Camping Sandaya La Côte de Nacre

Camping Sandaya La Côte de Nacre
7,9

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

588 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Samantha
15-11-2018

We hebben in een mobilhome gezeten met 3 slaapkamers en een gezellige woning. En een redelijke grote tuin afgeschermd met grote heggen. De camping is prachtig en ziet er tropisch uit. Leuk buitenbad. En voor de kids van alles te doen. Binnen 3 min zit je met de auto bij het strand. Super mooie speeltuin en luchtkussens.En lekker rustig bij het strand. Wij hebben een top vakantie gehad. Voor ons al de 2e keer op deze camping.

Leuke camping, animatie voor de kinderen, onze dochter vond het geweldig, voor de wat kleinere kindjes leuke speeltuin met zachte grond.

Restaurant hebben we niet gegeten maar begreep dat dit erg duur was, camping winkel schandalig duur, rij naar een supermarkt in de buurt.

Zwembad overvol, mogen ballen, opblaas dingen etc. gebruikt worden dus met wat kleinere kinderen zwemmen was oppassen geblazen.

Zwembad was vies, schimmelig, overal groene aanslag, 1 verwarmd zwembad (waar de meeste in zaten) andere baden steen koud, 1 zwembad kon dicht dus bij slecht weer kan er gezwommen worden.

Caravans klein maar prima, mooie grote plekken en in de schaduw, eigen parkeerplek, genoeg keuken inventaris aanwezig, dekens vies van die wollen dingen, neem je eigen mee.

In de buurt van de camping zit alleen het strand dit is op loopafstand, verder zit er helemaal niets, heel saai plaatsje, boulevard heeft wat eet tentjes dat is het

Leuke camping met veel schaduwplekken. Vriendelijk personeel en veel te doen op de camping. Leuk zwembad en leuke animatie voor kinderen. Vooral het klimmen was heel leuk. Schoon en voldoende sanitair.

Het winkeltje is erg duur, net als op vele andere campings, maar er zijn een aantal grote supermarkten dicht in de buurt. Veel bezienswaardigheden in de buurt, ondanks dat onze dochter niet van geschiedenis en de oorlog houdt heeft ze zich prima vermaakt. De zee is op loopafstand. In het dorpje is niet veel te doen maar er wordt op het veldje bij de kerk veel georganiseerd zoals een markt, autoshow en circus.

Heerlijke vakantie gehad!

Carola Baker
2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Wij mochten bij aankomst (15.50) direct ons huisje in. Vriendelijk personeel die in ieder geval de moeite namen om Engels te spreken!

We hadden een Premium huisje geboekt (619). Deze was ontzettend leuk. Leek als nieuw. Ok het is aan de kleine kant als je met 6 personen er verblijft maar zo voor 4 personen is het goed te doen. Handdoeken en beddengoed waren inbegrepen en zeker voldoende. Ook het huisje was schoon. Mooie veranda met daarop een hang ei (stoel)

De camping zelf was erg leuk, knus opgesteld. Het zwembad werd ook nagenoeg dagelijks gebruikt al had het water van onze kant ook iets warmer gemogen.

Ja, het winkeltje is duur maar welk winkeltje op een camping is dat nou niet?? Dit weet je. Echt genoeg supermarkten in de buurt! Op 10 minuten rijden zelfs een Carrefour en Lidl tegenover elkaar met daarbij ook nog een Mac Donalds!

Bezienswaardigheden genoeg. Je komt oren en ogen te kort.

Genoten van een mooie camping!

Fam. Hoes
30-8-2018

Iets voor 16 uur arriveerde wij op de camping, na het in checken moesten we tot 17:00 uur wachten tot we in de caravan konden, verloren tijd, terwijl in de papieren staat 16:00 uur,....dan maar een borrel op het terras. Niet goedkoop maar was wel even lekker. Stacaravan (504) was voor 6 personen, maar met 4 personen is het vol. Netjes en schoon was het wel, alleen de matrassen zijn erg dun,....desondanks goed geslapen! Helaas was er geen tv en vaatwasser. Caravan heeft weinig opbergplekken, geen haakjes voor handdoeken en/of jassen! Minimaal ingericht. Park zelf netjes, mooi zwembad, en genoeg speel mogelijkheden. Personeel receptie praat engels, en is vriendelijk! Camping winkel vreselijk duur! Omgeving is prachtig en heel veel te zien, Grote Supermarkten op 5 min, en 15 min rijden! We hebben het erg na ons zin gehad, de grote veranda is heerlijk, mis allen wel lekkere stoelen! na een week toch wel zere billen van de picknicktafel!

Teleurstellend

Ester
25-8-2018

Mooie camping, leuk zwembad. Verschrikkelijk personeel. Extreem duren winkel. Bedden van de stacaravan zeer slecht. Minimaal keukeninventaris.

Niet volgens verwachting

Dennie
17-8-2018

We hebben hier een ontzettend leuke tijd gehad.

Schaduwplekjes op de camping zijn ideaal, zodat de kids lekker konden slapen.

Ligging vd camping is ook prima. Strand op 10 min en veel bezienswaardigheden in de buurt.

Zwembad ook top!

Campingwinkel schandalig duur. 6 flesjes water van 0,5 liter voor 6 euro. Nou laat maar doen.

Sanitair op de camping is ronduit smerig. Afwaswater is koud en douches voor de kids of heel koud of heel warm.

Restaurant op de camping prijs/kwaliteit verhouding scheef.

Al met al niet wat we er van verwacht hadden. In mijn ogen zeker geen 5 sterren waardig.

Mooie camping in schitterende omgeving

Fam. van Dam
16-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze mooie camping. We zaten in ee stacaravan voor 6 personen en dat is precies goed voor 4 personen. Het geluk was aan onze zijde met 2 weken alleen maar mooi weer. Kom je daar met slecht weer dan is er een stuk minder plezier. Zwembad erg mooi al mogen ze wel alle zwembaden verwarmen. Soms erg koud. Verder leuk animatie team waarbij mijn dochter het naar haar zin heeft gehad met o.a. de minidisco en de kidsclub. Verder is het strand max. 10 minuten lopen. Verder leuke dorpen in de omgeving waar genoeg is te zien. Vriendelijk personeel bij de receptie. Kom op mensen, we zitten in Frankrijk dus waarom moeten ze dan Nederlands spreken?! De camping winkel is alleen wel te duur dus ga boodschappen doen bij de Intermarsche of de Hyper-U. Allebei dichtbij. Alles bij elkaar dus enorm genoten!

Super familie camping

Fam. van Wijnen
15-8-2018

Super mooie camping en eigenlijk ben ik het met alle gemiddelde cijfers eens. Wij hadden een prima 6 persoons stacaravan met 2 kinderen en 2 volwassenen (dit bewust zelf geboekt). Als je in de stacaravan met 6 personen moet zitten is het erg krap.

Plaatsen zijn ruim en bij aankomst was de caravan zeer schoon opgeleverd. Eigenlijk geen gebreken in de caravan op een lampje na.

Veel Nederlanders met kinderen, enige wat dan jammer is, is dat er bij de receptie geen Nederlands en slechts gebrekkig Engels gesproken word. Nederlandse animatie maakt het leuk.

Helaas, de zwemshort is verplicht

Tips: neem extra (koeken)pannen mee, mesjes etc. Dit is karig. Er zijn veel leuke plaatsjes in de buurt. Boodschappen bij de Lidl in de buurt, of intermarche prima.

Leuke camping met kids

Esther
14-8-2018

Leuke camping met veel leuke activiteiten (klimmen, speeltuin, minidisco etc). Ligging vlakbij strand maar wel ver van bezienswaardigheden. Zwembad goed maar wel koud soms

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.