Camping La Roseraie d'Omaha

Frankrijk, Normandië, Surrain

8.1Fantastisch

• 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor La Roseraie d'Omaha voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

44 reviews over Camping La Roseraie d'Omaha

• 2019
    8Esla26-08-2019

Kleine camping niet ver van Omaha Beach

Kleine camping met rechte, aangelegde straatjes. De plekken wisselen nogal qua grootte en sommige liggen tussen twee huisjes in. Sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Wel opmerkelijk dat een deel vh sanitair s avonds op slot gaat waardoor er soms filevorming bij de douches is. Ook is het afwaswater te lauw. Personeel is correct; met name de oudere vrouw en jongemnan zijn erg vriendelijk. Zwembad lekker warm en leuke glijbaan. Glijbaan niet altijd geopend (bijv bij wat koeler weer), wat onze kinderen wel jammer vonden. S Avonds is er af en toe "vermaak". Hebben we niet aan mee gedaan en ook geen overlast van gehad. Je kunt brood bestellen bij de receptie maar er is niet veel keuze. Het stokbrood was oké maar we hebben ook 1 keer croissants besteld en die waren wat te hard gebakken/aangebrand. Wanneer je arriveert, is de entree onverwacht steil. Het verkeer van de nabij gelegen autoweg hoor je zeer goed!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9M.karsten13-07-2019

De camping wordt keurig onderhouden. De ontvangst is super vriendelijk. Het sanitair is heel schoon. De speeltuin wordt s ochtends aangeharkt en er wordt gekeken of er geen troep ligt. Wij hebben een super week gehad op de camping

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7janneke04-09-2018

fijne kleinschalige camping

Door de kleinschaligheid van de camping was het ideaal om met jongere kinderen te gaan. Ze konden lekker hun gang gaan op de camping. Overwegend Fransen, ook wel wat Nederlanders en Engelsen. Wij hadden een 'huisje'op de camping geboekt. Met eigen tent zou ik hier niet heen gaan, deze staan tussen de huisjes en stacaravans in. Er is maar 1 sanitair gebouw dus met een beetje pech moet je nog best een stukje lopen. Voor oudere kinderen (12+) is hier weinig te doen. Campingwinkel stelt niet veel voor, grotere winkels op 10 minuutjes afstand. Wel kan je op de camping broodjes bestellen welke de volgende ochtend vroeg vers gebakken worden. Restaurant met pizza's (boven verwachting lekker!) en snacks.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Berthy10-08-2018

Camping viel mij een beetje tegen

Het is een kleine compacte camping met mooie afgebakende plaatsen van wisselende grootte. Wij hadden een grote plaats gereserveerd maar hadden een van de kleinere, niet echt handig voor een grote caravan. Camping is in hoogseizoen volgeboekt. Reserveren is echt nodig.. Sanitair te weinig en de staat van het sanitair was niet echt goed. Weinig druk op het water bij de douche. Loszittende deurscharnieren en vaak was het sanitair niet echt schoon. Mooie speeltuin voor kinderen en zwembad. Er werd ook genoeg georganiseerd. Het was tot 23:00 zeer levendig rondom speeltuin en bar/restaurant. Ze hebben er pizza en snacks en dat was prima ook qua prijs. Camping is verder netjes aangelegd maar voor oudere kinderen is er niet veel te doen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Bianca Groffen16-04-2018

Ik kom al voor de tiende keer

Ik heb net voor de 10e keer een verblijf in een chalet geboekt. Nette goed onderhouden kindvriendelijke camping met vriendelijk personeel. Camping ligt centraal t.o.v. de landingsstranden. Surrain zelf is zeer klein, maar Omaha Beach is snel te bereiken; Surrain is ook een leuke plaats.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in april 2018

• 8Van den Sande07-04-2018

Mooie camping vlakbij toeristische trekpleisters

Camping La Roseraie d'Omaha in Surrain is makkelijke bereikbaar, want vlakbij de N13 van Caen naar Cherbourg. Sinds begin dit jaar nieuwe eigenaars/uitbaters, die met veel enthousiasme je verblijf naar je zin willen maken. Toen wij er waren had de streek heel veel nat en kou gehad (waar niet?), waardoor sommige plekken redelijk drassig waren. Geen probleem, want we mochten een andere plek uitkiezen die iets hoger lag. Sanitair is proper, misschien iets gedateerd. Het overdekte zwembad biedt veel mogelijkheden, al was het tijdens ons verblijf begin april nog niet echt warm. Plekken zijn ruim. De helft (of meer) van de plaatsen bestaat uit huisjes die er verzorgd uit zien. De omgeving biedt heel veel om te bezichtigen: landingsstranden van WO II, Bayeux, Caen, mooie vissersdorpjes aan de Normandische kust. Zelfs Mont-St-Michel is nog te doen met de auto. Ook zeker de moeite om de fiets mee te nemen! Kortom een prima camping waarbij de nieuwe uitbaters alle aanmoedigingen verdienen!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

7William07-10-2017

Interessante vakantie

Nette camping, vriendelijke campingbeheerder, ruime plekken. Sanitair is schoon en soms een beetje gedateerd. Goed restaurant op de camping. In de nabije omgeving zijn er zeer veel bezienswaardigheden over de invasie, maar ook andere bezienswaardigheden die niet over de oorlog gaan.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Anja25-08-2017

Mooie rustige camping in het hart van D Day

Waren hier begin augustus 3 dagen met onze camper. Hadden een hele grote plaats. Vriendelijk ontvangst bij receptie! Mooie rustige camping in het hart van D Day. Alles binnen een half uur rijden te bereiken. Leuk zwembad voor de kinderen. Sanitair netjes, kortom; een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8LLL18-08-2017

fijne camping, prima uitvalsbasis

het is inderdaad een kleine(re) camping maar voor ons nu prima, rustig en toch levendig. alles is aanwezig take away, restaurantje, zwembad, speeltuin. ochtend brood en croissant halen bij receptie. het ligt 3 km van amerikaanse begraafplaats in colleville. omaha is het het strand om evt. te zonnen. je rijd dan ong. over de parkeerplaats terug naar surrain. avonden is er altijd wel wat te doen maar rond 23.00-2330 is het muisstil op de camping. douches zijn gratis maar idd soms wisselend. wel schoon. zwembad is verwarmd en dat is best uitzonderlijk voor frankrijk. silvie en thierry zijn goede gastvrouw en heer. omdat we hier drie weken stonden en in het begin een kleinere plaats hadden (wel 100m2 ongeveer) en er kwam een plek vrij die stuk grotere was voor caravan voortent en luifel en bijzettent was het prima dat we de boel na 5 dagen verhuisde naar die plek. ook gingen we 1 dag eerder weg. was prima betalen kampeergeld zijn ze gemakkelijk in. we hebben ook gewoon 1 dag minder af hoeven te rekenen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7weijden3811-08-2017

Leuke, nette camping. Een aanrader!

Wij hebben hier 1 week gekampeerd met onze vouwwagen. Prima plek met uitzicht op de speeltuin. De kinderen wilde niet van de camping want ze konden zich goed vermaken op de airtrampo, het overdekte zwembad, de zwemglijbanen buiten. Voetballen met engelse, fransen en nederlandse kinderen. Er staan veelal huisjes of stacaravans maar gelukkig ook nog plek om te kamperen. Het toiletgebouw zag er prima uit, werd goed schoongehouden. Brood 's avonds bestellen voor de volgende morgen, pizza en patat waren prima op de camping. Het weer is wisselend in Normandië, vergelijkbaar met Nederland. De camping ligt centraal zodat je niet langer dan 1 uur in de auto zit voor de D-day musea en stranden. Supermarkten en een Action in Bayeux, ongeveer een 20 minuten met de auto. Leuke camping ook voor kleine kinderen. Zeker aan te raden ook als je niet naar de D-day stranden/musea gaat. Er zouden wel wat meer toiletten bij mogen, je moest af en toe even wachten tot er 1 vrij was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

4 tips over Camping La Roseraie d'Omaha

• vakantiegangers, 08-07-2014

Ga naar Caen en laat je verrassen bij de musea en de markt. Vergeet vooral niet Port en Bassin..Bayeux waar je heerlijk kunt eten en winkelen. Indrukwekkend de verschillen tussen de Amerijkaanse en Duitse begraafplaats.. Aeromache en Longe sur mer ..de prachtige beelden overal stil wordt je er van., er is zoveel te zien. De krijtrotsen en mooie uitzichten. Ja wij waren echt onder de indruk van dit stukje Frankrijk, zo heel mooi en vooral indrukwekkend !

• ilse, 11-08-2017

Airborne Museum Arromanches les Bains (360gr. bioscoop) Pointe du Hoc Amerikaanse en Duitse begraafplaats

• Zomer 2014, 17-08-2014

Perfect om de invasiestranden te bezoeken (bezoek Point du Hoc of de amerikaanse begraafplaats, zeevissen of strandbezoek( zandstrand bij Vierville-sur-Mer), oorlogsmusea. Mont Saint Michel is anderhalf uur rijden.

4 vragen over Camping La Roseraie d'Omaha

• Bennie De Jong, 30-11-2017

Borg

Wanneer krijg je deze terug,bij huur van een chalet.

• Patricia, 02-01-2017

beddengoed

Lijkt ons een geweldige plek om te verblijven. Kan iemand ons vertellen of beddengoed te huur is?

• Patrick, 18-09-2016

karpervissen

Hallo,

Weet iemand of je in de buurt van de camping goed kunt karpervissen?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig