Camping Yelloh! Village La Roche Posay Vacances

8.5Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Roche Posay Vacances voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Roche Posay Vacances in La Roche-Posay heeft ruime plekken met veel schaduw. Het zwembad is veilig en schoon, maar wel wat klein. In het restaurant kun je makkelijk even wat eten. Direct naast de camping kun je kanoën, maar er zijn ook veel andere uitstapjes mogelijk. Ga bijvoorbeeld eens naar dierentuin Zooparc de Beauval.

366 reviews over Camping Yelloh! Village La Roche Posay Vacances

• 2019
    8IjjmHobus07-09-2019

Super camping

Laatste moment deze camping geboekt, deze camping is zeer geschikt voor kinderen tot 12. Zeer nette camping, grote camping plaatsen, sanitair erg netjes, zwembad met ligbedden, animatie speeltuin en restaurant erg goed verzorgd. Twee grote supermarkten in de buurt. Prachtige bezienswaardigheden, historische steden en kastelen enige nadeel is dat je er min. 1uur voor zal moeten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Sandra06-08-2019

Heerlijke camping

2 weken op de camping gestaan. Een Coco sweet gehuurd. Fijne accomodatie op een ruime plek. Sanitair goed schoon, veel goed onderhouden speeltoestellen voor verschillende leeftijden en een prima zwembad. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Nicol04-08-2019

Fijne vakantieplek

2 weken verbleven in een stacaravan. Deze was zeer schoon en bevond zich op een prima plek. Kleinschalige camping. Heel fijn en overzichtelijk met kleine kinderen. Zwembad prima, heel schoon, ruim genoeg voor het aantal gasten. Bij hele hete dagen merkte je dat er niet genoeg ligstoelen waren maar dan lig je toch in het water. Onze kinderen 5 en 9 vonden de animatie erg leuk, deze zat onze 2e week wel snel vol. Nu bleek de camping geheel vol te zitten waardoor eigenlijk 2 meiden van de animatie wel weinig bleek. (complimenten aan Meghan, onze meiden vonden jou top) Baby shark bij de mini disco was een grote hit evenals magic in the air Brood haalden wij eerst op de camping maar als tip geef ik de bakker in het dorp, veel lekkerder. Grote supermarkt op 5 minuten rijden, hier hebben ze alles. BBQ hadden wij 1 meegenomen, deze zit niet bij de caravan. Er is voldoende te doen in de buurt, alles op ongeveer 1 uur rijden.

• 9Eetgelegenheden

• 8Frank02-08-2019

Leuk voor kleine kinderen

Mooie camping met vooraan veel stacaravans met wat losse kampeerplekken en achterin enkel kampeerplekken. Personeel vriendelijk. Pinnen onder de 10 euro mag niet(!) wat voor de vele Nederlanders een beetje onwennig en ouderwets is. Zwembad redelijk. Vrijwel iedereen zit in het overdekte verwarmd zwembad daar het andere zwembad, zelfs bij 30 graden buiten, te koud word bevonden. Drukte zit op het randje. Stacaravan was bijzonder schoon en netjes. Geen bbq aanwezig wat jammer is.

Omgeving is zo zo. Voldoende te doen maar wel op enige afstand. Voor tieners niet echt aan te raden. Leeftijd onze kinderen tussen 4 en 10 Al met al een dikke voldoende

• 9De r21-07-2019

Super leuke camping, netjes en ruim

Leuke camping. Mooie mix tussen Franse en Nederlandse gasten. De animatie was leuk voor kinderen tot een jaar of 12. 1 Nederlands meisje deed samen met een Franse de animatie dus voor de kinderen was het fijn dat ze alles konden verstaan. Het zwembad was leuk. Camping zat niet vol dus er was plek genoeg zowel in het zwembad als op de strandbedjes. Verwarmd zwembad had een aangename temperatuur. Glijbaan is leuk voor de afwisseling. Voor de allerkleinste is het leuk spelen in het ondiepe. Sanitair op de camping was netjes. Natuurlijk missen wij als Nederlanders de wc brillen. Deze waren maar op een paar toiletten aanwezig. We hebben er een weekje gestaan. Kinderen hebben lekker met de andere kinderen gespeeld. In de omgeving zelf zijn een aantal leuke dingen dichtbij ( max 3 kwartier rijden). Er zit een lekkere bakker in het dorp. Dichtstbijzijnde supermarkt op 5 minuten rijden.

• 9Brenda van Gils07-02-2019

geweldig!

Super mooie leuke en vooral zeer nette camping. Voor de kinderen erg leuk ze hebben genoten, animatie zwembad speeltuin viel in goede smaak.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Kim Vroegh05-09-2018

Erg leuke vakantie gehad!

Hele leuke overzichtelijke camping! Mooie ruime plekken, de ene wat meer schaduw dan de andere. Sanitair was erg netjes en schoon. Erg leuk zwembad, idd druk met mooi weer maar dat is denk ik overal. Bij het restaurant op de camping kan je ook lekker eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9M. uit Enschede25-08-2018

Heerlijke camping. Netjes en relaxed.

Leuke camping voor kinderen (onze jongens zijn 5/8/10/11 ). Toiletgebouwen zijn netjes en worden ‘s ochtends goed schoongemaakt. Personeel kan in sommige gevallen Engels, maar de Fransen doen hun best dit ook te spreken (dat zien wij vaak anders). Prima broodjes op de camping (wel bestellen). Dorpje is op fiets/loop afstand (Super U is via leuke route nog sneller). Zwembad is precies goed. Kanoën kun je ook direct de camping. Hippodrome ernaast is een aanrader. Campingplekken zijn ruim en veel in de schaduw. De regio staat niet bekend om zijn vele sportactiviteiten, maar daar kozen wij ook niet voor. Onze kinderen zijn niet zo van de animatie, deze is er wel en ook actief. Rond 23:00 is de camping in rust. Futuroscope geweest, kaartjes vanaf 17 uur gekocht (op een hele warme dag), is aan te raden vanwege de drukte, zit op half uurtje rijden. Kasteel de Chenonceau op uurtje rijden, ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Mylene18-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 9Marie-thérèse17-08-2018

Gereisd in augustus 2018

20 tips over Camping Yelloh! Village La Roche Posay Vacances

• Roland , 07-07-2013

Rondom de camping is niet veel te doen, geen mogelijkheid om 's avonds een wandeling te maken (behalve op de camping zelf).

• NoRu, 10-08-2013

Dierentuin Beauval: grote goed onderhouden dierentuin met een mooie roofvogelshow. Super veel dieren gezien en de panda`s waren toch wel het hoogtepunt. De dieren en de verblijven zijn super goed verzorgd. Neem wel een goed gevulde portemonnee mee :(

• Tom, 04-08-2013

Deze camping is een echte aanrader! Wij hebben erg genoten van onze vakantie. Ga echter wel op een plek staan, die rond de sanitairgebouwen zit, anders kan het zijn dat je extreem ver moet lopen. Het restaurant op de camping serveert alleen pizza's en crêpes, dus voor een echt restaurant moet je naar het dorp La Roche Posay, wat op een steenworp afstand ligt. De omgeving is ook prachtig voor wielrenners, vonden wij zelf. Het is wel heuvelachtig, dus niet echt geschikt voor de gewone stadsfiets.

9 vragen over Camping Yelloh! Village La Roche Posay Vacances

• H. Bakhuis, 26-07-2019

Fietsen? En andere tips welkom :-)

Wij gaan van 7 t/m 21 augustus naar deze camping. Is het nuttig/zinvol/leuk om de fietsen mee te nemen? Zijn er bijvoorbeeld veilige fietspaden rondom de camping en is het ook voor kinderen te doen om daar te fietsen? Als iemand nog andere leuke, nuttige of inspirerende tips heeft, hoor ik het graag! (De tips die al op deze pagina staan heb ik uiteraard gelezen ;-)).

• Vakantieganger, 03-07-2019

wasmunten

Weet iemand welke was munten er gebruikt worden?

• ML, 11-07-2018

Mag je zwemmen in het riviertje bij de camping?

Mag je zwemmen in het riviertje bij de camping?

Camping Yelloh! Village La Roche Posay Vacances info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin