Camping La Bretonnière

Camping La Bretonnière

Omschrijving
Camping La Bretonnière is een gezellig familiecamping in Frankrijk vlakbij het strand. Het zwembad en de animatie maken de vakantie voor de kinderen zeer aangenaam. Puy du Fou is een absolute aanrader met mooie shows. Binnen 15 minuten rijden ben je aan de kust waar je het strand en leuke plaatsjes vindt.

109 reviews over Camping La Bretonnière in het Nederlands

Formidable!

Dammer,
24-8-2018

Het was een erg fijne vakantie. Genoten van de rustige, natuurrijke en sfeervolle camping. Op en rond de camping zijn leuke activiteiten, bezienswaardigheden en daarnaast een prachtige zee te bezoeken.

Ook zijn de camping eigenaren lieve mensen, op de dag van aankomst hadden wij pech met onze auto, de benzine was op. Gelukkig waren de eigenaren zo vriendelijke om met ons naar het dorp te rijden om benzine te halen.

Formidable!

Nathalie,
18-8-2018

Een heerlijke vakantie!

Lies & Gerben,
15-8-2018

Voor het derde jaar naar deze camping, omdat er zo'n heerlijke ontspannen sfeer hangt. Je bent echt helemaal weg! Prima stacaravan, alles is aanwezig.

Mooie camping, met prachtige bloeiende struiken. Alles is zeer ruim opgezet. Er is genoeg te doen voor kinderen, zeker onder de 10 jaar. Voor 12+ zou iets meer georganiseerd kunnen worden. Fijne stranden in de omgeving, mooie en afwisselende natuur en er is genoeg te bekijken of te doen. Puy du Fou is zéker een aanrader; zorg dat je op tijd bent, want je hebt de hele dag nodig om zoveel mogelijk te kunnen bekijken.

Dit jaar kregen wij op de terugweg autopech en moesten daardoor nog een extra nacht in Frankrijk doorbrengen; we konden meteen op de camping van Aline en Regis terecht. De volgende ochtend kregen we een kop koffie en daarna bracht de vader van Aline ons naar een plaats 10 km verderop, waar wij de leenauto konden ophalen. Dit was echt súper, zo gastvrij.

Gezellige en gemoedelijke camping

Liz,
14-8-2018

Het is een gemoedelijke en gezellige familiecamping met zeer ruime plaatsen. Wij zaten in een tent van een touroperator (glamping) met alles erop en eraan en dat is zeer goed bevallen, een echte aanrader! Onze jongens van 8 en 12 hebben zich kostelijk vermaakt met (ned) vriendjes en de activiteiten die werden georganiseerd. Ze misten wel een glijbaan bij het zwembad en deze was in het hoogseizoen aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten. De eigenaren zijn zeer servicegericht en heel vriendelijk.

Wel overlast gehad van de weg 's nachts en we misten een goed restaurant op de camping. De omgeving vonden wij niet het mooiste gedeelte van Frankrijk, wel mooie stranden. Het park Puy du Fou, is écht de moeite waard, prachtige shows. Wel op tijd vertrekken.

Prima camping

Elz,
12-8-2018

Wij vonden het een prima camping. Groot genoeg, zodat alle faciliteiten die je nodig hebt aanwezig zijn. Ook klein genoeg, zodat je niet in de mensenmassa verdrinkt. Ons huisje aan de visvijver was een hele prettige plek. Wij waren met 2 volwassenen en een baby, hiervoor was het groot genoeg. Voor 5 personen vond ik het echt te klein. Bovendien vond ik het huisje niet heel schoon. In de buurt (tot een uur rijden) was er genoeg te doen.

Wij hebben erg genoten van onze vakantie!

Fijne vakantie gehad

Richard,
12-8-2018

Een heerlijke camping met een goed team.

Schoon sanitair en ruime plekken. Een aanrader!

Fraaie, natuurlijke en rustige camping

Susan,
9-8-2018

Wij hebben genoten op deze fraaie, rustige camping. Mooi aangelegd door de natuurlijke staat te behouden. Er zijn grote (staan)plaatsen. Er was een enthousiast animatieteam die voldoende activiteiten voor de kinderen regelden. Het sanitair is wat verouderd, maar wel heel schoon. Over de camping is goede wifi (wel betaald). Prima zwembad.

De eigenaren zijn heel aardig en helpen je graag!

Prima familiecamping, schoon en gezellig

Mirjam,
8-8-2018

La Brettonnière hebben wij ervaren als een gezellige familiecamping. Met attente begeleiding. Het sanitaire was goed schoon en werd regelmatig schoongemaakt. Een klein minpuntje was de afstelling van het warm en koude water. De douches waren goed warm, maar konden niet kouder worden afgesteld. Bij sommige wastafels was het water warm en kreeg je geen koud water. Terwijl het water om af te wassen vaak lauw was..

Suggestie: een laadpaal om electrische auto’s op te laden

Horen in de stacaravan, tegen de vliegen

Het tweepersoonsbedag wel heel erg hard

Verder alleen naar complimenten hoor!!!

Voor de 2e keer prima camping

D. Bloemen,
27-11-2017

In 2013 ook op deze camping verbleven. Nu in 2016 voor de 2e keer een 2-tal weken verbleven. Is wederom prima bevallen. Fijne camping. Ruime plaats. Fijn zwembad, zeker voor kleine kinderen. Veel activiteiten voor (kleinere) kinderen. De Vendeé is een prachtig gebied. Heerlijke (rustige) stranden en mooie omgeving. We zijn er al vele malen geweest en het verveelt niet.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bretonnière in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bretonnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.