Camping La Vallée de Deauville

• 6.5Eetgelegenheden

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping de La Vallée de Deauville is Frans georiënteerd. Veel Franse campinggasten en vriendelijk Franssprekend personeel. Het zwembad is mooi, maar niet heel ruim. Er is ook een binnenzwembad. Op het terrein vind je een eenvoudige speeltuin. Een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar verschillende plaatsen, Deauville is 10 minuten rijden.

391 reviews over Camping La Vallée de Deauville

• 2019
    7Anneke09-08-2019

Prima

Prima camping. Leuk zwembad erbij. Niet heel groot voor de warmere dagen. De stacaravan waar wij verbleven was erg mooi en vooral ook erg schoon. Om ons heen zagen we ook dat er na het vertrek uitgebreid schoongemaakt werd. Fijn idee! Omgeving zeer indrukwekkend. Stranden wel wat verder weg. Wij wilden ook graag naar Utah beach, is het verste weg, bijna 2 uur rijden. Maar alles zeer de moeite waard. Mooie groene omgeving. Wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9A.Kilsdonk26-06-2019

Zeker herhaling waard

Met de camper naar op de bonnefooi naar Normandië getrokken, maar er was in de "D-day zone" nergens meer plaats vanwege 75-jarige herdenking. Uiteindelijk op deze camping neergestreken en aantal dagen doorgebracht. Prima bevallen. Meeste plaatsen ruim en afgebakend. Kampeergedeelte ligt centraal, grootste deel daaromheen verhuurhuisjes en vaste staanplaatsen. Net en schoon sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en heel leuk barretje/restaurant. Overdekt zwembad prima, zeker bij slecht weer (wat het nog wel eens wil zijn in die streek). Buitenbad was nog dicht, en in groot onderhoud. Zal er in het hoogseizoen weer mooi bij liggen. Prachtig fietspad vanaf de camping en vervolgens langs de paardenrenbaan naar mooi Deauville. In klein kwartier sta je in het centrum en zowat aan het strand. Grote hypermarkten langs dezelfde route op 10 minuten fietsen. De super in St. Arnoult is matig en schreeuwend duur. Al met al fijne camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Franky15-10-2018

Rustig gelegen camping, toch dichtbij bezienswaard

Mooi afgebakende kampeerplaatsen. Achteraan rustiger gelegen. Vooral als je iets langer wil blijven. Mss voorbehouden voor langer verblijf. Vriendelijke uitbater. Goed restaurant. Altijd open, ook brood service.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in oktober 2018

• 9Watteeuw Ronny18-05-2018

dit is onze eerste bezoek aan deze camping en ik wil er zeker nog terugkomen. Zeer vriendelijk onthaal en ook de mensen van het onderhoud en vooral het café zijn zeer vriendelijk. zeer aangenaam staan met alle voorzieningen.

Gereisd in mei 2018

• 8Kant05-05-2018

Prima

Prima camping, we waren de allereerste bewoners van een nieuw mobile home. Goede faciliteiten, zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Winkeltje bij camping mag wat uitgebreider. Verder dichtbij strand van deauville (ca 10 minuten rijden), Honfleur ook makkelijk te bereiken en de moeite waard. Verder op 5 minuten rijden zit een Carrefour, Aldi, Lidl, grote speelgoedwinkel etc. Kortom, een prima vakantie gehad op deze camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Angel13-09-2017

Mooie camping

Mooie camping erg schoon leuk personeel hele grote plekken ligging perfect om uitstapjes te maken ligt zeer centraal wel hadden we een hond bij dat is er lastig kunt de hond nergens uitlaten en ze mogen ook nergens op het strand dus leuke camping voor mensen zonder hond

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 6Henk Stavorinus28-08-2017

Prima vakantie, maar camping viel wat tegen

Aardige mensen, mooi zwembad (wel wat klein met heel mooi weer) en goed verzorgd. Sommige plaatsen heel klein en tussen de plaatsen heel hoge heggen. Veel Fransen met vaste plaatsen. Animatie alleen maar Frans en niet erg toegankelijk voor anderstaligen. Ligging is prima ten opzichte van Deauville (6km) en de supermarkten (1,5 km) Wat verder van de landingsstranden (minimaal 40 km) Maar 1 speeltoestel voor op de camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Paul en Anita23-08-2017

mooie camping met minpunten

mooie omgeving, wij hadden wel een leuke plaats die groot genoeg was. wij zijn hier vroeger nog eens geweest en toen was het sanitair piekfijn in orde. Nu is het veel minder, ik ben akkoord dat veel kampeerders zelf verantwoordelijk zijn voor vuile douches of toiletten, maar de poetsvrouwen waren toch ook heel laks en poetsten zeker niet grondig genoeg! douchekoppen waar maar voor 40% water uit komt en douchecabines waar in de hoekjes, kleine zwarte plekjes of lijntjes zaten, deze euvels ontstaan enkel als het onderhoud ondermaats is en dat is toch zeker een blaam voor een eigenaar die een 5 sterren camping wil uitbaten . spijtig want eigenlijk kan deze camping echt wel OK zijn , zeker met het nieuwe indoor zwembad dat eind augustus zal worden geopend, maar het sanitaire comfort is te belangrijk om deze gebreken zomaar te negeren. de bevoegde mensen die de beoordelingen doen omtrent het aantal sterren , moeten misschien eens een sterretje afnemen..... dan zal het onderhoud snel terug op een normaal peil zijn !

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8R v Elderen22-08-2017

Leuke week gehad

Mobile home via touroperator geboekt. We zaten achterin op de camping en daar is het heerlijk rustig. Mobil home was meer dan prima. Het zou een pluspunt zijn als er een echt winkeltje komt voor de kleine boodschappen. Onze kinderen vinden het zwembad te klein en dat kwam vooral door de drukte. Personeel was erg vriendelijk. Alleen eigenaresse spreekt Nederlands maar dat is verder totaal geen probleem, iedereen doet zijn best hier. Deauville vonden we erg chique. Honfleur vonden we erg gezellig. Complimenten aan het personeel dat ondanks topdrukte goed presteerde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5A.15-08-2017

Lawaaiige drukke camping

Druk. Vol. Veel herrie. Karaoke met schreeuwende mensen tot laat op de avond..Veel auto's die absoluut niet stapvoets rijden. Kleine plekken. Vreselijk!

Het zwembad was wel leuk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017