag open. Het restaurant is ook aan te raden, ze zijn ook zo aardig en je eet er goed of kunt af halen. Wij waren er met onze Acsi card, krijgt ook nog eens 7=6 voordeel. Wij komen in het najaar zeker terug!! Kamping ligt zo gunstig je hoeft niet eens je auto te gebruiken, alles kun je lopend of fietsend af.

Gereisd Met partner in mei 2016
Team Nauzan, Directeur, 20-5-2016

Hartelijk dank voor uw opinie en we zijn zeer blij dat u een goed verblijf bij ons hebt doorgebracht. Wij hopen u dan ook gauw weer bij ons terug te zien! Nogmaals hartelijk dank en tot ziens op Nauzan!

mooie camping dicht bij zee, genoeg te ontdekken in de en

mariska
23-7-2015

mooie camping dicht bij zee, genoeg te ontdekken in de buurt. mooie wandel en fietspaden!

Gereisd Anders in juli 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Nauzan Plage in Vaux-sur-Mer (Charente), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Nauzan Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.