Tijdelijk €25 aanbetaling

Village de la Guyonnière

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village de la Guyonnière voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 898 reviews

• Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Village de Vacances La Guyonniere is een ruim opgezette camping in de Vendée met een waanzinnig animatieteam. Het restaurant op de camping heeft lekkere, maar simpele gerechten en voor iedereen is er wat te doen met de bingo, live-muziek, talentenjacht en kinderdisco. Sportievelingen kunnen hun lol op rondom de camping met de mountainbike.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

898 Reviews over Village de la Guyonnière

• 9Mo14-09-2022

Super camping

Wat een heerlijke camping. Heel ruim opgezet. Je hebt niet het idee dat je op een grote camping staat. De stacaravans staan op een een apart gedeelte van de camping. De kampeerplaatsen staan ook op 4/5 aparte velden. Grote, ruime plekken. Achterste gedeelte van de camping is nieuwer en daardoor nu nog minder schaduw van bomen/struiken. Iedere veld zijn eigen sanitairgebouw. Welke netjes zijn en goed worden schoongemaakt. Over de camping heb je verschillende dierenweide met geiten, ezels, lama, konijntjes en vogels. Naast de tennisbaan is een grote speeltuin en over de camping her en der schommels of zandbakken. Er is een binnen een buitenzwembad met grote ligweide met zand en bedjes aan zwembad. Wel wat weinig parasols. Iedere dag om 17 uur Happy Hour, zowel in het zwembad en bar. Bar is heerlijk vertoeven met warm weer. De camping heeft een restaurant en cafetaria. Vrijdagavond paella avond. Animatie in NL. Meer is op loopafstand.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Matthijs12-09-2022

Heerlijke vakantie met ons gezin

Top camping, erg leuk dat ieder veld een eigen speeltuin en dieren hadden. Genoeg te doen en mooie ligging bij het meer

• 8E11-09-2022

Prachtige camping

Prachtige camping, maar in de nazomer (september) erg stil. Volop faciliteiten voor kinderen. Mooi zwembad (binnen en buiten). Huisjes en ontvangst door Eurocamp was teleurstellend. Ga zeker nog eens terug, maar dan in het hoog seizoen.

• 8Ralf05-09-2022

Fantastische camping voor gezin met jonge kinderen

Top, alles netjes en schoon. Veel variëteit aan vermaak voor de kinderen.

• 8Roos03-09-2022

Fantastische lokatie, goede sfeer en veel te doen

Hele leuke familie camping. Goede lokatie, sfeer en enthousiast team. Zo’n camping kom je niet veel tegen waar het zo goed voelt. Niet twijfelen, boeken:) Er is veel te doen op de camping en in de omgeving zoals klimmen in een klimpark en zwemmen in een super waterpark. Nederlandse animatie was top! Heel fijn die water service, geen gesjouw met plastic flessen. We gaan niet snel twee keer naar de dezelfde plek maar we twijfelen daar nu over:) Wij zaten in Spa zen met iedere ochtend ontbijtservice met eigen dakterras om naar de sterren te kijken. We misten hier wel een lekkere zitplek/ bank.

• 9Fam. Wezenberg03-09-2022

Onvergetelijke vakantie

Een supervakantie gehad op deze geweldige camping. Leuke Nederlandse eigenaren, die 's morgensvroeg met een loop- of mountainbike groep op pad gaan. Ontzettend goed animatieteam, en 's avonds een gezellige sfeer bij het restaurant, de bar en het podium. De kinderen genoten ook van het dagelijkse tractor ritje, achterop de kar. De WiFi is voor verbetering vatbaar, maar dat is dan ook het enige mindere puntje.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Karlijn01-09-2022

Fantastische camping voor gezin met jonge kids!!

Fantastische camping voor gezin met jonge kinderen. Wij hebben hier twee weken doorgebracht in het hoogseizoen, en toch enorm veel rust ervaring. Prachtig ruime plekken, veel te doen voor de kids.

Tuurlijk, niks is perfect, kleine aandachtspunten voor ons zijn het zwembad, qua diversiteit fantastisch! Leuke glijbanen, mooi buitenbad en heel fijn dat er ook een verwarm binnenbad is. Minpunt, het was niet altijd even schoon, soms ‘rook’ het wat en het voetenbad waardoor je binnenkomt was ook niet heel fris. Desondanks iedere dag hier genoten.

Het eten en drinken in het restaurant is kwalitatief goed en eerlijke prijs. Minpunt voor ons was dat het kindermenu uit enkel friet met een snack bestond. Wij hebben kinderen die écht niet altijd friet willen e /of lusten. Dus iets meer variatie in het kinder menu.

Het kinderAnimatie team was geweldig, onze kids stonden iedere avond te swingen bij de minidisco. Chapeau voor deze medewerkers

• 8Loes31-08-2022

Hele leuke camping

Fijne camping. Wij hadden een mobile home met een lekker groot terras. Ook veel ruimte eromheen. We zaten vlakbij een speeltuintje waar onze oudste dochter van 4 makkelijk alleen naartoe kon lopen. Grote camping maar heb je totaal niet door omdat alles zo ruim opgezet is. Veel nederlanders op de camping. Animatie team was echt top, allemaal heel enthousiast. Ook leuk om de kinderen op de tractor mee te laten rijden. Zwembad is ook top met veel glijbanen. In de omgeving is het wel goed zoeken om iets te vinden voor kleine kinderen. Vlakbij een klimpark, dat is wel echt heel leuk. Iets verder weg ligt O’gliss, een heel leuk waterpark. De wifi mag wel verbeterd worden, die werkt niet heel best. Voor de rest is deze camping echt een aanrader.

• 8I30-08-2022

Mooie camping, ruime plekken

Mooie camping, heel ruime plekken. Niet het idee dat je op zo’n grote camping staat. Leuk met geitjes en diverse speelplekjes voor kids. Net sanitair, schoon, wel gezamenlijk en wc en douche bij elkaar.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Sander30-08-2022

Heerlijk genoten met het hele gezin!

We hebben ruim twee weken genoten van deze camping. Kinderen gingen graag naar de kidsclub en s avonds was het gezellig rondom het podium en de bar. Het zwembad was een groot succes! Fijn water, gave glijbanen en een wildwaterbaan. Sanitair gebouw bij ponyclub was niet 5 sterren waardig maar vlakbij is er een ander gebouw wat super netjes is. Camping plek had even afgevlakt mogen worden maar wat een ruime plekken en na 23u echt rust. Wij vinden dit zeker een aanrader!

Camping Village de la Guyonnière info

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne