Camping Haliotis

102 reviews over Camping Haliotis in het Nederlands

Heel goed.

Jeannette,
30-8-2018

We hadden een ruime en goed afgebakende plek. Het sanitair is opvallend schoon.

Zwembad is wat klein. De camping ligt aan een riviertje en ligt aan de rand van Pontorson. Het is leuk om even door Pontorson te wandelen. Vanuit Pontorson vertrekt ook zeer regelmatig een bus naar Le Mont Saint Michel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gaan hier zeker nog keer terug

Fam. de Boer,
25-8-2018

mooie, nette camping. Wij hadden een comfort plaats:echt super groot. Nieuw, net sanitair. Je kunt lopend naar dorp:met supermarkt(en),bakker,slager,cafe en de markt(je).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, mooi, rustig en gezellig!

John,
15-8-2018

Twee dagen gestaan met privesanitair. Rustige camping waar toch veel te doen is voor kinderen. Klein maar fijn zwembad, vriendelijk personeel en een gezellige bar. Algemeen sanitair ziet er modern en schoon uit. Heeft drie sterren maar het zijn er zeker vier waard! Echt een plek om terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijjn

Frits,
12-8-2018

Prima camping om de omgeving te verkennen ( met auto).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super leuke vakantie gehad!

Anouk,
11-8-2018

De camping was erg leuk voor onze kinderen van 3jaar en 5jaar. Er was een kinderboerderij en voldoende speeltoestellen in de speeltuin. De springkussens vielen ook in de smaak. Het zwembad was leuk, maar wel wat saai. Ik miste een glijbaan voor onze zoon van 5. Alhoewel hij deze zelf niet miste ;) Voldoende te doen in de omgeving. Sanitair was niet altijd even schoon helaas. Voor het strand kun je het beste naar Cancale. Daar zijn erg mooie stranden te vinden. Animatie voor de jonge kinderen was er (bijna) niet jammer genoeg. Uiteindelijk hebben wij een super leuke vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet slecht maar ook niet goed.

Wij,
8-8-2018

Mooi dichtbij Le Mont St. Michel. Wij zijn overdag en een keer ‘s avonds geweest. Indrukwekkend....

Verder directe omgeving ( binnen 10 km) niet echt aantrekkelijk.

De camping is wel goed onderhouden. Het onderhoud van het zwembad kan echter wel beter. Als je dichtbij Le Mont St Michel wil zitten dan is dit, voor een paar dagen, een prima camping.

Het zwembad is te klein als de camping flink bezet is.

Mooi;

- strand Carolles (40 minuten) of daar iets onder Le Sol Roc ( klein stukje naar beneden lopen ministrandje waar de hond mee naartoe kan)

- St. Malo (40 minuten)

- Avrances (20 minuten)

- Fougères (40 minuten)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nette camping

BeertjeS,
7-8-2018

Een week op deze camping vertoefd in een ruime stacaravan. Mooie groene camping, speeltuintje voor kleine kinderen, springkussens en een kinderboerderij. Nette en rustige camping, klein en eenvoudig zwembad, mooi sanitair en overal voldoende plek om de auto te parkeren. De camping is speels ingedeeld en de plaatsen zijn mooi ruim en beschut. In de omgeving veel te doen en te ondernemen. Ideaal vonden wij het dat je voor de stacaravan in het hoogseizoen op zondag aan kan komen. De stacaravan was vrij nieuw en had veel opbergruimte. Het gehuurde beddengoed viel tegen, waren gewoon lakens die je onder het dekbed moest leggen. Het aantal pannen in de keuken was te weinig voor de grootte van de stacaravan. Op de ruime veranda geen tuinstoelen/tafel, enkel een picknicktafel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping vlakbij Mont Saint-Michel

saw,
7-8-2018

Camping Haliotis ligt op zo'n 8 kilometer van de Mont Saint-Michel. We verbleven met 4 personen in een 6-persoons stacaravan. Deze ligt met andere stacaravans gegroepeerd op een apart veldje waardoor er niet zo veel contact is met de rest van de camping. De ligging is wel heel centraal t.o.v. de receptie, het zwembad en speelgelegenheden.

De stacaravan had veel bergruimte en was behoorlijk schoon. Keukeninventaris is redelijk compleet. De koekenpan is net groot genoeg om er een eitje in te bakken en is echt te klein voor 6 personen.

De caravan beschikt over een houten vlonder met picknickbank. Wij misten normale stoelen om even lekker te kunnen zitten.

Vanwege het aanhoudende warme weer was het zwembad aan de kleine kant en nogal druk.

Er rijdt een bus vanuit het dorp naar de ingang van de Mont Saint-Michel (€2,70 p.p.) Andere uitstapjes die goed te doen zijn vanuit de camping zijn: Dol-de-Bretagne, Fougères, Avranches en Granville.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Als er schoon sanitair zou zijn, dan topcamping!!

Van Arenthals,
26-7-2018

We hebben deze camping als doortrekcamping gebruikt en dat deden meerdere mensen.

+ punten:

-Leuk voor kinderen, springkussens, kinderboerderijtjes, speeltuintje

-mooie omgeving, dichtbij voor bezoekje Saint Michel, fiets en wandelroutes

-ruime plaatsen met elec en vlakbij waterpunt, voldoende privacy dmv haagjes

-om de hoek supermarkt, Mac d. En Pontorson

Minpunten:

-modern maar vies sanitair, wordt te weinig gepoetst en kleine kids gaan zonder toezicht ouders daar hun gang.

- te weinig douches/wasbakken staan daar voor in de rij, te weinig voor hoeveelheid kampeerders.

-weerspiegeling plafonds in sanitair kan gluren bij de buren bij de douches, was cabines.

-op receptie hing 's avonds papier volzet, terwijl er nog veel plaatsen vrij waren?

Leuk voor kort verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima, maar ruimte voor verbetering

Jeroen,
22-8-2017

Ontvangst op de camping was prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat Engels spreekt.

De normale plaatsen zijn redelijk ruim, wij hadden een vrij ruime plaats met veel zon en afgeschermd van andere plaatsen door middel van een heg.

Er zijn nog ruimere plaatsen en plaatsen met privé sanitair. De laatste is een stuk minder ruim en veel minder beschut.

De camping beschikt over een (voornamelijk Frans sprekend animatie team) wat een paar keer per dag wat organiseert. Zo zijn er karaoke avondeten, bbq avonden, aqua-gym en meer van dit soort activiteiten. Daarnaast is er een kinderboerderij, speeltuin, zwembad (verwarmd), springkussen(s), voetbalveld en nog veel meer voor de kinderen.

Op de camping staan voornamelijk fransen, Engelse en Nederlandse gasten af en toe zie je een verdwaalde Duitser en Spanjaard.

Regelmatig komen een autootjes de camping op die verse pizza's of hamburgers bakken.

Sanitair, enige positieve hiervan is dat een warm water uit de kraan komt.

Er zijn 11 douches waarvan 1 voor gehandicapten is, voor de gehele camping. Ook zijn een een paar afsluitbare hokjes met wastafels.

Sochtends staat er een rij te wachten om te kunnen douchen of om naar de wc te kunnen. Onderhoud laat te wensen over en er wordt met de Franse slag schoongemaakt. Dit moet echt beter. Vervangen van een kapotte douchekraan of slang laat gewoon te lang op zich wachten. +/- 2a3 dagen..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haliotis in Pontorson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haliotis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.