Camping Domaine de la Brèche

Camping Domaine de la Brèche
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Brèche voor je op een rij gezet:

173 reviews over Camping Domaine de la Brèche in het Nederlands

Prima vakantie gehad. Leuke en schone camping.

Bart Jongkind,
3-9-2018

Uitstekende camping in alle facetten. 3 zwembaden waarvan 1 met glijbanen. Net sanitair wat regelmatig word schoongemaakt. Alle WC's voorzien van een toiletbril. Snackbar waar je pizza's en hamburgers met patat kan halen. Ook redelijk betaalbaar (1,80) lekker scheppijs. Erg leuk voor kinderen tot 11-12 jaar. Onze beide zoons van 4 en 9 hebben zich, ondanks de vele Engelstalige kinderen, prima vermaakt. Het schijnt dat het eerder in het seizoen wel wat meer Nederlandse gezinnen stonden. Erg nette mensen die zich prima aan de 'rust' tijden van de camping hielden (23:00 stil). In het zwembad kon je gewoon met zwemshorts gezwommen worden over ballen en banden in het zwembad werd ook niet moeilijk gedaan. Verder hele mooie omgeving met voor ieder wat will in de buurt (chateau's, dierentuin, mooie uitzichten, etc). Het is dat wij nooit naar dezelfde camping gaan, anders zou ik hier zeker terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke gezinscampng met name met jong kinderen. Weinig te doen voor oudre kinderen. Erg klein zwembad. Prima faciliteiten. Enigzins gedateerd. Vriendelijke staf en uitstekend restaurant.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zéér tevreden, rust, netheid, zwembad, hygiëne

Bruno Rotthier,
14-8-2018

De douches zouden moeten voorzien zijn van een handgreep (tegen uitglijden). De sta-caravan van de touroperator vertoonde wel enkele gebreken (losse kastdeurtjes, ventilator deed het niet, wel andere gekregen!!, slechts één raam voorzien van muggengaas). Zéér vriendelijk personeel, zowel van de camping als van de groep "touroperator" Grote kampeerplaatsen, voldoende schaduw, véél kinderanimatie, pony-rijden mogelijk, leuk zwembadcomplex.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Kindvriendelijke mooie camping

Sandra,
12-8-2018

Alleen het zwembad is wat ouder, maar de kids hebben zich prima vermaakt

Gereisd anders in augustus 2018

Kort maar super leuke tijd gehad! Rustig camping voorzien

Nadège,
10-8-2018

Kort maar super leuke tijd gehad! Rustig camping voorzien van alles wat je nodig hebt!

Gewoon goed

Rene,
9-8-2018

De camping is gewoon goed en daarom komen we al vele jaren op de camping. Allen is de kwaliteit van de schoonmaak iets achteruit gegaan.

Prima camping

Best,
6-8-2018

Prima camping . Met zeer grote plekken . Plekken mogelijk incl koelkast bbq ligbeeden en stoelen te boeken Zwembad is te klein . Ligbedden reserveren is heel irritant en niet nodig , of betalenvoor het bedje of het zwembad sluiten tussen 13:00 en 14:00 en schoonvegen .

Leuke camping voor gezinnen

Van Deursen,
4-8-2018

Fijne gezinscamping met kinderen tot ongeveer13 jaar. Verschillende zwembaden met twee glijbanen. Springkussen en speeltuintjes, ponyranch. Animatie (al was die niet heel sprankelend) Middelgrote camping waar gezinnen met kinderen komen of oudere stellen. Geen feestgangers dus. Het is dan ook om 11 uur rustig. Mix van Nederlanders, Fransen en Engelsen. Verschillende soorten plekken voor kampeerders als ook voor mensen die iets willen huren. Wij zaten in een luxe accomodatie van de camping zelf. Hele mooi stacaravans, netjes dn goed ingericht. Tuintje en een terras op verhoogde vlonder. Inclusief jacuzzi. De camping verhuurt ook ander soorten verblijven. Ook Eurocamp, dan zit je hutje mutje in een caravan die z’n beste tijd wel gehad heeft ( tenzij je het nieuwste model boekt, mooie verblijven wel helemaal achteraan op de camping) Veel kastelen te bezoeken. Kasteel d’Usse aanrader met kleinere kinderen (Doornroosje)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping

Gerwin,
3-8-2018

Mooi gelegen en goed onderhouden camping. Centrale voorzieningen zijn goed in orde, al is het zwembad aan de kleine kant in het hoogseizoen. Stacaravan (type Espace, Eurocamp) was erg gedateerd - vier jaar geleden zaten we in precies dezelfde caravan en er is niks veranderd. Sommige zaken ontbraken (gordijntje in badkamer) of functioneerden niet (sommige insectenhorren). Caravan verdient een opknapbeurt maar verder een uitstekende camping. Saumur is een leuke stad met kindvriendelijk kasteel en uitgebreide winkelmogelijkheden. Veel mooie kastelen in de omgeving (de afgelopen jaren hebben we Breze, Saumur, Aizee-le-Rideau en Le Riveau bezocht).

Mooie, ruime, rustige camping

Jacoba,
2-8-2018

Mooie, rustige camping met ruime staanplaatsen . Schaduwrijke plek, heerlijk. Het diepe zeembad is aan de zijkanten niet oké. Laat los.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Brèche in Varennes-sur-Loire (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Brèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.