Tijdelijk €25 aanbetaling

Siblu - Bonne Anse Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Siblu - Bonne Anse Plage voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 62 reviews
+26

7.4GoedScore uit 62 reviews
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

62 Reviews over Siblu - Bonne Anse Plage

• 9berchouille03-09-2019

Super vacances août 2019

Réservation faite avec une agence d'un mobil appartenant à un propriétaire. Sur place, nous n'avons pas été déçu. Beaucoup d'animations dans la journée proposée et qui variés selon les jours, soirée le soir avec animation, de quoi se restaurer sur place (restaurant, bar, crêperie...) ainsi qu'une supérette. Le complexe aquatique est vraiment top. Il y a de l'espace pour permettre de ne pas se marcher les uns sur les autres, une partie délimité pour les enfants en bas âge avec des 3 toboggans adaptés selon les âges... mini golf vraiment sympa à faire...

Pour se rendre à la plage en vélo, il y a des pistes adaptées et c'est juste à côté. Nous ne regrettons pas notre décision d'avoir réservé dans ce camping!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8franck29-08-2018

superbes vacances aout 2018

Camping calme avec tous le confort - Très bien placé - Une super équipe et très bien entretenu. Surpris en bien par la qualité de l'ensemble des prestations. Camping bien sécurisé notamment les piscines et l'ensemble du camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Lieve17-06-2018

Mooi maar veel minpunten

Een prachtige omgeving met een zacht klimaat. Prachtig fietsen op brede fietspaden in de ruime omgeving. De baai is niet toegankelijk bij laag water. Het strand aan de zee (3km) is een prachtig alternatief (met een woelige zee, niet voor kleine kindjes).

Voor ons was het doorslaggevend element dat er een groot zwembad was met verschillende grote glijbanen. Wij hebben ons erg gestoord aan het concept van de 'FunPass'. Hiermee krijg je toegang tot de 'Funzone': zwembad, trampolines, klimmuur, kidsclub, restaurant,... Daar aangekomen bleek dat de glijbanen niet toegankelijk waren voor kinderen kleiner dan 110cm. Onze beide kinderen vallen hier dus onder. Van dit alles staat niets op de website, anders hadden wij hier niet geboekt. Onze oudste zoon was zwaar teleurgesteld. De trampolines waren enkel toegankelijk op woensdag om 16u, je kon niet in het restaurant gaan eten met mensen die geen Funpass hadden, kinderanimatie is beperkt omdat het nog maar juni is... Je betaalt dus wel voor een Funpass in hoogseizoen (60euro/10d) , maar omdat het nog maar juni is, loopt alles nog maar op halve kracht. Wij voelen dit aan als geldklopperij... Funpass kopen om in het restaurant binnen te mogen...?

Wij komen zeker terug naar deze omgeving maar NIET naar SIBLU...

• 7Staat v/h sanitair
  • 8anoniem19-08-2017

Mooie grote camping met alleen stacaravans

Centraal gelegen op het park ligt een afgesloten gedeelte met daarin de bar, tafeltennistafels, minigolf, klimwand, trampoline en zwembad. Om daarin te mogen komen moet je een funpas aanschaffen. Deze is echt heeeel erg duur! Ik geloof dat wij voor twee weken per kind 40 euro moesten betalen en dan zijn passen voor volwassenen nog duurder! Dan denk je daarmee ook op de klimmuur te mogen en op de trampoline, maar daarvoor moet je dus weer een aparte kaart aanschaffen! Met de funpas verschaf je jezelf dus toegang binnen de hekken, mag je zwemmen en minigolfen en kan je 2x per dag gebruik maken van een half uur wifi bij de bar, met tussenpose van 6 uur..... Dat was het mindere aan deze camping. Verder was het wel een grote camping, maar over het algemeen rustig. Wij hadden de laatste paar nachten pech dat we een stel jongeren naast ons hadden die s nachts de beest uithingen. Ondanks meldingen bij de receptie, konden wij niet merken dat er iets van was gezegd. (en ondanks dat wij het zelf midden in de nacht gevraagd hadden). Zwembad groot en heel lekker verwarmd. Veel guards in het zwembad. Je kan je kind opgeven voor het animatieteam, hebben wij niet gedaan, want was in het Frans en Engels. s Avonds vaak iets te doen of animatieteam op het podium. Strand op fietsafstand of met de auto, wij gingen naar strand bij vuurtoren, was mooi strand, lekkere golven. Soms stinkt de baai een beetje als deze droogligt. Je kan goed fietsen in de omgeving. Royan is s avonds ook erg leuk met straatartiesten e.d. Ook st Georges de Didonne erg leuk om boven langs de rotsen (bij zee) te lopen, bunkers e.d.

