Camping Sandaya La Côte de Nacrestersterstersterster

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

7.2Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 8.4Sfeer in stad
  • 8.2Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

1128 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre

• 8de vries09-02-2020

leuk dichtbij strand. tot kinderen van jaar of 11

leuk zwembad, leuk strand alles dichtbij. genoeg vertier

tot kids van een jaar of 11 leuk, boven deze leeftijd weinig vertier

• 8Staat v/h sanitair

• 9Pim19-01-2020

Super camping. Al 4x geweest. Heerlijk voor de kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Tamara07-11-2019

Geweldig!

Heerlijke vakantie gehad! Wij waren er afgelopen juni. Mooie camping, stacaravan heel netjes, alles goed onderhouden, door de hoge heggen tussen de stacaravans veel privacy, erg vriendelijk personeel. Mooi zwembad, wel wat weinig ligbedden en het water van het buitenbad erg koud. Speeltuin super voor kleine kinderen. Op loopafstand van het strand. Dorpje stelt niet veel voor maar op rijafstand veel te zien en doen. Grote supermarkt kleine 10 min rijden. Wij hebben het onwijs getroffen met het weer. 1 regenbui en verder elke dag zonnig en warm. Absoluut een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9José10-09-2019

Super camping

Mooie camping. Mooi zwembad! Als het slecht weer is, dan is het gedeelte van het zwembad overdekt. Bij warme temperaturen schuiven ze het open. Dit water is ook verwarmd. Dus ideaal voor de kleine kinderen. Elke avond was er een mini disco. Ook is er een prachtig speel gedeelte voor de kinderen met 2 springkussens en een groot klimtoestel. De huisjes zijn schoon en netjes met veel privacy. De camping ligt mooi in het midden qua afstand van alle bezienswaardigheden. In het dorpje zelf is niks te beleven, maar met 20 min. Rijden heb je leuke dorpjes en steden. De stranden zijn lang en uitgestrekt maar wij waren er in juni en het strand/water lag vol zeewier dus onmogelijk om lekker te zwemmen. Dus weinig van de zee gezien. Maar het mooie zwembad maakte veel goed. Prachtige camping met zeer vriendelijk personeel

Kortom, een heerlijke vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marjolein31-08-2019

Geweldig!

8 dagen geweest op deze heerlijke camping! Nadat ik geboekt had, wilde ik eigenlijk nog upgraden naar een grotere stacaravan, maar alles zat vol. Bij aankomst vonden wij het reuze meevallen. Wij hadden de kleinste caravan van 24m2, maar voor de tijd dat je er zit, ach....prima te doen! Campingwinkel was idd niet erg goedkoop, maar dat weet je van tevoren. De prijs met de plaatselijke supermarkt verschilt weinig. Voor goedkopere prijzen moet je dan toch echt naar de intermarkt of lidl een paar km verderop. Zwembad was super! 3 baden met voldoende ruimte. Bij de receptie zelfs een NL sprekende dame of prima engels sprekende dames. Restaurant verdient idd geen Michelinster, maar dat hoef je op een camping ook niet te verwachten. Ook prima eten daar en de mogelijkheid voor afhaal eten, ideaal! Ikzelf snap de slechte recensies hier niet, misschien hebben wij niet zulke hoge verwachtingen. Elke avond is er vermaak. Wij raden deze camping aan!

• 8Eetgelegenheden

• 1Jeanne28-08-2019

Waardeloos

Heel veel overlast gehad, ook na onze klacht deed de receptie niets. Veel jongeren die tot s avonds (ook na 2300 uur!) laat aan het gillen / zingen / schreeuwen zijn. Komen hier nooit meer terug!

• 3Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, Webmarketing, 16-10-2019

Beste Jeanne, Wij betreuren het dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had gewild en dat u werd gestoord door een aantal oneffenheden. Aarzel niet om onze bewakingsteams 's nachts te vragen indien nodig in te grijpen. Wij hopen dat deze perfecte ervaring uw vertrouwen in onze diensten niet zal aantasten en wij hopen u snel op een van onze campings te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Daphne23-08-2019

Net park met mooie accomodaties

Hele fijne week gehad! Leuke camping, mooi zwembad dat met een paar lichte zonnige dagen al aangenaam is qua temperatuur. Veel schaduwplekken op de camping. De stacaravans zijn zeer netjes en vrij modern. Wij hadden een simpele 3sterren voor 4 personen, de kleinste die er was.Vele winkels op korte rij afstand. Vlakbij de invasiestranden. Rij je 20km, dan kom je op mooie stranden. Dorpje is niet veel, maar dat maakt de rest vd omgeving goed. Op ca.25km een enorm overdekt winkelcentrum dat de moeite waard is bij slecht weer. Service is goed, bij ons viel de stroom uit, binnen 5minuten was alles weer aan! Lidl op 15minuten rijden is een voordelige aanrader, met goed vlees. Eten in het restaurant vonden wij tegenvallen. Je kan beter de boulevard op lopen of de auto pakken, met 5 a 10 minuten heb je de leukste restaurants.Top vakantie gehad, voor het eerst wilde ik niet naar huis!

• 1Eetgelegenheden

• 6Maaike Brink22-08-2019

Mooie Camping, maar kan hier en daar wat beter.

Camping Cote de Nacre, Mooie camping, wij hebben gekampeerd met de caravan. Leuke animatie, klimbos, muur. Strand vonden we niet zo. Boulevard viel erg tegen. Omgeving buiten de camping is vooral argrarisch gebied. Wij misten echt een dorpsfeest, avondmarktje, meer vertier. Paar stranden gezien was leuk maar het was het in ons opzicht allemaal net niet. Het weer zat ons ook niet mee.

Heel mooi sanitair, groot en ruim voor het oog schoon maar als je toch goed kijkt, dat moet echt beter. Soms geen toiletpapier en vieze voegen. Bij een toilet heeft 2 weken lang dezelfde vlek op de muur gezeten, dus niet schoongemaakt, op de douchepanelen ook stof. Zwembad erg mooi, zwemslip verplicht. Badpersoneel kwam chagarijnig over. Winkeltje op de camping super duur, ga lekker brood halen in het dorpje. Lekkerder en voordeliger. Leuke camping maar niet voor herhaling.

• 1Eetgelegenheden

• 6Familie H22-08-2019

Ideaal gelegen om de d day Stranden te verkennen

Stacaravan verrassend ruim, 2 mogelijkheden om tanden te poetsen. Douchecabine wat klein maar badkamer daarentegen niet . Strand op 10 minuten lopen, met voldoende eettentjes. Bakker en de supermarkt ook op 10 minuten lopen. Supermarkt op camping is te duur en te weinig keuze. Afhaalpizza was niet te eten slappe patat en verkeerde bestelling

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Joost12-08-2019

Veel geluidsoverlast

Veel geluidsoverlast gehad door jongeren die s avonds laat gillend en zingend over de camping liepen / rennen / steppen. Na klacht geen verbetering, zijn onverhoopt eerder weggegaan. Opzet en ligging van de camping verder prima maar dat weegt niet op tegen slechte nachtrust. Voor gezinnen met oudere kinderen is het prima.

• 5Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, Webmarketing, 16-10-2019

Hallo Joost, Wij betreuren het oprecht dat u 's nachts werd gestoord door enkele onbeleefdheden. Onze teams maken regelmatig rondes om 's nachts de rust te bewaren, maar aarzel niet om het hen te vragen indien nodig, zodat ze kunnen ingrijpen. We hopen u snel te zien op een van onze campings.

55 tips over Camping Sandaya La Côte de Nacre

• bob, 07-05-2014

de plaatsen vooraan de camping zijn iets luidruchtiger. Wij hadden geluk en zaten achteraan daar is het zeer rustig.

• Ag, 26-02-2014

Verdiep je van te voren even in de omgeving wat er allemaal te doen is. Er zijn veel musea's en bunkers en d-day stranden. Goed te doen vanaf deze camping. Vlakbij de camping 2 grote supermarkten.

• Stephanie, 12-10-2013

Er is genoeg te beleven in de omgeving vraag aan de receptie het boekje over de bezienswaardigheden en zorg dat je een normandie pas aanvraag dit scheelt je per museum al gauw een euro of zelf meer. de pas kost zelf maar 1 euro dus deze heb je er snel weer uit. Arromanches is zeker een aanrader en omaha beach begraafplaats en museum de omaha.

108 vragen over Camping Sandaya La Côte de Nacre

• Arnoud Dovermann, 18-01-2020

opladen elektrische auto

Is er een mogelijkheid voor opladen elektrische auto?

• Karin, 05-01-2020

Oven in Premium 6 persoonscottage

Wij hebben een premium 6 persoonscottage gehuurd nu is onze vraag of daar een oven in zit.

• Mireille, 27-07-2019

Zwemshorts toegestaan?

Zijn er in het zwembad de "gewone" zwemshorts toegestaan of alleen de strakke zwembroeken (speedo)

Camping Sandaya La Côte de Nacre info

• Aantal sterrenstersterstersterster