Camping Haliotis

122 reviews over Camping Haliotis

• 2019
    7Edwin26-08-2019

Goed bevallen.

Vriendelijke ontvangst door Engels sprekende medewerkers. Broodservice in de ochtend en regelmatig een mobiele kar als pizzabakker of kebab. Wij waren niet met kinderen, zagen wel een springkussen en wat speeltoestellen. Er werd tijdens ons verblijf redelijk gebruik gemaakt van het zwembad. Wij hadden met de caravan de beschikking over een privé badkamer, dit is een gebouwtje dat in vieren gedeeld is met dus vier eigen ruimtes die afsluitbaar zijn. Daar buiten tegenaan gebouwd een afwasplaats en die deel je met een ander. Het is uiteraard redelijk basic en, zoals je dat wel vaker ziet, lijdt zoiets onder vocht en de winter. Niettemin was het schoon en waren wij er zeer content mee. Wij hebben van hieruit de kust verkend waaronder Mont St. Michel en Cancale.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Carolien09-08-2019

Oude meuk!

Hadden voor 12 dagen geboekt maar na 7 dagen naar huis gegaan. Vergaande glorie. De speeltuintjes zijn verrot en niet onderhouden het hout heeft geen kleur meer zo oud. Ook de beschreven Chinese tuin niet gezien. Omgevallen schuttingen wel. Animatie bestaat uit aquarobic om 11:30 in een ijskoud bad en kaarten of karaoke om 21:00. De douches en wc zijn vaak vies en geen wc papier en wc brillen. 10 wc voor de hele camping en douchen en wc gemengd. Er staan idd wat lucht springkussens van 10 jaar terug maar de kids van 5 en 8 wouden liefst na 2 dagen naar huis. Veel mensen voor 1 nacht . Waren 1 van de weinige die langer dan 2 dagen bleven. Was 1 keer nooit weer voor ons.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Alida30-07-2019

Mooie, grote plaatsen.

Mooie camping, grote plaatsen, netjes onderhouden. Zwembad viel tegen, alleen aantrekkelijk voor kinderen en pubers. Vaak muziek, ook bij de afwasplaatsen en sanitair. Hinderlijk! Daardoor krijg je een rumoerig sfeertje. Sanitair niet schoon, geen toiletbrillen. In Pontorson en directe omgeving niet veel te doen. Wel goede uitvalsbasis voor Le Mont St. Michel (10 km.) en bijv. St. Malo (40 km.)

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Jeannette30-08-2018

Heel goed.

We hadden een ruime en goed afgebakende plek. Het sanitair is opvallend schoon. Zwembad is wat klein. De camping ligt aan een riviertje en ligt aan de rand van Pontorson. Het is leuk om even door Pontorson te wandelen. Vanuit Pontorson vertrekt ook zeer regelmatig een bus naar Le Mont Saint Michel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Fam. de Boer25-08-2018

Gaan hier zeker nog keer terug

mooie, nette camping. Wij hadden een comfort plaats:echt super groot. Nieuw, net sanitair. Je kunt lopend naar dorp:met supermarkt(en),bakker,slager,cafe en de markt(je).

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8John15-08-2018

Fantastisch, mooi, rustig en gezellig!

Twee dagen gestaan met privesanitair. Rustige camping waar toch veel te doen is voor kinderen. Klein maar fijn zwembad, vriendelijk personeel en een gezellige bar. Algemeen sanitair ziet er modern en schoon uit. Heeft drie sterren maar het zijn er zeker vier waard! Echt een plek om terug te komen!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Frits12-08-2018

Fijjn

Prima camping om de omgeving te verkennen ( met auto).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Anouk11-08-2018

Super leuke vakantie gehad!

De camping was erg leuk voor onze kinderen van 3jaar en 5jaar. Er was een kinderboerderij en voldoende speeltoestellen in de speeltuin. De springkussens vielen ook in de smaak. Het zwembad was leuk, maar wel wat saai. Ik miste een glijbaan voor onze zoon van 5. Alhoewel hij deze zelf niet miste ;) Voldoende te doen in de omgeving. Sanitair was niet altijd even schoon helaas. Voor het strand kun je het beste naar Cancale. Daar zijn erg mooie stranden te vinden. Animatie voor de jonge kinderen was er (bijna) niet jammer genoeg. Uiteindelijk hebben wij een super leuke vakantie gehad!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Wij08-08-2018

Niet slecht maar ook niet goed.

Mooi dichtbij Le Mont St. Michel. Wij zijn overdag en een keer ‘s avonds geweest. Indrukwekkend.... Verder directe omgeving ( binnen 10 km) niet echt aantrekkelijk. De camping is wel goed onderhouden. Het onderhoud van het zwembad kan echter wel beter. Als je dichtbij Le Mont St Michel wil zitten dan is dit, voor een paar dagen, een prima camping. Het zwembad is te klein als de camping flink bezet is. Mooi; - strand Carolles (40 minuten) of daar iets onder Le Sol Roc ( klein stukje naar beneden lopen ministrandje waar de hond mee naartoe kan) - St. Malo (40 minuten) - Avrances (20 minuten) - Fougères (40 minuten)

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8BeertjeS07-08-2018

Nette camping

Een week op deze camping vertoefd in een ruime stacaravan. Mooie groene camping, speeltuintje voor kleine kinderen, springkussens en een kinderboerderij. Nette en rustige camping, klein en eenvoudig zwembad, mooi sanitair en overal voldoende plek om de auto te parkeren. De camping is speels ingedeeld en de plaatsen zijn mooi ruim en beschut. In de omgeving veel te doen en te ondernemen. Ideaal vonden wij het dat je voor de stacaravan in het hoogseizoen op zondag aan kan komen. De stacaravan was vrij nieuw en had veel opbergruimte. Het gehuurde beddengoed viel tegen, waren gewoon lakens die je onder het dekbed moest leggen. Het aantal pannen in de keuken was te weinig voor de grootte van de stacaravan. Op de ruime veranda geen tuinstoelen/tafel, enkel een picknicktafel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping Haliotis info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine