Camping Le Petit Trianon de St. Ustre

Camping Le Petit Trianon de St. Ustre
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Trianon de St. Ustre voor je op een rij gezet:

43 reviews over Camping Le Petit Trianon de St. Ustre in het Nederlands

Persoonlijke service

Robert Gouda
14-8-2019

Zeer ruime camping met nieuw toiletgebouw. Echtpaar dat de camping beheert zijn geweldig. Helpen je overal mee. Veel ruimte om bijv te voetballen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima doorreis camping maar niet meer dan dat.

J. Tebbens
6-8-2019

Sanitair is inderdaad vernieuwd maar met ontwerp foutjes. De afvoer van de douches en de opbouw van de cabine muren zorgt voor zeiknatte (gladde) vloer met slippers (zand buiten Schoonmaak kan beter (vieze vegen op muur van baby ruimte) toont weinig discipline van hygiëne. Onderhoud aan terrein gaat met de Franse slag. Plek met omgevallen boom wordt alleen gesnoeid i.p.v. weggehaald. Zelfde als sanitair dat pas bij melding dat wcpapier op is actie krijgt ipv structureel nalopen of het voldoende is. Ander minpunt zijn de (beperkte) watertappunten die achter op de plekken geplaatst zijn waardoor je je privacy kan vergeten. De nieuwe eigenaar (sinds 2017) doet zijn best maar heeft zichtbaar moeite met personeel die verantwoordelijk is voor schoonmaak en onderhoud. Kinderanimatie (kidsclub) is aanwezig maar bereikt nauwelijks de bezoekers. Wij zijn andere 4 sterren campings gewend maar deze moet nog hoop doen wil het op dat niveau zijn.

Heerlijk verblijf

Dennie Janssens
28-7-2019

Deze camping gebruikt als doortrekcamping voor 1 nachtje. Het was deze dag 42 graden, maar hadden een ruime schaduwplaats. Wel even moeten zoeken naar water en elektrisch aansluiting. Niet iedere plaats heeft deze. Personeel erg vriendelijk, spreken goed Engels. Zwembad is klein, maar erg fijn. Midgetgolf is gratis te gebruiken. Er kunnen broodjes besteld worden voor de volgende ochtend. Savonds is er ook restaurantmogelijkheid. Camping ligt 9 km vanaf de snelweg A10. Omgeving niet verkend ivm kort verblijf.

ACSI Eurocampings

We komen hier 30 jaar Fraai nu alles is vernieuwd.

Ruud Meilink
15-5-2019

Prachtige rustige camping.Grote plaatsen.Volledig vernieuwd sanitair.Schone mobilhomes.Er komt restaurantmogelijkheid !

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke vakantie op leuke camping voor kinderen

Kiki
6-5-2019

Ruim opgezette camping wat wij erg uitzonderlijk vinden. Wij verbleven in een tent van touroperator waar alles aanwezig was, inclusief douche/wc en kacheltje voor de koude avonden. De eigenaren waren zeer vriendelijk en we konden extra dekens krijgen ivm de kou, de tips voor activiteiten die ze ons gaven waren heel goed. En een broodjes service. Het springkussen was een hit en ook het zwembad was fijn..niet groot maar wel verwarmd en erg lekker met temperaturen van 18 graden 😀. Voor de tent een speelveld waar de kids lekker konden spelen. En leuke dingen te doen in de omgeving, krokodillenfarm, fietsen over het spoor en een leuke vogelshow waar je de vogels bijna kan aanraken. Het enige minpuntje is misschien het spoor...soms hoor je in de verte een trein voorbij komen...soms ook s nachts...was voor ons niet echt hinderlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ieder jaar weer! Al 40 jaar lang!

Marianne
7-4-2019

Heerlijke camping. Mooi grote plaatsen. Kom er al 40 jaar en het voelt steeds als thuiskomen. Ook dit jaar weer in mei en juni en augustus,september. Heerlijk fietsen en lekker eten in het restaurant net buiten de camping. Beslist een aanrader voor mensen die rust en gezelligheid willen combineren.

Heerlijke vakantie op rustuge, sfeervolle camping

H. Veenstra
4-8-2018

Fijne rustige camping met hele vriendelijke eigenaren/medewerkers. Aan al onze verzoeken werd gehoor gegeven, als er iets was werden we snel en goed geholpen. De stacaravans staan allemaal niet in de schaduw, dat is erg zweten met 30 graden. De camping is inderdaad niet erg modern (wel heel netjes) maar dat maakt de sfeer in onze beleving juist fijn. Onze kinderen (1 en 3 jaar) hebben zich super vermaakt. Er is een kidsclub (2x per dag), verder worden er dingen georganiseerd zoals kampvuur, concert en er zijn avonden met markt en pizzabus. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er soms even voor rijden. Plaatsen als Chatelerault, Chauvigny (vogelshow bij ruïnes), Poitiers, Tours, Amboise, de watermolen in de buurt en ook het grote aquarium in Touraine. Het aquarium en Amboise zijn qua topografisch ligging goed te combineren. Als supermarkt vonden wij de Intermarche in Chatelerault het meest volledig.

rustige camping,

Peter
8-12-2017

Nette camping, alleen is alles erg veroudert. Weinig te doen in de regio.

Gereisd Anders in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig, vriendelijk.

Marianne
3-9-2017

Er is geen disco maar wel animatie voor de kleintjes. Heerlijk.

Prima doortrek camping

Elle
20-8-2017

Na diverse jaren al op deze camping, sanitair blijft slecht en zeeeeeer weinig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Trianon de St. Ustre in Ingrandes sur Vienne (Vienne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Trianon de St. Ustre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.