Géén boekingskosten

Camping Domaine de la Brèche

FrankrijkPays de la LoireVarennes-sur-Loire (Maine et Loire)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de la Brèche voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 747 reviews

Meer camping info

753 Reviews over Domaine de la Brèche

• 8Mark05-08-2022

Heerlijke vakantie! We komen snel weer

Geweldige tijd gehad. Onderhoud kon iets beter maar begrijpelijk in de Covid situatie

• 8Mark04-08-2022

• 8Mark01-08-2022

• 8Mark31-07-2022

• 8Mark30-07-2022

• 8Mark29-07-2022

• 8Veerle07-09-2021

Prima vakantie op prima plek

Wij verbleven op een Aspect huisje van Eurocamp (zeer ruim). Huisjes lagen heel mooi wat achteraan op de camping, miste daar wel speeltuintje die overigens op de rest van camping wel te vinden zijn. Zwembad prima voor onze kids (3 en 5 jaar) waarbij het enorm fijn was dat het peuterzwembad afgesloten was met een hekje. In omgeving genoeg te doen (vooral kasteel Chinon, le mystere des faluns moeite waard). Kortom prima vakantie op een prima plek.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Dennis en Miranda24-08-2021

Nooit weer

Op zaterdag na een rit van 10 uur aangekomen voor een verblijf van 12 nachten in een 4 persoons stacaravan. We zagen gelijk bij aankomst al dat deze camping geen 5 sterren verdient. Alles mocht dan wel volgens de regels aanwezig zijn maar het viel wat ons betreft nog net niet uit elkaar van narigheid. Alleen het zwembad zag er goed uit. Toen we de stacaravan zagen sloeg onze stemming nog meer om. De buitenkant zag er slecht onderhouden uit. De veranda was kleiner dan verwacht en viel van narigheid bijna uit elkaar. De houten vloerdelen (inclusief de trap) waren op meerderen plekken verrot en overal zat schimmel tussen het hout. Met bloten voeten lopen was geen optie omdat er overal splinters uit staken. Binnen in de caravan hingen een aantal keukendeurtjes op half 7. Onder de afzuigkap hingen grote stukken stof. Toen mijn vrouw op de bank ging zitten zakte ze er gelijk volledig doorheen. De plank onder het kussen verschoof waardoor de

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Erik24-08-2021

Goede camping, 4 sterren ipv 5

Ruim opgezette camping met veel Nederlanders. Wij zaten in een 6 persoonschalet met een paar gebreken, maar die werden snel verholpen. Onze plek was achteraan op de camping. Veel privacy. Paar dingen waarom we het 4 sterren en geen 5 sterren vinden. Pannakooi was niet in gebruik, er stond een tent op.Te weinig parasollen bij zwembad.Geen toezicht bij zwembad, dus veel handdoekleggers.Weinig sfeer rondom zwembad.Overall een prima camping in een mooie omgeving waar de mensen heel vriendelijk en toegankelijk waren.

• 8Suzanne24-08-2021

Fijne camping met veel NL

Wij hebben een stacaravan comfort xl geboekt via Eurocamp. Ontvangst prima, vriendelijk personeel! De zwembaden zijn heerlijk voor de kinderen. Wel alleen bij zeer hoge temperaturen, anders is het vrij koud. De glijbanen bij het zwembad zijn een paradijs voor kids (en ook voor sommige papa’s en mama’s :) vanaf een jaar of 6. Supermarktje prima, brood in de ochtend super, voor fruit/groenten moet je wel de auto pakken. (10 min) De camping is ruim opgezet, eigen ligbedden bij het huisje en er zijn zowel zonnige als schaduwrijke plekjes. Van de 24 stacaravans werden er 21 bezet door landgenoten. Als je niet tussen veel NL wilt zitten, kun je beter een andere camping uitkiezen. Het afhaalrestaurant is alleen maar vette hap helaas. Ze grillen ook kip voor je als je die een dag van tevoren bestelt. Animatie hebben we niet veel mee gedaan, maar is voldoende aanwezig voor de kleintjes. Saumur is een gezellig dorpje met een mooi chateau

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar