Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya L'Orée du Bois voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 210 reviews

• Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping L’Orée du Bois is een levendige camping in Frankrijk. Deze camping is dan ook niet geschikt voor rustzoekers. De animatie gaat soms gepaard met veel muziek. Tevens is er een eenvoudig restaurant en een zwembad. Beklim de vuurtoren op het eiland Ile d’Oleron voor een mooi uitzicht of ga met de fiets naar het strand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

210 Reviews over Sandaya L'Orée du Bois

• 8Jose30-08-2022

Een echte Franse camping

Wij hadden geluk met de locatie van onze stacaravan, want op een aantal stukken stond alles heel dicht op elkaar. Wij hadden ruim plek. Zwembad is druk maar altijd een plekje kunnen vinden en op zaterdag tot 23 uur open. Animatie is alleen in het Frans. Elke avond van half 10 tot half 12. Na half 12 is het stil. Voor 9 uur ook. Fransen eten nou eenmaal laat en staan ook laat op. Wij zijn met de tijden meegegaan en hebben daardoor heerlijk geslapen. De omgeving is mooi, stranden aan de cote sauvage of onze favoriet Palmyre. Let wel op de eb en vloedtijden want de zee loopt nogal terug. Ile d’oleron is een aanrader op 20 minuten rijden. Saintes, Royan en Rochefort zijn leuke steden om te bezoeken. Zoek vooral de agenda van Palmyre even op want in de zomermaanden is daar van alles te doen. lunapark op 10 minuutjes wandelen. Supermarkt op 10 min. Kijk wel uit waar je je auto parkeert ivm vallende dennenappels, gevolg barst in voorruit.

• 8Martine16-08-2022

Mooie en levendige camping!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Prima stacaravan op een ruime plek met schaduw en zon (het viel ons overigens wel op dat niet alle plekken zo ruim zijn…). Gezien de eerdere recensies waren wij (voor onze kinderen) erg benieuwd of er voldoende Nederlanders waren en dat was gelukkig zo! Zelfs wat Belgen en Engelsen, maar het zijn vooral Fransen. Helaas is de animatie volledig op de Fransen gericht, dat is jammer. De animatie is inderdaad aanwezig tot ‘s avonds laat, maar wij hebben hier geen (over)last van gehad. Wel fijn dat ze bij de receptie goed Engels spreken! Ook top dat we direct al in onze stacaravan terecht konden (we waren 2 uur te vroeg)! In de omgeving is niet bijzonder veel te doen, maar het strand en de winkel zijn dichtbij (nog geen 10 minuten met de auto) en het Luna Park (kermis) is zelfs op loopafstand. Voor ons was dit echt een hele fijne vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Eetgelegenheden
  • 6Linda04-08-2022

Erg veel herrie

Veel herrie op de camping, ook wordt er hard gefietst door de kinderen in de avond wat zorgt voor onveiligheid op de camping!

Camping ziet er schoon uit, zwembad vonden we wel wat tegenvallen, hadden we groter verwacht.

Caravan was prima!

Voor 1x maar we komen hier niet meer terug.

Animatie helaas alleen Frans. Ook tijdens evenementen wordt er geen Engels gesproken. Animatie team kunnen er ook meerdere geen Engels, jammer!

Omgeving erg mooi!! Vooral de strandjes 😊

• 5Eetgelegenheden
  • 5Hilda18-07-2022

Handdoeken om 9u

Zalig, behalve zwembad te klein maar vooral handdoeken worden om 9u gelegd en tegen 11u komen de mensen pas terug. Veel mensen zitten hierdoor op grond terwijl er eigenlijk wel genoeg plek is.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8maartje29-10-2021

Top vakantie!!

Wij hadden een plek aan het water op gedeelte jardin! Dit was een cadeau. Je keek uit op de ardeche. De camping was erg schoon, zo ook de toiletgebouwen. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom er geen toiletbrillen zijn. Vind dit zelf erg vervelend. Het restaurant is goed. De animatie ook. Het is een vrij grote camping maar door twee verschillende zwembaden is het goed te doen. Je hebt in de omgeving voldoende te zien. Zo ook een klimbos, markten, kanoën. Er zit een super u op 10 min afstand. Ook zijn er vele goede restaurants als je net even buiten de toeristische routes gaat. Wij hadden een 38 + maar je hebt er genoeg afkoeling.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Familie W24-08-2021

Prachtig!!

Dit park verdient een mooie recensie. Keurig! We verbleven een week in een Premium huisje Cocon. We waanden ons in Bali. Erg mooi aangelegd. Omgeving indrukwekkend mooi stukje schepping. Zwembad zeer schoon en ruim opgezet. We hebben enorm genoten van deze vakantie. Het was het 6de park van Sandaya dat we bezochten. En deze was samen met Sandaya les deux fonteynes de mooiste!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Wendy Guleij10-08-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

Geweldige camping. Netjes onderhouden en schoon, ruim aanbod en voor de Nederlanders er zijn zelfs frikadellen en patat oorlog

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Mark18-08-2020

Levendige camping maar blijft bij 1 keer

Levendige camping, waarbij veel (sta) caravans erg dicht op elkaar staan. Entertainment tot minimaal 23.00 uur met knalharde muziek en alles gericht op de Franse vakantieganger. In de omgeving wel genoeg leuke dingen te doen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Bob07-08-2020

Wat een ontzettende herrie 's avonds!!!

Leuke gezellige en nette camping. Prima ligging. Gevraagd om een rustige plek echter niet gekregen. Deze zijn er namelijk niet. Iedere dag tussen ca. 20.30 uur en 23.15 uur klinkt er over de gehele camping bizar veel muziek/geschreeuw/geluid voortkomend uit de shows en muziekavondjes. Geluid staat echt niet normaal hard!! Lopen naar het strand echt te ver en fietsen eigenlijk gevaarlijk. Met de auto prima te doen. Stranden volop ruimte, rustig en prachtig. Omliggende kustplaatsjes ook erg leuk. Stacaravan erg prettig en erg schoon. Wel erg dicht op elkaar. Animatie zeer enthousiast echter 100% frans. Voor ons geen 2e keer.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Andre28-07-2020

Leuk voor een keer

Tja een review in Corona-tijd. Anders dan normaal? Geen idee.

We waren vroeg in juli. De eerste week waren wij de enige Nederlanders. Dus de jongens verveelden zich eerst. Er waren al wel verbazend veel Fransen. Dacht altijd dat die in augustus gingen. Wellicht allemaal aan de Corona te koppelen.

Het sanitair was erg schoon. Elk uur was er wel inspectie en eventueel schoonmaak. Wc-papier was aanwezig. Aan de buitenkant was een pompje met schoonmaakmiddel voor de toilet. Volgens de website zou er ook handgel zijn maar die was er niet. Ruime douchen.

Wij hadden een redelijk grote plek. Maar die was vooral diep. Plek 70, 71 en 72 is lekker groot. Wij stonden op 73.

Voor vermaak was het vooral in het Frans. De muziek ‘s avonds staat echt aan. Dus neem geen plek vlak bij het centrum. Het is geen camping voor je rust.

Het woord aqua-park klinkt groter dan dat het is. Maar wel prima.

Dus een oké vakantie.

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar