Camping La Roseraie d'Omaha

Frankrijk, Normandië, Surrain

8.5Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie d'Omaha voor je op een rij gezet:

Meer camping info

48 reviews over Camping La Roseraie d'Omaha

• 8Matthias en Hannah05-09-2020

Prachtige camping

Het is een prachtige camping is. De locatie is wat afgelegen (15 minuten rijden naar een groter stadje & redelijke supermarkt). Zeer vriendelijk personeel. Grote staanplaatsen. De plekken zijn goed onderhouden. We waren in het naseizoen, lastig in te schatten hoe de camping bevalt in het hoogseizoen met drukte.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 10J van Beest01-09-2020

Top camping

schitterende camping de eigenaren zijn zeer behulpzaam en zorgen voor dat er alles goed verloopt. Het zwembad is heerlijk. Het sanitair is heel schoon. Ook afhaal eten is erg lekker Dit is een aanrader voor iedereen om de omgeving te bezoeken en terug te komen op een rustige camping , ook een kleine winkel vers brood op bestelling Top

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Fam. Holwerda16-08-2020

Gezellige camping.

2 nachtjes op deze camping gestaan op de terugweg naar huis vanuit Bretagne. Mooi gelegen voor bezoek aan de invasiestranden etc. De camping is keurig netjes, typisch Frans maar met bezoekers van alle nationaliteiten. Afwisselend bungalows en kampeerplaatsen. De plaatsen zijn mooi ruim. Het sanitair is prima. De familie die de camping runt is heel erg aardig, de zoon spreekt goed engels. Er is brood verkrijgbaar op de camping, je kunt er een hapje eten, er is een klein overdekt zwembad, etc. kortom: voor iedereen wat wils.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8L11-03-2020

Mooie ligging en mooie camping.

Mooie kleine camping, met leuke activiteiten in de buurt. Strand met zand op 9 minuten rijden met de auto. Verder veel musea in de buurt en de steden Caen en Bayeux zijn ook echt aanraders om naartoe te gaan. Verder werden de toiletten en douchen goed schoon gehouden. Verder zaten wij tussen 2 huisjes in, en de plekken waren daar niet al te groot, maar verder was het een rustige plek.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    8Esla26-08-2019

Kleine camping niet ver van Omaha Beach

Kleine camping met rechte, aangelegde straatjes. De plekken wisselen nogal qua grootte en sommige liggen tussen twee huisjes in. Sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Wel opmerkelijk dat een deel vh sanitair s avonds op slot gaat waardoor er soms filevorming bij de douches is. Ook is het afwaswater te lauw. Personeel is correct; met name de oudere vrouw en jongemnan zijn erg vriendelijk. Zwembad lekker warm en leuke glijbaan. Glijbaan niet altijd geopend (bijv bij wat koeler weer), wat onze kinderen wel jammer vonden. S Avonds is er af en toe "vermaak". Hebben we niet aan mee gedaan en ook geen overlast van gehad. Je kunt brood bestellen bij de receptie maar er is niet veel keuze. Het stokbrood was oké maar we hebben ook 1 keer croissants besteld en die waren wat te hard gebakken/aangebrand. Wanneer je arriveert, is de entree onverwacht steil. Het verkeer van de nabij gelegen autoweg hoor je zeer goed!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9M.karsten13-07-2019

De camping wordt keurig onderhouden. De ontvangst is super vriendelijk. Het sanitair is heel schoon. De speeltuin wordt s ochtends aangeharkt en er wordt gekeken of er geen troep ligt. Wij hebben een super week gehad op de camping

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7janneke04-09-2018

fijne kleinschalige camping

Door de kleinschaligheid van de camping was het ideaal om met jongere kinderen te gaan. Ze konden lekker hun gang gaan op de camping. Overwegend Fransen, ook wel wat Nederlanders en Engelsen. Wij hadden een 'huisje'op de camping geboekt. Met eigen tent zou ik hier niet heen gaan, deze staan tussen de huisjes en stacaravans in. Er is maar 1 sanitair gebouw dus met een beetje pech moet je nog best een stukje lopen. Voor oudere kinderen (12+) is hier weinig te doen. Campingwinkel stelt niet veel voor, grotere winkels op 10 minuutjes afstand. Wel kan je op de camping broodjes bestellen welke de volgende ochtend vroeg vers gebakken worden. Restaurant met pizza's (boven verwachting lekker!) en snacks.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Berthy10-08-2018

Camping viel mij een beetje tegen

Het is een kleine compacte camping met mooie afgebakende plaatsen van wisselende grootte. Wij hadden een grote plaats gereserveerd maar hadden een van de kleinere, niet echt handig voor een grote caravan. Camping is in hoogseizoen volgeboekt. Reserveren is echt nodig.. Sanitair te weinig en de staat van het sanitair was niet echt goed. Weinig druk op het water bij de douche. Loszittende deurscharnieren en vaak was het sanitair niet echt schoon. Mooie speeltuin voor kinderen en zwembad. Er werd ook genoeg georganiseerd. Het was tot 23:00 zeer levendig rondom speeltuin en bar/restaurant. Ze hebben er pizza en snacks en dat was prima ook qua prijs. Camping is verder netjes aangelegd maar voor oudere kinderen is er niet veel te doen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Van den Sande07-04-2018

Mooie camping vlakbij toeristische trekpleisters

Camping La Roseraie d'Omaha in Surrain is makkelijke bereikbaar, want vlakbij de N13 van Caen naar Cherbourg. Sinds begin dit jaar nieuwe eigenaars/uitbaters, die met veel enthousiasme je verblijf naar je zin willen maken. Toen wij er waren had de streek heel veel nat en kou gehad (waar niet?), waardoor sommige plekken redelijk drassig waren. Geen probleem, want we mochten een andere plek uitkiezen die iets hoger lag. Sanitair is proper, misschien iets gedateerd. Het overdekte zwembad biedt veel mogelijkheden, al was het tijdens ons verblijf begin april nog niet echt warm. Plekken zijn ruim. De helft (of meer) van de plaatsen bestaat uit huisjes die er verzorgd uit zien. De omgeving biedt heel veel om te bezichtigen: landingsstranden van WO II, Bayeux, Caen, mooie vissersdorpjes aan de Normandische kust. Zelfs Mont-St-Michel is nog te doen met de auto. Ook zeker de moeite om de fiets mee te nemen! Kortom een prima camping waarbij de nieuwe uitbaters alle aanmoedigingen verdienen!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

7William07-10-2017

Interessante vakantie

Nette camping, vriendelijke campingbeheerder, ruime plekken. Sanitair is schoon en soms een beetje gedateerd. Goed restaurant op de camping. In de nabije omgeving zijn er zeer veel bezienswaardigheden over de invasie, maar ook andere bezienswaardigheden die niet over de oorlog gaan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017