Camping Palmyre Loisirs

8.2Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

8.2Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

164 reviews over Camping Palmyre Loisirs

• 9Gregory Firquet29-08-2020

Simpa

C'était super sauf le manque de réseau téléphonique sur place pas de télé dans le Mobil home avec un enfant et sans réseau ça a été un peu compliqué au delà de tout ça le personnel était hyper accueillant merci de votre professionnalisme et surtout Yannick le directeur qui est super simpa.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    9Floor de Bruin16-09-2019

Prachtige omgeving, mooi strand, fietsers welkom!

Mooi geplaatste caravans van touroperator op rustig gedeelte van de camping. Prima broodjes. Tip: de medewerkers van de camping rijden met elektrische golfkarretjes, lekker stil, maar zouden voorzichtiger kunnen rijden als er gasten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Familie de Jong01-08-2019

Prima camping, voor tieners misschien wat saai

We verbleven 4 kinderen (8, 11, 15, 17) in een XXL mobile home. Erg ruime caravan met 4 slaapkamers. De caravans staan wel dicht op elkaar maar hoeft geen probleem te geven. Het zwembad is prettig en heeft voldoende bedden, een schaduwplek is moeilijk te vinden. Het animatieteam wordt geleid door een Engelse (Suzy). De 'shows' zijn vooral Franstalig met af en toe een kreet Engels. Engels wordt door de meeste medewerkers goed gesproken, ook in de omgeving. De omgeving van de camping is prachtig. Grote dierentuin op een paar minuten rijden en mooie stranden met ruige of rustige zee, het is maar net welke plek je kiest. Helaas voor onze oudste kinderen was er 's avonds niet veel te beleven. Veel Franse jongeren die weinig interesse hadden om contact te maken met Nederlanders. Merendeel van de gasten is Frans (90% in de laatste twee weken van juli) Maar dat mocht de pret niet drukken, iedereen heeft een fantastische vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Janna08-11-2018

Prachtig

Leuke camping met alle voorzieningen die je nodig hebt, zwembad, winkeltje en restaurant. Men spreekt weinig Engels, kennis van de Franse taal is wel een pré. Kinderanimatie aanwezig, maar eigenlijk alleen maar Frans, hierdoor vonden onze kinderen er niet zoveel aan. Week een mooie omgeving en dichtbij de zee!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Michel snoeijer27-08-2018

Mooie omgeving maar de camping nooit weer.

Het goede was het heerlijke klimaat. Fijne temperatuur zodat je eigenlijk van alles kan doen. Zwembad was mooi en erg schoon vond ik. Alleen tussen 2 en half 7 was het er erg druk. Beter om te zwemmen was tussen 10 en 2 en na half 7. De stacaravan die wij gehuurd hadden viel ons voor de prijs erg tegen. De vaatwas hebben we maar opnieuw afgewassen want die was lang niet schoon. We hadden een matras waar de veren bijna doorheen kwamen. Gevraagd om een nieuwe krijg je als antwoord die hebben we niet. Belachelijk. Nee voor 2200 euro voor 2 wkn viel ons dat erg tegen. Animatie was er wel maar alles in t Frans en ook bijna geen Nederlanders waardoor onze kinderen best wel op zichzelf aangewezen waren wat ik erg jammer vond. Maar omgeving is te gek vooral de Cote Sauvage met zn hoge golven. Dus daarom zou ik zeker teruggaan maar de camping ondanks dat t netjes was kom ik niet weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3harry08-07-2018

Dit absoluut nooit meer na zoveel fijne jaren

Kom hier al vele jaren maar wat is deze camping ongelofelijk slecht,onverzorgt en verwaarloost sinds de vorige eigenaar het heeft verkocht toen was het de topcamping van de hele regio kwam er al zeker 10 jaar nu is het in mijn ogen en dat van velen een gedevalueerde max 2 sterren camping geworden waar je je als nederlander ook helemaal niet welkom voelt het is een Franse camping geworden waar nog nauwelijks iemand komt van buiten frankrijk. Alles is in het Frans. Ga je alsnog dan heel veel sterkte het is zonde van je geld

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

6richardwasch29-08-2015

Niet meer

Camping op zich zeer goed, veel vermaak en zeer vriendelijk personeel. Uitgebreide camping winkel met vriendelijke mensen. In de avond wordt het goed rustig en geen last van elkaar. Als je gunstig zit heb je ook wifi bij je caravan.

Omgeving: zelf heb ik nog nooit zoveel km gemaakt om ergens te komen tijdens mijn vakantie.

Supermarkt, ver weg, strand ver weg ,volgens aanbieder 2,5 km maar dat klopt niet helemaal. Pak gerust de auto of fiets, 5 km komt eerst.

Verder was er dicht bij niet veel te zien / doen.

Dus voor ons ,helaas niet meer naar deze camping op die plek.

Wanneer de camping op een andere plek zou staan ,dan is de camping zeker een aanrader.

Op sommige plekken wil je ook niet staan daar. Zie bijgevoegde foto.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Gerdien09-01-2015

Nooit meer

Geen leuke camping voor Hollanders en kids,Alles was erg uitgeleefd en de animatie was alleen maar Frans. Staat van het zwembad was zeer slecht, tot 2 x toe is het zwembad 24 uur gesloten geweest ivm met een klein ongelukje van een kind. 1 speeltuintje aanwezig en verder niets voor de kids. De omgeving is prachtig.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Peet24-07-2013

Super!!!

Nu 2 weken thuis maar kijken elke dag nog terug op een geweldige vakantie! Nog nooit zo'n schone caravan gehad! Ook de camping zelf was erg schoon, geen papiertje op straat. Zeer vriendelijk personeel, behalve de vrouwelijke bediening op het terras. Als je aangeeft slecht Frans te spreken schakelt het personeel direct over op Engels. De 1e week zat allescdicht tussen 12 en 2 was omdat het hoogseizoen nog niet begonnen was, de 2e week was alles de hele dag open. Dat zwemshorts niet in hetczwembad toegestaan is staat in de papieren dus dat kun je van te voren weten. Helaas alle animatie in Frans, maar er word erg veel georganiseerd; van zumba tot talentenshows en kinderdisco. Ik vind deze camping een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 2Ben Roelands19-09-2012

Uitgeleefde caravan

Voornamelijk Franse camping. Animatie is Frans vermaak. Onze kinderen vonden er niets aan. De caravan van touroperator was helemaal uitgeleefd. Bij het douchen liep het water in de caravan. Ook lag de caravan naast een vuilstort, die zowat midden op de camping is gesitueerd. Het gras bij de caravan was dit jaar nog niet gemaaid. De parasolhouder zat vol met naaktslakken. In het zwembad liepen strenge surveillanten die een ieder met iets te wijde zwembroek wegstuurde. De camping ligt nog een behoorlijk stuk van het dorpje en het strand. Touroperator deed klacht af als "kan gebeuren".

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012