Camping Sandaya L'Orée du Boissterstersterster

6.3Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

6.3Voldoende

• 6.5Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya L'Orée du Bois voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping L’Orée du Bois is een levendige camping in Frankrijk. Deze camping is dan ook niet geschikt voor rustzoekers. De animatie gaat soms gepaard met veel muziek. Tevens is er een eenvoudig restaurant en een zwembad. Beklim de vuurtoren op het eiland Ile d’Oleron voor een mooi uitzicht of ga met de fiets naar het strand.

204 reviews over Camping Sandaya L'Orée du Bois

• 9Dg02-02-2020

Heerlijk

Wij huurde een tent via allcamp van Venue. Heerlijk , niet wachten in de rij bij receptie maar een eigen receptie. Mooie schone tent. Camping was niet klein maar voelde knus. Zwembad was top! Animatie helaas alleen in het Frans maar onze dochter van 7 redde zich prima, kinderen zijn flexibel en met handen en voeten kwam alles goed. Restaurant op camping had erg lekker eten. Bedjes bij zwembad was druk maar waar is dat niet in july/aug, en met wat geduld (Op vakantie heb je toch tijd genoeg) hadden we er altijd! Toilet gebouwen heb ik nog nooit op een camping zo schoon en comfortabel ruim gezien! Dorpje in de buurt gezellig. Wel een stukje lopen naar de zee, eerst met de auto, parkeren is daar een crime daarna nog best stukje wandelen.. eigenlijk iets te ver.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2019
    8Hanneke19-08-2019

Leuke camping

Dit is een leuke, levendige camping. Jammer dat er geen Nederlands talige animator in het team zit. Het animatieteam is wel goed op elkaar ingespeeld en zetten leuke shows neer. Zwembad is top! Wij hebben nog nooit zo'n goede sanitair (douche/wc) gehad op een camping. De afwas kan je met name doen met lauw water, maar ach dat hoort ook bij kamperen. Het is jammer dat er negatieve reviews zijn. Wij met onze kinderen hebben het prima naar ons zin gehad.

Aanrader: aangrenzend klimbos!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mariska16-08-2019

Leuke camping met leuk zwembad

Prima accommodatie en schoon. Leuke camping met een super leuk zwembad. Minpunt was dat er geen Nederlandse animatie was. Het is een levendige camping en wij hebben totaal geen (over)last van de muziek/animatie gehad, is juist gezellig! Leuke dorpjes en mooie stranden, klimbos naast de camping was ook leuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Petra08-08-2019

Levendige camping

Wij staan op dit moment op deze camping. Het is een levendige gezellige camping. De staplaatsen zijn voor Franse begrippen aan de krappe kant maar het past allemaal wel. Je staat tussen de hoge bomen in wat veel schaduw geeft. Om half twaalf is het stil op de camping. De animatie is soms inderdaad luid. Vriendelijke receptie en personeel. Mooi zwembad en redelijk verzorgde toiletten. Leuke camping als je van wat drukte houdt. De zware onvoldoendes vind ik echt onterecht. Maar smaken verschillen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Ingrid04-08-2019

Noooit meer!

Op zich een nette camping, mooi zwembad. Animatie voor de kinderen is alleen in het Frans. Voor volwassenen elke avond tot 23/24u, keiharde muziek (vooral voor Fransen) of overlast van naastgelegen campings. Ook de kinderen doen geen oog dicht voor 24u. Wij twijfelden al door de wisselende reacties om deze camping te boeken. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar en als dit geldt voor de hele formule Sandaya, dan ben ik ook daarop afgeknapt. We stonden op een kampeerplek, bijna op het eind van de camping. Ik kan me voorstellen dat aan de andere kant van de camping bij de chalets meer rust is. s' Nachts veel herrie van toeterende auto's, voortrazende vrachtwagens (alsof ze je tent doordenderen...) en schreeuwende mensen. In de omgeving mooie stranden en veel naaldbossen, verder elk dorp een eigen kermis. Weinig uitjes in de omgeving die ons aanspraken.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Hendrik29-07-2019

Nooit meer

Wat een herrie tot 's avonds laat (om 23.00uur kom je het terrein niet meer op met je auto en wordt je geacht stil te zijn, maar dat geld niet voor t 'entertainment') waarvan maar een beperkt groepje 'mensen van geniet. Helaas is ons huisje op zo'n 50 meter van t zgn. 'Entertainment (voornamelijk Frans gebler afwisselend met standje muziek 'ear rape'. (Kinderen zijn 3 en 5...). Beetje kabaal niet erg, maar dit gaat nergens meer over. Restaurant niet al te bijzonder, prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je krijgt. Zwembad en locatie is top.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Directeur Général, 24-10-2019

Hallo Hendrik, Wij betreuren het dat uw verblijf bij ons is verstoord door geluidsoverlast. Wij zijn een familiecamping, maar respect voor de rust 's nachts is een van onze prioriteiten. Aarzel niet om te vragen om tijdens uw volgende verblijf in een rustige omgeving van de camping te worden geplaatst.

We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Inge24-07-2019

Niet voor een tweede keer...

