Camping Flower Camping du Lac de la Chausselière

Camping Flower Camping du Lac de la Chausselière
9,2

3 reviews over Camping Flower Camping du Lac de la Chausselière in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie groene camping

Astrid
30-6-2017

Mooie groene camping met grote plaatsen. Goed sanitair . Gelegen aan een meer wat afgesloten is door een hek. Camping is goed geïntegreerd tussen alle huisjes en mobilhomes.

Vriendelijke receptie.

Mooie, goed verzorgde camping

Anja
15-8-2016

Mooie camping met goede afwisseling tussen huuraccommodaties en staplaatsen. Gelegen aan een meer wat afgesloten is met een hek.

Mooi sanitair dat regelmatig gepoetst word. Mogelijkheid om brood te bestellen, snack-bar. Kleine speeltuin, trampolines, pingpongtafels, sportveld, dierenwei en mooi zwembad. Animatie in het frans en allerlei activiteiten.

Hele aardige eigenaren, hebben ons goed geholpen toen we autopech hadden (gebeld met de garage).

In de omgeving is vanalles te doen, voor jong en oud. Safaripark is een aanrader en ook het kasteel in Tiffauges. We gaan zeker nog eens terug!

Heerlijke plek

Karlijn
31-7-2013

Camping Lac de la Chausseliere is een prachtige, rustige en echte Franse camping. Er is een heerlijk zwembad en een kleine speelplaats met trampoline. Daarnaast een gezellig terrasje met kleine snacks en een aantal keer per week staat er 's avonds een pizzakar (met goede pizza's) of ander eten op het terrein. Het naastgelegen meer is via de camping te bereiken, vooral leuk voor bootje varen en watersporten.

De safaritenten (bungalow etoile) zijn groot en mooi gelegen. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flower Camping du Lac de la Chausselière in La Guyonniere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flower Camping du Lac de la Chausselière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.