Géén boekingskosten

Camping Les Chevaliers de Malte

FrankrijkNormandiëVilledieu-les-Poêles

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Chevaliers de Malte voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 22 reviews

Meer camping info

22 Reviews over Les Chevaliers de Malte

• 10Alexander14-04-2022

Zeer fijne camping!

Prachtige camping in een klein dorpje waar alle voorzieningen zijn. De camping is mooi en super netjes, fijne warme douche en schoon sanitair. En de campingeigenaren zijn zeer vriendelijk! Heel attent! Op loopafstand van restaurants etc. Een aanrader om hier te vertoeven!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Carly Bruins15-09-2018

Helemaal top

Eigenlijk zouden we geen positief stukje moeten schrijven van deze camping, anders is er straks geen plekje meer voor ons over. Een prima camping, met een fijn, vriendelijk en gezellig ontvangst. Een lekker snoepje staat er altijd voor je klaar. Isabelle en Alain staan altijd met raad en daad voor je klaar. Lieve mensen die je helpen met een keus te maken voor een leuk uitstapje en ook voor je willen bellen voor een reservering of degelijke. De camping is netje en schoon. De douches zijn prima, fijne straal en netjes onderhouden. De camping wordt veel gebruikt voor campers die voor 1 nachtje blijven, voor ons een verrassing wat voor buren we elke dag kregen. Hier door veel leuke mensen ontmoet. De camping ligt tegen het stadje Villedieu-les-Poêles aan, waardoor je s’avond een leuk wandelingetje door het stadje kan maken. In de omgeving zijn veel mooie en interessante plekken bereikbaar met de auto. Voor ons een prima en fijne camping

• 8Eetgelegenheden
  • 10mamiange07-07-2017

Très beau camping, à recommander

L’accueil est parfait. Les propriétaires viennent même vous apporter des petites friandises du terroir sur votre emplacement pour s’excuser de leur souci de fuite d’eau ! nous leur souhaitons d’avoir trouvé et surtout que la municipalité les ont aidé ! Le camping est super bien entretenu, calme, plat, herbeux et bien délimité et ses sanitaires sont très propres De plus sa situation est parfaite pour les visites, - que ce soit de la ville dont il est situé très près, et qui permet donc une visite à pied, surtout ne pas rater la visite très intéressante de la fonderie des cloches - et même autour comme par ex : le Mont Saint Michel – Granville - sans oublier les producteurs de la région

Ce camping est à connaître tant par sa propreté que par la gentillesse de nos propriétaires – Bravo à eux !

• 8Hannessen12-08-2016

Prima camping, lekker eten, vriendelijke eigenaars

Een nacht gestaan op deze camping op doorreis. Goed bevallen! Heerlijk broodje kebab gegeten. Verse broodjes s ochtends waren uitstekend. Zwembad prima afmetingen, wel wat koud. trampoline en springkussen vonden de kinderen heerlijk! Stadje op loopafstand, maar toch is de camping rustig.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Campinggast14-08-2015

Ideaal voor tussenstop

Villedieu-les-Poêles, Camping des Chevaliers* Wij zijn hier 4 nachten geweest in augustus 2015.

Het is echt een camping voor mensen op doorreis, de meesten blijven 1 a 2 nachten. Er zijn 2 sanitair gebouwen, 1 modern en 1 oud.

Pluspunten: Ligging (op loopafstand van het centrum) Ruime plaatsen Voldoende keuze zon/schaduw

Minpunten Sanitair niet erg schoon Kwaliteit eten (kant-en-klaar) de friet is wel lekker :-)

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8annchorne02-07-2014

Excellent site near motorway

This is a small site in the town of Villedieu des Poeles. It is near the motorway and an ideal stopover. There is a small supermarket 200 meters distant. The sanitary facilities were heated and clean and the showers adjustable and piping hot. The pitches are a good size with some shade.

• 8annchorne22-06-2014

Excellent small campsite

This campsite is conveniently situated on the edge of the small town of Villedieu des Poeles and close to the motorway. There is a small supermarket about 300 metres away. It has spacious hedged pitches and excellent heated sanitary facilities with piping hot showers and temperature control.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9tamara31-08-2013

Mooie rustige camping aan rand van dorp

Leuke kleinschalige camping aan de rand van het dorp. Je loopt zo het gezellige stadje in. Bij de receptie spreken ze frans en engels. Afhaalmaaltijden verkrijgbaar en zijn goed te eten. Brood en croissantjes zijn te verkrijgen, wel een dag van te voren doorgeven. Geen animatie voor kinderen, maar 's avonds wordt weleens iets georganiseerd, zoals mosselavond met muziek en zelf pizza maken. Wij hadden een mobile home gehuurd, welke netjes was. Van het sanitair hebben we geen gebruik gemaakt. er was een mooie mix van nationaliteiten aanwezig toen wij op deze camping waren, maar voornamelijk: Fransen, Nederlanders en Engelsen. Gewoon een gezellige, gemoedelijke camping! Wifi bij de receptie en restaurant, helaas niet (ook niet tegen betaling) op de gehele camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 8nbvd02-08-2013

Leuke camping

Wij hadden deze camping geboekt als doorreiscamping maar waren aangenaam verrast. Leuke overzichtelijke camping, waar je zo het dorp in kunt lopen. Zwembad is klein maar heel netjes. Springkussen voor de kinderen. Sanitair wordt goed onderhouden, alleen bij de dames slechts één wc met wc bril. Toen wij er waren was er een leuke mix van trekkers en mensen die langer bleven. Als het echt alleen als doortrekcamping wordt gebruikt, dan is het meestal niet zo fijn om ergens langer te blijven ('s morgens vertrekkende mensen :-( )

• 7Eetgelegenheden
  • 9Bianca Blankendaal29-07-2013

Prima camping!

De camping is op loopafstand van het centrum van Villedieu les Poeles te vinden en op ongeveer 2 km van de snelweg. Wij vonden het ideaal om vanuit deze plek diverse plaatsen te bezoeken: granville, de stranden van Dday, le Mont Saint Michel, etc...

De camping is niet al te groot maar is prima te doen. De plekjes zijn ruim, het sanitair is keurig en de eigenaars zijn erg vriendelijk. De camping is volgens mij met name geschikt voor mensen zonder kinderen of juist gezinnen met jonge kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar