Camping La Vallée de Deauville

FrankrijkNormandiëSt. Arnoult

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Vallée de Deauville voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 398 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 398 reviews
  • 5.2Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de La Vallée de Deauville is Frans georiënteerd. Veel Franse campinggasten en vriendelijk Franssprekend personeel. Het zwembad is mooi, maar niet heel ruim. Er is ook een binnenzwembad. Op het terrein vind je een eenvoudige speeltuin. Een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar verschillende plaatsen, Deauville is 10 minuten rijden.

Tonen op kaart

399 Reviews over La Vallée de Deauville

• 8Dave Boeijen24-08-2021

Leuke camping

mooie camping en goed gelegen alles op goed bereikbare voorzieningen, supermarktenleuk zwembad zowel binnen al buiten, rustig na 23.30 rustig en stil. staanplaatsen ruim en netjes. sanitair ook prima, werken met token om te kunnen douchen, werkt prima en ze zijn warm. schoon en wordt goed bij gehouden. geen wc papier, mag wel voor een 5 sterren camping. restaurant is simpel maar prima van kwaliteit, vriendelijk personeel. erg mooie omgeving en stranden zijn goed te bereiken, wel niet in de middag gaan dan is het zoeken naar een parkeerplek. goed naar ons zin gehad.wordt ook veel gebruikt als doorreis camping voor campers.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Tilburg24-08-2021

Nooit meer

5 sterren..........echt niet!Zeer ordinaire camping, publiek houd geen rekening met elkaar, zeer luidruchtig en los lopende honden. Sanitair niet schoon, schimmel enz.Kampeer plaatsen dicht op elkaar, geen watertap. Voor een tussenovernachting prima.Laten we zeggen dat de werkelijkheid er anders uitziet dan de mooie foto's op de website doen vermoeden!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Joran09-08-2021

Prima

Lekker genoten. Nadeel was, dat de strakke zwembroeken verplicht waren. Die regel werd alleen mondjesmaat toegepast. Vaste (Franse) gasten hoefden niet en de Nederlanders wel. Meer mensen last van gehad??

• 8Eetgelegenheden
  • 4Eva Scherer07-09-2020

Nooit meer!!!

Wat een vreselijke ordinaire camping. Wist niet dat dit bestond! Een feest camping, animatie tot middernacht, daarna lang luidruchtig. Vreselijk vol en plaatsen op elkaar, echt nooit meer!

• 4Eetgelegenheden
  • 6Carla06-09-2020

5 sterren??

Het is anno 2020 wel vreemd dat je je eigen toiletpapier mee moet nemen op een 5 sterrencamping (!). Ook geen mogelijkheid op de plaatsen voor een eigen watertap en afvoer. Het chemisch toilet moest echt ver weg gebracht worden om te legen en goed te reinigen. Op een 5 sterren camping is dit toch een gemis. Het water van de douche stond op een zeer hete stand en was niet te regelen wat niet prettig is. Heb steeds het gevoel dat je verbrandt. Ook de Wifi vonden wij zeer slecht. Je betaalt er 1,50 per uur voor en ondanks dat wij er bijna onder stonden was de ontvangst regelmatig slecht of helemaal niet. Zwembad was aan de kleine kant, zeker in deze coronaperiode moeilijk om afstand te houden. Ondanks bovenstaande toch geen onaardig verblijf gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 2Herman28-08-2020

Ondermaats voor een 5 sterrencamping

1. Je krijgt met een chipje maar 20 minuten warm water per dag. de temperatuur in de douche kan niet geregeld worden, die stond veel te heet. Er is schimmel en er zijn gele plekken op de douchemuren
    2. Entertainment duurt 's avonds tot 11u30 en was heel luid.
    3. de 3 dagen dat we daar waren was in één gedeelte ook de loodgieterij stuk in één van de sanitaire ruimtes.
    4. het is ver van deauville. Ik begrijp niet waar deze camping zijn 5 sterren vandaan haalt.
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Lizzy15-08-2020

Leuke camping

Mooie camping, goede plaatsen. Wij stonden met een caravan, 3 persoonstent en auto en nog konden we makkelijk zitten. Plaatsen zijn niet heel schaduwrijk. BuitenBad is niet groot maar groot genoeg voor vermaak, glijbanen zijn erg leuk. Binnenbad is beschikbaar maar niet heel groot. Ligt centraal gelegen tov verschillende dorpjes/badplaatsen. Ondanks dat er weinig reviews waren van Nederlanders te vinden waren over deze camping waren deze wel ruimschoots aanwezig. Onze kinderen hebben genoeg vrienden gemaakt. Animatie was enkel Franstalig, niets aan gemist. Internet is echter een ramp, weinig tot geen bereik, lijkt wel of ze er een ‘demper’ tussen hebben gezet. Zodra je de camping af bent super 4G ontvangst.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Kees13-08-2020

Aardige tussenstop

Mooie tussenstop op weg naar Bretagne, aardig zwembad en redelijke plek

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Fabien19-09-2019

Très beau terrain de camping , agréable , calme et très bon accueil

• 8Philippe18-09-2019

OK

Mobil home conforme aux attentes. Super piscines. TV : quasiment aucune chaîne de visible

Camping La Vallée de Deauville info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar