Camping Domaine de Lévenosterstersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Pays de la Loire, Guérande (Loire Atlantique)

9.1Fenomenaal

• 8.6Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Léveno voor je op een rij gezet:

135 reviews over Camping Domaine de Léveno

• 2017
    8T24-07-2017

Gaan er zeker weer een keer terug

Te gek zwembad met veel glijbanen wat, mijn kinderen echt te gek vinden. Bij het zwembad halen ze de handdoeken weg die er te lang liggen (dus geen handdoekje leggen en dan vervolgens de hele dag weggaan) wat erg prettig is. De ligging ten opzichten van leuke uitstapjes was ook super, binnen een half uur rijden was er genoeg te doen van grote steden tot stranden en museums. Verder vriendelijk personeel en gemoedelijke campinggasten Wij verbleven in een stacaravan en deze was netje en schoon.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

8Cityhoppers05-07-2015

Wij komen hier zeker nog een keer terug

Het sanitair is modern. Het schoonmaken mag wat ons betreft wel wat beter, al mogen wij aannemen dat de uitwerpselen door medekampeerders op de muur is gesmeerd. De aan ons toegewezen staanplaats was zeer ruim, direct bij het sanitairgebouw en een speelplaatsje. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt, maar zag er mooi uit. Veel mogelijkheden voor ontspanning op de camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 6S Dulk06-11-2011

Niet bepaald een ware aanrader voor Nederlanders.

Op het eerste gezicht/internet, een hele leuke camping. Wij stonden op het nieuwe staanplaatsen veld. Helemaal uitgestorven en helemaal in Augustus. Het sanitair daar is wel hartstikke nieuw en mooi verzorgd. Ook het zwembad is mooi, maar niet heel erg groot. De camping is overspoeld met Fransen. vreselijk!!! asociaal volk, en niet in voor een dolletje. Je zal er echt letterlijk maar 4/5 verdwaalde Nederlanders tegenkomen. Ook de kinderanimatie is allemaal frans. De velden staan vol met lelijke stacaravans die uitermate verouderd zijn. Niet een supervakantie gehad. Jammer, maar zeker GEEN aanrader (;

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9henk19-01-2010

mooie camping

Grote gezinscamping, helemaal vernieuwd.... nieuw restaurant, nieuw zwembad, nieuwe ingang, nieuwe stacaravans. Het enige nadeel is dat het strand ver weg is, je moet echt met de auto. Wel is er een leuke kinderclub voor de kinderen met veel speelattributen. De kinderen konden zich goed vermaken. We hadden een mobilhome, maar de nieuwen zijn ver van het zwembad. Stadje Guerande erg gezellig, oude stadmuren er nog omheen, kleine winkeltjes, etc.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 7Rob20-07-2008

matige camping

de camping is m.n. gericht op de fransen. De receptie spreekt beperkt engels. Op het "oude" gedeelte v.d. camping heersst het camping gevoel en het nieuwe gedeelte staan de caravans in rijtjes naast elkaar. Het zwembad is prima. Afval wegbrengen kan alleen voor in de containers buiten de camping. Midgetgolf is een aanfluiting. De caravan is verder goed. De sportbeoefening is redelijk tot goed. Het was voor ons de 2x dat wij deze camping bezochten. De receptie (aankleding) en het zwembad waren verbeterd. In de folder komt deze camping beter tot zijn recht dan in werkeljkheid.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Jack Brienen14-08-2007

Grote sfeerloze camping. Niet echt geschikt voor kinderen. Enige uitzondering hierop is het prachtige zwembad. Dit was jammer genoeg regelmatig zo vol dat je niet eens een plekje voor je kleren kon vinden. In de omgeving zijn prachtige stranden en ook de dorpjes en stadjes in de omgeving zijn zeker het bezoeken waard. Guerande zelf is een drukke maar zeer sfeervolle plaats.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7de Wit11-08-2007

Echte Franse camping. Klein zwembad en klein speeltuintje voor de hele camping. Nadeel hiervan is dat het voor op de camping staat waar best veel in- uitkomend verkeer langsgaat. Verder prima vermaakt. Je kan beter in het oude gedeelte wat huren (van particulieren, via de camping) omdat dat een gebied is met bomen (schaduw). Verder 1700 m. verderop een megagrote supermarkt waarin ook een klein restaurantje. Bij de receptie erg aardig en de meesten spreken ook Engels.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Anne27-07-2007

Ligging centraal, leuke omgeving. Camping is niet zo internationaal als folder doet vermoeden, dames aan receptie spreken niet allemaal engels. Gelukkig wij wel frans. Veel fransen uit de omgeving, ook veel lawaai, harde muziek. Nieuwe deel met huurcaravans ligt pal in de zon en ziet er ongezellig uit. Het zwembad is super, als werden er megaboxen met harde muziek geplaatst. Speeltuintje is leuk, midgetgolf is een lachertje. Auto's rijden erg hard, geen camping om je kids lekker alleen rond te laten lopen. Animatie in het frans, en te weinig capaciteit, er werden groepen gesplitst, je moest je echt van te voren al opgeven las ik (onze kinderen doen niet mee). Heel klein winkeltje, brood moet je een dag van te voren bestellen. Afhaalmaaltijden, frites en pizza waren goed te eten. Supermarkt op 1,5 km. + nog een hele hoop andere winkels. Strand in la Baule is prachtig, leuke dorpjes in de omgeving, Monkey Forest (klimbos) vonden onze kinderen erg leuk.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7A. van Daal17-07-2007

Net terug gekomen, fijne vakantie gehad. De eerste week was alleen het douche sanitair gebouw voor de heren geopend, toch lastig met puberdochters. Redelijk kleine plaatsen, wel prachtig in zowel zon als schaduw. Weinig controle op lawaai, met 8 of 9 franse gabbers naast je die tot 5 uur of half 6 in de ochtend buiten staat te rappen. Waar is dan de securite?

Erg frans ingericht, wel vriendelijke mensen. Misleidende folder, klein zwembad, zie ook de vorige reactie van schrijver.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2007

• 7A.v.d.Meulen15-03-2007

Gezellige camping. We hadden een chalet vlakbij het zwembad en de andere voorzieningen. Animatie was verschillend, de ene keer leuk en de andere keer kon je beter in het chalet blijven. Het is wel aan te raden een beetje frans te leren want al het personeel spreekt verder geen andere taal (of wil het niet spreken). Al met al een 7 waard.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2006

0 tips over Camping Domaine de Léveno

2 vragen over Camping Domaine de Léveno

• fam. Leijsten, 10-07-2016

weinig nederlanders

Ik lees bij reviews dat weinig Nederlanders zijn op deze camping. Onze kinderen (dochter 15 en zoon 13 jaar) vinden dit jammer. Zijn in periode van 18 aug. t/m 30 aug Nederlandse gezinnen met kinderen op de camping ?

• Chantal, 27-04-2016

trampoline

Bij omschrijving op site van touropperator staat een trampoline vermeld echter op geen een foto is deze te zien, is het er wel.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig