Camping La Bretonnière

100 reviews over Camping La Bretonnière in het Nederlands

Voor de 2e keer prima camping

D. Bloemen
27-11-2017

In 2013 ook op deze camping verbleven. Nu in 2016 voor de 2e keer een 2-tal weken verbleven. Is wederom prima bevallen. Fijne camping. Ruime plaats. Fijn zwembad, zeker voor kleine kinderen. Veel activiteiten voor (kleinere) kinderen. De Vendeé is een prachtig gebied. Heerlijke (rustige) stranden en mooie omgeving. We zijn er al vele malen geweest en het verveelt niet.

lekker verblijf gehad

Teddy
6-9-2017

Wij zaten laatste week zomervakantie (eind aug) op deze camping in een chalet du lac, een klein blokhutje dat uitkijkt op de visvijver. Mooi uitzicht, rustige omgeving maar het huisje was kleiner dan we gedacht hadden en ook wat primitief en verouderd. Je moet er niet zelf willen koken want de keuken is daar echt te klein voor. We zagen wel erg mooie plekken voor als je met je eigen tent bent: zeer ruime plekken! Het was einde seizoen dus de camping was al vrijwel helemaal leeg. Kinderen vonden dat jammer maar ik vond het wel lekker rustig omdat de week daarvoor een drukke camping gehad hadden. De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving is genoeg te doen (boomklimpark, mountainbike, lac du jaunay, stranden, kustplaatsjes) dus we hebben ons goed vermaakt. Het weer was wat wisselvallig toen wij er waren. Maar de camping is daar op voorbereid, veel is overdekt (restaurant, zwembad, sporthal en animatie). Pizza van de camping is heerlijk.

Mooie, bloemrijke camping met zeer ruime plekken. De eigenaren zijn heel vriendelijk en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. De animatie was super en we hebben gezellige avondjes met bingo en muziek gehad (zonder dat het elke avond "kermis" was!) om 23.00 uur was het echt stil en dat is ook heel fijn. Een aanrader!

Prachtige camping

Sjerp
    27-8-2017

Prachtige camping, zeer vriendelijke eigenaren die er echt voor gaan.

Heel kindvriendelijk.

Veel te doen voor alle leeftijden.

Dicht bij zee en meer.

Eigenaren denken met je meer en staan open voor commentaar en verbeter punten

Soms iets teveel muziek maar altijd om 23:00 stil.

Douchen was wel een dingetje.

Bijna altijd koud/ lauw water en zelfs bij de oudere gebouwen als 1 ander doucht ook heel weinig water en ineens het licht uit.

Ook nooit kunnen afwassen met warm water.

Het maakte niet uit op welk tijdstip je ging of hoeveel mensen er waren gewoon altijd lauw water.

Je kan er snacks halen.

Patat prima, de mossel en crêpe avonden ook prima.

Verder is het eten niet echt lekker.

Cocktails met en zonder over heerlijk, zo ook het schepijs.

Personeel zeer vriendelijk.

Ruime mooie groene plaatsen.

Zeker ondanks het sanitair nog eens terug.

Leuke camping met ruime plekken

Michiel KUIPERS
    26-8-2017

Leuke camping met ruime plekken. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Aanrader!

Hele gezellige camping, aardige eigenaren/personeel

Herald VAN HEERDE
    22-8-2017

Hele gezellige camping, aardige eigenaren/personeel. Ruime huurtent. Soms wat te veel lawaai in de avond vanaf het restaurant. Wc mogen vaker worden schoongemaakt ( of beter?), genoeg snacks te krijgen, maar echt lekker is het niet. Daar valt nog wat te winnen. Kinderen hebben het super gehad.

Super vakantie

Antoine
    20-8-2017

Super leuke camping. leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen.sanitair redelijk verbetering zal geen kwaad kunnen.15 min rijden van zee.groot pluspunt zeer grote plaatsen.

Heerlijke relaxte plek.

Debby wagenaar
    19-8-2017

Prachtige groene camping. Hele ruime staanplaatsen. Om 23:00 is het stil op de camping. Prima te doen met je hond (en). Leuk voor kinderen. Geen overbodige animatie, precies leuk.

Mooie camping

Iris MEIJER-PIERIK
    15-8-2017

Mooie camping. Ruime staplaatsen en veel sanitaire voorzieningen. Vriendelijk personeel en leuke activiteiten op de camping. Supermarkt en de zee op korte afstand en in de omgeving veel te doen. Veel leuke stadjes op korte afstand maar ook een prachtig en uitdagend klimbos om de hoek. Een groot meer in de buurt waar je omheen kan wandelen of heerlijk op kan waterfietsen. Ik kom zeker nog een keer terug naar deze camping!

Super camping!!

Geertje
    15-8-2017

Heerlijke vakantie gehad met 2 kinderen van 9 en 7. Super leuke Nederlandse animatie. Sportveld binnen en buiten is ideaal! De eigenaren zijn heel vriendelijk. De camping is mooi en verzorgd en de Safaritenten zijn heel mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor La Bretonnière voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bretonnière in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bretonnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Bretonnière scoort een 8.87 uit 10 op basis van 201 reviews.