Vakantiehuis Esprit du Bocage

Met jonge kinderen

Geweldig

Angela
14-10-2018

In Gite le pommier hebben we heerlijk verbleven. Het huisje is sfeervol ingericht en is van alle gemakken voorzien. De tuin is prachtig aangelegd waarin elk seizoen iets bloeit. In de omgeving is veel te zien van zowel Normandië maar ook van Bretagne.

Thuis komen in een oase van rust en ruimte

John & Arjanta van Leeuwen-Kwakernaak
14-10-2018

Heerlijk huis, ruim, warm en sfeervol en voorzien van alle gemakken. Mooie en grote tuin rondom. Warm ontvangst door eigenaren die ook erg behulpzaam zijn voor het geven van tips over de omgeving. Het enige nadeel is de wat langere reistijd naar bezienswaardigheden zoals de D-day stranden.

Le Cerisier is een prachtig gelegen compleet huis voorzien van alle moderne gemakken en met veel oog voor detail en authenticiteit ingericht. Het ontbreekt werkelijk aan niets. Het huis wordt omringd door een zeer grote tuin met daarin bloemen welke kant je ook op kijkt. In dit huis ben je echt weg van alle druktes en beleef je het Franse leven volop. In omringende omgeving is veel te doen op goed berijdbare afstanden!

Lekker ontspannen op een heerlijke locatie.

Jonnie & Jacquelien
2-9-2018

Prachtig mooi huis op een rustige locatie met een geweldige tuin!

Van hier uit kun je leuke uitstapjes maken naar de D-day stranden,St lMalo,Mont Saint-Michel etc.

Mooi en charmant vakantiehuis. Heeft alles in zich om te onthaasten.

Erg welkom gevoel, alles brandschoon en ruim uitgerust met spullen. Zelfs badmintonrackets en jeu de boules ballen.

Bedden en kussens uitstekend.

Wanneer je rust zoekt en graag leest, wandelt e.o. fietst dan is dit de uitgelezen plek. Als je veel vertier zoekt zul je toch al snel 3/4 à 1 uur moeten rijden voor bezoek aan mooie stadjes of kust.

We hebben genoten in deze schitterende gite!

Fam. Born
15-8-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en een schitterend en mooi ingericht huis! De eigenaars doen er alles aan om ons naar het zin te maken! Rustige en mooie omgeving.

Paradijselijke plek

A. Fredriksen
6-8-2018

Wat een fantastische plek midden op het platteland en wat een prachtig ingericht huis!

Gea en Ruud hebben zoveel zorg gestopt in alles, dat zie je overal terug, in zowel het huis als in de prachtige tuin met mooie vaste planten! Vlinders en vogels overal!

In de keuken heb je alle accessoires tot je beschikking en zelfs een strijkplank en strijkbout zijn aanwezig, nooit eerder meegemaakt;-) heerlijk ruime slaapkamers en een warm welkom met bloemen die overal staan.

Vanuit hier kun je zoveel doen, strand, kastelen, watervallen, mooie plaatsen bezoeken. Een bezoek aan Mont Saint Michel heeft heeft meeste indruk op ons gemaakt, prachtig!

Ook de kids kunnen heerlijk spelen in de tuin. Het was een top vakantie!

Van bijzonder hoge kwaliteit

Fam. Bovee
22-7-2018

Nadat we aankwamen werden we gastvrij ontvangen door Ruud en Gea. Esprit du Bocage heeft werkelijk alle ingredienten in zich, om heerlijk van je vakantie te kunnen genieten.

De gezellige sfeer die er heerst is maar in weinig vakantie woningen te vinden en dat is Ruud en Gea zeker gelukt.

Mooie authentieke details, verse bloemen overal in huis en alles zeer schoon.

Eindelijk een keer een vakantiewoning waar we niet vies van zijn.

Ook Ruud heeft ons veel informatie gegeven over leuke bezienswaardigheden en restaurants.

We hebben genoten van onze vakantie in Le Cerisier!

En zoals onze meiden bij het vertrek zeiden” we willen hier nog wel honderd dagen blijven”.

Leven als God in Frankrijk

Anja
29-6-2018

Wat hebben we genoten op deze prachtige plek, met de geweldige gite en fantastische tuin. Wil je Normandie ontdekken, met al zijn schoonheid en bezienswaardigheden, dan is Esprit du Bogace een top locatie. Een warm welkom met een heerlijke cider, is een fantastische start van de vakantie. In 1 woord kunnen wij zeggen het is Super!

Rust, prive en van alle gemakken voorzien

Tjerk Bijlsma
25-6-2018

Heerlijk rustig en volledig prive huis. Erg mooi gerestaureerd en van alle gemakken voorzien. Ligt op een lokatie zodat je makkelijk (uurtje) naar zowel de D-day stranden in Normandie, als naar St. Malo kunt rijden. Absoluut een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.