WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°7°
7,8

Omschrijving
Camping de La Vallée de Deauville is Frans georiënteerd. Veel Franse campinggasten en vriendelijk Franssprekend personeel. Het zwembad is mooi, maar niet heel ruim. Er is ook een binnenzwembad. Op het terrein vind je een eenvoudige speeltuin. Een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar verschillende plaatsen, Deauville is 10 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée de Deauville voor je op een rij gezet:

94 reviews over Camping La Vallée de Deauville in het Nederlands

Mooi afgebakende kampeerplaatsen. Achteraan rustiger gelegen. Vooral als je iets langer wil blijven. Mss voorbehouden voor langer verblijf.

Vriendelijke uitbater. Goed restaurant. Altijd open, ook brood service.

Gereisd anders in oktober 2018

Goed centraal punt om uit te wijken naar verschillende bezienswaardigheden in de omgeving(2 de wereld oorlog)

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!

Nette accommodatie mbt zwembad, onderhoud van het park, faciliteiten en beveiliging die orde houd bij evt overlast van camping gasten( was ook niet het geval!!)

2 keer per dag worden de sanitairs gereinigd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

dit is onze eerste bezoek aan deze camping en ik wil er zeker nog terugkomen. Zeer vriendelijk onthaal en ook de mensen van het onderhoud en vooral het café zijn zeer vriendelijk. zeer aangenaam staan met alle voorzieningen.

Gereisd anders in mei 2018

Prima

Kant,
5-5-2018

Prima camping, we waren de allereerste bewoners van een nieuw mobile home. Goede faciliteiten, zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Winkeltje bij camping mag wat uitgebreider. Verder dichtbij strand van deauville (ca 10 minuten rijden), Honfleur ook makkelijk te bereiken en de moeite waard. Verder op 5 minuten rijden zit een Carrefour, Aldi, Lidl, grote speelgoedwinkel etc. Kortom, een prima vakantie gehad op deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooie camping

Angel,
13-9-2017

Mooie camping erg schoon leuk personeel hele grote plekken ligging perfect om uitstapjes te maken ligt zeer centraal wel hadden we een hond bij dat is er lastig kunt de hond nergens uitlaten en ze mogen ook nergens op het strand dus leuke camping voor mensen zonder hond

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima vakantie, maar camping viel wat tegen

Henk Stavorinus,
28-8-2017

Aardige mensen, mooi zwembad (wel wat klein met heel mooi weer) en goed verzorgd.

Sommige plaatsen heel klein en tussen de plaatsen heel hoge heggen.

Veel Fransen met vaste plaatsen.

Animatie alleen maar Frans en niet erg toegankelijk voor anderstaligen.

Ligging is prima ten opzichte van Deauville (6km) en de supermarkten (1,5 km)

Wat verder van de landingsstranden (minimaal 40 km)

Maar 1 speeltoestel voor op de camping.

mooie camping met minpunten

Paul en Anita,
23-8-2017

mooie omgeving, wij hadden wel een leuke plaats die groot genoeg was.

wij zijn hier vroeger nog eens geweest en toen was het sanitair piekfijn in orde.

Nu is het veel minder, ik ben akkoord dat veel kampeerders zelf verantwoordelijk zijn voor vuile douches of toiletten, maar de poetsvrouwen waren toch ook heel laks en poetsten zeker niet grondig genoeg! douchekoppen waar maar voor 40% water uit komt en douchecabines waar in de hoekjes, kleine zwarte plekjes of lijntjes zaten, deze euvels ontstaan enkel als het onderhoud ondermaats is en dat is toch zeker een blaam voor een eigenaar die een 5 sterren camping wil uitbaten .

spijtig want eigenlijk kan deze camping echt wel OK zijn , zeker met het nieuwe indoor zwembad dat eind augustus zal worden geopend, maar het sanitaire comfort is te belangrijk om deze gebreken zomaar te negeren. de bevoegde mensen die de beoordelingen doen omtrent het aantal sterren , moeten misschien eens een sterretje afnemen..... dan zal het onderhoud snel terug op een normaal peil zijn !

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke week gehad

R v Elderen,
22-8-2017

Mobile home via touroperator geboekt. We zaten achterin op de camping en daar is het heerlijk rustig. Mobil home was meer dan prima. Het zou een pluspunt zijn als er een echt winkeltje komt voor de kleine boodschappen. Onze kinderen vinden het zwembad te klein en dat kwam vooral door de drukte. Personeel was erg vriendelijk. Alleen eigenaresse spreekt Nederlands maar dat is verder totaal geen probleem, iedereen doet zijn best hier. Deauville vonden we erg chique. Honfleur vonden we erg gezellig. Complimenten aan het personeel dat ondanks topdrukte goed presteerde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lawaaiige drukke camping

A.,
15-8-2017

Druk. Vol. Veel herrie. Karaoke met schreeuwende mensen tot laat op de avond..Veel auto's die absoluut niet stapvoets rijden. Kleine plekken. Vreselijk!

Het zwembad was wel leuk.

Absoluut geen 5* camping

fam burgers,
14-8-2017

Leuke vakantie gehad, maar wel wat aandachtspunten ten opzichte vd camping.

Alleen de eigenaresse (belg) spreekt Nederlands.

Bij t restaurant spreken ze alleen Frans.

Maar 1 speeltuintje over de hele camping, dit is een toren met 2 glijbanen.

Veel autoverkeer als je pech hebt (zoals wij) langs je kampeerplaats.

Zwembad wel ok, binnenbad was nog niet open.

Sanitair niet echt schoon, damesdouches koud bij de heren geen probleem, waarschijnlijk door een aparte ketel voor de dameskant en een ketel voor de herenkant.

Harde muziek en tot laat. Animatie deed absoluut hun best.

Omgeving wel erg mooi en gezellig.

Zouden op zich best wel teruggaan, maar dan wel n plekje uitkiezen ivm autoverkeer.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée de Deauville in St. Arnoult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée de Deauville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.