Vakantiepark Residence Le Victoria

FrankrijkPays de la LoireSt. Jean de Monts (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Residence Le Victoria voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 25 reviews

• 5.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

27 Reviews over Residence Le Victoria

• 8felinehuizenga26-07-2017

Rustig park in een mooie omgeving

Het park lag midden in het dorp, naast het bos. De medewerkers bij de receptie waren vriendelijk en spraken goed engels (dat is niet vaak zo in Frankrijk). Het park is klein, circa 50 huisjes. Ieder huisje heeft een eigen tuin, de een groter dan de ander. Onze tuin was erg klein, maar ook wel weer groot genoeg (op de foto zag het er ruimer uit, dus viel het iets tegen). We hadden een vier persoons huisje, dit was groot genoeg. De keuken was wat krap en er waren maar 2 kookplaatjes waarop je bijna niet tegelijk met 2 pannen kon koken. Er is wel een elektrische barbecue in het huisje, super handig. Het zwembad was goed onderhouden en was voorzien van veel bedjes met parasols. Entertainment hebben wij geen gebruik van gemaakt. De eerste week was er bijna niets te doen, de tweede week was er o.a. karaoke en bingo. Maar niet aan ons besteed. Voor kinderen was er geen animatie. Dit stond wel in de "brochure". Voor ons geen probleem, onze jongens vermaakte zich wel!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. Geukes09-08-2016

Heerlijke vakantie op een mooie plek

Residence le Victoria is een kleinschalig vakantiepark. Met voor elk wat wils. Jong en oud. Nette huisjes, prima onderhouden. Goede service. S'morgen verse broodjes.

• 9irma02-08-2015

super mooi huisje en ligging

het is een mooie accommodatie en heeft een mooie ligging de service is geweldig de huisje zijn wel wat klein dus boek een iets grotere. Je hoeft geen beddegoed en handoeken mee te nemen dat is wel handig er zit een mooie kookplaat in met gewoon 4 pitten terwijl op de site staat 2 pitten. De handoeken wissel en beddegoed is gratis

• 6Activiteiten
  • 7familie Coupe02-09-2013

heel rustig vakantiepark

het vakantiepark ligt op een goed half uur wandelen van de zee, het centrum is even ver .. er is heel weinig te doen in St Jean .. veel restaurants maar heel weinig winkeltjes . wel ideaal voor fietsers , alles is goed voorzien met speciale fietspaden en routes dwars door de bossen. Het vakantiepark zelf is heel rustig maar uiterst vriendelijk personeel, klein zwembad , afhaaldienst voor het brood s morgens ; huisjes zijn groot genoeg, wel eentje boeken voor 4 of meer . Onze vrienden sliepen in een studio en dat was met een stapelbed, niet leuk als je 40 ers bent . Het was leuk door onze vriendengroep maar we gaan niet terug , daarvoor is er veel te weinig te doen in de streek , de dichtste stad is Nantes ( 70 km) en bezienswaardigheden zijn er niet , ofwel ja Ile d'euy maar 38 euro pp voor de boot en dan nog ginder fietsen huren . dat vonden wij te duur

• 7Eetgelegenheden
  • 9Sonja Van der Heyden09-07-2012

Leuke, mooie residentie

Wij waren hier 1ste week van juli. Het weer was niet schitterend maar desondanks hebben we een leuke week gehad. De residentie is gezellig en goed onderhouden. De bungalows zijn eerder klein, maar wel geriefelijk. De huisjes zijn voldoende afgeschermd en je hebt voldoende privacy. De activiteiten zijn leuk voor de kinderen. Het zwembad is verwarmd wat mooi meegenomen is met minder goed weer. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze doen hun best. Saint Jean de monts is niet te druk en gezellig. Wij komen zeker nog terug.

• 9Onderkomen
  • 7caroline_fluit04-09-2011

Leuk maar erg eenvoudig

Prima vakantiepark maar wel erg eenvoudig. Ons huisje was meer een studentenkamer, met een kleine slaapbank en een stapelbed. In beide paste mijn vriend niet (1.85m). Er zijn geen eetgelegenheden behalve crepes. Zwembad is erg eenvoudig, wel prima om af te koelen.

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 9UK Hol31-08-2010

Hope to Stay Again!

Well kept site, car free and safe for children to roam, with play areas, football, tennis and lovely wooded areas. Houses are basic but ours was clean and well equipped. Difficult to keep the floors clean after some rain as no door mats outside the patio door entrance and no cover for our outdoor area. Some houses had a roof over their patio. Alot noise from neighbours on a couple of warm evenings well after the 10.30pm quiet time. Friendly guests, staff are efficient and speak a little english. Recommend hiring bikes to get around local area and to get to the beach. Fantastic cycle tracks everywhere through the pine forests. Pool area clean, lots of sunbeds, exellent tennis courts, bar area with drinks, snacks and ice creams. Small grocery stores nearby and supermarkets 5 mins in the car. I'm a little puzzled by the 5pm arrival time. Very difficult for most people coming from England who arrive at 8.15am at St Malo. Somewhere to leave luggage, use toilets, etc would be good.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8pito09-08-2010

Eenvoudig, maar leuk voor de kinderen

Huisje was de eerste week overboekt (de prive eigenaar bleef een weekje langer dan verwacht). Uiteindelijk wel goed opgelost door mensen bij de receptie.

Na een week kregen we dan toch de sleutel. Huisje was eenvoudig, niet heel erg schoon en wat verouderd. Steliet-TV betekent dat je 10 zenders kunt ontvangen, waarvan de meeste Frans en een enkele Engelstalig.

Park zelf biedt voldoende vertier voor kinderen. Animatie stelt niet al te veel voor, maar is voldoende. Tijdens ons verblijf vooral bezet door (fatsoenlijke) Engelsen en Belgen.

Strand per fiets of met de auto (wel even zoeken naar een parkeerplek)

Sain Jean de Monts was een aardig kustplaatsje met lekkere fietspaden door de bossen en voldoende vertier aan het strand en in omliggende dorpen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 8tijger7508-10-2009

Mooi park

Wij zijn in september 10 dagen op dit park geweest. We waren met zijn 2en in een huisje voor 6 personen (was wel te klein voor zoveel personen vonden wij) De huisjes zijn geschakeld en wel gehorig, als er iemand naar de wc is geweest bijvoorbeeld. Onze tuin was lekker groot en we hadden elke ochtend zon. Je merkte wel dat het seizoen voorbij was, want het was overal onwijs rustig, zelfs bij ons op het park. Het park ligt bij een mooi bos waar we met onze hond gingen wandelen en de zee was op loopafstand bereikbaar. De hond heeft zich ook prima vermaakt, ook in de zee, we vonden de boulevard niet veel bijzonders. Het is een mooie natuurlijke omgeving en we zijn prima tot rust gekomen!

• 1Eetgelegenheden
  • 8Wouter Groeneveld20-09-2009

Zeer mooi onderhouden kleinschalig vakantiepark

We zijn in september voor 10 dagen hier geweest in het kleinste huisje voor 2 tot 4 personen (met stapelbed en moeilijk open te krijgen divanbed). Het huisje is wat klein en in alle kamers is er constant een afzuigsysteem actief wat véél lawaai maakt als je in de living moet slapen! De kleinere types liggen allemaal samen met schuttingen om de terrassen te scheiden, waardoor het soms nogal opeen gepropt kan zijn en je je buur kan zien BBQen. Voor de rest is het vakantiepark héél netjes onderhouden en zeer rustig gelegen. Het zwembad is mooi, proper en heel groot. Aan de receptie doen ze moeite om Engels te spreken. In de buurt is een groot bos om in te wandelen en het strand is net buiten wandelafstand maar met veel parking. Tennis, jeux de boules, basket, pingpong etc kan allemaal gratis op het domein. Neem het groter huisje, dat staat alleen! Is toch goedkoop genoeg.

• 5Onderkomen

Vakantiepark Residence Le Victoria info