Tijdelijk €25 aanbetaling

Parc de la Côte Sauvage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Parc de la Côte Sauvage voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 89 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Parc de la Côte Sauvage

• 9JGB14-08-2022

prachtige camping!!

echt geweldige ligging, zo vlak achter te duinen! je loopt zo het strand op, naar de oceaan. restaurant was lekker, wel eerst reserveren. elke avond entertainment alles in het frans. zwembad was mooi, let op aangepaste zwemkleding voor de heren. onze plek was in het gebied ´orange´ achteraan op de camping, wel wat ver van alles vandaan, schaduwplekken wel. sanitair was schoon, iets verouderd

Eigenaar, 22-08-2022

Dear holiday maker,

Thank you for this great comment !

We are delighted to read that you had an exceptional stay at the Camping Club MS La Côte Sauvage 5* and that you keep a memorable souvenir.

Thank you for highlighting the proximity of the beach, the quality of the restaurant, the entertainment, the quiet and shady pitches, it's all this that made your vacations a success, it's the whole MS spirit!

We have shared your compliments with the animation team with pleasure.
    We look forward to seeing you again,

Laura, MS Vacances Customer Service 0253 817 000

• 8Sacha16-07-2021

Heerlijke camping, verouderd sanitair

Ideale camping met oudere kinderen. Leuk zwembad, camping op loopafstand van de oceaan. Er is een goed uitgeruste winkel, een restaurant, afhaal en diverse jeugdanimatie clubs. Helaas alleen Frans.

Plekken erg divers: wij hadden met onze caravan een prachtige grote plek in quartier rouge, praktisch naast de strandopgang. Er was meer dan genoeg ruimte voor een tentje ernaast, onze tafel/stoelen en auto. Maar… Je kan ook wat minder geluk hebben zagen we al.

In quartier rouge zit je het meest dichtbij de faciliteiten, dat betekent dus ook soms muziek tot laat. Voor ons geen probleem, voor een ander misschien wat meer.

Het sanitair is een punt van aandacht. Het is verouderd, niet altijd schoon en er is niet altijd heet water in de douches.

Conclusie: heerlijke plek, veel vertier maar het sanitair kan beter.

• 5Staat v/h sanitair

Eigenaar, 20-05-2022

Hello Sacha,

You describe our Camping Club as "ideal" and that can only delight us in this morning !

Thank you for all that you mention with sympathy: our beautiful swimming pool, the nearness of the ocean, our quality restoration...

All our services have been thought with the aim of satisfying you during your vacations and it is for this reason that we take into consideration all your remarks which were transmitted to the Direction.

Your nice mark means the success of your MS Experience, you had a good time in a charming place and that's what matters the most to us !

See you soon, in the heart of the Beauty Coast.

Laura, MS Vacances Customer Service 0253 817 000

• 3Sofie08-09-2019

Nooit maar dan ook nooit meer!

1 week op vakantie hier met de fam. wij komen hier nooit meer terug. Kwamen er aan, mooie omgeving, mooie camping maar het huisje was waardeloos. bedden waar je de veringen in kon voelen, douche en wasbak die onder de haren zaten, echt smerig! de bank onder de krassen en een verschrikkelijke stank in het huisje. daarnaast was er een groot verschil tussen het huisje dat we gehuurt hadden en het huisje dat we kregen; geen overdekkend terras ,1 kamer minder, andere keuken etc. Ons huisje stond ook helemaal achterin in het park dus het was klein kwartiertje lopen naar het zwembad. ondanks dit alles was het zwembad en de locatie wel te doen(wel over de duinen op sjouwen maarja een beetje beweging kan niks kwaad ;) helaas zijn onze schoenen wel gestolen bij het zwembad... ligt dicht bij een stadje en de supermarkt. Dus samengevat: het zwembad en de ligging is prima, maar de huisjes en campeerplekken verschrikkelijk, niet aan te raden!!

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 10Johan Groenewold25-08-2019

Super vakantie gehad.

Erg leuke camping m'n prima voorzieningen en een mooie ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel, wordt met je mee gedacht. Net sanitair en word regelmatig schoongemaakt. Wij hebben erg genoten van ons verblijf en de camping en omgeving zijn een echte aanrader!

Juli 2019 gezin met 2 kinderen (5 en bijna 7) in een vouwwagen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Elke10-08-2019

Beste vakantiejaren ooit gehad!

Geweldige jaren gehad op deze camping met mijn ouders en broer. We zijn bijna 10x geweest tussen 2000 en 2012. Ik snap niks van de bijzonder slechte recensies. Wij hebben een 3 jaar een mobile home huisje gehuurd. Daarna altijd met caravan en tentjes. Wij namen (als er plek was) het liefst een plek helemaal achteraan de camping, waar je prachtig uitkijkt op een binnenbaai. Hoe verder je naar achteren gaat op de camping, hoe groter de plekken. Vooraan de camping in het toen altijd "Hollandse kamp" zijn kleinere plekken.Wij waren altijd vrij om een eigen plek uit te kiezen.Zwembad prachtig en de ruige zee geweldig! In mijn tienerjaren veel vrienden gemaakt hier en aantal jaren contact met hen gehouden. Je kan prachtig fietsen in de omgeving en in het kleine vissersdorpje la Tremblade de beste mosselen/andere vis ooit gegeten in de haven!Verder in La Palmyre en Royan ook talloze restaurants. Niets meer dan lof voor deze bosrijke camping!!

• 6Mulder13-08-2018

Leuk voor een keer....

Wij hadden een plek op veld oranje helemaal achter op de camping. Wel een rustige plek. We hadden gelukkig onze fietsen mee, want vanaf onze plek een aardige wandeling naar het strand. De plekken zijn netjes en ruim, met 10 amp stroom. Er wordt helaas veel te hard gereden op de camping, dus aan de hoofdweg staan lijkt ons geen pretje. Ook camping medewerkers weten de vaart erin te houden. Er ligt deels gravel op de weg, dus echt onverantwoord om zo hard te rijden. Het sanitair gebouw is erg klein, 3 toiletten, 3 douches, 2 wastafels. Voor wijk oranje en groen! Erg verouderd. Geen stortplek voor het chemisch toilet te vinden, daarvoor moesten we op zoek naar een ander gebouw verder weg. Brood is prima, redelijk assortiment in supermarkt op de camping. ‘s Avonds wel muggen helaas. Zwembad is leuk, wel klein. Weinig Engelse vertalingen in deze streek, ook op de camping. Veel op google moeten vertalen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Marion12-08-2018

Volgend jaar weer.

Heerlijke camping met gemoedelijke sfeer. Het strand te voet bereikbaar en prachtig schoon met hoge golven. Het zwem bad was prima en de plekke op de camping speels van opzet.

• 6Fam.Verhagen30-07-2018

Mooie camping in het bos aan de oceaan. Incl mugg

Park ligt in natuurgebied waarop de indeling ook is gebaseerd. Plekken omringd door bomen. Vele plekken zijn schaduwrijk. Zoals andere reviews aangeven: voor druk, achter rustig. Wij hadden plek aan de hoofdrijbaan op een zandheuvel. Met wat stuurmanskunsten en zonder mover de caravan op zijn plaats. Het harde rijden is nog wel een ding.Brood in de winkel is prima , eigen rolletje papier naar her toilet en muggen op je plaats...fietsen is super maar de vtt liefhebber is het onvoldoende. (vttRoute 10 semussac heb ik gereden: saai) Heerlijk varen wel vlak water. Leuke stadjes in de omgeving. Camping vriendelijk ontvangst en brengen je naar je plek. In tegenstelling tot eerdere campings moest hier het totale bedrag worden betaald. Plattegrond werd op verzoek ons toegezonden.Animatie, voorstellingen en dergelijke 100% Frans.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Miepie27-07-2018

Mooi ligging

Met een beetje huivering deze camping geboekt maar omdat het een prachtig ligging heeft direct aan het strand toch geboekt. Een vier sterren camping vind ik het echter niet. Het zwembad is prima, het dragen van een zwembroek ipv zwemshort is verplicht. Een mekka voor kinderen van 15+. Camping winkel is afdoende en voldoende brood. Mobile home zijn klein maar voldoen wel prijzig ten opzichte van wat je krijgt. Opzet van de plekken is ruim en geen standaard laantjes, dat maakt het afwisselend. Camping restaurant is duur en niet bijzonder. Op de camping is alles Franstalig wat ik jammer vind, ze leven immers van toeristen. Mis de instructies en het krijgen van het programma van de gehele week, wat er te doen is op de camping.

• 4Frank24-07-2018

Great location, bad campsite

The campsite is located right next to the ocean wich is amazing. But the showers and toilets are dirty, there is everyday loud music until midnight and the places are askew.

• 7Eetgelegenheden

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsNiet beschikbaar
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)