Camping Village de la Guyonnière

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Camping Village de la Guyonnière
8,5

Village de Vacances La Guyonniere is een ruim opgezette camping in de Vendée met een waanzinnig animatieteam. Het restaurant op de camping heeft lekkere, maar simpele gerechten en voor iedereen is er wat te doen met de bingo, live-muziek, talentenjacht en kinderdisco. Sportievelingen kunnen hun lol op rondom de camping met de mountainbike.

We hebben een aantal aanbieders voor Village de la Guyonnière voor je op een rij gezet:

580 reviews over Camping Village de la Guyonnière in het Nederlands

Heerlijle vakantie gehad

Jorine
9-9-2019

Heerlijle vakantie gehad .vriendelijke eigenaren personeel de animatie,ligging van de glampingtenten. De glamping mag alleen meer glamour hebben we misten lekkere relaxstoelen. Dat we ook voor bbq en kinderstoel moeten bijbetalen vinden we niet kunnen als je al 1500 heb betaald voor de accomodatie. De matrassen waren vreselijk inversteeer in goede. We misten ook een waterkoker en kinderservies en een schoonmaakpakket.

Gereisd Anders in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie!

Jorieke
7-9-2019

Zeer kindvriendelijk! Het zwembad is fantastisch met goede anti-slip vloeren en mooie glijbanen. Met wind was het binnen gedeelte ideaal aangezien het al snel klappertanden was bij onze zoon van twee, ook met 25 graden. De dieren die overal op de camping verspreidt staan waren favoriet. Zelf vonden we het ook heerlijk om gebruik te maken van de sportlessen, zoals bootcamp, hardlopen om het meer of een workout. De safaritent was erg mooi en het bed heerlijk. Super vakantie gehad.

Prachtige camping met goede voorzieningen

Wim
5-9-2019

Prachtige camping met goede voorzieningen. Fijn voor de kinderen een Nederlandstalige animatie. De af te halen snacks en pizza zijn lekker en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Supermarkt heeft voor het hoognodige/eerste behoefte voldoend assortiment prijzen liggen iets hoger dan bij een grote supermarkt, maar dat is logisch. Staanplaatsen zijn groot en controle aan speeltoestellen e.d. worden wekelijks gedaan. Nette ruime douchegelegenheden en wc die heel regelmatig netjes schoongemaakt worden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is niet heel groot maar toereikend voor de camping ook in het hoogseizoen. Binnenbad is verwarmd, jammer dat dat met het buitenbad niet is. We hebben genoten van ons verblijf, zeker een aanrader!

Direct boeken

Mooi alleen mis koude douche bij de plekken

Albert
2-9-2019

Mooi alleen mis koude douche bij de plekken. Dat met warmte je zelf kan afspoelen zwembad is te klein voor het aantal gasten!

Gereisd Anders in september 2019

Mooie en nette camping alleen de accomodatie kan wel een

Sven
1-9-2019

Mooie en nette camping alleen de accomodatie kan wel een onderhoudsbeurt gebruiken. Slechte bedden en keuken is niet al te best meer.

supermarkt te klein ass voor 5 sterren camping laatste hok

Edwin
1-9-2019

supermarkt te klein ass voor 5 sterren camping laatste sanitair hok aan vervanging toe

Gereisd Anders in september 2019

Wat wij erg miste was een grote klok in het zwembad bv op

Casper
31-8-2019

Wat wij erg miste was een grote klok in het zwembad bv boven op de muur bij het winkeltje. personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Goedverzorgde en netjes onderhouden camping.

Gereisd Anders in augustus 2019

zeer prettige overzichtelijke familiecamping

paul
30-8-2019

zeer prettige overzichtelijke familiecamping. Genoeg faciliteiten. 5 jaar gelden voor het laatst hier geweest en ten opzichte van dat jaar is er veel ten goede aangepakt.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke gezellige camping

Dre
30-8-2019

Leuke gezellige camping. Mooie grote staanplaatsen voor mobilhomes.

Veel te doen voor kinderen. Leuk animatieteam.

Mooi zwembad. Wel irritant dat er veel mensen handdoeken neer liggen en eind van de dag komen ophalen. Hier moeten ze echt iets aan gaan doen.

mooie camping van alle gemakken voorzien

Auke-Sybrand
29-8-2019

wij hebben een fijne vakantie gehad in een safaritent. het enige wat wij minder vonden was de grote van het zwembad in verhouding met het aantal personen. Veel bedjes aan elkaar geschoven zodat het een beetje hutje mutje werd.

• RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Afstand tot strand10 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village de la Guyonnière in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village de la Guyonnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.