Camping Les Brunellesstersterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Longeville sur Mer (Vendee)

8.3Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Les Brunelles in Frankrijk heeft een waterpark en een mooie ligging dichtbij het strand. Het zwembad heeft meerdere glijbanen en er is een overdekt zwembad met jacuzzi. De animatie op het park is alleen in het Frans. Voor hoge golven kun je naar het strand in La Conche gaan. Een kalmere zee is te vinden bij het dichtstbijzijnde strand.

153 reviews over Camping Les Brunelles

• 2019
    9P.v06-08-2019

Prachtige camping

Net terug van 2 weken Les Brunelles. Prachtige camping, goed onderhouden. 4x per dag reiniging van toiletgebouwen. Toiletgebouw voor was iets luxer als het 2e toiletgebouw. Irritant dat je de knop in moet houden tijdens douchen. Mooie plaatsen. Groot genoeg. Stacaravans waren netjes en schoon. Personeel kwam paar uur na inchecken persoonlijk langs om te vragen of alles naar wens was. Zwembad is prachtig, maar wordt aan de kleine kant nu de camping is uitgebreid.

Leuke omgeving. Na 2 weken heb je het wel gezien, maar prima!!

Personeel is zeer vriendelijk. Groet altijd bij het voorbij komen, ook de schoonmaaksters zijn zeer vriendelijk.

Het is echt een Franse camping. Denk niet dat het mee valt.. de Nederlanders zijn op 1 hand te tellen. Personeel probeert wel zich verstaanbaar te maken, maar in het (soms gebrekkig)Engels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    6Margot13-08-2018

Super gehad, maar meer voor franstaligen

Super camping met een mooi zwembad. Animatie s'avonds was ook top. Min punt aan de camping is dat de kinderen al 3 dagen op rij geweigerd werden bij de kids club, iedere keer een smoes & steeds de volgende dag waren ze wel welkom, iedere dag telleurstelling voor de kinderen. Bij de derde keer beklag gedaan bij de receptie. Binnen 5 minuten stond de manager bij ons op de stoep. Hij gaf aan dat de taalbarrière te moeilijk zou zijn voor het animatie team. Dus enkel voor Franse kinderen. Er werd nog beloofd voor een cadeau op het eindfeest, we hebben niks gekregen. Loze belofte alweer naar de kinderen toe. Winkel op de camping is ontzettend duur & in de middag en avond andere prijzen aan de bar, heel apart.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Tine01-07-2018

Gewoon goed

2 nachten op deze camping gestaan met onze mobilhome. Het zwembad was super voor de kids en enorm proper. Personeel was vriendelijk en de plaatsen die we konden kiezen waren oke. We hebben niet gegeten op de camping zelf maar een paar honderd meter van de camping. Hier liggen enkele lokale brasserie's/ restaurantjes en deze zijn niet slecht. Verder 2 leuke dagen doorgebracht op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

7Bende van Ellende29-08-2017

Super zwembad!

Saaie omgeving, de caravans en tenten staan hutje mutje. Daardoor gehorig, maar het went. Voor je rust is dit geen aanrader. Voor vakantie met kleine kinderen wel. Restaurant is slecht en er zijn weinig verse spullen in de super markt. Het zwembad is daarentegen een dikke 10. Alles is ook netjes en schoon. We hebben een goede tijd gehad.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Veer08-08-2017

Mooie camping!

Net drie dagen terug van Les Brunelles. Prachtige chalet, nieuw en schoon. Weinig plek hutje mutje. Inderdaad heel veel fransen maar daar hebben wij ons niet echt aan gestoord. Over het algemeen doet het personeel in engels of met handen en voeten heel erg hun best. Zwembad top. Plaatsen en restaurantjes in de buurt ook geweldig. Hele leuke animatie, jammer alleen in het frans. Maar we hebben ons iedere avond vermaakt. De prijzen op het terras bij het cafe vielen alles mee. Alleen de camping is overspoelt met keihard fietsende of op de step langsvliegende kids daar wordt helemaal niet opgelet. Uitkijken dat je niet aangereden wordt of dat ze op je motorkap belanden, scheelde weinig een paar keer terwijl je te voet bent of stapvoets rijd. Restaurant hebben we niet geprobeerd zag er niet aantrekkelijk uit, weinig keus. Snackbar wel maar dat was echt wel aan de prijs. Maar vijf sterren wel verdient!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Gert18-07-2016

Mooie camping maar ....

Bij het reserveren kon je kiezen uit 3 soorten staanplaatsen, gewoon, comfort of luxe. Wij kozen voor een comfortplaats tussen 80 en 100 vierkante meter. Helaas was dit bij aankomst hooguit 55 m2. Gevolg .... Je kon dus niet voor je voortent zitten of je wagen bij de caravan parkeren. We kregen een upgrade naar een luxeplaats van 50m2 naast de discotheek. De dag erop komen er verschillende mooie comfortplaatsen vrij (die daarna enkel nog door kleine tentjes werden gebruikt tijdens een doorreis) maar er werd niets ondernomen door de directie van de camping (was wel beloofd). De receptie spreekt volgens hen vloeiend Engels en Duits. Gelukkig was het snelle Frans beter verstaanbaar dan het Engels. De animatie was top. Sanitair was proper alleen had je na zeven uur geen warm water meer om te douchen. De stranden zijn er mooi en door de golven zeer leuk voor de kids.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Frank17-08-2015

Mooie camping, hutje mutje, vooral Fransen

Camping is mooi en schoon. Inchecken ging wat apart, naar andere receptie waar mevrouw echt alleen maar Frans wilde spreken, Franse arrogantie ten top! Caravans staan hutje mutje en zo dat je de buren niet ziet. Wij stonden als enige Nederlander in een doodlopend straatje tussen alleen maar Fransen. Caravan voor 6 personen; was erg klein, toilet is vooral heel smal. Mooi zwembad, maar geen fatsoenlijke ruimte voor kids om lekker te duiken e.d. Trechter is echt succes. Mijn kids (2x 15 jaar en 1x 11 jaar) hebben een geweldige vakantie gehad! Wifi is bar slecht, EUR 20 voor 7 dagen is het niet waard. Voor dat bedrag mag je veel meer verwachten. 's Nachts koelt het lekker af. Per saldo; leuke vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7-Lin-12-05-2015

Hutje mutje, maar wel mooi.

Vanuit Frankrijk (vanaf 'n andere camping) hebben wij hier 'n chalet gehuurd, middenin hoogseizoen €600 voor 'n week op 'n 5-sterrencamping, niet slecht! Maar wat moesten we wennen... stacaravans en die paar chalets stonden hutje mutje op elkaar (twas gewoon spannend de auto te parkeren), alleen maar Fransen waaronder ook flink wat jongeren (dat werd 'n weekje zonder vriendinnetje voor ons 6-jarig dochtertje), chalet was gerenoveerd maar wel muf en 'n prachtig maar afgeladen vol zwembad met veel te weinig ruimte eromheen (dus ligbedjes stonden óók hutje mutje). Maar 't wende... winkeltje is uitgebreid (véél keuze in erg lekkere (zoete) broodjes), elektrische luchtverfrisser in 't chalet deed wonderen, speeltuin is mooi, zwembad bleek steeds eind vd middag rustig(-er) te worden, leuke stranden en plaatsjes dichtbij. Zou er in 't hoogseizoen nooit meer naar terug gaan, maar we hebben toch 'n heerlijk weekje gehad hier!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Wendy05-08-2014

erg leuke camping

Net terug van deze camping. Echt een hele mooie camping, erg leuk zwembad en gezellige speeltuin. Vooral fransen. Stranden zijn fantastisch. Naar La Conche voor de hoge golven en dichterbij voor de rustige zee. Echt een aanrader! Enige minpunt was het restaurant... niet tegelijk kunnen eten en een eigenaar die nogal bot was... verder Perfect!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Candael18-09-2013

Actieve en mooie camping

Een camping waar veel activiteiten worden gehouden, jammer genoeg enkel in het frans. Maar alles is goed onderhouden, hele mooie zwembaden, speeltuin, dicht bij het strand,.. Wij hadden een stacaravan, rondom afgesloten met een haag zodat we enige privacy hadden maar dit was niet bij alle stacaravans zo.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

1 tip over Camping Les Brunelles

• Deana Louwerman, 25-07-2013 Rapporteren

Geen toprestaurant. Wel gezellig, waar je een sandwich, crepe, hamburger, of kebab met friet voor weinig geld kon eten. Wij hebben er veel gebruik van gemaakt. Ook hebben ze b.v. een mosselavond waar je voor € 8,50 een pannetje mosselen met friet krijgt. Wel van te voren reserveren!

4 vragen over Camping Les Brunelles

• Arina, 14-06-2014 Rapporteren

Zwemshorts

Wie weet of je op deze camping met lange zwembroek in het zwembad mag?

• Jacqueline Moureau, 19-05-2014 Rapporteren

Leuke stranden

Kan mij iemand vertellen waar leuke mooie stranden zijn met een mooie boulevard en mogen er honden op het strand???

• viermusketiers, 13-01-2012 Rapporteren

hond

Weet iemand of er honden op de camping en de stranden in de buurt mogen?

Deana Louwerman, 25-07-2013

Wij hadden onze hand mee in een huuraccommodatie. Vlak bij de camping mag je met je hond naar het strand. Op heel veel stranden mogen geen honden komen.

Camping Les Brunelles info

• Aantal sterrenstersterstersterster