Tijdelijk €25 aanbetaling

• 2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Le Clos Cacheleux

• 7Gina25-08-2022

Rustige camping in natuur.

Rustige camping met ruime plekken. Zwembad was mooi. Kleedhokjes en wc bij zwembad was nog niet open. Camping is nog niet klaar, maar daar hadden we geen last van. Douches lastig om warm water in te krijgen(ondanks instructies). Kinderen kunnen rustig rondlopen en spelen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over auto's e.d.

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Petra23-08-2022

Camping totaal anders dan foto's op de website

We kwamen om 18.30 aan. De receptie was dicht en niemand te bereiken. Op de site staat dat de faciliteiten tot 20.00 open zijn. Uiteindelijk iemand gesproken, moesten zelf maar een plek zoeken. Erg onhandig omdat je bij iedere plek moet checken of er wel stroom is. Sanitair verouderd en koude douche. Slap stokbrood. Zwembad wordt aangeprezen an nieuwe aqua space. Is nog een bouwput, door modder zoeken naar de ingang. Ook staan ingezakte huisjes op het terrein. En dit alles voor ruim 52 EUR per nacht voor een kampeerplaats

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Christine04-08-2018

Hele fijne ervaring

Een prachtige camping met zeer ruime plaatsen. Er zijn veel schaduwrijke plaatsen beschikbaar. De zee is 30 min vanaf de camping. Het is evt. ook mogelijk te zwemmen bij de camping aan de andere kant van de weg. Daar kun je ook eten, maar dat raden we niemand aan. Le Clos Cacheleux is een prachtige en rustige camping. Het enige wat verbeterd kan is de hygiëne in het toiletgebouw en beschikbaarheid van warm water wanneer het niet druk is in het toiletgebouw. Het zou ook prettig zijn dat er aangegeven wordt wat het dames en heren gedeelte is.

• 5Eetgelegenheden
  • 7DELAYEN10-05-2018

Feu dans le tipi non pris en charge

Cet établissement me semblait tout à fait correct jusqu'au moment où le chauffage d'appoint a pris feu dans le tipi. Un incident peut arriver mais c'est la réaction des responsables du camping qui est inacceptable voire inhumaine. En effet, ils ont répondu à mon appel en me disant " Qu'est ce que vous voulez qu'on y fasse, on ne peut rien pour vous à cette heure "(23h). Nos deux filles de 5 et 6 ans ont été choquées par ce départ de feu et je vous laisse imaginer la nuit que nous avons passée. Personne n'est venu nous voir pour nous rassurer ou pour nous proposer des couvertures supplémentaires... Nous aurions pu mourir si nous nous étions endormis!!!!! Je trouve ce comportement honteux et vraiment inacceptable...

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7fam. fijt03-08-2017

mooie omgeving

ruime plekken, wel veel fransen die daar hun caravan neer zetten en dan alleen in het weekend aanwezig zijn. Warm water voorziening bij afwasplekken kan beter, douchen was wel goed. Brood service was voldoende.Aanrader: Mers-les-Bains, schitterende badplaats.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Familie Doornbos05-07-2017

Rustige camping in het groen

De camping is bovenop een heuvel bij een oude boerderij gesitueerd. De heuvel is behoorlijk stijl!! Er werd nog gebouwd aan een aantal chalets voor de verhuur; daarnaast waren er een aantal hele unieke slaapplaatsen te huur, erge leuk. Het was er nog erg rustig in juni. Het is een camping met zeer ruime, 200 m2, staanplaatsen met veel groen. De ontvangst was erg vriendelijk en iedere ochtend werden de verse broodjes bij de tent bezorgd. De 5 dagen dat wij er waren hebben we ons prima vermaakt. Het enige min puntje was de warmwatervoorziening. Ondanks dat een mooie camping om een paar dagen ''te landen'' ..

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Marian04-07-2017

Warmwaterprobleem

Ruim opgezette camping, megaplaatsen in de zon of schaduw, goede broodservice maar wat minpunten: verkeer is duidelijk aanwezig op de achtergrond van sommige standplaatsen. Het water bij de afwasplaats wordt niet warm, douches duurt min 5 min voordat het lauw/warm wordt. Wifi alleen bij het receptiegebouw. Daar hangt ook een brievenbus maar na twee weken waren de kaartjes nog niet bezorgd in Nederland. Toiletvoorziening erg krap voor het hoogseizoen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Nynke06-09-2015

Zalig rustig

Wederom de gastvrijheid van de eigenaresse mogen ervaren. Voor ons is het een heerlijke plek om bij te komen, tot rust te komen, en te genieten van de natuur in geluid en geur. De plekken zijn alle zeer ruim, alleen dat al geeft je een gevoel van vrijheid! Omdat het geen standaard camping is, genieten wij er zo, de leuke accomodaties die je kunt huren daar vinden wij alleen maar geweldig. Hopelijk blijft het een unicum in zijn/haar soort, deze fijne plek.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Trudy den hoed18-07-2015

Rustige camping in goud gele omgeving!

Prachtig gelegen tussen de korenvelden en een waar genoegen om daar rond te rijden op de kleine landweggetjes. De camping heeft mooie grote plekken en een hele behulpzame eigenaresse die ons uit de brand hielp nadat we onze tentstokken waren vergeten! Als alternatief in de fantastische boomhut geslapen en de andere nachten in een tent op palen. Beter kon niet! Het was een aangenaam verblijf.

• 10e. thuijs28-05-2015

fantastische plek

Camping le clos cacheleux (bij Abbeville) is een geweldige plek om tot rust te komen en een goede startplek om de Normandische kust verder te ontdekken met fietsroutes/autotochten. De camping ligt bovenop, dat geeft veel ruimte. Met je ANWB/ASCI kaart krijg je korting, waardoor de prijs/kwalitiet zeer goed is. Receptie is zeer behulpzaam en vriendelijk, broodjes worden 's morgens aan je tent/caravan gebracht. Beneden is 2e camping gelegen, van de zelfde eigenaar, daar is het restaurantje, met eenvoudige, zeer goede maaltijden en er is een zwembad, waar je gebruik van kan maken. Voor kinderen is er een kleine speeltuin, beneden op de andere camping is een trampoline en een springkussen en het zwembad.

Camping Le Clos Cacheleux info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar