Tijdelijk €25 aanbetaling

Huttopia Chardons Bleus - Île de Ré

We hebben de beste aanbieders voor Camping Huttopia Chardons Bleus - Île de Ré voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 7 reviews
+15

6.8VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Huttopia Chardons Bleus - Île de Ré

• 8A. B.10-08-2021

Fijne camping voor jonge gezinnen

Heerlijke camping met voor ons een heel ruime en dus hele fijne staplaats met veel schaduw, maar ook genoeg zon.(Comfortplek 110).Het zwembad is prima! Verwacht hier geen glijbanen etc, maar dat hoeft voor ons ook niet. Personeel is zeer vriendelijk, broodjesservice is goed geregeld en het restaurant is ook prima als je een keer geen zin hebt om te koken. Wachten op je eten kan lang duren als het druk is op het terras. De camping ligt inderdaad aan een drukke weg, gelukkig hebben wij daar totaal geen last van gehad op onze plek. Uiteraard hoor je de auto’s wel, maar wij ervaarden dit niet als storend. De camping is een prima uitvalsbasis om het heerlijke eiland te ontdekken. Fietsroute loopt achter de camping langs.De camping heeft meer verhuur (zoals safaritenten etc) dan staplaatsen, maar de safaritenten zijn op een mooie manier geplaatst waardoor het als een geheel voelt. Camping voor kids tot 12 jaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Familie met kinderen.21-07-2020

Slechte ligging aan drukke weg.Een teleurstelling.

De camping zelf ziet er mooi en verzorgd uit. Wel wat groter dan verwacht. Maar dat tot daaraan toe. Helaas ligt de camping aan een doorgaande weg met veel vrachtverkeer wat je heel goed hoort. Daarnaast is de camping gescheiden door een fietspad waaraan het afvalstation is geplaatst; deze wordt dagelijks om 6.30 geleegd. Weg uitslapen op vakantie. Echt idioot dat een camping deze tijden afspreekt met de plaatselijke afvalservice. Gelukkig nog een week elders in het vooruitzicht. Erg teleurgesteld in deze Huttopia camping. Jammer dat deze grote organisatie die staat voor natuurlijke campings niet goed heeft gekeken naar de inrichting ervan. Misschien is aanplanting van meer groen of een ander soort van geluidswal een overweging. En ga met de afvalservice om tafel. Elke dag 6.30 is idioot! Daardoor ook veel te duur voor deze ligging!!

• 9Anja25-08-2019

Heerlijk

Heerlijke camping, mooie plekken. Camping bestaat uit twee delen, allebei mooi. Sanitair is schoon. De plekken bij de weg hebben idd last van verkeer maar de andere plekken niet. Vlakbij de fietsroutes naar La Flotte en St Marie de Re. Zwembaden zijn er twee verwarmd en een niet. Bestelling brood ook goed in de ochtend. Kortom prima camping voor een gezin met kinderen tussen de 0-12 jaar.

• 9Staat v/h sanitair

Responsable Réservations, 17-09-2019

Dear Anja,

Thank you so much for your comment about our campsite ! We are very happy to know that your stay was good. See you a next time.

• 5Annemarie08-08-2018

Drukke weg langs de camping

De camping ligt pal langs een drukke doorgaande weg. Vrachtwagens worden via deze weg naar La Flotte geleid. Vanaf 4:30 uur denderen de vrachtwagens met veel lawaai langs de camping, dit gaat de gehele dag door. Rond 24:00 uur werd het rustiger.

Responsable Réservations, 10-09-2018

Hallo,

We danken u dat u de tijd heeft genomen om een opmerking achter te laten. Het is waar dat de camping aan een weg ligt. We hopen echter dat je een goed verblijf hebt gehad. Tot de volgende keer De richting van de camping

• 8Jwipamaba26-08-2017

Prettige camping op heerlijk eiland

Middelgrote schaduwrijke camping met fijn zwembad, schoon sanitair en voldoende spelplezier voor de kinderen. Nabijgelegen weg kan soms voor geluidsoverlast zorgen. Prima startpunt voor fietstochten over dit mooie eiland.

Responsable Réservations, 18-12-2017

Hello, Thank you for your comment. We are delighted to know that your stay passed well and hope to see you next week. See you soon

• 8Broeder09-08-2017

Ontspannen verblijf

Mooie camping met mooie plekken in rul zand soms, schaduwrijk. Nieuw sanitair, modern, schoon. Personeel zeer welwillend maar nog niet "ingewerkt". Verkeersweg langs camping kan hinderlijk zijn. We vertrokken wat eerder dan gepland en kregen het teveel betaalde stageld meteen retour op aangeven van de receptie. Netjes!

Responsable Réservations, 12-09-2017

Dear Broeder,

Thank you to give time to write this nice description of the campsite.

That was a pleasure to receive your family in our campsite.

See you next year !

• 8heidi08-08-2015

Prima camping op een fijne plek!

Wij huurden een mobil home op deze camping. Prijs/kwaliteit is goed! Fijne ligging met strand en gezellige plaatsjes op fietsafstand. Fietsen zijn te huur op de camping. Vriendelijk personeel. Een rustige, gemoedelijke camping. Geen zwembad aanwezig. Iedere morgen verse broodjes te verkrijgen op bestelling.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Huttopia Chardons Bleus - Île de Ré info