We hadden voor 2 weken een premium kampeerplaats besproken. Dit is een kampeerplaats >100m2 met privé-sanitair. Bij aankomst bleek dit een kampeerplek te zijn van 40-50m2. Er was niks anders vrij kregen we te horen. Na flink aandringen kregen we uiteindelijk een gewone plek van 80-90m2. Deze hebben we niet geaccepteerd. Er was nog wel 1 premium plek open hadden we gezien, na een flink drama bij de receptie mochten we uiteindelijk deze plek wel. Deze plek was 80m2, dus ook nog steeds niet de beloofde 100m2. Er werd gezegd dat dit duidelijk gezegd is tegen Sandaya, maar dat ze hier vanuit de camping verder niet over moeten zeuren. Bijna alle premiumplekken zijn aan de kleine kant, variërend tussen 50-90m2, dus wil je een grote plek, kies dan een andere camping. Verder een nette krappe straatjes, lastig met het in en uitrijden van de caravan. Animatie was goed, camping netjes, zwembad ook goed. Maar voor ons komt er zeker geen tweede keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Bianca kastelijn29-06-2019

fijne camping

de camping is heel netjes en heeft een fijn zwembad.We voelden ons direct thuis op de camping. Mede door het aardige personeel en zeker Johanna willen we een warm hart toe dragen nadat ze onze steun en toeverlaat is geweest.We verbleven in een key west mobiel home wat van alle luxe voorzien is.Aan een bosrand met een heel mooi uitzicht.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Sandra16-08-2018

Fantastisch!

Wij hebben het hier heerlijk gehad. Prachtige camping met een fijn zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. 10 minuten rijden naar het strand waar voldoende parkeergelegenheid is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Saskia05-08-2018

Eenmalig

Op zich een mooie camping maar vooral in de avond was er veel lawaai vanuit de boxen naast het podium bij het restaurant. Er was iedere avond vermaak met luide muziek en een man die in het Frans met een microfoon alles enthousiast aan elkaar bleef praten. Deze avond animatie was volledig op de Franse gasten gericht. Ook de animatie was een plek voor Franse kinderen. Mijn dochter van 10 heeft 1 ochtend meegedaan maar vond het niet voor herhaling vatbaar omdat ze niemand kon verstaan. Het zwembad is leuk maar was ook heel druk. Vechten om een ligstoel😉Ook bij het zwembad vaak luide muziek voor de Aquagym en andere activiteiten. De drankjes in de kantine waren prijzig. De toilet gebouwen sluiten om 23.00 uur ‘s avonds. Er blijft dan 1 24-uur toilet over. Het camping winkeltje was prima! Voor een dagje strand ben je op de juiste plek al is het niet te lopen vanaf de camping. voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

5 tips over Camping Sandaya L'Orée du Bois

• Roel , 19-08-2013

Ga naar de intermarcé i.p.v de campingwinkel

Strand bij La Palmyre is druk en klein, zoek verder er zijn veel meer prachtige Breede stranden!

Vraag om een plek bij de weg vandaan!

• Richard, 29-07-2013

bezoek aande Zoo in het nabij gelegen Palmyre is zeker aan te raden, probeer het wel op een koelere dag want het is een aardige wandeling door het park. Ook het eiland Ile d'Oleron is aan te raden , net als vele andere eilanden een leuke omgeving om te verblijven.

• robert Schol, 26-07-2013

Zoo de la Palmyre is fantastisch.

6 vragen over Camping Sandaya L'Orée du Bois

• Andre, 30-11-2019

Goede plek

Hoi iemand een tip (plek nummer) wat mooi ruime is voor een caravan met voortent? Niet aan de weg

• J. Meerveld, 14-07-2014

Zwemshort

Wij gaan a.s. 4 augustus tot en met 16 augusts naar L'oree du bois! Waar wij maar voornamelijk mijn man en broer beniewd naar zijn is hoe streng ze zijn met het zwemshort? Wat wordt er op deze camping precies onder verstaan? We zijn erg benieuwd.

Groet

• marcel, 02-04-2014

NL gezinnen naar L'oree du Bois

Van 20 tot 30 July kamperen we me eigen caravan op L'oree du Bois. We zijn een gezin met 2 dochters van 7 en 9. Ik begrijp dat er normaal weinig Nederlanders op de camping staan. Op zich geen probleem, maar ben toch benieuwd naar het aandeel NL'gezinnen voor komende zomer. Zijn er nog meer NL-gezinnen met kinderen in die periode ?

marcel, 02-07-2014

hoi paula,

Leuk, dan is jouw dochter ongeveer dezelfde leeftijd als onze oudste. Misschien tot op L'oree du Bois dan. Wij hebben een eigen caravan, Sprite super met lichtblauwe Mitsubishi Outlander auto. dus mocht je die zien staan, dan zou het leuk zijn de dames even kennis te laten maken. Wie weet klikt het.

MvG Marcel

Paula, 23-06-2014

Beste Pietjevakantie,

Wij hebben net een huurtent geboekt op deze camping. Datum 22 juli t/m 4 aug. Wij hebben een dochter van 10. Misschien tot in Frankrijk!

Paula, 07-07-2014

Hoi Marcel,

Wij kunnen op de volgende plaatsen staan: 94, 95, 96, 106, 108, 110, 229 of 230. We hebben een zilvergrijze auto. Gr Paula

Camping Sandaya L'Orée du Bois info

• Aantal sterrensterstersterster