Géén boekingskosten

Meer camping info

19 Reviews over Les Ilates

• 7vd Giessen26-08-2019

Prima camping

Camping met mooi afgebakende sta plaatsen dmv heggen en struiken. Zwembad is ruim met mooie nieuwe glijbanen. Winkeltje op de camping waar je oa brood kon bestellen voor de volgende morgen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant. Regelmatig avond animatie door bijv een bandje. Sanitair in orde, redelijk grote douches alleen zou het wc papier meer gecontroleerd en aangevuld moeten worden. Op de camping kon je prima fietsen huren (ook kinderfietsen en ebikes). Leuk om het eiland per fiets te ontdekken wat ook prima kan door de fietspaden en de fietsroutes. 1 minpunt voor ons was de entree en uitgang (met auto en caravan). De toegangsweg naar de camping is smal en bij de entree/uitgang zijn de bochten te krap met caravan door de geparkeerde auto’s voor die voor de deur geparkeerd staan. Mensen achter receptie zijn heel vriendelijk.

• 9Jan28-04-2019

Een eiland om even de tijd te vergeten!

Het is een eiland dat zeer geschikt is om te fietsen. Het is vlak en de afstanden zijn beperkt. De flora en fauna zijn bijzonder en de zoutpannen en droogvallende stranden een lust voor het oog. Het noorden van het eiland waar de vuurtoren staat is wat ruig maar in het zuiden is het strand comfortabel en royaal. Het eiland nodigt constant uit om de meest prachtige foto’s te maken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10NADINE HERPIN06-11-2017

je suis satisfaite en general

camping a taille humaine raisonnable belle piscine pas d'emplacement prevu pour le vehicule avec le logement comme annoncé dans l'annonce

• 10Staat v/h sanitair
  • 5EDITH LEJOLIVET06-11-2017

trop déçu des prestations

pas senti le lien familial.salle de resto la m^me que celle des animations donc fallait attendre. l'eau de la piscine trop froide

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Christian RUPP06-11-2017

Camping agréable malgré l'éloignement de la plage

Le fait de réserver par internet nous a privé de la réduction accordée aux adhérents flower. Cela n'est pas mentionné sur internet et arrivé sur place le gérant ne peut rien faire puisque c'est déjà payé.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7AMANDINE MEUNIER06-11-2017

bien personnel agréable

bon accueil, bien ombragé, pas bruyant, bien adapté pour les enfants

• 7Eetgelegenheden
  • 9Jean - Claude Colinet06-11-2017

Très bonne semaine dans un village agréable.

Le plus: Un camping ombragé.Un accueil sympathique. Une piscine remarquable. Le moins: Un quadrillage quasi mathématique de l'espace, bien pratique au début pour se repérer mais qui devient vite ennuyeux. Un peu de fantaisie, un peu d'anarchie auraient été plus vivants.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Davy vh09-08-2016

Camping in orde maar niet meer dan dat

Il de re is een prachtig eiland met vele leuke dorpjes en stranden, die gemakkelijk met de fiets te verkennen zijn. Wat betreft de camping ilates de stacaravan was netjes en proper op het terrasmeubilair na, goed verdeelde plaatsen over de camping. De campingmanager is niet echt een vriendelijke man, het zwembad is dan weer zalig zelfs met een baby van 5 maanden. Gratis WiFi is geen WiFi zo traag dat je het niet kan gebruiken. Loix is een klein en rustig dorpje met 2 restaurants waarvan één zeer goed is "LX17" deze is ook vermeldt in het boek "routard". Het camping restaurant is niet echt georganiseerd en weinig keuze. De laatste dag wilde we gaan eten op de camping. We hadden geluk er was nog een tafeltje vrij maar na een half uur zwaaien naar obers ben ik persoonlijk naar ėén toegestapt om onze bestelling door te geven en hij vertelde me dat er voorrang gegeven werd aan de gereserveerde. Wat op zich nog te verstaan is. Maar dit hadden ze ook direct aan tafel kunnen komen zeggen en eventueel iets brengen om te drinken. Geluk bij een ongeluk wij zijn dan maar in het dorp iets gaan eten en dat was picobello. Camping oké maar ik ga niet terug naar les ilates

• 2Eetgelegenheden
  • 7Ruud de Boer28-06-2016

Rustige camping

Op dit prachtige eiland is deze camping een oase van rust. Het dorp Loix is behoorlijk groot maar er is slechts een winkel en twee restaurants en er valt weinig te bezichtigen. De camping is goed en men heeft voldoende privacy. De mobil homes zijn prima maar de inrichting is v.w.b. eet en kookvoorziening miniem. Het is een goede uitvalsbasis voor prachtige fietstochten en in de omgeving zijn mooie plaatsjes.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Kaatje01-09-2015

Mooie huurcaravan

De caravan van nieuw, fijn en van alle gemakken voorzien. De camping klein, Geen idee hoe de campingfaciliteiten zijn omdat we een huurcaravan hadden. Schoonmaak was slecht gedaan, het Ierse echtpaar dat het beheer verzorgde was heel vriendelijk. Maar beter kan er een schoonmaakbedrijfje worden ingezet ook al kost dat dan een paar centen meer.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar