Camping Village de Vacances La Guyonniere

Camping Village de Vacances La Guyonniere
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Village de Vacances La Guyonniere voor je op een rij gezet:

362 reviews over Camping Village de Vacances La Guyonniere in het Nederlands

Mooie, goedgelegen camping in mooi gebied!

Bram, 15-4-2018

Een erg mooie camping, met mooie staplaatsen. Ook lekker dicht aan zee. Het strand in Brem is goed te bereiken, en je kunt daar goed parkeren. Genoeg activiteiten om te doen op en rondom de camping, zoals jetskiën, paardrijden, dorpjes met marktjes, klimparken. Animatie was goed en ook de campingwinkel top! Vriendelijk personeel.

Fijne vakantie

Naus, 13-1-2018

Leuke gezellige familiecamping met zeer ruime Kampeerplaatsen. Leuk zwembad. Schoon sanitair. Jammer dat je het toiletpapier buiten je wc hokje moest pakken... strand is net iets te ver weg.

Grote camping

Elisabeth, 18-11-2017

De camping heeft een mooi zwembad en de activiteiten zijn goed maar de camping was voor ons zo groot dat we de sfeer een beetje misten.

Geweldig

Louise, 18-11-2017

De animatie is top! Erg gezellige camping

We hebben met veel plezier een week op de camping gestaan

VAN HAPEREN - VENLO, 18-9-2017

We hebben met veel plezier een week op de camping gestaan. Mooi gelegen moie wandel en fiets mogelijkheden.

Blijft leuk!

Linda, 13-9-2017

Wij zijn dit jaar voor de derde keer op deze mooie camping geweest. Het weer viel dit jaar erg tegen, maar goed..dat weet je nooit van te voren. Wij hebben ons iig weer uitstekend vermaakt in de mooie omgeving. De animatie was echt top dit jaar!! De kinderen gingen elke dag met veel plezier naar de kidsclub en het dansen in de middag was voor onze dichter al helemaal een succes. Wij gaan volgend jaar toch eens een keer wat zuiderlijker kijken, maar zullen deze camping altijd een warm hart blijven uitdragen. Echt een mega aanrader, zeker ook met de zéér ruime campingplaatsen. Waar vindt je dat nog elders? Wat dat betreft zijn we nu wel enorm verwend, want niks is meer goed als we campings zien met de caravans strak tegen elkaar..

oh ja, het nieuwe eko systeem is echt super! Flessen water vullen op de camping in speciale flessen en alle afval wordt gescheiden. Echt top!!

Zeer fijne camping

YV, 7-9-2017

Wij zijn al meerdere keren op deze camping geweest. Het is een heerlijke camping, waar vooral de grote staanplaatsen opvallen. Heerlijk om zoveel ruimte te hebben. Daarnaast is het sanitair prima en wordt ook uitstekend schoongemaakt. De kinderen willen volgend jaar weer terug.

Top vakantie, jammer van het weer

Mathilde LUDWIG, 7-9-2017

Op de camping wordt de Nederlandse taal goed beheerst bij alle informatie punten.

Verder hadden wij het leuker gevonden als onze glamping tent meer in de buurt van andere

Mensen was geweest. Vanaf zondag zaten we helaas alleen op het veld.

Wat een ruimte

Esther en Richard, 6-9-2017

De meest ruime camping die ik ooit gezien heb! Bij de staplaatsen en de verhuur mogelijkheden.

Mooi zwembad, ruim, netjes schooon alles. Apart apparaat waar je zeer gezuiverd en koud water kan halen (flesje vullen)

Alleen mijn min punten zijn

* Geen info gekregen over de animatie en liepen hier door dingen mis.

* Niet veel tot zeer weinig voor wat oudere jeugd

* Heel veel accomodaties voor rolstoel gebruikers, park ook vele mogelijkheden te bereiken voor rolstoel gebruiker.. Alleen!!!!!! Het zwembad niet. Geen mogelijkheid met een tillift of afloop het water in, Dit vond ik voor de mensen echt heel jammer....

Mooie nette camping

Fam. Suur, 2-9-2017

Net terug van een 11 daagse vakantie. Wij verbleven in een 6 persoons stacaravan. Redelijk nette caravan, wel wat aandachtspunten. Het 2 persoonsbed is wel erg hard, aantal ontbrekende gordijnhaakjes en grootte scheur in het gordijn voor de deur. Temperatuur van het water tijdens "douche spitsuur" erg onregelmatig. Schoonmaak kan ook wel iets beter.

Wel zeer ruime plekken, met zowel zon als schaduw, op alle velden is wel iets te doen voor de kinderen in de vorm van een dierenweide of speeltuin. Het zwembad is wel aan de kleine kant en dient op verschillende punten gerenoveerd te worden (loszittende tegels etc), maar dit schijnt ook te gaan gebeuren. Er hingen tekeningen voor een vernieuwd zwembad. De kinderen hebben zich trouwens prima vermaakt in het huidige zwembad. Zéér enthousiast animatie team, complimenten daarvoor. Ook het overige personeel zeer (kind) vriendelijk. Wat ons opviel is dat de camping heel schoon is, geen zwerfvuil etc.

De omgeving is mooi, wel rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de Vacances La Guyonniere in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de Vacances La Guyonniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village de Vacances La Guyonniere scoort een 8.51 uit 10 op basis van 433 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: