Camping La Vallée de Deauville

Camping La Vallée de Deauville
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallée de Deauville voor je op een rij gezet:

92 reviews over Camping La Vallée de Deauville in het Nederlands

dit is onze eerste bezoek aan deze camping en ik wil er zeker nog terugkomen. Zeer vriendelijk onthaal en ook de mensen van het onderhoud en vooral het café zijn zeer vriendelijk. zeer aangenaam staan met alle voorzieningen.

Prima

Kant, 5-5-2018

Prima camping, we waren de allereerste bewoners van een nieuw mobile home. Goede faciliteiten, zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Winkeltje bij camping mag wat uitgebreider. Verder dichtbij strand van deauville (ca 10 minuten rijden), Honfleur ook makkelijk te bereiken en de moeite waard. Verder op 5 minuten rijden zit een Carrefour, Aldi, Lidl, grote speelgoedwinkel etc. Kortom, een prima vakantie gehad op deze camping.

Mooie camping

Angel, 13-9-2017

Mooie camping erg schoon leuk personeel hele grote plekken ligging perfect om uitstapjes te maken ligt zeer centraal wel hadden we een hond bij dat is er lastig kunt de hond nergens uitlaten en ze mogen ook nergens op het strand dus leuke camping voor mensen zonder hond

Prima vakantie, maar camping viel wat tegen

Henk Stavorinus, 28-8-2017

Aardige mensen, mooi zwembad (wel wat klein met heel mooi weer) en goed verzorgd.

Sommige plaatsen heel klein en tussen de plaatsen heel hoge heggen.

Veel Fransen met vaste plaatsen.

Animatie alleen maar Frans en niet erg toegankelijk voor anderstaligen.

Ligging is prima ten opzichte van Deauville (6km) en de supermarkten (1,5 km)

Wat verder van de landingsstranden (minimaal 40 km)

Maar 1 speeltoestel voor op de camping.

mooie camping met minpunten

Paul en Anita, 23-8-2017

mooie omgeving, wij hadden wel een leuke plaats die groot genoeg was.

wij zijn hier vroeger nog eens geweest en toen was het sanitair piekfijn in orde.

Nu is het veel minder, ik ben akkoord dat veel kampeerders zelf verantwoordelijk zijn voor vuile douches of toiletten, maar de poetsvrouwen waren toch ook heel laks en poetsten zeker niet grondig genoeg! douchekoppen waar maar voor 40% water uit komt en douchecabines waar in de hoekjes, kleine zwarte plekjes of lijntjes zaten, deze euvels ontstaan enkel als het onderhoud ondermaats is en dat is toch zeker een blaam voor een eigenaar die een 5 sterren camping wil uitbaten .

spijtig want eigenlijk kan deze camping echt wel OK zijn , zeker met het nieuwe indoor zwembad dat eind augustus zal worden geopend, maar het sanitaire comfort is te belangrijk om deze gebreken zomaar te negeren. de bevoegde mensen die de beoordelingen doen omtrent het aantal sterren , moeten misschien eens een sterretje afnemen..... dan zal het onderhoud snel terug op een normaal peil zijn !

Leuke week gehad

R v Elderen, 22-8-2017

Mobile home via touroperator geboekt. We zaten achterin op de camping en daar is het heerlijk rustig. Mobil home was meer dan prima. Het zou een pluspunt zijn als er een echt winkeltje komt voor de kleine boodschappen. Onze kinderen vinden het zwembad te klein en dat kwam vooral door de drukte. Personeel was erg vriendelijk. Alleen eigenaresse spreekt Nederlands maar dat is verder totaal geen probleem, iedereen doet zijn best hier. Deauville vonden we erg chique. Honfleur vonden we erg gezellig. Complimenten aan het personeel dat ondanks topdrukte goed presteerde.

Lawaaiige drukke camping

A., 15-8-2017

Druk. Vol. Veel herrie. Karaoke met schreeuwende mensen tot laat op de avond..Veel auto's die absoluut niet stapvoets rijden. Kleine plekken. Vreselijk!

Het zwembad was wel leuk.

Absoluut geen 5* camping

fam burgers, 14-8-2017

Leuke vakantie gehad, maar wel wat aandachtspunten ten opzichte vd camping.

Alleen de eigenaresse (belg) spreekt Nederlands.

Bij t restaurant spreken ze alleen Frans.

Maar 1 speeltuintje over de hele camping, dit is een toren met 2 glijbanen.

Veel autoverkeer als je pech hebt (zoals wij) langs je kampeerplaats.

Zwembad wel ok, binnenbad was nog niet open.

Sanitair niet echt schoon, damesdouches koud bij de heren geen probleem, waarschijnlijk door een aparte ketel voor de dameskant en een ketel voor de herenkant.

Harde muziek en tot laat. Animatie deed absoluut hun best.

Omgeving wel erg mooi en gezellig.

Zouden op zich best wel teruggaan, maar dan wel n plekje uitkiezen ivm autoverkeer.

Niet nog een keer

Zakonski, 12-8-2017

Goed ontvangen, bij vragen over uitstapjes moesten we nog maar eens langs komen. Dat deden we, maar had weinig zin. Vooral druk met andere bezigheden. Nederlandstalig (of Engels) is daarnaast niet aan de orde; er wordt overal eigenlijk alleen Frans gesproken. Douches / toiletgebouw (voorste gebouw) waren schoon en vrijwel altijd warm water. Bij de vrouwen waren de douches beduidend minder. 10 Min. douchen pp per dag. (tip: 2 chips tegelijk zorgen ervoor dat tijd niet afloopt) Bij het afwassen lang niet altijd warm water. Kampeerplek was erg krap en in slechte staat. Voortent (2,5 mtr diep) kon hier net staan, maar dan was er weinig tot geen plek meer om te zitten, laat staan voor een luifel. Afscheiding tussen de kampeerplekken was in orde. Trein welke langs de camping rijdt geeft geen overlast. Kinderen kwamen elke keer met bloedende tenen en vingers van het zwemmen terug, maar dat kwam volgens de receptie omdat ze te lang in het (betonnen) zwembad zaten. Ze hadden dit al na een uurtje, dus vanaf dat moment maar zwemschoenen aangehad. Fitnessruimte welke op de site staat is er helemaal niet. 's Avonds last van geluid; gelukkig niet tot diep in de nacht door. Geen 5 sterren waard.

Niet voor herhaling vatbaar

Menten, 9-8-2017

De camping is geen 5 sterren waard. Vuile douches. Waar de vaat gewassen mag worden ligt het enorm vuil. De wasmachines en droogkasten zijn mega vuil. De camping algemeen is vuil. Op de site spreekt men dat er Nederlands wordt gesproken . Niemand gevonden die Nederlands verstaat laat staan spreekt. De supermarkt van de camping heb ik nog niet gevonden of zijn het die 2 schabben.De animatie s avonds duurt te lang en voor wie geen Frans spreekt is er geen fun. De animatoren schreeuwen ipv praten. Wij komen niet meer terug. Gelukkig kan je wel wat uitstappen doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée de Deauville in St. Arnoult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée de Deauville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée de Deauville scoort een 7.69 uit 10 op basis van 245 reviews.