Camping Siblu - Bonne Anse Plage

8.2Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

8.2Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Bonne Anse Plage voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info

63 reviews over Camping Siblu - Bonne Anse Plage

• 2018
    6Lieve17-06-2018

Mooi maar veel minpunten

Een prachtige omgeving met een zacht klimaat. Prachtig fietsen op brede fietspaden in de ruime omgeving. De baai is niet toegankelijk bij laag water. Het strand aan de zee (3km) is een prachtig alternatief (met een woelige zee, niet voor kleine kindjes).

Voor ons was het doorslaggevend element dat er een groot zwembad was met verschillende grote glijbanen. Wij hebben ons erg gestoord aan het concept van de 'FunPass'. Hiermee krijg je toegang tot de 'Funzone': zwembad, trampolines, klimmuur, kidsclub, restaurant,... Daar aangekomen bleek dat de glijbanen niet toegankelijk waren voor kinderen kleiner dan 110cm. Onze beide kinderen vallen hier dus onder. Van dit alles staat niets op de website, anders hadden wij hier niet geboekt. Onze oudste zoon was zwaar teleurgesteld. De trampolines waren enkel toegankelijk op woensdag om 16u, je kon niet in het restaurant gaan eten met mensen die geen Funpass hadden, kinderanimatie is beperkt omdat het nog maar juni is... Je betaalt dus wel voor een Funpass in hoogseizoen (60euro/10d) , maar omdat het nog maar juni is, loopt alles nog maar op halve kracht. Wij voelen dit aan als geldklopperij... Funpass kopen om in het restaurant binnen te mogen...?

Wij komen zeker terug naar deze omgeving maar NIET naar SIBLU...

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8anoniem19-08-2017

Mooie grote camping met alleen stacaravans

Centraal gelegen op het park ligt een afgesloten gedeelte met daarin de bar, tafeltennistafels, minigolf, klimwand, trampoline en zwembad. Om daarin te mogen komen moet je een funpas aanschaffen. Deze is echt heeeel erg duur! Ik geloof dat wij voor twee weken per kind 40 euro moesten betalen en dan zijn passen voor volwassenen nog duurder! Dan denk je daarmee ook op de klimmuur te mogen en op de trampoline, maar daarvoor moet je dus weer een aparte kaart aanschaffen! Met de funpas verschaf je jezelf dus toegang binnen de hekken, mag je zwemmen en minigolfen en kan je 2x per dag gebruik maken van een half uur wifi bij de bar, met tussenpose van 6 uur..... Dat was het mindere aan deze camping. Verder was het wel een grote camping, maar over het algemeen rustig. Wij hadden de laatste paar nachten pech dat we een stel jongeren naast ons hadden die s nachts de beest uithingen. Ondanks meldingen bij de receptie, konden wij niet merken dat er iets van was gezegd. (en ondanks dat wij het zelf midden in de nacht gevraagd hadden). Zwembad groot en heel lekker verwarmd. Veel guards in het zwembad. Je kan je kind opgeven voor het animatieteam, hebben wij niet gedaan, want was in het Frans en Engels. s Avonds vaak iets te doen of animatieteam op het podium. Strand op fietsafstand of met de auto, wij gingen naar strand bij vuurtoren, was mooi strand, lekkere golven. Soms stinkt de baai een beetje als deze droogligt. Je kan goed fietsen in de omgeving. Royan is s avonds ook erg leuk met straatartiesten e.d. Ook st Georges de Didonne erg leuk om boven langs de rotsen (bij zee) te lopen, bunkers e.d.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Bianca09-08-2017

1 x nooit weer!!!

Bonne su plage les mathes!

Ik ben met 2 volwassenen en 2 kinderen gegaan voor 1 week. Bij het inchecken werden we door een jonge man geholpen die ons niet liet uit praten en begon over 300 euro borg nog af te rekenen en daarnaast nog 130 euro voor als de woning niet goed was schoon gemaakt. De caravan was heel erg klein geen tv..een kapotte magnetron geen vaatwasser . Het zwembad lijkt groot op de site maar was heel erg klein . Wel was de temperatuur heel lekker. Het eten zag er netjes uit. Op 1 avond kwamen we weer en werd er gevraagd wat we wilden drinken?..waarop wij onze drankjes door gaven...en wilt u wat eten? Nee alleen drinken..waarop we direct als antwoord kregen dan moet u vooraan gaan bestellen!!alle andere dagen werd ons dit nooit verzocht. Aan het einde kwam er iemand naar de caravan met het verzoek als nu 50 euro voldoet bent u volgend jaar verzekerd van hetzelfde bedrag en caravan want de prijzen zouden weer omhoog gaan.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8d_plas14-08-2015

Mooie camping

Mooie camping, onze stacaravan, nummer 712, was van alle gemakken voorzien en mooi groot (was onze 1e keer op camping dus geen ervaring) om 23 uur was alles rustig heerlijk! Mooi , gezellig zwembad met warm water! We hebben 1x gegeten in het restaurant, was goed te doen. Je kunt er ook pizza's en patat etc afhalen. Inderdaad bijna geen Nederlanders, wel Engelsen en Fransen. Fietsje huren is een must en erg leuk (44 euro per week) Wij hadden een weekje niet al te best weer, dus hebben heel wat afgefietst met zijn viertjes. Mooie fietspaden waar je geen last hebt van de auto's. Strandje bij Club Med is leuk, strand bij vuurtoren ook. Allebei goed beveiligd. La Palmyre is gezellig maar klein. Saint Palais Sur Mer en Royan zijn ook zeker de moeite waard om even te bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Els De Keyster09-09-2013

zeker om terug te gaan!

super om met kleinere kinderen naar toe te gaan, wel redelijk ver van de zee!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Fam. Wibier12-08-2011

Een leuke camping vlakbij La Palmyre en strand

Wij hebben een leuke vakantie gehad op deze camping. Weinig tot geen Nederlanders (wel jammer voor onze kinderen). Prachtig zwembad met goed toezicht. Leuke animatie. Eten op de camping is goed te doen. Het is aan te raden om fietsen te huren of mee te nemen, aangezien de zee op ongeveer 3 km afstand ligt. Bij de vuurtoren heb je een prachtig strand met mooie, grote golven. Uiteraard zijn er altijd wel minpuntjes te noemen, maar wij hebben een fijne vakantie gehad, met mooi weer. Onze mobil home hadden wij gehuurd via touroperator. Wij hadden geen veranda, dat was eigenlijk wel een gemis. Een les voor de volgende keer. Dus Nederlanders: boek eens een keer deze camping, zodat er niet alleen Franse of Engelse campingbezoekers zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Wouters-Vandaele26-07-2011

Leuk en gezelig

Zeer gezellige camping, alles zoals het hoort, enig minpuntje was dat het sanitair aan vernieuwing toe is maar dat is dan ook het enige. zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 7cristerve29-06-2011

Prima camping

Wij zaten hier in het eerste weekend dat de camping open was. Heerlijk verwarmd zwembad. Leuke glijbanen. Hele mooie dierentuin in de buurt. Camoing zou aan zee liggen, maar die was ver te zoeken. Wel een mega groot strand met in de verte ergens de zee. Ons is de camping goed bevallen ook al houden wij niet zo van Frankrijk. Personeel was erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 5Olaf01-02-2011

nooit weer

Flinke tegenvaller, het moest aan het strand zijn maar poosje gezocht maar nooit gevonden. Wat er op moest lijken was meer een stuk zwarte grond met in de verte de zee. Op de camping alleen maar engelsen die alles bij elkaar schreeuwen en zuipen. Lust ook wel graag een biertje maar niet op zo'n manier.Wel was er een mooi zwembad op de camping met leuke verschillende glijbanen. De omgeving is niet veel bijzonders na 2 dagen hadden wij het wel gezien, lag misschien ook aan de omstandigheden op de camping. Wij houden meer van de Cote d'Azur, dit heeft een veel andere uitstraling. gelukkig dat smaken verschillen. Zijn naar 3 dagen vertrokken richting de Dordogne naar camping les hautes de ratebout.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2006

• 8Frank19-12-2010

Prima camping (stacaravans)

We hebben hier een prima tijd gehad en 9 dagen waren te kort. Mooie plek via touroperator geboekt, we stonden hoog en keken over de hele camping heen. Zwembad is goed, glijbanen spectaculair, maar lange wachttijden. Veel animatie (niet NL) en leuke sfeer in de avond. Meestal rond 23:30 uur rustig. Eigenlijk alleen jammer dat er geen strand direct bij de camping is (dat wisten we) maar met de auto ben je er in 5 minuten. Omgeving is de moeite waard. Ruige kust en wilde zee, bij de vuurtoren is een bewaakt deel. Dierentuin niet vergeten en natuurlijk de markt in La Palmyre! Toeristische omgeving dus niet klagen dat het druk is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Camping Siblu - Bonne Anse Plage info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Peuterbad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer