Géén boekingskosten

Camping Le Petit Trianon de St. Ustre

FrankrijkPoitou CharentesIngrandes sur Vienne (Vienne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Petit Trianon de St. Ustre voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 53 reviews

Contact

53 Reviews over Le Petit Trianon de St. Ustre

• 7Lies27-07-2022

Prima!

Gebruikt als doorreiscamping. Wat een ruimte en rust op deze camping! Plekken rondom enorme velden met uitzicht op bomen en het dal. Makkelijk voor ons was de ontbijtservice in n oude kamer in t kasteel. Lekker zwembad met springkussen voor extra lol. Tegenover de camping ligt een klein restaurantje met terras (La Ferme) maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt (wisten we niet).

• 7Eetgelegenheden
  • 7Dave08-08-2020

prima !

ruime opgezette camping, mooi uitzicht, nieuw sanitair ingericht in oud gebouw, mooie omgeving. Camping is geplaats rondom oude kasteel ruïne. Peima zwembad. Erg vriendelijk. Prima voor doorreis, maar ook voor een paar dagen.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Robert Gouda14-08-2019

Persoonlijke service

Zeer ruime camping met nieuw toiletgebouw. Echtpaar dat de camping beheert zijn geweldig. Helpen je overal mee. Veel ruimte om bijv te voetballen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7J. Tebbens06-08-2019

Prima doorreis camping maar niet meer dan dat.

Sanitair is inderdaad vernieuwd maar met ontwerp foutjes. De afvoer van de douches en de opbouw van de cabine muren zorgt voor zeiknatte (gladde) vloer met slippers (zand buiten Schoonmaak kan beter (vieze vegen op muur van baby ruimte) toont weinig discipline van hygiëne. Onderhoud aan terrein gaat met de Franse slag. Plek met omgevallen boom wordt alleen gesnoeid i.p.v. weggehaald. Zelfde als sanitair dat pas bij melding dat wcpapier op is actie krijgt ipv structureel nalopen of het voldoende is. Ander minpunt zijn de (beperkte) watertappunten die achter op de plekken geplaatst zijn waardoor je je privacy kan vergeten. De nieuwe eigenaar (sinds 2017) doet zijn best maar heeft zichtbaar moeite met personeel die verantwoordelijk is voor schoonmaak en onderhoud. Kinderanimatie (kidsclub) is aanwezig maar bereikt nauwelijks de bezoekers. Wij zijn andere 4 sterren campings gewend maar deze moet nog hoop doen wil het op dat niveau zijn.

• 8Dennie Janssens28-07-2019

Heerlijk verblijf

Deze camping gebruikt als doortrekcamping voor 1 nachtje. Het was deze dag 42 graden, maar hadden een ruime schaduwplaats. Wel even moeten zoeken naar water en elektrisch aansluiting. Niet iedere plaats heeft deze. Personeel erg vriendelijk, spreken goed Engels. Zwembad is klein, maar erg fijn. Midgetgolf is gratis te gebruiken. Er kunnen broodjes besteld worden voor de volgende ochtend. Savonds is er ook restaurantmogelijkheid. Camping ligt 9 km vanaf de snelweg A10. Omgeving niet verkend ivm kort verblijf.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Ruud Meilink15-05-2019

We komen hier 30 jaar Fraai nu alles is vernieuwd.

Prachtige rustige camping.Grote plaatsen.Volledig vernieuwd sanitair.Schone mobilhomes.Er komt restaurantmogelijkheid !

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Kiki06-05-2019

Heerlijke vakantie op leuke camping voor kinderen

Ruim opgezette camping wat wij erg uitzonderlijk vinden. Wij verbleven in een tent van touroperator waar alles aanwezig was, inclusief douche/wc en kacheltje voor de koude avonden. De eigenaren waren zeer vriendelijk en we konden extra dekens krijgen ivm de kou, de tips voor activiteiten die ze ons gaven waren heel goed. En een broodjes service. Het springkussen was een hit en ook het zwembad was fijn..niet groot maar wel verwarmd en erg lekker met temperaturen van 18 graden 😀. Voor de tent een speelveld waar de kids lekker konden spelen. En leuke dingen te doen in de omgeving, krokodillenfarm, fietsen over het spoor en een leuke vogelshow waar je de vogels bijna kan aanraken. Het enige minpuntje is misschien het spoor...soms hoor je in de verte een trein voorbij komen...soms ook s nachts...was voor ons niet echt hinderlijk.

• 8Marianne07-04-2019

Ieder jaar weer! Al 40 jaar lang!

Heerlijke camping. Mooi grote plaatsen. Kom er al 40 jaar en het voelt steeds als thuiskomen. Ook dit jaar weer in mei en juni en augustus,september. Heerlijk fietsen en lekker eten in het restaurant net buiten de camping. Beslist een aanrader voor mensen die rust en gezelligheid willen combineren.

• 10Thomas11-09-2018

Un vrai havre de paix pour un week-end en famille. Accueil très agréable

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Natasha27-08-2018

Très beau camping, service top du début à la fin, personnel tres agréable... Super endroit pour une nuit insolite en bulle !

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar