Camping Village de Vacances La Guyonniere

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°7°
Camping Village de Vacances La Guyonniere
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Village de Vacances La Guyonniere voor je op een rij gezet:

449 reviews over Camping Village de Vacances La Guyonniere in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie gehad

Shirley
5-9-2018

Wij waren op deze camping vanaf 7 juli en hadden geboekt via organisatie, en dat is ons heel goed bevallen. Onze stacaravan was fris en we hadden een goed plekje in de schaduw. Deze camping heeft zeer ruime plekken en dus ook genoeg privacy. De eerste week was het ook heel rustig, heerlijk vonden wij. De kinderen vonden de glijbanen ook heel leuk (5 jaar en 11 jaar). Deze camping is zeker de moeite waard als je naar de Vendee gaat. Wij gaan zelf nooit terug naar dezelfde camping omdat we graag overal een beetje naartoe gaan. Maar ik heb wel gemerkt dat we kleinere campings wat fijner vinden net als deze. Nergens lange rijen is ook wel prettig.

Jan
22-8-2018

Min puntje was dat ik een nacht heb verlengd en geen toegang meer had tot het internet.

Een heerlijke camping, ruim opgezet

Susan Peek
      22-8-2018

Een heerlijke camping, ruim opgezet. En een waanzinnig animatieteam! Grote complimenten voor het enthousaisme en de betrokkenheid van deze mensen voor met name de kids.

Wij verbleven in de ZEN-caravan. Wij vonden deze behoorlijk aan de prijs, maar houden wel van een beetje luxe tijdens het kamperen. Eerlijk gezegd verwacht je dan wel een airco in de caravan en een vaatwasser. Dat viel dus tegen. Ook vonden we het zwembad relatief klein (en dus al snel druk/vol) bij warme dagen voor het aantal gasten dat er op de camping verblijft. Verder was alles prima geregeld, complimenten voor de fijne camping.

Mooie Grote camping

N.Maas
      21-8-2018

mooie grote camping die door de verschillende velden een mooi klein karakter behoudt

Sanitair vond ik tegenvallen, minimaal kindersanitair...

Ook veel last gehad van muizen, ze hebben veel spullen kapot gemaakt in de voortent, zo zonde!

Animatie en sportactiviteiten waren volop aanwezig, erg leuk!

Zwembad leuk maar te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping.

In een woord weer GEWELDIG! We hebben genoten, er is zoveel te doen zowel op de camping als erbuiten. En met mooi weer en kleine kinderen is het zwembad de place to be!

Tot volgend jaar!

Super en ieder jaar een verbetering of vernieuwing!

Jan
      20-8-2018

Super en ieder jaar een verbetering of vernieuwing!

Fantastische gezins camping

Angelique
      20-8-2018

Fantastische camping voor het hele gezin!! Wat wij fijn zouden vinden, als je bij aankomst een programma zou krijgen van de animatie en een lijst van stranden, uitstapjes in de buurt. Deze map ligt wel voor bij de receptie en daar hebben we foto's van gemaakt. Maar om het bij de hand te hebben in je caravan zouden wij fijner vinden. En misschien nog een aandachtspuntje, de paella avond en de mossel avond zijn super. Heerlijk gegeten, verder vinden wij de menukaart wat klein en niet bijzonder. Dat zou diverser en lekkerder mogen.

Verder op de camping helemaal niks aan te merken! Wij raden bij iedereen aan, die het maar wil horen!!

De ruime plekken rondom de stacarvan (we hadden via een touroperator geboekt) . Veel privacy. Ook het zwembad vonden de kinderen prachtig met de glijbanen. Al hadden de losliggende tegels bij het maken van het nieuwe zwembad ook gemaakt mogen worden. Fijn is ook de lift voor ons mindervalide. Maar een drama zijn de grote kiezels voor ons rolstoel gebruikers. na 11 dagen waren mn voorwielen compleet kapot. Heb dit van meerdere rolstoel gebruikers vernomen. Bij de bar mag het in de avond ook wel gezellige hoekjes hebben voor de niet sportliefhebber. Maar het grootste minpunt vonden wij wel de afvalverwerking. Dit is alleen te dumpen bij de ingang van de camping. Fijn al dat sorteren maar dat mag zeker op twee punten minimaal. Zeker als je achteraf staat. Nu is het het berg van zakken buiten het sorteer systeem. Campingwinkel is niet zo duur. Mooie vakantie met kids van 4,10,13 maar buiten de ruime plekken niet echt wauw om tig x terug te kom

Geweldig, al jaren!!

J.Schepers
      19-8-2018

Voor de 9de keer hier geweest en wat is er veel veranderd door de jaren heen.

Het nieuwe zwembad is prachtig geworden we kennen het eerste zwembad nog.

Alles wat er wordt aangepakt wordt prachtig. Elke keer genieten van jullie gastvrijheid.

De grote pluspunten dit jaar was toch de nieuwe toiletten bij de bar en het personeel was dit jaar stuk voor stuk erg gastvrij.

We komen zeker weer aan als we in de buurt zijn. En idd net als al in vorige opmerking ik hoop dat er wel kampeerplekken blijven en niet alleen stacaravans want dat zou heel jammer zijn.

En wat we nog steeds geweldig vinden is de tractor om 10 uur!!!!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de Vacances La Guyonniere in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de Vacances La Guyonniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.