Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Bretonnière voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 317 reviews
+38

7.3GoedScore uit 317 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Bretonnière is een gezellig familiecamping in Frankrijk vlakbij het strand. Het zwembad en de animatie maken de vakantie voor de kinderen zeer aangenaam. Puy du Fou is een absolute aanrader met mooie shows. Binnen 15 minuten rijden ben je aan de kust waar je het strand en leuke plaatsjes vindt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

317 Reviews over La Bretonnière

• 9Jan Vahlkamp11-09-2022

Met het hele gezin ontspannen en vermakelijk.

Een camping waar we al eens eerder waren geweest met de caravan. Toen hadden we gezien dat zij hele leuke accommodaties hebben, onder andere chaletjes aan het meertje. Wij hebben 14 dagen echt genoten, van 9.00 in de morgen t/m 23.00 uur werd er van alles georganiseerd. Er is een enorme groep medewerkers die de gasten de hele dag bezig houden, begeleiden, vragen beantwoorden en ook niet te beroerd zijn om het park schoon te houden. Sanitair glimt de hele dag, maar ook het park zelf. De eigenaars zijn zelf constant in de weer. Zij wonen achter het chalet wat wij hadden gehuurd, vandaar dat ik ze om rond 7.00 uur zag vertrekken en om 24.00 uur weer thuis zag komen. En ondanks die lange dagen altijd even vriendelijk en behulpzaam. Als je met je gezin een ontspannen vakantie wilt hebben in een mooie en gezellige omgeving, dan is deze camping zeker een aanrader. Wij gaan er zeker nog een keer terug. Aline en Regis, bedankt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8G.w.m06-08-2022

Mooie grote campingplaats met veel schaduw. Het restaurant was nog beperkt open.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Sabeth05-08-2022

Niet naar verwachting

Het Sanitair was echt heel slecht. Vies en soms geen wc papier. Geen wcbrillen. Restaurant eten was echt heel vet en vies. Geen aanrader dus. De ligging van de camping is prima. Leuk om stranden te bezoeken. De plekken zijn groot. We stonden eerst vooraan op de camping maar de animatie is echt vreselijk hard. We konden gelukkig direct verplaatsen naar de achterkant. Daar hoorde je het ook, maar minder.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Monique van de Velde24-08-2021

Klein maar fijn!

Mooie camping met fijn zwembad en leuk entertainment!Helaas geen tot weinig wifi en slecht (internet)bereik.Leuke chalets, veel ruimte!Mooie omgeving en veel te doen.Goed gerunde campibg.Helaas geen winkeltje en horeca ook niet best, beperkt aanbod broodjes in ochtend helaas.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Frederike10-08-2021

Geen camping ‘nature’ meer

Dit was ooit een boerencamping en daarna een aire naturelle, maar heeft wat ons betreft zijn charme verloren. Dit komt vooral door de grote nadruk op Frans vermaak, met elke avond een of andere show / feestavond die over de hele camping te horen is alsof in de tent naast je een tv heel hard aanstaat. En dat soms tot na 23.00u. Ook de begeleider van de sporttoernooitjes waar onze zonen van 14 en 16 aan meededen sprak vrijwel alleen maar Frans, waardoor zij zich wat verloren voelden. Een restaurant is er niet, wel kun je pizza’s en snacks afhalen. En s ochtends vers brood.Pluspunten: zeer ruime plaatsen, sanitair was prima (maar de camping was dan ook lang niet vol). Bij de mini club voor de jonge kinderen was ook een Nederlandse begeleidster dus voor kleine kinderen waarschijnlijk wel een prima camping. Leuk strand met rotsen en poeltjes in Bretignolle (15 min) en gezellig strand met leuke restaurants in st Gilles Croix de Vie (25 min)

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Berdeany27-09-2020

Prettig verblijf gehad

Een mooi huis. We misten hier en daar wel wat glazen etc. Verder zijn de kussens niet super. Ook het plastic laagje wat er om heen zit is erg onprettig want de hoes glijdt er constant af. Het onderlaken was heel erg aan het pillen, wat kriebelde. We hadden al gelezen dat er veel vliegen zaten, maar ik zou niet weten wat de camping daar aan kan doen. Los van bovenstaande hebben we het erg naar ons zin gehad. Op het moment dat wij er waren was het erg rustig op de camping. Elke dag hebben we genoten van het zwembad. De eigenaars zijn erg vriendelijk en hebben antwoorden op alle vragen. Een hele fijne vakantie gehad!

• 9Antonie Ruggenberg23-09-2020

Najaars Vakantie

Dank voor prima vakantie . Prima camping Gastvrij en vriendelijk ontvangst

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10fam. Bruns.15-09-2020

verblijf met caravan met gezin en hondje

Wij bezochten deze camping voor de tweede keer. De camping blinkt echt uit door de zeer ruime plaatsen , het prachtige zwembad, de leuke bar en vooral het goed gestemde, gemotiveerde , hardwerkende en behulpzame personeel.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Hugo31-08-2020

Vakantie 2020

Verbetering afwasplaatsen, douches en wc. ( watervoorziening, douches: erg wisselende temperaturen tijdens douchen, wc brillen) Verlichting op binnenbaden.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Familie24-08-2020

Wij vonden het slecht dat voor een 4 sterren camping, wij een vies sanitair hadden en er niet altijd warm water was voor een douche of voor de afwas.

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar