Camping d'Angers - Lac de Maine

8.2Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Angers (Maine et Loire)

8.2Fantastisch

• 8Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor d'Angers - Lac de Maine voor je op een rij gezet:

20 reviews over Camping d'Angers - Lac de Maine

• 9Familie Dorssers28-09-2019

Fantastische camping met vriendelijk personeel

Wat een fantastische tijd hebben we hier gehad. We verbleven in een van de grote kant-en-klare tenten die op de camping zijn. Super netjes en erg luxe. De camping is overzichtelijk, zodat onze kinderen (4 en 7 jaar) zelfstandig op pad konden. Lekker spelen in de prachtige speeltuin, met vriendjes op de camping verstoppertje spelen en wij lagen aan het vernieuwde zwembad. Foto’s die op zoover staan zijn oude foto’s. Mooie comfortabele ligstoelen met overal parasols. Meer is vlakbij met een mooi zandstrand en winkels en centrum ook makkelijk te bereiken. VOor herhaling vatbaar en zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Saskia09-08-2019

Prima camping voor een paar dagen

Prima camping voor een paar dagen. Schoon (nieuw) sanitair. Heerlijk zwembad. Restaurant prima, maar sfeerloos (ook de klapstoelen niet prettig). Op fietsafstand van supermarkt en bakker. 15 min fietsen naar het mooie Angers. Kortom... Heerlijk voor een paar dagen.

• 7Eetgelegenheden

• 8Jeroen08-08-2019

Aanrader

Prima verblijf gehad in één van de chalets. Deze was nog vrij nieuw en voldeed aan de verwachtingen. Het zwembad is netjes, evenals het speeltuintje. Restaurant is goed. Vrij veel gasten verblijven enkele nachten. Angers en het meer zijn goed bereikbaar. De omgeving is prachtig met leuke dorpjes, mooie fietsroutes en genoeg activiteiten. Ondanks het hoogseizoen was het helemaal niet te toeristisch (al snapten wij niet goed waarom niet).

• 8Eetgelegenheden

• 2018
    8Janssen26-07-2018

Goede vakantie gehad!

We hadden niet gereserveerd en er was voldoende plek. De meeste plekken zijn wat aan de smalle kant maar wij hadden gelukkig een zeer ruime plek tegenover het zwembad. De voorzieningen en het sanitair zijn heel erg schoon. Sanitair is ook nieuw. Het eten in het restaurant is erg goed. (Alleen niet echt sfeervol). Het personeel is heel erg vriendelijk. In de omgeving is genoeg te doen. De stad is heel dichtbij. Ongeveer 15 minuten langs het water fietsen. Enige minpunten; er wordt redelijk hard gereden op de camping; het zwembad is soms erg warm op hele warme dagen; de meeste mensen blijven maar 1 dag waardoor er wat gezelligheid mist ; de groenvoorziening ed. zijn niet zo goed bijgehouden maar dat stoort ons niet.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Mieke27-07-2015

Fijne camping waar veel te doen is.

We verbleven 3nachten op deze zeer rustige camping. Heel veel lege plekken, geen idee waarom. Het zijn hele ruime, maar soms wel wat smalle plekken, die je zelf uit mag zoeken. Eigenlijk is alles aanwezig. Op de camping n lekker zwembad met jacuzzi en peuterbad, een grote overkapte beachvolleybalhal, div. speeltuintjes, zaaltje voor poolbiljart en pingpong (ook buiten 2tafels), bar/restaurant (geen gebruik van gemaakt), nette schone toiletgebouwen, enz. Naast de camping ligt n groot meer met strandje waar je oa. kan zwemmen, surfen en zeilen. Er is ook n heel mountainbikepad uitgezet. Anger is 10 min. fietsen. Ik zou zeggen wat wil je nog meer, nou ja mag wat meer drukte. Maar dat is persoonlijk.

• 8Cityhoppers05-07-2015

Geen terugkomer

Sanitair is gedateerd. Toiletten wel schoon, douches niet. Er bevindt zich nagenoeg geen verlichting op het terrein.

• 8Gunther Ponnet22-08-2014

Zeer rustige en aangename camping

Super verblijf. Ideaal om te fietsen langs de Loire

• 6Eetgelegenheden

• 8vroomar9719-04-2013

Mooie camping om Angers oa te bezoeken

Zeer nette en verzorgde camping....ondanks voorseizoen niet alles beschikbaar, maar dat is op de meeste campings is onze ervaring... Zeer mooie, grote - langgerekte plaatsen, met elektra en water tap punt bij de plaats...veel grindplekken vd camperaars onder ons..je fiets zo naar Angers...en voor deze tijd...wifi is gratis...maar echt een foto verzenden lukt niet...

• 5Dekiere Kurt12-08-2011

allesbehalve

Deze camping lijkt in niets meer op die van 2006. De animaties waren onvoldoende. De animator was weinig geïnteresseerd. Er was te weinig spoelwater in de toiletten,het warm water was licht lauw. De bar/restaurant was pas na 16u open. Wij zijn erg ontgoocheld teruggekeerd.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8astridlutters7008-05-2011

Leuke camping

Leuk voor de kinderen, mooie ligging, rustige camping

0 tips over Camping d'Angers - Lac de Maine

1 vraag over Camping d'Angers - Lac de Maine

• Gé MUlder, 21-09-2009

beoordeling verdwenen

Wie heeft ook bemerkt, dat negatieve beoordeling niet op de site terecht komt???

Wij hadden geen goede ervaringen met lac de maine. Het ontbrak op alle gebied aan toezicht. Loslopende (agressieve) honden, auto's die veel en veel te hard reden. Dronken jongeren, die min of meer het zwembad terroriseerden. Ook na klachten over de honden, werd er geen actie ondernomen. Restaurant: afgehaalde kip roti was niet gaar en ijskoud van binnen. Camping ligt mooi, maar door de smalle lange kampeerplekken maakt alles een saaie doodse indruk.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig