Géén boekingskosten

Camping Le Nauzan Plage

FrankrijkPoitou CharentesVaux-sur-Mer (Charente)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Nauzan Plage voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 179 reviews

Meer camping info

179 Reviews over Le Nauzan Plage

• 7Siem06-08-2019

Lekker bij zee!

Loopafstand van het strand, zwembad met twee glijbanen, en een fijne woody waar we in zaten (luxe tent 4/6 pers). Alleen de camping zit vast aan een park waar in de week dat wij er waren een basketbaltoernooi en dorpsfeest (2 avonden) waren, waardoor we veel last hadden van geluid 's avonds. Op de camping was er nog twee avonden iets, maar was rond half twaalf wel stil. We kwamen van een hele rustige camping dus de overgang was groot.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Angelina Slgd17-09-2018

Petit week-end

Personnel très souriant, très accueillant et très arrangeant. Mobil Home pour 2 pers au top rien à redire ... Les deux piscines très agréable surtout celle qui est chauffée ainsi que le bain remous.

• 9Bérengère D.09-09-2018

Nos 1ères vacances en famille

Beau camping, bon accueil, des animations sur le camping peut être pas assez ?! Rien à dire côté mobile home. Juste un truc, nous avons été manger par les moustiques, des flambeaux à la citronnelle sur les terrasses serait un plus non négligeable. Merci pour ces belles vacances.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9guy vermeulen25-08-2018

entièrement satisfait de mon séjour je recommande

très bon camping niveau accueil/propreté/animation/et maintenance service rapide et suivi /tout fonctionne bien/ peut être juste un petit manque d'espace extérieure au niveau de certain mobilhome

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Paul15-08-2018

Goede camping

Mooie, nette camping. Twee zwembaden, waarvan 1 overdekt. Restaurant mag wel gezelliger aangekleed worden, maar eten is goed en niet prijzig. Vriendelijk personeel, dames van de receptie zijn zeer behulpzaam. Veel te doen in de omgeving. Zeker doen: dagje Bordeaux, dierentuin, klimmen in de bomen, Fort Boyard...

Team Nauzan, Directeur, 18-08-2018

Hartelijk dank voor uw opinie van de camping. Fijn te lezen dat u een goede tijd heeft doorgebracht en hopelijk zien wij elkaar weer in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Team Nauzan

• 7Tamara13-08-2018

Op loopafstand van heerlijk strand

Familycamping op loopafstand van een heel mooi strand. De camping en plaatsen zijn goed onderhouden, het zwembad is mooi - zij het wat klein voor het aantal plaatsen- en de campingwinkel+restaurant zeer compleet. De camping heeft middelgrote plekken, sommige geheel zonder schaduw. Het sanitair is ver onder niveau voor een 4 sterrencamping. Het is wel genoeg, maar zeer verouderd en binnen 30min na het schoonmaken ziet het er alweer vies uit. Op de camping zijn vrijwel alleen Engelsen en Fransen.

• 4Staat v/h sanitair

Team Nauzan, Directeur, 18-08-2018

En juist dit jaar viel het me op dat er veel meer nederlanders waren, zelfs verdubbeld sinds verleden jaar! Hartelijk dank voor uw mening van de camping en met vriendelijke groet van Team Nauzan

• 7Elly04-08-2018

Leuke, gemoedelijke camping met aantal nadelen

Gemoedelijke camping, vriendelijk ontvangst. Wij hadden een enorm ruime plek achter op de camping maar wel tegen de tennisbaan (er ligt een sportcentrum en park achter de camping dus s ochtends meteen lawaai. Op de camping is het rustig maar tot diep in de nacht geluidsoverlast van schreeuwende jongeren buiten de camping. Heel lekker gegeten op de camping, grote porties. Zwembad matig, heel ondiep en beetje troebel water, wel een extra binnenbad maar de temperatuur was zo warm dat we daar geen gebruik van hebben gemaakt. Loopafstand van het strand maar het is aan de monding vd rivier dus nogal bruin water, vonden wij niet zo aantrekkelijk. Meer aan de punt vh schiereiland liggen wel mooie stranden en parkeren geen probleem. Veel jonge kinderen op deze camping, vonden onze tieners niet zo leuk. WiFi duur en slechts op een apparaat te gebruiken. En veel muggen!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Team Nauzan, Directeur, 07-08-2018

Hartelijk dank voor uw opinie van de camping. Ik hoop dat u het toch naar uw zin hebt gehad ondanks de negative punten. Ik reageer graag even op deze punten.

U heeft idd een hele groot plaats gehad, met geluid van de tennis hal indien deze in gebruik is. De overlast van jongeren van buiten de camping waar u over praat is iets waar wij iets aan kunnen doen, als u ons dit had verteld of onze nachtwacht die iedere avond vanaf 11 uur bij de poort is.

Ik heb uw lof over het restaurant doorgeven en daarvoor uw dank.

Het zwembad wordt 's ochtends schoongemaakt (2 uur) en gedurende de dag wordt er ook via het pomp gebouw overzicht gehouden. Het binnenbad is uiteraard heel erg warm, we ondervinden momenteel een langdurige hittegolf.

Het strand is nog even in de monding van de Gironde en daardoor is het vaak bruin water. Maar zoals overal wordt er getest en het zwemwater is goede kwaliteit. Over het algemeen hebben wij veel nederlandse families, dit jaar verdubbeld tegenover 2017, met kinderen van alle leeftijden, uiteraard meer jongere.

Ons dorp Vaux sur Mer heeft nog geen gasvlezel, dus wij hebben een bedrijf dit laten installeren en wij hebben geen input voor de prijzen. De connectie voor 16€ is echter wel voor meerdere de gebruiken, alleen niet te gelijk.

Ons team Nauzan wenst u een prettige voortzetting, met vriendelijke groet.

• 9Véronique b07-06-2018

Tres bon sejour mobilhomme neuf camping tres agreable et bien entretenu personnel agreable je recommande ce camping

• 9Staat v/h sanitair

Equipe Nauzan, Directeur, 10-06-2018

Nous vous remercions d'avoir pris le temps pour laissé votre avis, celui nous vous plaisir. Toute l'équipe du Nauzan vous souhaite une très bonne continuation!

• 9steph21-05-2018

agréable

Acceuil tres agreable, le personnel est à l'écoute. Mobilhome neuf et tres agréable. Le camping est tres bien situé ( non loin de la mer ). Les prix à la superette sont très abordable ( croissants)... On sent que l'équipe se souci de notre confort.....merci

• 9Staat v/h sanitair

L'Equipe du Nauzan Plage, Directeur, 24-05-2018

Bonjour et merci d'avoir pris le temps pour nous donner cet avis qui nous fait très plaisir! Nous vous souhaitons une bonne continuation! Cordialement, L'Equipe du Nauzan Plage

• 10A. Guillaume30-04-2018

très bien

Accueil chaleureux, mobilhome neuf , cadre très calme. Bon restaurant et surtout très disponible quand nous sommes arrivé.à 14h55 et le soir à 7 personnes pour 21h, merci au chef ! Nous reviendrons. A très bientôt A Guillaume

• 10Eetgelegenheden

Camping le nauzan plage, Directeur, 03-05-2018

Bonjour et merci d'avoir pris le temps de poster votre avis sur notre camping et le restaurant!! Bonne continuation à vous et au plaisir de vous revoir! Cordialement, L'Equipe du Nauzan Plage

Camping Le Nauzan Plage info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar