Camping Village de Vacances La Guyonniere

Camping Village de Vacances La Guyonniere
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Village de Vacances La Guyonniere voor je op een rij gezet:

371 reviews over Camping Village de Vacances La Guyonniere in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

super camping

Tino
17-7-2018

Relexte sfeer op de camping, zeer ruime plaatsen, safari tent super netjes, goede douche .

Hier gelukkig geen handdoek leggers gesignaleerd, dus wie het eerst komt heeft de beste plaats bij het zwembad.

Prachtig en ruim opgezet terrein met volop faciliteiten in een mooie omgeving. Aanrader!

Fijne gezinscamping

Wendy
16-7-2018

Camping met ruime plaatsen en goede voorzieningen. De huurtenten zijn erg fijn heel comfortabel en compleet. Het sanitair is nieuw en schoon. De camping is groot qua oppervlak en sommige stukken zijn erg mooi gelegen. Het veldje waar onze tent stond vond ik persoonlijk wat minder mooi gelegen. Ik vind het niet prettig dat alles omheind is met hoge hagen. Ik heb liever wat uitzicht. Ook het zwembad en restaurant gedeelte is volledig afgeschermd met muren. Ik vind dat niet erg uitnodigend en gezellig.

In de omgeving veel verschillende stranden maar je moet wel een stukje rijden.

Wat wel voor verbetering vatbaar is, is de Wifi/ internet

Geweldig

Rogier
3-7-2018

Geweldige camping. Schoon, mooie omgeving, veel voor kinderen te doen, mooie stacaravans, vriendelijk personeel. Goede ervaring.

Fantastische kindvriendelijke camping

Lisa
2-7-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie ruim aangelegde camping, prachtig zwembad met bar. Vriendelijk personeel, leuke animatie en genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldig

Henk Martens
2-7-2018

Super verblijf! Beter kan bijna niet. Heel ruim opgezet.

Fijne camping

Mooie ruime kampeerplaatsen

Alleen jammer dat er nog geen grote bezetting was , wij houden van iets meer drukte , maar aar kunnen jullie niets aan doen.

We komen zekers nog een keer terug

Maar dan waarschijnlijk iets later in het seizoen.

Top camping

erwin
20-6-2018

super camping zeer vriendelijk en ruime plekken denk alleen zomers te klein zwembad.receptie zijn erg vriendelijk en anamatie is gewoon top

Een erg mooie camping, met mooie staplaatsen. Ook lekker dicht aan zee. Het strand in Brem is goed te bereiken, en je kunt daar goed parkeren. Genoeg activiteiten om te doen op en rondom de camping, zoals jetskiën, paardrijden, dorpjes met marktjes, klimparken. Animatie was goed en ook de campingwinkel top! Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de Vacances La Guyonniere in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de Vacances La Guyonniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village de Vacances La Guyonniere scoort een 8.51 uit 10 op basis van 443 reviews.