Camping La Foret

Camping La Foret
8,8

48 reviews over Camping La Foret in het Nederlands

Een fijne, schone camping met persoonlijke touch!

Dick en Joke van der Kolk
2-7-2018

Wat wij vooral heel plezierig vonden is de persoonlijke benadering en hulpvaardigheid van de eigenaar en zijn personeel. Wij hadden een plek aan ‘de muur’ maar hebben niet echt last gehad van het verkeer op de aangrenzende weg. De plekken zijn niet allemaal even groot en het kost soms moeite om je caravan/camper op de plek te manoeuvreren , maar ook daarbij is men behulpzaam. Het sanitair wordt prima onderhouden. Het zwembad is klein, maar verfrissend. Bij ons vertrek van de camping kregen wij autopech en zelfs hierbij werd een helpende hand geboden, zodat we uiteindelijk onze reis vanaf de camping konden starten. Dat was geweldig!

Fijn kleine camping. Geen animatie( fijn!) Toilet gebouw mooi, maar er hangt een viezige geur, een soort combi tussen toilet verfrisser en riool water. Vriendelijke eigenaar. Brood op de camping te krijgen, supermarkt in de buurt.

S avonds stil. Loop afstand oceaan heerlijk!

Wel erg veel vaste gasten, die regelmatig samen "rond hangen". Je voelt je daardoor wel een beetje de vreemde eend in de bijt..

Zou zeker nog een keer teug gaan.

Mooie camping met directe toegang naar zee

PeterVOB1
3-8-2017

Fijne camping , persoonlijk liever geen plaats achteraan de camping omwille van D-weg. Zeer vriendelijke uitbaters , zwembad en zee op korte loopafstand , net sanitair , gratis gebruik gemaakt van kayaks voor op de zee. Heerlijke verse mosselen te verkrijgen op de camping. Kortom goed , kleinschalig en zeer mooie fietsomgeving langs de kustlijn.

Beste combinatie

Armand Delfgauw
18-7-2017

Super leuke camping. Geen bar of centraal punt, geen animatieteam, geen grote speeltuin en geen poeha. Alles is gewoon keurig schoon met een team dat je alles kan vragen. Goede mix van NL/EN/FR/DU. Eigenaren spreken EN/FR/DU. Prima zwembad, niet heel groot maar voldoende voor verfrissing. Binnen 5 á 10 minuten loop je door het duinbos naar het strand. Hier kan je heerlijk verblijven om te zwemmen of te wandelen. Strand loopt geleidelijk af, dus prima zwemmen voor kinderen. De hond kan los in het bos en op het strand, er is meer dan voldoende ruimte. Grote supermarkten binnen 5 min rijden. Voor ons betekent deze combinatie van rust, natuur, kindvrienlijkheid en hond vriendelijkheid een dikke duim omhoog

Compacte camping aan zee

Liesbeth
1-8-2016

Super dat je zowel de zee als een fijn zwembad binnen handbereik hebt! Heel vriendelijke eigenaren en superschoon sanitair. Je kunt brood bestellen én maaltijden afhalen. Fijne dagen gehad hier!

Camping familial calme par excellence

Manesse
26-7-2015

Ce camping est super entretenu, et l'accueil admirable. Cela est dû à un camping à dimension humaine (15 mobil homes pour 45 emplacements !). La plage (sauvage) est à 400-500 m à pieds. C'est un camping dépourvu d'animations le soir, et donc très calme : le rêve pour ceux qui cherchent le repos. Les emplacement ombragés sont très propres, et les sanitaires très bien entretenus même si des odeurs d'égouts existent dans les WC femme. Le snack est très bien et lors de notre présence, avons constaté une majorité d'allemands. Le supermarché est à 1.5 km à N DAME DE MONTS. Le camping est situé à 10 kms du Pont de NOIRMOUTIER. CAMPING A RECOMMANDER

Jolivet Grégory, gérant, 2-10-2017
Bonjour et merci pour votre sympathique avis. Nous sommes heureux que vous ayez pu vous reposer et apprécier nos installations. Pour l'odeur toilette femme, il s'agit en fait d'un phénomène lié à la sécheresse de la nappe phréatique dans laquelle nous puisons l'eau pour les toilettes. Notre label écologique Clef Verte nous y invite pour ne pas gaspiller l'eau potable. Lorsque la nappe est au plus bas, une odeur "souffrée" se fait sentir lors de l'usage de la chasse d'eau. Nous sommes désolés pour ce désagrément mais nous maintiendrons ce système écologique. Nous essayons de trouver une solution car nous anticipons des phénomènes de sécheresse toujours plus important dans le futur... d'où la nécessité de préserver encore plus l'eau potable. Nous serons ravis de vous accueillir une prochaine fois au camping la Forêt. Bien cordialement, Grégory et Wiebke

Mooie camping

Cityhoppers
5-7-2015

Rustige camping. Maar rust wordt verstoord door de D38, die direct achter de camping loopt. Wij kregen een staanplaats (nr 22) toegewezen achteraan de camping. Hier wordt de staanplaats door een betonnen muur gescheiden van de D38. Wij hadden last van het dag en nacht voorbij razende verkeer. Deze camping is het zeker waard om nog eens terug te komen, maar dan op een staanplaats vooraan op de camping. Het sanitair is modern een wordt goed schoongemaakt. De camping is een boscamping. Door de bomen weinig zon. Vanaf de camping loopt er een bospad naar de zee.

CAMPING TRES SYMPA

MARQUER
30-6-2015

BON ACCUEIL DES GÉRANTS ON SENT UNE CERTAINE VOLONTÉ D'ORGANISATION DE PROPRETÉ ET DE SAVOIR FAIRE.BRAVO....

Onweerstaanbaar

Marinus. H. Snippe
3-11-2014

Fijne, kleine rustige camping. Waren er drie weken in september. 2014.

Eigenaren en familie erg vriendelijk en behulpzaam! Mooie ruime staanplaatsen. Sanitair werd twee maal per dag gereinigd. Douches waren super. Beperkte afhaal maaltijden, maar allemaal vers, en per bestelling bereid! De camping ligt 400 meter van de Oceaan, tussen een N route en een B weg in. Je loopt door het bos naar zee, prachtig. Zwembad is klein maar heel schoon!

Best small family campsite in France

Simon holland
25-8-2014

From the moment you arrive - Greg & Viebke make you feel like you've come back home.Our boys (10 & 7 1/2 now) learnt to cycle here, swim here, fly kites here and have a great social circle from the first minute of their arrival!

We've just had our 5th year at Camping La Foret - we missed last year so to come back and see friends was a wonderful holiday.

No animation - perfect!

New shower and toilet blocks - spotless

Pool- spotless

Campsite - very proud of their environmental status - recycling excellent.

Location - cross the quiet back road, walk through the woods and over a dune and beach is there - beautiful

Without doubt our best holiday spot - a huge thanks to Greg, Viebke and the team

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Foret in St. Jean de Monts (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Foret scoort een 8.83 uit 10 op basis van 48 reviews.