Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Brunelles voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 141 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Brunelles in Frankrijk heeft een waterpark en een mooie ligging dichtbij het strand. Het zwembad heeft meerdere glijbanen en er is een overdekt zwembad met jacuzzi. De animatie op het park is alleen in het Frans. Voor hoge golven kun je naar het strand in La Conche gaan. Een kalmere zee is te vinden bij het dichtstbijzijnde strand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

141 Reviews over Les Brunelles

• 9P.v06-08-2019

Prachtige camping

Net terug van 2 weken Les Brunelles. Prachtige camping, goed onderhouden. 4x per dag reiniging van toiletgebouwen. Toiletgebouw voor was iets luxer als het 2e toiletgebouw. Irritant dat je de knop in moet houden tijdens douchen. Mooie plaatsen. Groot genoeg. Stacaravans waren netjes en schoon. Personeel kwam paar uur na inchecken persoonlijk langs om te vragen of alles naar wens was. Zwembad is prachtig, maar wordt aan de kleine kant nu de camping is uitgebreid.

Leuke omgeving. Na 2 weken heb je het wel gezien, maar prima!!

Personeel is zeer vriendelijk. Groet altijd bij het voorbij komen, ook de schoonmaaksters zijn zeer vriendelijk.

Het is echt een Franse camping. Denk niet dat het mee valt.. de Nederlanders zijn op 1 hand te tellen. Personeel probeert wel zich verstaanbaar te maken, maar in het (soms gebrekkig)Engels.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9madel21-05-2019

un magnifique séjour

Une semaine de bonheur dans un cottage très propre un emplacement agréable un parc aquatique superbe une superette bien achalandé un snack très bien rapport qualité prix un accueil chaleureux toujours avec un superbe sourire de toute l'équipe MS des animations chaque jour du matin au soir très rare dans un camping au mois de mai une équipe dynamique je conseille fortement ce club vacances il merite pleinement ces 5 étoiles au plaisir d'y retourner très vite manque peut être un petit étang de pêche

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Margot13-08-2018

Super gehad, maar meer voor franstaligen

Super camping met een mooi zwembad. Animatie s'avonds was ook top. Min punt aan de camping is dat de kinderen al 3 dagen op rij geweigerd werden bij de kids club, iedere keer een smoes & steeds de volgende dag waren ze wel welkom, iedere dag telleurstelling voor de kinderen. Bij de derde keer beklag gedaan bij de receptie. Binnen 5 minuten stond de manager bij ons op de stoep. Hij gaf aan dat de taalbarrière te moeilijk zou zijn voor het animatie team. Dus enkel voor Franse kinderen. Er werd nog beloofd voor een cadeau op het eindfeest, we hebben niks gekregen. Loze belofte alweer naar de kinderen toe. Winkel op de camping is ontzettend duur & in de middag en avond andere prijzen aan de bar, heel apart.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Brouté Petit Vincent11-08-2018

Un camping toujours au top

Cela fait la 5 ème fois que nous y allons avec ma femme et nos 2 louloutes aujourd'hui de 8 et 4 ans et quelles plaisirs pour notre petite famille de revenir . Et la première fois en pleine saison et le charme opère encore une fois. Points positifs: des animateurs au petits soins pour les petits et les grands. Des nouveautés encore cette année avec un magnifique toboggan a bouées et jeux gonflables
    Des sanitaires toujours propre et en bon état Un terrain de tennis très bien entretenu même si cette qualité a un prix de 5 euro de l heure mais merci pour cette qualité

Points negatifs: Le principale selon moi une fois arriver on ne veut plus en repartir et chaque année on veut pas changer de peur de trouver moins bien car l essayer c est l adopter :-)

Passons au vrais défauts ne pas choisir un mobile home derrière le bar si on a des enfants en bas ages car musique jusqu'à 23h30. Attention au vélo car les enfants sont prioritaire alors rouler tout doux en voitures car certaines zones sont un peu dangereuse.

Sinon cette année les 20 ans de ce camping ont etais geniales encore merci et à l année prochaine. Vous avez rempli nos batterie pour un an

• 8Tine01-07-2018

Gewoon goed

2 nachten op deze camping gestaan met onze mobilhome. Het zwembad was super voor de kids en enorm proper. Personeel was vriendelijk en de plaatsen die we konden kiezen waren oke. We hebben niet gegeten op de camping zelf maar een paar honderd meter van de camping. Hier liggen enkele lokale brasserie's/ restaurantjes en deze zijn niet slecht. Verder 2 leuke dagen doorgebracht op de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Charlotte Rantz06-11-2017

Super camping avec une équipe très agréable !!

Équipe très accueillante, piscine magnifique et chauffée ! De beaux espaces jeux pour enfants,camping très propre !! Pour les moins bons points : emplacement loin de tout, (au fond du camping) et beaucoup de courants d'air dans la piscine intérieure

• 9Eetgelegenheden
  • 8severine parret06-11-2017

très bon séjour

par contre mobilhome 5/6 pers je trouve un peu petit pour 4 adultes et 1 enfant 9 ans.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10LAETITIA BATON06-11-2017

De merveilleuses vacances dans un camping génial !

Le + : l'espace aquatique / le mobilhome / la qualité des services Le - : rien

• 9Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10hugues truti06-11-2017

Bien

Tout était très bien. Il ne manquait que des appliques dans une chambre et dans la pièce principale lorsqu'elle devient une chambre.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Blandine Delattre06-11-2017

Semaine de vacance au TOP !

La piscine à vraiment etait un tres bon point ! Et la restauration que l'on peut emporter au mobil home c'est niquel ! Pour ce que l'on a aimer le moins, je cherche encore je n'ai rien à redire :)

• 10Eetgelegenheden

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (4)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsNiet beschikbaar

• Geen buffetserviceBeschikbaar
  • Prive sanitair mogelijkBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Direct aan het strandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum3 km