Camping d'Angers - Lac de Maine

Camping d'Angers - Lac de Maine
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor d'Angers - Lac de Maine voor je op een rij gezet:

15 reviews over Camping d'Angers - Lac de Maine in het Nederlands

Goede vakantie gehad!

Janssen
26-7-2018

We hadden niet gereserveerd en er was voldoende plek. De meeste plekken zijn wat aan de smalle kant maar wij hadden gelukkig een zeer ruime plek tegenover het zwembad.

De voorzieningen en het sanitair zijn heel erg schoon. Sanitair is ook nieuw. Het eten in het restaurant is erg goed. (Alleen niet echt sfeervol). Het personeel is heel erg vriendelijk. In de omgeving is genoeg te doen. De stad is heel dichtbij. Ongeveer 15 minuten langs het water fietsen.

Enige minpunten; er wordt redelijk hard gereden op de camping; het zwembad is soms erg warm op hele warme dagen; de meeste mensen blijven maar 1 dag waardoor er wat gezelligheid mist ; de groenvoorziening ed. zijn niet zo goed bijgehouden maar dat stoort ons niet.

Fijne camping waar veel te doen is.

Mieke
27-7-2015

We verbleven 3nachten op deze zeer rustige camping. Heel veel lege plekken, geen idee waarom. Het zijn hele ruime, maar soms wel wat smalle plekken, die je zelf uit mag zoeken. Eigenlijk is alles aanwezig. Op de camping n lekker zwembad met jacuzzi en peuterbad, een grote overkapte beachvolleybalhal, div. speeltuintjes, zaaltje voor poolbiljart en pingpong (ook buiten 2tafels), bar/restaurant (geen gebruik van gemaakt), nette schone toiletgebouwen, enz. Naast de camping ligt n groot meer met strandje waar je oa. kan zwemmen, surfen en zeilen. Er is ook n heel mountainbikepad uitgezet. Anger is 10 min. fietsen. Ik zou zeggen wat wil je nog meer, nou ja mag wat meer drukte. Maar dat is persoonlijk.

Geen terugkomer

Cityhoppers
5-7-2015

Sanitair is gedateerd. Toiletten wel schoon, douches niet. Er bevindt zich nagenoeg geen verlichting op het terrein.

Zeer rustige en aangename camping

Gunther Ponnet
22-8-2014

Super verblijf. Ideaal om te fietsen langs de Loire

Mooie camping om Angers oa te bezoeken

vroomar97
19-4-2013

Zeer nette en verzorgde camping....ondanks voorseizoen niet alles beschikbaar, maar dat is op de meeste campings is onze ervaring...

Zeer mooie, grote - langgerekte plaatsen, met elektra en water tap punt bij de plaats...veel grindplekken vd camperaars onder ons..je fiets zo naar Angers...en voor deze tijd...wifi is gratis...maar echt een foto verzenden lukt niet...

allesbehalve

Dekiere Kurt
12-8-2011

Deze camping lijkt in niets meer op die van 2006. De animaties waren onvoldoende. De animator was weinig geïnteresseerd. Er was te weinig spoelwater in de toiletten,het warm water was licht lauw. De bar/restaurant was pas na 16u open. Wij zijn erg ontgoocheld teruggekeerd.

Leuke camping

astridlutters70
8-5-2011

Leuk voor de kinderen, mooie ligging, rustige camping

geweldige camping voor kinderen!

noa
13-8-2010

ruime, lange plaatsen...veel animatie voor de kinderen, dichtbij de stad (5 minuten met de auto) en dichtbij een supermarkt. Brood te bestellen op te camping, lekkere pizza maar verder weinig op de kaart.

Meer op loopafstand (leuke afwisseling met het zwembad).

Leuke camping in leuke omgeving

Esther
8-8-2010

Zojuist terug van een campervakantie door Frankrijk waarbij we heel veel plaatsen en campings gezien hebben. Camping Lac de Maine was niet gepland, maar aan de Loire konden we niet zo snel iets vinden met zwembad. De camping heeft een eenvoudig zwembad met jacuzzi, open langwerpige plaatsen, WIFI over heel de camping (tot groot genoegen van mijn man), restaurant met afhaal en geen winkel. Vanaf de camping kun je lopen of fietsen naar het meer, waar je kunt vissen, zwemmen, kajakken etc. Je kunt vanaf de camping langs de Loire fietsen en naar Angers fietsen (wel heuvelachtig), allemaal met speciaal aangelegde fietspaden. Angers is een mooie stad om te bezoeken en wij hebben dit met het toeristentreintje gedaan (€ 20 2xvw + 2xknd). Wat ons betreft een aanbevolen camping.

Mooie camping

Freddy en Hester
7-8-2010

Rustige, schone camping aan de rand van de stad.

Afgescheiden plaatsen, eigenaren spreken een beetje Nederlands. Animatieteam voor kinderen (ook Nederlands-sprekend).

Sanitair werd goed schoongemaakt. Klein zwembad, maar je kunt ook naar het meer gaan om te zwemmen. Op de camping kon je heerlijke pizza's eten en brood bestellen. Vooral de croissantjes vonden wij erg lekker, zulke lekkere croissants hebben we nooit weer gegeten (ook niet in andere delen van Frankrijk).

De stad Angers vonden wij erg mooi, de omgeving was erg afwisselend. Ook de Cointreaufabriek is een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping d'Angers - Lac de Maine in Angers (Maine et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping d'Angers - Lac de Maine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.