Camping Le Petit Trianon de St. Ustre

8.4Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Ingrandes sur Vienne (Vienne)

8.4Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Trianon de St. Ustre voor je op een rij gezet:

Meer camping info

45 reviews over Camping Le Petit Trianon de St. Ustre

• 7Dave08-08-2020

prima !

ruime opgezette camping, mooi uitzicht, nieuw sanitair ingericht in oud gebouw, mooie omgeving. Camping is geplaats rondom oude kasteel ruïne. Peima zwembad. Erg vriendelijk. Prima voor doorreis, maar ook voor een paar dagen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Robert Gouda14-08-2019

Persoonlijke service

Zeer ruime camping met nieuw toiletgebouw. Echtpaar dat de camping beheert zijn geweldig. Helpen je overal mee. Veel ruimte om bijv te voetballen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7J. Tebbens06-08-2019

Prima doorreis camping maar niet meer dan dat.

Sanitair is inderdaad vernieuwd maar met ontwerp foutjes. De afvoer van de douches en de opbouw van de cabine muren zorgt voor zeiknatte (gladde) vloer met slippers (zand buiten Schoonmaak kan beter (vieze vegen op muur van baby ruimte) toont weinig discipline van hygiëne. Onderhoud aan terrein gaat met de Franse slag. Plek met omgevallen boom wordt alleen gesnoeid i.p.v. weggehaald. Zelfde als sanitair dat pas bij melding dat wcpapier op is actie krijgt ipv structureel nalopen of het voldoende is. Ander minpunt zijn de (beperkte) watertappunten die achter op de plekken geplaatst zijn waardoor je je privacy kan vergeten. De nieuwe eigenaar (sinds 2017) doet zijn best maar heeft zichtbaar moeite met personeel die verantwoordelijk is voor schoonmaak en onderhoud. Kinderanimatie (kidsclub) is aanwezig maar bereikt nauwelijks de bezoekers. Wij zijn andere 4 sterren campings gewend maar deze moet nog hoop doen wil het op dat niveau zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Dennie Janssens28-07-2019

Heerlijk verblijf

Deze camping gebruikt als doortrekcamping voor 1 nachtje. Het was deze dag 42 graden, maar hadden een ruime schaduwplaats. Wel even moeten zoeken naar water en elektrisch aansluiting. Niet iedere plaats heeft deze. Personeel erg vriendelijk, spreken goed Engels. Zwembad is klein, maar erg fijn. Midgetgolf is gratis te gebruiken. Er kunnen broodjes besteld worden voor de volgende ochtend. Savonds is er ook restaurantmogelijkheid. Camping ligt 9 km vanaf de snelweg A10. Omgeving niet verkend ivm kort verblijf.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ruud Meilink15-05-2019

We komen hier 30 jaar Fraai nu alles is vernieuwd.

Prachtige rustige camping.Grote plaatsen.Volledig vernieuwd sanitair.Schone mobilhomes.Er komt restaurantmogelijkheid !

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Kiki06-05-2019

Heerlijke vakantie op leuke camping voor kinderen

Ruim opgezette camping wat wij erg uitzonderlijk vinden. Wij verbleven in een tent van touroperator waar alles aanwezig was, inclusief douche/wc en kacheltje voor de koude avonden. De eigenaren waren zeer vriendelijk en we konden extra dekens krijgen ivm de kou, de tips voor activiteiten die ze ons gaven waren heel goed. En een broodjes service. Het springkussen was een hit en ook het zwembad was fijn..niet groot maar wel verwarmd en erg lekker met temperaturen van 18 graden 😀. Voor de tent een speelveld waar de kids lekker konden spelen. En leuke dingen te doen in de omgeving, krokodillenfarm, fietsen over het spoor en een leuke vogelshow waar je de vogels bijna kan aanraken. Het enige minpuntje is misschien het spoor...soms hoor je in de verte een trein voorbij komen...soms ook s nachts...was voor ons niet echt hinderlijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Marianne07-04-2019

Ieder jaar weer! Al 40 jaar lang!

Heerlijke camping. Mooi grote plaatsen. Kom er al 40 jaar en het voelt steeds als thuiskomen. Ook dit jaar weer in mei en juni en augustus,september. Heerlijk fietsen en lekker eten in het restaurant net buiten de camping. Beslist een aanrader voor mensen die rust en gezelligheid willen combineren.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    8H. Veenstra04-08-2018

Heerlijke vakantie op rustuge, sfeervolle camping

Fijne rustige camping met hele vriendelijke eigenaren/medewerkers. Aan al onze verzoeken werd gehoor gegeven, als er iets was werden we snel en goed geholpen. De stacaravans staan allemaal niet in de schaduw, dat is erg zweten met 30 graden. De camping is inderdaad niet erg modern (wel heel netjes) maar dat maakt de sfeer in onze beleving juist fijn. Onze kinderen (1 en 3 jaar) hebben zich super vermaakt. Er is een kidsclub (2x per dag), verder worden er dingen georganiseerd zoals kampvuur, concert en er zijn avonden met markt en pizzabus. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er soms even voor rijden. Plaatsen als Chatelerault, Chauvigny (vogelshow bij ruïnes), Poitiers, Tours, Amboise, de watermolen in de buurt en ook het grote aquarium in Touraine. Het aquarium en Amboise zijn qua topografisch ligging goed te combineren. Als supermarkt vonden wij de Intermarche in Chatelerault het meest volledig.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Peter08-12-2017

rustige camping,

Nette camping, alleen is alles erg veroudert. Weinig te doen in de regio.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd in december 2017

• 8Marianne03-09-2017

Heerlijk rustig, vriendelijk.

Er is geen disco maar wel animatie voor de kleintjes. Heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Le Petit Trianon de St. Ustre info