Vakantiepark Residence Le Victoria

8.4Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Jean de Monts (Vendee)

8.4Fantastisch

• 7.8Onderkomen
  • 7.3Activiteiten
  • 5.7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Victoria voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

25 reviews over Vakantiepark Residence Le Victoria

• 8felinehuizenga26-07-2017

Rustig park in een mooie omgeving

Het park lag midden in het dorp, naast het bos. De medewerkers bij de receptie waren vriendelijk en spraken goed engels (dat is niet vaak zo in Frankrijk). Het park is klein, circa 50 huisjes. Ieder huisje heeft een eigen tuin, de een groter dan de ander. Onze tuin was erg klein, maar ook wel weer groot genoeg (op de foto zag het er ruimer uit, dus viel het iets tegen). We hadden een vier persoons huisje, dit was groot genoeg. De keuken was wat krap en er waren maar 2 kookplaatjes waarop je bijna niet tegelijk met 2 pannen kon koken. Er is wel een elektrische barbecue in het huisje, super handig. Het zwembad was goed onderhouden en was voorzien van veel bedjes met parasols. Entertainment hebben wij geen gebruik van gemaakt. De eerste week was er bijna niets te doen, de tweede week was er o.a. karaoke en bingo. Maar niet aan ons besteed. Voor kinderen was er geen animatie. Dit stond wel in de "brochure". Voor ons geen probleem, onze jongens vermaakte zich wel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Fam. Geukes09-08-2016

Heerlijke vakantie op een mooie plek

Residence le Victoria is een kleinschalig vakantiepark. Met voor elk wat wils. Jong en oud. Nette huisjes, prima onderhouden. Goede service. S'morgen verse broodjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9irma02-08-2015

super mooi huisje en ligging

het is een mooie accommodatie en heeft een mooie ligging de service is geweldig de huisje zijn wel wat klein dus boek een iets grotere. Je hoeft geen beddegoed en handoeken mee te nemen dat is wel handig er zit een mooie kookplaat in met gewoon 4 pitten terwijl op de site staat 2 pitten. De handoeken wissel en beddegoed is gratis

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7familie Coupe02-09-2013

heel rustig vakantiepark

het vakantiepark ligt op een goed half uur wandelen van de zee, het centrum is even ver .. er is heel weinig te doen in St Jean .. veel restaurants maar heel weinig winkeltjes . wel ideaal voor fietsers , alles is goed voorzien met speciale fietspaden en routes dwars door de bossen. Het vakantiepark zelf is heel rustig maar uiterst vriendelijk personeel, klein zwembad , afhaaldienst voor het brood s morgens ; huisjes zijn groot genoeg, wel eentje boeken voor 4 of meer . Onze vrienden sliepen in een studio en dat was met een stapelbed, niet leuk als je 40 ers bent . Het was leuk door onze vriendengroep maar we gaan niet terug , daarvoor is er veel te weinig te doen in de streek , de dichtste stad is Nantes ( 70 km) en bezienswaardigheden zijn er niet , ofwel ja Ile d'euy maar 38 euro pp voor de boot en dan nog ginder fietsen huren . dat vonden wij te duur

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Sonja Van der Heyden09-07-2012

Leuke, mooie residentie

Wij waren hier 1ste week van juli. Het weer was niet schitterend maar desondanks hebben we een leuke week gehad. De residentie is gezellig en goed onderhouden. De bungalows zijn eerder klein, maar wel geriefelijk. De huisjes zijn voldoende afgeschermd en je hebt voldoende privacy. De activiteiten zijn leuk voor de kinderen. Het zwembad is verwarmd wat mooi meegenomen is met minder goed weer. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze doen hun best. Saint Jean de monts is niet te druk en gezellig. Wij komen zeker nog terug.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 7caroline_fluit04-09-2011

Leuk maar erg eenvoudig

Prima vakantiepark maar wel erg eenvoudig. Ons huisje was meer een studentenkamer, met een kleine slaapbank en een stapelbed. In beide paste mijn vriend niet (1.85m). Er zijn geen eetgelegenheden behalve crepes. Zwembad is erg eenvoudig, wel prima om af te koelen.

• 5Onderkomen
    • 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8pito09-08-2010

Eenvoudig, maar leuk voor de kinderen

Huisje was de eerste week overboekt (de prive eigenaar bleef een weekje langer dan verwacht). Uiteindelijk wel goed opgelost door mensen bij de receptie.

Na een week kregen we dan toch de sleutel. Huisje was eenvoudig, niet heel erg schoon en wat verouderd. Steliet-TV betekent dat je 10 zenders kunt ontvangen, waarvan de meeste Frans en een enkele Engelstalig.

Park zelf biedt voldoende vertier voor kinderen. Animatie stelt niet al te veel voor, maar is voldoende. Tijdens ons verblijf vooral bezet door (fatsoenlijke) Engelsen en Belgen.

Strand per fiets of met de auto (wel even zoeken naar een parkeerplek)

Sain Jean de Monts was een aardig kustplaatsje met lekkere fietspaden door de bossen en voldoende vertier aan het strand en in omliggende dorpen.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8tijger7508-10-2009

Mooi park

Wij zijn in september 10 dagen op dit park geweest. We waren met zijn 2en in een huisje voor 6 personen (was wel te klein voor zoveel personen vonden wij) De huisjes zijn geschakeld en wel gehorig, als er iemand naar de wc is geweest bijvoorbeeld. Onze tuin was lekker groot en we hadden elke ochtend zon. Je merkte wel dat het seizoen voorbij was, want het was overal onwijs rustig, zelfs bij ons op het park. Het park ligt bij een mooi bos waar we met onze hond gingen wandelen en de zee was op loopafstand bereikbaar. De hond heeft zich ook prima vermaakt, ook in de zee, we vonden de boulevard niet veel bijzonders. Het is een mooie natuurlijke omgeving en we zijn prima tot rust gekomen!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2009

• 8Wouter Groeneveld20-09-2009

Zeer mooi onderhouden kleinschalig vakantiepark

We zijn in september voor 10 dagen hier geweest in het kleinste huisje voor 2 tot 4 personen (met stapelbed en moeilijk open te krijgen divanbed). Het huisje is wat klein en in alle kamers is er constant een afzuigsysteem actief wat véél lawaai maakt als je in de living moet slapen! De kleinere types liggen allemaal samen met schuttingen om de terrassen te scheiden, waardoor het soms nogal opeen gepropt kan zijn en je je buur kan zien BBQen. Voor de rest is het vakantiepark héél netjes onderhouden en zeer rustig gelegen. Het zwembad is mooi, proper en heel groot. Aan de receptie doen ze moeite om Engels te spreken. In de buurt is een groot bos om in te wandelen en het strand is net buiten wandelafstand maar met veel parking. Tennis, jeux de boules, basket, pingpong etc kan allemaal gratis op het domein. Neem het groter huisje, dat staat alleen! Is toch goedkoop genoeg.

• 5Onderkomen

Gereisd met partner in september 2009

• 8Kiwi14-09-2009

Hier kan je een rustige vakantie beleven

Huisje (type C) groot genoeg voor ons ( 3 personen). Wel moet je de bedden op elkaar stapelen, wil je een kinderbedje kunnen plaatsen, anders is er geen ruimte voor.

Kookplaat is electrisch en slechts 2 pitten, dat is wat weinig. Je slaapt onder laken met deken. Kan flink afkoelen in de periode dat wij er waren en dan is het 's morgens bij opstaan erg koud in huisje. Nog buiten het seizoen om kachel aan te doen, dus dat is jammer.

Faciliteiten verder prima. Strand is niet op loopafstand, maar altijd voldoende parkeergelegenheid.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

3 tips over Vakantiepark Residence Le Victoria

• irma, 02-08-2015 Rapporteren

Als er wat is de receptie helpt je overal mee , er liggen tennisrackets en ballen er is volop te doen er loopt een animator die is heel graag het iedereen naar zijn zin probeert te maken

• felinehuizenga, 26-07-2017 Rapporteren

Door het bos was het 2 kilometer lopen naar het kleine centrum waar je heerlijk koffie kunt drinken of lekker vers brood halen. Een lekkere wandeling om de dag goed te beginnen! Met de auto naar de boulevard, waar je gratis kunt parkeren, om heerlijk op de boulevard te lopen (zeker een keer naar het eind van de pier lopen om de vissers te bezoeken). Hier is ook een toeristische winkelstraat met allerlei winkels en ijstentjes!

• felinehuizenga, 26-07-2017 Rapporteren

De Vendee biedt nog veel meer; een dagje naar het schiereiland Noirmoutier is echt een aanrader. Let op de eb en vloed tijden! Bij eb met de auto de Passe de Gois over is al indrukwekkend! Een dagje naar Sable d' Olonne is ook een aanrader. Een heel leuk stadje aan het strand. Een tip om lekker vis te eten: Le P'tit Bar aan het eind van de boulevard op het strand. Een super leuke strandtent, goede bediening en snelle service!

1 vraag over Vakantiepark Residence Le Victoria

• Nancee, 11-08-2015 Rapporteren

tv

Er staat tv tegen betaling, zijn dit ook Nederlandse zenders?

Vakantiepark Residence Le Victoria info

• BBQToegestaan