Camping Au Port Punay

8.6Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime)

8.6Fantastisch

• 8.7Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 8.9Sfeer in stad
  • 8.6Activiteiten

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Campsite Au Port-Punay is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het is een kleine camping maar aan speelgelegenheden is er geen gebrek. Ook is er een prima zwembad en organiseert het animatieteam leuke activiteiten voor de kleintjes. Op je staanplaats heb je alle privacy. Stap in de auto en bereik La Rochelle in een half uur.

464 reviews over Camping Au Port Punay

• 2019
    8Leo26-09-2019

Douchekoppen aanpassen. Bezuinigen vanwege milieu redenen is respectabel, echter uit de douchekoppen komt wel erg weinig water. De temperatuur van het water is over het algemeen prima, alleen vanwege de geringe hoeveelheid is het al koud voordat het van je rug loopt. Bijzonder is dat wanneer de straal bijna afloopt je bijna je rug verbrand. Voor de rest een heerlijke camping op een mooie plek.

Gereisd in september 2019

• 9Bas27-08-2019

Niet al te grote, nette camping. We hebben ons heerlijk vermaakt in en bij het zwembad en leuke uitstapjes gemaakt naar dorpjes en stadjes in de buurt. Er is veel te zien en te doen in de nabije omgeving, dus voor ieder wat wils. De stacaravan was ook erg netjes en comfortabel.

• 8Bram Vingerling19-08-2019

Een fijne kleine familie camping met een ideale ligging vlakbij het strand. Erg vriendelijk personeel. Goed verzorgde camping en schoon toiletgebouw wat de hele dag wordt bijgehouden. Aantal kleine nadelen zijn slechts 1 toiletgebouw voor de hele camping. Daarnaast misten wij het zeep in het toiletgebouw om je handen te kunnen wassen en is het heel erg onhandig dat het enige kinderbadje alleen toegankelijk is wanneer je de sleutel haalt ( die ook regelmatig vergeven blijkt te zijn ). Ook misten we een voetbalveld/ speel veld en tennis veld voor kinderen. Verder prima camping met een fijne rustige familiaire sfeer.

• 8Bos17-08-2019

Gezellige camping

Gezellige knusse camping. Wij zijn in augustus geweest met zoon van 1,5 jaar. Rustige kleine camping, weinig verkeer wat voor ons erg prettig was. Er is maar 1 toiletblok op de camping, maar altijd schoon. Er was altijd wel iemand aan het schoonmaken. Erg vriendelijk personeel!! Zee en strand op loopafstand, leuk loopje er naar toe. Zwembad maar 1x geweest, basic maar prima. Enige wat jammer was, is het babybadje. Er is maar 1 badje, die zit altijd op slot. Sleutel kan je afhalen bij de receptie, maar was soms al vergeven of gereserveerd. Naar ons inzien is er genoeg ruimte inner toiletgebouw om dit anders en iets klantvriendelijke in te richten. Het is een echte camping, mensen groeten elkaar, na 23u is het stil. Aanrader als je hier naar op zoek bent!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7T14-08-2019

Goed. Wij wel last van duivenpoep en sanitairlicht

Wij hebben met ons gezin (jonge kinderen) een uitstekende vakantie gehad. Bij aankomst kregen we echter wel een andere plek toegewezen dan voor in reservering afgesproken (143 ipv 144). Deze was wat kleiner maar we hebben hier verder geen melding van gemaakt.

Verder zaten we recht tegenover het sanitairgebouw, dit wisten we natuurlijk en was niet een groot probleem. Wel was er onnodig veel (TL) licht aan waar de hele straat last van had. Alle autos werden ervoor geparkeerd. Makkelijk op te lossen door het licht aan de buitenkant (wasbakken) savonds/snachts niet aan te doen.

Verder hebben we op onze plek heel veel last gehad van duiven in de boom welke onze tent en auto volledig hebben ondergepoept. Het gehele verblijf lang. Op de volgende camping er proberen af te krijgen.

Het personeel en animatie op deze camping is erg gastvrij en enthausiast. De mix nederlands/anders is hier wat ons betreft prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Hans13-08-2019

Heerlijke camping en erg goed verzorgd!Fantastisch dat we ook een andere plek mochten en konden uitzoeken.

• 8Eetgelegenheden

• 8Cora09-08-2019

Wij hebben genoten en willen zeker nog een keer terug komen. Mooie plekken, grote schone douches( af en toe werd het water wel wat heet) afwasplekken met echt warm water super om de afwas schoon te krijgen.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Rianne06-08-2019

Leuke camping op loopafstand van zee & strand

We hebben een erg fijne vakantie gehad op deze camping en genoten van de omgeving (tips: de eilanden, de vele mooie stranden, la Rochelle, le train des mouettes). Zaten in een lodgetent, waar relatief veel groen was en we genoeg ruimte hadden. Heel fijn dat er een keukentje mét water in zat. Scheelt toch veel bezoekjes aan het toiletgebouw. De camping is overzichtelijk, goed georganiseerd, leuk klein (maar fijn) zwembad, animatie beperkt maar voor onze kinderen (3+5 jaar) voldoende. Het kan soms wat rumoerig zijn op de camping, maar na 23u is het meestal stil. Sanitairgebouw over het algemeen schoon, soms wat urinelucht in de toiletten en het papier was vaak op. Douches werden ineens (heel) heet als er aan de andere kant een wc werd doorgetrokken, erg vervelend (vooral voor kinderen) en schrikken. Verder geen minpunten en gewoon een erg fijne, leuke camping om dit stukje westkust van Frankrijk te verkennen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Tineke04-08-2019

Mooie plek vlakbij de boulevard met een aantal leuke eettentjes. Wij bedachten ons toch dat we een dag eerder naar huis wilden. Kwamen om 2 uur bij de receptie en moesten de hele dag nog betalen. Hadden voor 12 uur er moeten zijn. Ik begrijp dat er regels zijn, maar iets van coulance had wel gemogen. De plek was nu weer beschikbaar. En dan praten we toch over 77 euro. Onze eigen fout, ivm later bedenken: het is oké zo. Wel jammer dat ze heel stellig waren bij de receptie, die ons de rest van de dagen prima geholpen heeft. Wc's ruiken naar urine. Douche wel lekker warm. Zwembad te koud.

• 6Tineke04-08-2019

Camping Au Port Punay info