• 1Bianca09-08-2017

1 x nooit weer!!!

Bonne su plage les mathes!

Ik ben met 2 volwassenen en 2 kinderen gegaan voor 1 week. Bij het inchecken werden we door een jonge man geholpen die ons niet liet uit praten en begon over 300 euro borg nog af te rekenen en daarnaast nog 130 euro voor als de woning niet goed was schoon gemaakt. De caravan was heel erg klein geen tv..een kapotte magnetron geen vaatwasser . Het zwembad lijkt groot op de site maar was heel erg klein . Wel was de temperatuur heel lekker. Het eten zag er netjes uit. Op 1 avond kwamen we weer en werd er gevraagd wat we wilden drinken?..waarop wij onze drankjes door gaven...en wilt u wat eten? Nee alleen drinken..waarop we direct als antwoord kregen dan moet u vooraan gaan bestellen!!alle andere dagen werd ons dit nooit verzocht. Aan het einde kwam er iemand naar de caravan met het verzoek als nu 50 euro voldoet bent u volgend jaar verzekerd van hetzelfde bedrag en caravan want de prijzen zouden weer omhoog gaan.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 10Dominique27-07-2017

Excellentes vacances

Camping très propre et très familial. Espace aquatique exceptionnel de part ses trois toboggans et sa grande piscine où 2 couloirs sont réservés aux nageurs qui peuvent évoluer sans être dérangés. Animations au top menées par une équipe d'enfer (merci Jordane lol). Des activités sportives a portées de tous, quelque soit l'âge. Tous les soirs des animations qui vous font rester jusqu'au bout de la nuit. Personnel très aimable et à l'écoute.

• 10Eetgelegenheden
  • 6Angelique17-08-2016

Tres bien

Tres beau camping ,propre situe proche du village et de la mer et piste cyclabe .un espace piscine ,mini golf.Je trouve un peu dommage pour un 4 etoile de faire payer avec les fun pass l acces au piscine qui est la base des service de tous camping .Nous avons reseever par boost locamobil decu car mobilhome home vetuste 722 aussi de l interieur que de l exterieur et prix tres eleve .L acces au mobil home 16 h est trop tard .Nous somme vraiment content de notre sejour camping tres calme .

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9caro01-08-2016

Super semaine

Très chouette camping, personnel accueillant et souriant, de même que l'équipe d'animations pour les enfants. Piscine très bien surveillée et grande. Restaurant très bon rapport qualité/prix. 23H FIN des animations, le camping est calme. Bonne petite supérette. Mobilhome très soigné. Je recommande ce camping pour famille avec enfants de 0à 18 ans :-)

• 9Staat v/h sanitair
  • 8d_plas14-08-2015

Mooie camping

Mooie camping, onze stacaravan, nummer 712, was van alle gemakken voorzien en mooi groot (was onze 1e keer op camping dus geen ervaring) om 23 uur was alles rustig heerlijk! Mooi , gezellig zwembad met warm water! We hebben 1x gegeten in het restaurant, was goed te doen. Je kunt er ook pizza's en patat etc afhalen. Inderdaad bijna geen Nederlanders, wel Engelsen en Fransen. Fietsje huren is een must en erg leuk (44 euro per week) Wij hadden een weekje niet al te best weer, dus hebben heel wat afgefietst met zijn viertjes. Mooie fietspaden waar je geen last hebt van de auto's. Strandje bij Club Med is leuk, strand bij vuurtoren ook. Allebei goed beveiligd. La Palmyre is gezellig maar klein. Saint Palais Sur Mer en Royan zijn ook zeker de moeite waard om even te bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 3giroux26-07-2014

aïe aïe aïe

Camping bone anse plage , 4 adultes et 3 enfants ( 10 et 9 ans et 5 mois ) , a l arrivée ( 16h ) , le mobil home pas pret , 1h30 d attente , obligé de plairzr a l acceuil pour que quelqu un bouge avec notre bebe de 5 mois dans les bras . Location de la poussette , bain , chaise haute .... mais non dispo a notre arrivé .... de nouveau attente avant l arrivé du materiel . On sent dans ce camping , une grosse pompe a fric .... fun pass , movil home a 3 metres les uns des autres .... 1 plainte de notre voisine le 1 er soir qui n arriver pas a lire ..... nous sommes toutes suite dans l ambiance " shutt "a nos 3 enfants des 20h00 .... adieu vacances ... detente et tous les campings connues auparavant .... bref pas a notre place , pourtant famille et non fetard ... l idee du fun pass meme si nois l avions et les controles a chaques passages sont inadmissibles pour un 4 etoiles . Nous ne reviendront pas .

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar