Camping La Foret

Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
Camping La Foret
8,3

Laatste review

Een fijne, schone camping met persoonlijke touch!

Dick en Joke van der Kolk,
2-7-2018

Wat wij vooral heel plezierig vonden is de persoonlijke benadering en hulpvaardigheid van de eigenaar en zijn personeel. Wij hadden een plek aan ‘de muur’ maar hebben niet echt last gehad van het verkeer op de aangrenzende weg. De plekken zijn niet allemaal even groot en het kost soms moeite om je caravan/camper op de plek te manoeuvreren , maar ook daarbij is men behulpzaam. Het sanitair wordt prima onderhouden. Het zwembad is klein, maar verfrissend. Bij ons vertrek van de camping kregen wij autopech en zelfs hierbij werd een helpende hand geboden, zodat we uiteindelijk onze reis vanaf de camping konden starten. Dat was geweldig!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Peuterbad
Speeltuin
Parkeren mogelijk

20 reviews over Camping La Foret in het Nederlands

Een fijne, schone camping met persoonlijke touch!

Dick en Joke van der Kolk,
2-7-2018

Fijn kleine camping. Geen animatie( fijn!) Toilet gebouw mooi, maar er hangt een viezige geur, een soort combi tussen toilet verfrisser en riool water. Vriendelijke eigenaar. Brood op de camping te krijgen, supermarkt in de buurt.

S avonds stil. Loop afstand oceaan heerlijk!

Wel erg veel vaste gasten, die regelmatig samen "rond hangen". Je voelt je daardoor wel een beetje de vreemde eend in de bijt..

Zou zeker nog een keer teug gaan.

Mooie camping met directe toegang naar zee

PeterVOB1,
3-8-2017

Fijne camping , persoonlijk liever geen plaats achteraan de camping omwille van D-weg. Zeer vriendelijke uitbaters , zwembad en zee op korte loopafstand , net sanitair , gratis gebruik gemaakt van kayaks voor op de zee. Heerlijke verse mosselen te verkrijgen op de camping. Kortom goed , kleinschalig en zeer mooie fietsomgeving langs de kustlijn.

Beste combinatie

Armand Delfgauw,
18-7-2017

Super leuke camping. Geen bar of centraal punt, geen animatieteam, geen grote speeltuin en geen poeha. Alles is gewoon keurig schoon met een team dat je alles kan vragen. Goede mix van NL/EN/FR/DU. Eigenaren spreken EN/FR/DU. Prima zwembad, niet heel groot maar voldoende voor verfrissing. Binnen 5 á 10 minuten loop je door het duinbos naar het strand. Hier kan je heerlijk verblijven om te zwemmen of te wandelen. Strand loopt geleidelijk af, dus prima zwemmen voor kinderen. De hond kan los in het bos en op het strand, er is meer dan voldoende ruimte. Grote supermarkten binnen 5 min rijden. Voor ons betekent deze combinatie van rust, natuur, kindvrienlijkheid en hond vriendelijkheid een dikke duim omhoog

Compacte camping aan zee

Liesbeth
1-8-2016

Super dat je zowel de zee als een fijn zwembad binnen handbereik hebt! Heel vriendelijke eigenaren en superschoon sanitair. Je kunt brood bestellen én maaltijden afhalen. Fijne dagen gehad hier!

Mooie camping

Cityhoppers
5-7-2015

Rustige camping. Maar rust wordt verstoord door de D38, die direct achter de camping loopt. Wij kregen een staanplaats (nr 22) toegewezen achteraan de camping. Hier wordt de staanplaats door een betonnen muur gescheiden van de D38. Wij hadden last van het dag en nacht voorbij razende verkeer. Deze camping is het zeker waard om nog eens terug te komen, maar dan op een staanplaats vooraan op de camping. Het sanitair is modern een wordt goed schoongemaakt. De camping is een boscamping. Door de bomen weinig zon. Vanaf de camping loopt er een bospad naar de zee.

Onweerstaanbaar

Marinus. H. Snippe
3-11-2014

Fijne, kleine rustige camping. Waren er drie weken in september. 2014.

Eigenaren en familie erg vriendelijk en behulpzaam! Mooie ruime staanplaatsen. Sanitair werd twee maal per dag gereinigd. Douches waren super. Beperkte afhaal maaltijden, maar allemaal vers, en per bestelling bereid! De camping ligt 400 meter van de Oceaan, tussen een N route en een B weg in. Je loopt door het bos naar zee, prachtig. Zwembad is klein maar heel schoon!

Erg fijne sfeer!

Datzijnwij
9-8-2014

Voor de tweede maal op deze camping geweest. De sfeer is er heerlijk rustig en erg relaxed. Goede mix van nederlanders/duitsers/engelse.

Geen eetgelegenheden op korte afstand maar de gerechten op de camping zijn goed verzorgd.

Camping heeft sinds dit jaar vernieuwd sanitair. Mooi en schoon.

Erg fijne camping (wel vrij prijzig, voor wat ze bieden, geen animatie, geen gratis wifi, stroomgebruik wordt duur berekend) maar we komen graag nog terug.

Goede plek

Ron Koopman
17-9-2013

Zeer gastvrije camping nabij het strand. Centrum St Jean op ruim 5 km, redelijke fietsmogelijkheden. De plekken zijn gescheiden d.m.v. haagjes.

voor herhaling vatbaar!!

janine
10-9-2012

we hebben een heerlijke vakantie gehad, geboekt via touroperator, wat ons ook zeer goed bevallen is. de camping is klein, rustig en heel prettig met ons zoontje van ruim 2,5 jaar. strand was op loopafstand, met ons kleintje ongeveer 10 minuten door het bos. sochtends verse stokbroodje halen en een croissantje, genieten. de eigenaren van de camping waren bijzonder vriendelijk. ook zo aan het einde van het seizoen. we voelden ons welkom, met een hoofdletter W. het zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt. maar zag er schoon uit. het speeltuintje stelde niet veel voor, maar ach. zo niet belangrijk. jammer vond ik dat er weinig eetgelegenheden waren op korte afstand. we hebben dan ook de hele vakantie gebarbequed. ook prima. er was een mogelijkheid tot afhalen van een warme maaltijd 's avonds. we hebben 1 keer fish en chips gehaald. was uitstekend. verse vis en super frieten. kortom. het was super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Foret in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.