Camping Haliotis

FrankrijkNormandiëPontorson

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Haliotis voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 119 reviews
+97/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 119 reviews
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

124 Reviews over Haliotis

• 7M. Langhorst15-08-2020

Leuke kleine camping in een leuke omgeving!

Nette camping met over het algemeen aardig personeel. Wij hadden een coco sweet. Die was echt top! Netjes, schoon, functioneel en rustig gelegen naast een weiland met 2 mooie lieve paarden erin. Vind zelf 1 sanitairgebouw wat weinig over de hele camping maar heb het niet als hinderlijk ervaren. Gezellige muziek op de toiletten en bij de afwas. Zwembad is te klein en het grootste probleem is dat er geen toezicht is. De pubers die er zijn duwen en trekken aan elkaar langs de rand van het zwembad en duwen elkaar erin. Daarbij wordt dus niet gekeken naar kleine kinderen die ook in het zwembad zijn. Ons zoontje kreeg al hard een elleboog op zijn hoofd van 2 oudere kinderen die nodig op elkaars nek moesten zitten etc. Het is absoluut onveilig. Ik ben naar de receptie gegaan maar daar zeggen ze eigen verantwoordelijkheid en we hebben daar geen tijd voor. Ook zeggen ze dat het op de site staat maar na lang zoeken heb ik niks gevonden.

• 7N Bronsgeest06-08-2020

Verkeerslawaai hinderlijk.

Prima uitvalsbasis voor bestemmingen rondom de baai van St Malo. Belangrijk minpunt is het verkeerslawaai van de wegen eromheen.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Edwin26-08-2019

Goed bevallen.

Vriendelijke ontvangst door Engels sprekende medewerkers. Broodservice in de ochtend en regelmatig een mobiele kar als pizzabakker of kebab. Wij waren niet met kinderen, zagen wel een springkussen en wat speeltoestellen. Er werd tijdens ons verblijf redelijk gebruik gemaakt van het zwembad. Wij hadden met de caravan de beschikking over een privé badkamer, dit is een gebouwtje dat in vieren gedeeld is met dus vier eigen ruimtes die afsluitbaar zijn. Daar buiten tegenaan gebouwd een afwasplaats en die deel je met een ander. Het is uiteraard redelijk basic en, zoals je dat wel vaker ziet, lijdt zoiets onder vocht en de winter. Niettemin was het schoon en waren wij er zeer content mee. Wij hebben van hieruit de kust verkend waaronder Mont St. Michel en Cancale.

• 4Carolien09-08-2019

Oude meuk!

Hadden voor 12 dagen geboekt maar na 7 dagen naar huis gegaan. Vergaande glorie. De speeltuintjes zijn verrot en niet onderhouden het hout heeft geen kleur meer zo oud. Ook de beschreven Chinese tuin niet gezien. Omgevallen schuttingen wel. Animatie bestaat uit aquarobic om 11:30 in een ijskoud bad en kaarten of karaoke om 21:00. De douches en wc zijn vaak vies en geen wc papier en wc brillen. 10 wc voor de hele camping en douchen en wc gemengd. Er staan idd wat lucht springkussens van 10 jaar terug maar de kids van 5 en 8 wouden liefst na 2 dagen naar huis. Veel mensen voor 1 nacht . Waren 1 van de weinige die langer dan 2 dagen bleven. Was 1 keer nooit weer voor ons.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Alida30-07-2019

Mooie, grote plaatsen.

Mooie camping, grote plaatsen, netjes onderhouden. Zwembad viel tegen, alleen aantrekkelijk voor kinderen en pubers. Vaak muziek, ook bij de afwasplaatsen en sanitair. Hinderlijk! Daardoor krijg je een rumoerig sfeertje. Sanitair niet schoon, geen toiletbrillen. In Pontorson en directe omgeving niet veel te doen. Wel goede uitvalsbasis voor Le Mont St. Michel (10 km.) en bijv. St. Malo (40 km.)

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Jeannette30-08-2018

Heel goed.

We hadden een ruime en goed afgebakende plek. Het sanitair is opvallend schoon. Zwembad is wat klein. De camping ligt aan een riviertje en ligt aan de rand van Pontorson. Het is leuk om even door Pontorson te wandelen. Vanuit Pontorson vertrekt ook zeer regelmatig een bus naar Le Mont Saint Michel.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Fam. de Boer25-08-2018

Gaan hier zeker nog keer terug

mooie, nette camping. Wij hadden een comfort plaats:echt super groot. Nieuw, net sanitair. Je kunt lopend naar dorp:met supermarkt(en),bakker,slager,cafe en de markt(je).

• 4Eetgelegenheden
  • 8John15-08-2018

Fantastisch, mooi, rustig en gezellig!

Twee dagen gestaan met privesanitair. Rustige camping waar toch veel te doen is voor kinderen. Klein maar fijn zwembad, vriendelijk personeel en een gezellige bar. Algemeen sanitair ziet er modern en schoon uit. Heeft drie sterren maar het zijn er zeker vier waard! Echt een plek om terug te komen!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Frits12-08-2018

Fijjn

Prima camping om de omgeving te verkennen ( met auto).

• 7Eetgelegenheden
  • 8Anouk11-08-2018

Super leuke vakantie gehad!

De camping was erg leuk voor onze kinderen van 3jaar en 5jaar. Er was een kinderboerderij en voldoende speeltoestellen in de speeltuin. De springkussens vielen ook in de smaak. Het zwembad was leuk, maar wel wat saai. Ik miste een glijbaan voor onze zoon van 5. Alhoewel hij deze zelf niet miste ;) Voldoende te doen in de omgeving. Sanitair was niet altijd even schoon helaas. Voor het strand kun je het beste naar Cancale. Daar zijn erg mooie stranden te vinden. Animatie voor de jonge kinderen was er (bijna) niet jammer genoeg. Uiteindelijk hebben wij een super leuke vakantie gehad!!

• 7Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar