Camping Siblu - Bonne Anse Plage

8.2Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

8.2Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Bonne Anse Plage voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info

63 reviews over Camping Siblu - Bonne Anse Plage

• 2018
    6Lieve17-06-2018

Mooi maar veel minpunten

Een prachtige omgeving met een zacht klimaat. Prachtig fietsen op brede fietspaden in de ruime omgeving. De baai is niet toegankelijk bij laag water. Het strand aan de zee (3km) is een prachtig alternatief (met een woelige zee, niet voor kleine kindjes).

Voor ons was het doorslaggevend element dat er een groot zwembad was met verschillende grote glijbanen. Wij hebben ons erg gestoord aan het concept van de 'FunPass'. Hiermee krijg je toegang tot de 'Funzone': zwembad, trampolines, klimmuur, kidsclub, restaurant,... Daar aangekomen bleek dat de glijbanen niet toegankelijk waren voor kinderen kleiner dan 110cm. Onze beide kinderen vallen hier dus onder. Van dit alles staat niets op de website, anders hadden wij hier niet geboekt. Onze oudste zoon was zwaar teleurgesteld. De trampolines waren enkel toegankelijk op woensdag om 16u, je kon niet in het restaurant gaan eten met mensen die geen Funpass hadden, kinderanimatie is beperkt omdat het nog maar juni is... Je betaalt dus wel voor een Funpass in hoogseizoen (60euro/10d) , maar omdat het nog maar juni is, loopt alles nog maar op halve kracht. Wij voelen dit aan als geldklopperij... Funpass kopen om in het restaurant binnen te mogen...?

Wij komen zeker terug naar deze omgeving maar NIET naar SIBLU...

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8anoniem19-08-2017

Mooie grote camping met alleen stacaravans

Centraal gelegen op het park ligt een afgesloten gedeelte met daarin de bar, tafeltennistafels, minigolf, klimwand, trampoline en zwembad. Om daarin te mogen komen moet je een funpas aanschaffen. Deze is echt heeeel erg duur! Ik geloof dat wij voor twee weken per kind 40 euro moesten betalen en dan zijn passen voor volwassenen nog duurder! Dan denk je daarmee ook op de klimmuur te mogen en op de trampoline, maar daarvoor moet je dus weer een aparte kaart aanschaffen! Met de funpas verschaf je jezelf dus toegang binnen de hekken, mag je zwemmen en minigolfen en kan je 2x per dag gebruik maken van een half uur wifi bij de bar, met tussenpose van 6 uur..... Dat was het mindere aan deze camping. Verder was het wel een grote camping, maar over het algemeen rustig. Wij hadden de laatste paar nachten pech dat we een stel jongeren naast ons hadden die s nachts de beest uithingen. Ondanks meldingen bij de receptie, konden wij niet merken dat er iets van was gezegd. (en ondanks dat wij het zelf midden in de nacht gevraagd hadden). Zwembad groot en heel lekker verwarmd. Veel guards in het zwembad. Je kan je kind opgeven voor het animatieteam, hebben wij niet gedaan, want was in het Frans en Engels. s Avonds vaak iets te doen of animatieteam op het podium. Strand op fietsafstand of met de auto, wij gingen naar strand bij vuurtoren, was mooi strand, lekkere golven. Soms stinkt de baai een beetje als deze droogligt. Je kan goed fietsen in de omgeving. Royan is s avonds ook erg leuk met straatartiesten e.d. Ook st Georges de Didonne erg leuk om boven langs de rotsen (bij zee) te lopen, bunkers e.d.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8d_plas14-08-2015

Mooie camping

Mooie camping, onze stacaravan, nummer 712, was van alle gemakken voorzien en mooi groot (was onze 1e keer op camping dus geen ervaring) om 23 uur was alles rustig heerlijk! Mooi , gezellig zwembad met warm water! We hebben 1x gegeten in het restaurant, was goed te doen. Je kunt er ook pizza's en patat etc afhalen. Inderdaad bijna geen Nederlanders, wel Engelsen en Fransen. Fietsje huren is een must en erg leuk (44 euro per week) Wij hadden een weekje niet al te best weer, dus hebben heel wat afgefietst met zijn viertjes. Mooie fietspaden waar je geen last hebt van de auto's. Strandje bij Club Med is leuk, strand bij vuurtoren ook. Allebei goed beveiligd. La Palmyre is gezellig maar klein. Saint Palais Sur Mer en Royan zijn ook zeker de moeite waard om even te bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Els De Keyster09-09-2013

zeker om terug te gaan!

super om met kleinere kinderen naar toe te gaan, wel redelijk ver van de zee!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 5Olaf01-02-2011

nooit weer

Flinke tegenvaller, het moest aan het strand zijn maar poosje gezocht maar nooit gevonden. Wat er op moest lijken was meer een stuk zwarte grond met in de verte de zee. Op de camping alleen maar engelsen die alles bij elkaar schreeuwen en zuipen. Lust ook wel graag een biertje maar niet op zo'n manier.Wel was er een mooi zwembad op de camping met leuke verschillende glijbanen. De omgeving is niet veel bijzonders na 2 dagen hadden wij het wel gezien, lag misschien ook aan de omstandigheden op de camping. Wij houden meer van de Cote d'Azur, dit heeft een veel andere uitstraling. gelukkig dat smaken verschillen. Zijn naar 3 dagen vertrokken richting de Dordogne naar camping les hautes de ratebout.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Frank19-12-2010

Prima camping (stacaravans)

We hebben hier een prima tijd gehad en 9 dagen waren te kort. Mooie plek via touroperator geboekt, we stonden hoog en keken over de hele camping heen. Zwembad is goed, glijbanen spectaculair, maar lange wachttijden. Veel animatie (niet NL) en leuke sfeer in de avond. Meestal rond 23:30 uur rustig. Eigenlijk alleen jammer dat er geen strand direct bij de camping is (dat wisten we) maar met de auto ben je er in 5 minuten. Omgeving is de moeite waard. Ruige kust en wilde zee, bij de vuurtoren is een bewaakt deel. Dierentuin niet vergeten en natuurlijk de markt in La Palmyre! Toeristische omgeving dus niet klagen dat het druk is.

• 5I. van Riet26-08-2010

nette camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Camping ligt niet aan het strand, dat ligt een aantal km verderop. 's Ochtends komt de vuilnisman tussen 6 en 7 uur, je hoeft geen wekker meer te zetten... Verder wordt de camping goed onderhouden, wel vol, veel entertainment, vooral voor heel jonge kinderen (engels en frans). Mooie omgeving, wel erg toeristisch, genoeg supermarkten in de buurt, strand van Royan (45 min.) mooi, leuk winkelen, gezellige terrassen. Het weer was nogal wisselend, van de 2 weken paar dagen zeer warm, paar dagen slecht met regen en de rest 's ochtends vaak bewolking, 's middags wat zon. Voor ons te veel minpunten om nog een terug te gaan.

• 8Gerard11-08-2010

Kindvriendelijke camping

Een grote mooie camping, alhoewel ieder plekje benut wordt. Ik heb er een bungalowtent gehuurd van een touroperator. Ik ben samen met mijn zoon van 9 geweest en hij heeft het fantastisch naar zijn zin gehad. Zelf heb ik ook genoten. Mooi zwembad (3 glijbanen) toezichthouders ietwat kinderachtig, fluiten om niets. Het restaurant heeft een uitstekende keuken (aanrader), entertainment is zeer goed, kids club erg leuk. Frans personeel spreekt Engels. Genoeg te doen op de camping, maar een aanrader is de dierentuin. 5 uur daar rondgelopen en ik heb nog nooit zulke relaxte dieren meegemaakt... en je mag ze (bijna) allemaal aanraken/aaien. Supermarkt is klein en erg duur. Beter naar een supermarkt in het dorpje gaan. Sanitair genoeg. Veel Engelse, maar niet het ordinaire volk. Leuke kindvriendelijke camping met als enig minpunt het strand (waar hebben ze het water gelaten?) wat enorm stinkt. Het is niet goedkoop, maar wel de moeite waard.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 6mirjam09-01-2010

NIET aan het strand!

Bonne Anse PLAGE is grote camping met relatief verouderd sanitair. De camping ligt inderdaad aan het STRAND en dus niet aan de ZEE. Ik heb op het strand bij vloed enkel in de verte een plas (met zwaan) kunnen ontdekken, bovendien stinkt het er een uur in de wind. Voor t echte strand moet je een kwartier fietsen of rijden naar de andere kant dan die van het dorp (dan wel mooi brede stranden). Het dorpje is op fiets/wandel afstand. T is erg toeristisch, maar je kunt er wel lekkere ijsjes en wafels halen. Met de auto zijn leuke kastelen te bezichtigen en op fietsafstand is de mooiste dierentuin van europa te vinden. De beperkte animatie is niet echt een aanrader. Het zwembad is mooi (wel druk) maar t was er zo koud dat ik er maar één keer ben geweest. Wat de regen betreft zijn de bugalowtenten niet aan te bevelen, aangezien die op de delen zijn gezet die regelmatig onderlopen: alle tassen op de bedden en geultjes graven! Op zich verder wel een leuke vakantie gehad trouwens ;)!

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Fam. Oosterhout05-01-2010

Het was geweldig

wij zijn in 2009 er naar toegeweest. het was 12 uur rijden (met stop vanuit NL) het wal een hele leuke camping. met elke avond een mooie show. we zaten ook heel fijn, dicht bij de ingang. een supermarkt met lekker ontbijt( stokbrood-crossiands+chocolade vulilng)en een golfbaan !! de zee was dicht bij, wij zijn 6keer van de 10 dagen naar de zee geweest!! heel lekker weertje erbij met hoge golven. de golven zijn soms heel hoog, dus let op: niet te ver de zee in!! vaak is aan het begin van het water al een hoge golf neergestord ! als je naar de camping toerijd kom je lang een leuke dierentuin. vanuit de auto zie je de apen,flamingo's en de griaffen !

ik raad u toe dat het zeker een geweldig vakantie wordt !!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Camping Siblu - Bonne Anse Plage info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Peuterbad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer