Vakantiehuis Esprit du Bocage *****

Vakantiehuis Esprit du Bocage
Vakantiehuis Esprit du Bocage
9,6

102 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Schitterende gite in een prachtige streek

Lode en Saskia, 18-2-2018

Tijdens de krokusvakantie mochten we hier een weekje logeren. De gite is zeer mooi ingericht en van alle benodigdheden voorzien. Ruud en Gea zijn zeer sympathieke en vriendelijke eigenaars die hun best doen om het hun gasten naar hun zin te maken. Een extra vermelding is de hygiëne, alles kraaknet! Je kan er heerlijke natuurwandelingen maken in de buurt. En als je er niet tegenop ziet om een uurtje te rijden, dan is het ook de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de landingsstranden, Mont-Saint-Michel, ... Zeer zeker een aanrader!!!

Geweldig

Geertje Smit, 4-2-2018

Sfeervol ingerichte huizen moet je in Frankrijk met een lampje zoeken, dus ik ben altijd dankbaar te merken dat ze wél bestaan. Wat een fijn huis is dit: mooi gelegen, fantastisch ingericht en super comfortabel uitgerust. Van de tuin hebben we wegens slecht weer niet kunnen genieten, maar van de lekkere bedden, de goed uitgeruste keuken, heerlijke houtkachel en het ligbad wel. Een aanrader, ook voor mensen met jonge kinderen, zoals wij. Bij de inrichting van de tweede gite is er qua sfeer trouwens nog een schepje bovenop gedaan (kijk op de website naar Le Cerisier, voor 4 tot 6 personen). Aanraders, beide gites!

Geweldig huis, prachtige omgeving, super!

Marianne en Bert Klaas, 30-10-2017

Eigenlijk kunnen wij geen negatieve zaken over huis, gastheer of gastvrouw of omgeving noemen. Alleen maar positieve ervaringen. Het huis is ongelofelijk sfeervol met oog voor details ingericht. Authentiek, modern en toch rustiek. De tuin is fantasievol aangelegd. Het is er heerlijk rustig. Je hoort en ziet heel veel vogels en het uitzicht is rustgevend. Gastheer Ruud is erg enthousiast en kan heel erg veel vertellen over de omgeving, tips voor echte ingewijden maar ook gewoon toeristische tips. Een overvloed aan ideeen voor uitstapjes in de omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen. De ontvangst en het welkom zijn ook heel erg prettig. Gea en Ruud geven je het gevoel dat je echt en meer dan welkom bent. Kortom een echte aanrader voor als je op zoek bent naar een prachtig huis in een hele mooie en aantrekkelijke omgeving, als je wilt genieten van de rust maar ook mooie uitstapjes wilt maken. Doen dus!

Vriendelijke ontvangst, fantastisch verblijf!

Sonja en Dick, 10-10-2017

Het verblijf en de inrichting is prima

compleet, sfeervol, schoon huis in prachtige tuin

fam van zwol, 27-9-2017

Dé plek om zowel in en om het huis tot rust te komen als actief erop uit te gaan. Normandië is geweldig. Natuur, cultuur, historie, er is zoveel te beleven! Esprit du Bocage ligt verscholen in de prachtige Normandische heuvels maar centraal t.o.v. de vele bezienswaardigheden van Normandië én Bretagne.

In het huis zelf is aan alles gedacht. Ruud en Gea weten wat vakantie vieren moet zijn. De website geeft een goede indruk van wat je kunt verwachten, maar rijd je het terrein op, loop je door de tuin en sta je binnen in het huis dan merk je dat de werkelijkheid soms ook nog mooier kan zijn.

Zeker tot ziens!

Anita van der Meer, 11-9-2017

We waren hier voor de zevende keer en we komen zeker terug voor een achtste keer. Het is een heerlijke gite die van alle gemakken is voorzien. Er is sinds dit jaar ook wifi, maar dat hoef je natuurlijk niet te gebruiken als je echt wilt onthaasten. Er is veel leuks te zien en te doen in de omgeving, de eigenaren geven je graag de nodige tips, maar bij de gite zelf kun je ook genieten van de rust en de mooie tuin en natuur. Later dit jaar is ook de nieuwe gite klaar, die is geschikt voor max 6 personen en die wordt zeker net zo mooi!

Prachtig paradijsje!

Susanne en Joris van den Brekel, 9-8-2017

Met onze dochters van 12 en 14 hebben wij twee heerlijke weken in dit huis doorgebracht! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren.Het huisje paste ons als een jas. Alles is zichtbaar met veel zorg aangepakt.Verse bloemen in vaasjes door het hele huis heen. Perencider met chocolaatjes op tafel, nou ja zeg! Ruud, de eigenaar, heeft ons een heleboel uit-tips gegeven.We hebben hier heel veel aan gehad. We hebben ook echt genoten van de prachtige tuin met heerlijke ligbedden. De bedden waren al opgemaakt bij aankomst.Wat een luxe! Er is een zalig ligbad, een goed gevulde boeken-en spelletjeskast, een fijne leefkeuken waar het werkelijk aan niets ontbreekt. En natuurlijk niet te vergeten; de rust en prachtige natuur zodra je de deur uitstapt. Een dik compliment aan Gea en Ruud die vanuit een ruïne dat prachtige huis hebben weten op te bouwen. Ga het zelf maar eens beleven daar in het mooie Frankrijk!

Joris, Susanne, Wies en Teuntje uit Helmond

Verborgen parel op Normandische platteland

Annemie, 27-6-2017

Superlatieven schieten te kort voor deze waanzinnig mooie accommodatie. Zowel het huis en de tuin zijn prachtig. Je ziet aan alles dat er met vakmanschap, liefde en aandacht voor detail is gewerkt aan deze fantastische plek. Aan alle gemakken is gedacht en de gastheer weet je op alle leuke markten, restaurants en bezienswaardigheden te wijzen die deze streek rijk is. Populaire bestemming die snel volgeboekt is, dus wees er snel bij. Eind dit jaar wordt een nieuw huis naast deze in gebruik genomen. Privacy tussen de twee huizen (èn de buren) is gewaarborgd (ook goed over na gedacht). Eén enkel punt van aandacht: je moet wel van een hard matras houden, van ons had het iets zachter gemogen.
Gea & Ruud, eigenaar, 4-7-2017

Allereerst bedankt voor de mooie rapportcijfers!

Jammer dat jullie het bed niet fijn vonden. Voor een eventuele volgende keer; graag meteen melden! Want hoewel verreweg de meeste mensen de bedden juist heel prettig vinden, gebeurt het een enkele keer dat mensen een probleem met de matrassen hebben. We hebben verschillende mogelijkheden om een matras te wisselen en dat hadden we ook graag voor jullie gedaan.

Voortreffelijk vakantiehuis!

Marianne & Peter, 19-6-2017

We hebben eigenlijk niets toe te voegen aan alle lovende recensies. Het was gewoonweg prima. We waren er een week, die ging als een flits aan ons voorbij.

Het vakantiehuis en de locatie lenen zich voor van alles: luieren/bijkomen, actief de omgeving verkennen, uitvalsbasis voor trips in en nabij Normandië.

Wat we hooguit nog willen opmerken is dat de directe omgeving prachtig is, wij vonden dat qua landschap het mooiste gedeelte van Normandië.

Op de weg naar dit vakantiehuis hebben wij een tussenstop van 2 nachtjes gemaakt in Arras (aanrader), de volgende keer doen we dat, voorafgaand aan ons verblijf hier, aan één van de D-Day stranden in Normandië.

Dank voor jullie gastvrijheid en à bientôt, Gea en Ruud.

Geweldig !

Margo, 16-6-2017

Het is een mooie ingerichte gite met tuin. Verse bloemen en een fles perenwijn bij aankomst. Het huis was schoon en compleet ingericht. Lieve mensen ,die jou een thuis gevoel willen geven. Mooie omgeving en er is veel te doen, zoals de D- day stranden en museums bezoeken. De kust plaatsen en het platteland. We vonden het er heel erg fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Esprit du Bocage scoort een 9.57 uit 10 op basis van 102 reviews.