Géén boekingskosten

Camping Huttopia Oléron Les Pins

FrankrijkPoitou CharentesSt. Trojan-les-Bains (Charente Maritime)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Huttopia Oléron Les Pins voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 99 reviews

Meer camping info

99 Reviews over Huttopia Oléron Les Pins

• 8Jansson24-08-2021

Hele fijne camping

Supervriendelijk ontvangst! Geweldig. Mooie plaatsen, Kris kras door elkaar heen. Elke plek is anders en elke ligging is anders. Alle plekken liggen tussen de bomen. Laag of op een heuveltje. Zwembad is klein, maar netjes en verwarmd. Het terras met de ‘foodtruck’ is erg gezellig en laagdrempelig om wat te eten of te drinken. De kinderanimatie is ook goed, veel knutselen met de natuur. Soms spellen in de avond, een filmavond en boomklimmen. Kinderen zoeken elkaar op in de leuke speeltuin, naast het terras. Er is altijd wel iemand om mee te spelen of te zwemmen.De camping ligt op fietsafstand van het strand.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Lotus25-08-2019

Nooit meer naar deze camping.

Onze kant-en klare tent was comfortabel en prima gelegen. Het onderhoud aan de tent liet te wensen over (rits kapot maar wel € 90 borg vragen bij aanvang voor schade aangebracht door de gast). De inrichting van de tent was mager: goedkoop en oud meubilair. Verder waren de medewerkers weinig klantvriendelijk. Ik had niet het idee dat het zou helpen om ter plekke feedback te geven. Wel hadden ze er wel een warm zwembad, maar dat was een beetje vies, (net als de toiletruimte en de douches). De douches waren regelmatig koud en gingen om de twee seconden uit. Wel was er een ontzettende leuke band op donderdagavond; en een gezellig terras. Ook het publiek dat op Huttopia komt is gezellig. Het eiland d'Oleron is zeker een bezoek waard.

• 5Piet14-08-2019

Geweldig eiland, jammer van het sanitair

Dit was inmiddels onze 4de huttopia camping. Wij hebben goede ervaringen met huttopia, door aanwezigheid van zwembad en voldoende schoon sanitair. We vinden dat er op deze locatie te weinig sanitair was en dat dit niet regelmatig schoongemaakt werd. Zo was er regelmatig geen papier en functioneerde meerdere douches slecht tot niet. Het zwembad was vanwege gemeenteregels enkele dagen gesloten(, dit werd netjes opgelost). We vonden de staanplaatsen te klein en te veel rond het sanitair op elkaar gepropt zijn. Ook wij kregen ondanks dat we lang van te voren gereserveerd hadden, met een grote caravan, een plaats toegewezen waar wij niet op pasten. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben enorm van het eiland genoten. Vandaar dat we enkele dagen extra hebben geboekt.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Audrey28-04-2018

Heerlijk vertoeven!

Mooi aangelegde camping. Wij kamperen voornamelijk in Duitsland en Oostenrijk, waar het sanitair altijd tip top in orde is. Dat viel op deze camping dus erg tegen. Toiletten waren regelmatig verstopt, bloed naast het prullenbakje zat er een paar dagen, toiletpapier was vaak op. Als je je hier niet zo aan stoort (dit is voor Franse campings ook niet ongebruikelijk) is het een prima camping voor een heerlijke strandvakantie. De pizza's die op de camping verkocht werden waren prima. Op de fiets kun je 's ochtends lekker brood bij de bakker in het dorp halen. Daar staat dagelijks ook een leuke markt met heerlijke verse producten. Op de fiets naar het strand. De hele vakantie (2,5 week) rond de 23 graden geweest, heerlijk!

• 5Staat v/h sanitair

The campsite manager, Responsable Réservation, 26-09-2018

Dear Client, We thank you for your comment and are happy to read that you enjoyed your stay at the campsite, its setting and the services we offer. We are sorry for the few problems you have encountered with the maintenance and cleanliness of the equipment. Know that this is a new team that took over this year and we are doing everything possible to ensure that these incidents do not happen again. Sanitary have been fully revised at the beginning of the season and the cleaning crews are passing 3 times a day to ensure that the premises remain as clean as possible. Despite these inconveniences, we hope to welcome you again soon. Best regards.

• 7Familie Vd Beek03-02-2018

Aanrader ondanks mindere hygiëne sanitair

Mooie natuur camping met sportief en aardig animatie team( niet Nederlands talig!) Nabij het strand en mooie dorpen en geweldige fietsomgeving met veel goede fietspaden. Min puntje is het sanitair, niet goed schoongemaakt en onderhouden helaas. Ondanks dat wel een aanrader!

• 5Staat v/h sanitair

The Campsite Manager, Responsable Réservation, 13-04-2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to tell us about your holiday in our campsite. We regret to read that the sanitary were not cleaned enough for you. All the staff change this year, so the cleaning will be better. We do our best to find dutch speaking staff. We are happy to see that you loved the Oléron Island and the campsite. We hope to see you next time. Best regards

• 6Michiel23-12-2017

Mooie camping, moet nog wel wat dingen gladstrijke

Mooie camping met erg leuke plekken. Maar je merkt wel dat Hutopia er nog maar net mee begonnen is, toiletten worden niet heel regelmatig schoongemaakt bijvoorbeeld, medewerkers erg jong en onervaren, dus komt weinig uit. Ze zijn niet onaardig, maar ook niet echt behulpzaam.

• 4Eetgelegenheden

The campsite manager, Responsable Réservation, 13-04-2018

Hello Michiel,

Thank you for your comment. We are really sorry to read the different problem about the sanitary and the staff. This year, there are 2 news managers so we hope to see you again. Best regards,

• 8FRANCESCA CALOSSO06-11-2017

Bon camping propre et tranquille

La calme du camping et la presence discrete du staff. Je n'ai pas du tout aimè les moustiques ;-)

La responsable du camping, Responsable Réservation, 11-12-2017

Bonjour Francesca, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous laisser un avis. Nous sommes ravis de voir que votre séjour vous a plu malgré les moustiques ;-) En espérant vous accueillir à nouveau prochainement, Cordialement, L’équipe du camping

• 10MARION COLLIN06-11-2017

Des vacances au top

Un personnel accueillant et dévoué

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

La responsable du camping, Responsable Réservation, 11-12-2017

Bonjour Marion, Nous vous remercions pour votre commentaire. Notre équipe sera ravie de vous accueillir à nouveau en 2018 ! A bientôt,

• 3Julien05-10-2017

Camping méritant une étoile!

Malgré notre réservation longtemps à l’avance et malgré nos demandes particulières, nous avons eu un emplacement beaucoup trop petit, dans un angle, donc :   -impossible de garer notre voiture sur notre emplacement -impossible d’y installer un petit igloo supplémentaire pour rangement -obligé de placer la table à manger à raz du chemin (donc un nuage de poussière lors des passages de véhicule, pas très agréable à déguster)   De plus :   -éclairage des wc et éviers absent à la tombé de la nuit -terrasse de la piscine délabrée et dangereuse (latte de bois à bascule, et surtout vis de fixation sortantes de la surface) -halle de vie quasi inexistant   Les seuls points positifs étant le nettoyage régulier des sanitaires et la gentillesse du personnel.   Nous avons choisi un camping 3 étoiles pour obtenir un certain confort, confort que nous n’avons pas eu, malgré le prix de plus de 400€ pour 10 jours

• 1Eetgelegenheden

Bonjour,

Nous vous remercions de votre avis. Nous nous excusons de n’avoir pas pu répondre totalement à vos demandes. En effet, sur certains de nos emplacements, vous ne pouvez pas garer votre voiture, afin d’avoir plus de place pour vos équipements de camping. Dans ces cas-là, des zone de parking ne sont jamais très loin des emplacements. En revanche, si tout votre équipement ne rentrait pas sur l’emplacement, nous espérons que vous êtes de suite, après votre arrivée, le signaler à la réception pour que notre équipe vous en trouve un autre plus adapté, rapidement.
    Notre camping situé dans la pinède domaniale ne nous permet de construire un bâtiment pour créer un centre de vie, c’est pour cela, que notre halle de vie est en toile. Nous avons bien pris en compte vos remarques et ferons le nécessaire pour réparer cela pour la saison prochaine. Toutefois, nous sommes contents de voir que vous avez apprécié la gentillesse de notre équipe vous a plu et la propreté de nos sanitaires, nettoyés 3 fois par jour. Nous espérons vous revoir sur un camping du groupe Huttopia. Cordialement,

• 5vis01-09-2017

wel aardig

safaritenten zijn ok wij hadden er eentje met douche toilet maar er kan wel heel veel ongedierte naar binnen! de tenten zijn vrij open er lagen heel veel keutels onder de bedden! ik hoop van hagedissen en niet van ratten! (de overbuurvrouw had het over ratten) schoonmaken doen ze niet hoor! het was allemaal wat oud er moet wel wat onderhoud gedaan worden aan het zwembad aan het groen aan de tenten. wifi is minimaal tot geen! het eiland is wel leuk en de stranden zijn mooi! ps neem niet dat stomme treintje dat is veel te duur!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

The campsite manager, Responsable Réservation, 13-04-2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to tell us about your stay. We are happy to read you enjoyed your Sweet tent with shower and toilet inside and Oleron Island. We apologize for the troubles during your stay. Now, there is a new staff with more experience. All the new staff hope to welcome you again. Best regards,

Camping Huttopia Oléron Les Pins info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar