Géén boekingskosten

Sandaya La Côte de Nacre

FrankrijkNormandiëSaint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 1151 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

1151 Reviews over Sandaya La Côte de Nacre

• 6Micheline Kok, de17-09-2022

Geen vijf serre CAMPING

Pluspunt mooi zwembad. Voor of nadeel: veel grotere plekken maar in het bos weinig zon. Ongeïnteresseerde receptie. Geen welkom gevoel. Sanitair niet goed technisch onderhouden. Wel schoon in september. Geen uitlaat plekken voor je hond. Alleen drie vierkante meter bij de receptie. Gewoon geen vijf sterren waard al met al!

• 6Natascha10-09-2022

Nooit meer, zeker niet met oudere kinderen.

Ruime en groene plekken, caravan met grote veranda, helaas krap van binnen en 2 weken zitten op een houten picknickbank vind ik niet 5 sterren waardig. Onze pubers van 14, 16 en 17 jaar lagen de eerste avond al overhoop met de beveiliging van de camping, de jeugd moest namelijk om om uiterlijk 23.00 weer stil bij de caravan zijn of ze werden naar het strand gestuurd ver weg van de camping. Er was op de camping nergens een plek waar ze konden chillen. Had ik dit ergens gelezen had ik nooit voor deze camping gekozen, maar aangezien er animatie tot de 17 was dacht ik dat ze zich daar ook wel konden vermaken. Bij aankomst op camping krijg je ook alleen je sleutel mee en een boekje, zoek het verder maar uit. Eten op de camping, erg matig als je al geholpen wordt, er was duidelijk een voorkeur voor Fransen In de ochtend brood halen, rijd naar het dorp ben je sneller en veel goedkoper en lekkerder uit. Strand en boulevard valt ook erg tegen...

• 5Eetgelegenheden
  • 8Rianne31-08-2022

Prima camping

Wij hebben een leuke vakantie gehad op deze camping! Zwembad is leuk voor jongere en oudere kinderen en ook in de speeltuin hebben ze zich prima vermaakt met alle glijbanen en de twee springkussens. Stacaravan was prima; schoon maar wel wat ‘knus’. Gelukkig grote veranda buiten! In de omgeving een slager, bakker en een grote supermarkt. Qua omgeving is er in het stadje zelf weinig te doen. Maar op rij-afstand wel andere wat levendigere stadjes en uiteraard veel historie. De camping zelf zou voor ons voor herhaling vatbaar zijn maar de omgeving niet!

• 7Eetgelegenheden
  • 6Lars29-08-2022

Oké, maar we komen niet terug.

Laat ik positief beginnen, het zwembad is geweldig kids hebben zich goed vermaakt. Het park is groen aangelegd wat helpt bij het vakantie gevoel. De speeltuin bij de miniclub is ook leuk, speeltoestel met glijbanen en springkussens. Wel is dit echt voor de jongere kinderen. Dochter van 10 vond het niets aan. Helaas was dat ook het meest positieve. Het huisje was voor 6 personen veel te klein, was eerder voor 4 personen. Mag ook wel wat onderhoud gepleegd worden. Het personeel sprak weliswaar ook Engels maar verder ongeïnteresseerd. Het is allemaal net niet en dat maakt het voor ons geen 5 sterren camping. Een supermarkt die half leeg is en niet de hele dag open is. Een gesloten bar bij de speeltuin. Je kunt daar niet even een drankje drinken als ouders. Mini disco 3 Franse liedjes ipv afwisselende. Mini club een donker hol met totaal geen welkom gevoel. Al met al is het prima als de kinderen zich maar vermaken. Maar terug komen we niet.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Marjon17-08-2022

Prima camping.

Prima camping, nette stacaravan. Fijn zwembad en de zee is op loopafstand. Niet echt een strand om er de hele dag zwemmend en zonnend door te brengen maar savonds als het eb is het heerlijk wandelen daar.

We hadden een vierpersoons caravan die wel echt aan de krappe kant was. We hadden het geluk dat het mooi weer was en daardoor buiten konden eten want anders zat je echt niet lekker. Matrassen van de bedden voor de kinderen waren prima maar voor het tweepersoonsbed was vreselijk, we hadden de veren nog niet niet in ons lichaam gedrukt staan.

Wat een groot punt van aandacht is is de houten picknicktafel. Ik heb regelmatig een splinter uit m’n vinger moeten halen.

• 8fam Arnold04-08-2022

Leuke familie camping!!!

Wij waren met z'n vieren en hadden een 4 persoons chalet gehuurd. Chalet is echt klein daar moet je wel een beetje rekening mee houden. maar alles zit erin! wat het echt goed maakt is de veranda, die is echt prettig en ruim! Wel zelf een tuinkussen meenemen. Het verblijf is dus voldoende, maar miste wel een stoel waar je lekker in kunt zitten. De camping ziet er prima uit en er is aandacht besteed om het ieder naar zijn zin te maken! het zwembad is echt geweldig!! we hebben er zo van genoten! Wat wij als volwassenen mee willen geven aan de camping is de avond invulling/animatie. Is nu erg verdrietig voor een 5 sterrencamping! laat eens een band komen optreden, of een mooie show/dansoptreden. En graag meer vuilnisbakken op de camping. Wij hebben het echt als een prima camping ervaren! los van de camping is de omgeving prachtig! stap eens in de auto en je ziet de mooiste stranden! ook is natuurlijk erg veel geschiedenis te zien!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Femke02-08-2022

Geweldige vakantie

Het was een heerlijke vakantie met ons gezin, bestaande uit 5 personen. 2 volwassenen, 3 kinderen (6,13,15) de kinderen hebben zich prima vermaakt. Zwembad is heerlijk! De jongste vermaakte zich goed in het zwembad , de speeltuin en de springkussens en ging naar de mini club. De oudsten vonden ‘s avonds en overdag hun leeftijdgenoten en vermaakten zich goed. Om 23.00 moet het rustig zijn op de camping dus kwam de jeugd weer mooi op tijd thuis. We huurden een 6 persoons caravan en deze voldeed prima aan onze verwachtingen. Campingwinkel is wel er duur, maar in het dorp meerdere bakkers en een dorp verderop een grote supermarkt. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 6Eetgelegenheden
  • 4Gerrit Jansma18-07-2022

Sandaya? Nooi meer!

Wij hadden een Premium caravan gehuurd. Heel veel defecten aan en in de caravan waarbij de enorme rioollucht het ergste was. Ondanks dat de receptie steeds beloofde om iets aan de defecten te doen, kapotte buitentafel, smerige verroeste hangstoel, veel spinnenwebben in de badkamers, een centrale afzuigsysteem die niet werkte en dus de rioolproblemen heeft men na vele verzoeken van ons pas op dag vier van onze vakantie iets ondernomen om de defecten te repareren. De directeur van de camping weigerde om ons te woord te staan, hij had kennis genomen van de defecten en dat vond hij voldoende.Volgens een medewerkster van de camping was onze caravan oud en het probleem met het riool bekend. Na thuiskomst een klacht ingediend bij Sandaya en hun aanbod was dat wij bij een nieuwe boeking 2 dagen van hun kregen maar wel buiten het seizoen en alleen bij beschikbaarheid. Eigenlijk hebben wij het wel gehad met Sandaya.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Laura04-07-2022

Nooit meer.

Dit is geen 5-sterren camping! Vrijwel geen opbergruimte, geen kapstok voor de jassen. Daardoor veel spullen op tafel en keuken in een toch al krappe stacaravan. Zo ontzettend krap langs de bedden, moet zijwaarts lopen. Kan niet voor de kast staan en kijken wat je nodig hebt.

Veel mieren in de keuken. Geen kussens voor (buiten)stoelen en bank. Achterstallig onderhoud.

Speelterrein niet zo mooi als op de foto. Schroeven steken uit de banken, niks mee gedaan na aankaarten. Zwembad zeer zeker niet verwarmd. Binnengedeelte saai voor de kleintjes.

Park is wel erg groen. Dat is mooi. Mis wel prullenbakken door het park heen. Én personeel rijdt hard wat niet prettig is wanneer je met kleine kinderen loopt.

Premimum cottages ogen aan de buitenkant wel wat knapper. Tijdens ons verblijf helaas geen upgrade mogelijk. We zijn 4 dagen eerder weggegaan. Prima uitvalsbasis voor wo2-bezienswaardigheden.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Mike vm14-11-2021

Leuk verblijf gehad

Tja, wat moet je er over zeggen in deze Corona tijd? We hadden ook nog de pech dat we twee weken bijna alleen regen gehad, niet warmer dan 20*😔 . Dan valt een vakantie al snel tegen. De camping was opzichte netjes verzorgd. Ons chalet was gedateerd maar functioneel. Er is iets van een restaurant/ bar maar door Corona ging dit allemaal een beetje moeizaam, weinig personeel, zelf je drankje halen.. de pizza’s waren prima. Brood in het winkeltje was prima, je moet er wel op tijd zijn ivm de drukte in het winkeltje, er staat een medewerker achter de toonbank dus dat gaat niet heel hard. In het dorp zijn verschillende goede bakkers… wij hebben de tijd goed omgekregen ondanks Corona en slecht weer, maar dat kwam omdat er in de omgeving genoeg te zien was…..

• 7Eetgelegenheden

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne