Géén boekingskosten

Camping Palmyre Loisirs

FrankrijkPoitou CharentesLes Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Palmyre Loisirs voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 165 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

165 Reviews over Palmyre Loisirs

• 6Nick29-07-2022

Een camping met twee gezichten

De afgelopen 10 dagen hebben wij vakantie gevierd op de camping Eden Village Palmyre.

Het park ziet er over het algemeen goed uit, het is een mooie omgeving in de bossen en het zwembad is ook keurig en schoon. Ook de vakantiehuisjes zijn schoon opgeleverd.

De WiFi is heel slecht geregeld, je betaalt veel geld en het werkt niet. De camping stuurt je na een externe partij om het zelf op te lossen. Ook die partij doet geen extra moeite. Ik adviseer je dus om vooral geen WiFi te kopen.

Ook is er geen airco in de vakantiehuisjes. Men verwijst er naar dat het park hiermee haar duurzaamheid aantoont. Daarentegen hebben wij ontdekt dat tenminste een huisje airco had en daarnaast een soort van directiekamer van het park. Dit terwijl ze zeiden dat geen een ruimte airco had. Vermoedelijk is dit omdat ik ze hiermee kosten willen besparen. Wil je dus airco, boek deze camping dan vooral niet.

Alles is Franstalig georiënteerd.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Bergen Roel30-08-2021

Fantastische vakantie!

Mooie verblijven op mooie gelegen en mooi uitgeruste camping, met fantastische equipe en shows van animatieteam. Aanrader na tweede maal reeds hier te zijn geweest!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9marcel10-08-2021

gewoon goed

mooie camping met grote stacarevansveel te doen

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Gregory Firquet29-08-2020

Simpa

C'était super sauf le manque de réseau téléphonique sur place pas de télé dans le Mobil home avec un enfant et sans réseau ça a été un peu compliqué au delà de tout ça le personnel était hyper accueillant merci de votre professionnalisme et surtout Yannick le directeur qui est super simpa.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Floor de Bruin16-09-2019

Prachtige omgeving, mooi strand, fietsers welkom!

Mooi geplaatste caravans van touroperator op rustig gedeelte van de camping. Prima broodjes. Tip: de medewerkers van de camping rijden met elektrische golfkarretjes, lekker stil, maar zouden voorzichtiger kunnen rijden als er gasten lopen.

• 8Familie de Jong01-08-2019

Prima camping, voor tieners misschien wat saai

We verbleven 4 kinderen (8, 11, 15, 17) in een XXL mobile home. Erg ruime caravan met 4 slaapkamers. De caravans staan wel dicht op elkaar maar hoeft geen probleem te geven. Het zwembad is prettig en heeft voldoende bedden, een schaduwplek is moeilijk te vinden. Het animatieteam wordt geleid door een Engelse (Suzy). De 'shows' zijn vooral Franstalig met af en toe een kreet Engels. Engels wordt door de meeste medewerkers goed gesproken, ook in de omgeving. De omgeving van de camping is prachtig. Grote dierentuin op een paar minuten rijden en mooie stranden met ruige of rustige zee, het is maar net welke plek je kiest. Helaas voor onze oudste kinderen was er 's avonds niet veel te beleven. Veel Franse jongeren die weinig interesse hadden om contact te maken met Nederlanders. Merendeel van de gasten is Frans (90% in de laatste twee weken van juli) Maar dat mocht de pret niet drukken, iedereen heeft een fantastische vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 7bourbon17-06-2019

Pas top

j'avais demandé un emplacement proche de la piscine car étant handicapé cela aller poser problème. Accès au spectacle par la piscine en très mauvais état goudron qui saute risque de chute. Les animations correct et sympa de les faire même hors saison peu de camping le font. Pour certain mobile-home le lit bébé obligé de le mettre au salon très très déçu !!!!

• 8Janna08-11-2018

Prachtig

Leuke camping met alle voorzieningen die je nodig hebt, zwembad, winkeltje en restaurant. Men spreekt weinig Engels, kennis van de Franse taal is wel een pré. Kinderanimatie aanwezig, maar eigenlijk alleen maar Frans, hierdoor vonden onze kinderen er niet zoveel aan. Week een mooie omgeving en dichtbij de zee!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8LEVESQUE VIRGINIE30-08-2018

Camping au top

Le camping palmyre loisirs est vraiment au top. Le mobilhomme bien adapte pour notre famille. Bel emplacement situe pres des animations, restaurant. La piscine est vraiment tres tres bien on a pied partout les toboggans aquatique genial. Plein de transat a notre disposition. Les enfants ont vraiment adore.Les animateurs sont vraiment gentils proche des enfants. Il y a eu des pleurs pour le depart tellement on s y sent bien. Y retournera beaucoup plu longtemps pour en profitez un max.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Michel snoeijer27-08-2018

Mooie omgeving maar de camping nooit weer.

Het goede was het heerlijke klimaat. Fijne temperatuur zodat je eigenlijk van alles kan doen. Zwembad was mooi en erg schoon vond ik. Alleen tussen 2 en half 7 was het er erg druk. Beter om te zwemmen was tussen 10 en 2 en na half 7. De stacaravan die wij gehuurd hadden viel ons voor de prijs erg tegen. De vaatwas hebben we maar opnieuw afgewassen want die was lang niet schoon. We hadden een matras waar de veren bijna doorheen kwamen. Gevraagd om een nieuwe krijg je als antwoord die hebben we niet. Belachelijk. Nee voor 2200 euro voor 2 wkn viel ons dat erg tegen. Animatie was er wel maar alles in t Frans en ook bijna geen Nederlanders waardoor onze kinderen best wel op zichzelf aangewezen waren wat ik erg jammer vond. Maar omgeving is te gek vooral de Cote Sauvage met zn hoge golven. Dus daarom zou ik zeker teruggaan maar de camping ondanks dat t netjes was kom ik niet weer.

Camping Palmyre Loisirs info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar