Vakantiehuis Esprit du Bocage

Vakantiehuis
Vakantiehuis Esprit du Bocage
9,6

116 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

We hebben genoten in deze schitterende gite!

Fam. Born
15-8-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en een schitterend en mooi ingericht huis! De eigenaars doen er alles aan om ons naar het zin te maken! Rustige en mooie omgeving.

Paradijselijke plek

A. Fredriksen
6-8-2018

Wat een fantastische plek midden op het platteland en wat een prachtig ingericht huis!

Gea en Ruud hebben zoveel zorg gestopt in alles, dat zie je overal terug, in zowel het huis als in de prachtige tuin met mooie vaste planten! Vlinders en vogels overal!

In de keuken heb je alle accessoires tot je beschikking en zelfs een strijkplank en strijkbout zijn aanwezig, nooit eerder meegemaakt;-) heerlijk ruime slaapkamers en een warm welkom met bloemen die overal staan.

Vanuit hier kun je zoveel doen, strand, kastelen, watervallen, mooie plaatsen bezoeken. Een bezoek aan Mont Saint Michel heeft heeft meeste indruk op ons gemaakt, prachtig!

Ook de kids kunnen heerlijk spelen in de tuin. Het was een top vakantie!

Van bijzonder hoge kwaliteit

Fam. Bovee
22-7-2018

Nadat we aankwamen werden we gastvrij ontvangen door Ruud en Gea. Esprit du Bocage heeft werkelijk alle ingredienten in zich, om heerlijk van je vakantie te kunnen genieten.

De gezellige sfeer die er heerst is maar in weinig vakantie woningen te vinden en dat is Ruud en Gea zeker gelukt.

Mooie authentieke details, verse bloemen overal in huis en alles zeer schoon.

Eindelijk een keer een vakantiewoning waar we niet vies van zijn.

Ook Ruud heeft ons veel informatie gegeven over leuke bezienswaardigheden en restaurants.

We hebben genoten van onze vakantie in Le Cerisier!

En zoals onze meiden bij het vertrek zeiden” we willen hier nog wel honderd dagen blijven”.

Leven als God in Frankrijk

Anja
29-6-2018

Wat hebben we genoten op deze prachtige plek, met de geweldige gite en fantastische tuin. Wil je Normandie ontdekken, met al zijn schoonheid en bezienswaardigheden, dan is Esprit du Bogace een top locatie. Een warm welkom met een heerlijke cider, is een fantastische start van de vakantie. In 1 woord kunnen wij zeggen het is Super!

Rust, prive en van alle gemakken voorzien

Tjerk Bijlsma
25-6-2018

Heerlijk rustig en volledig prive huis. Erg mooi gerestaureerd en van alle gemakken voorzien. Ligt op een lokatie zodat je makkelijk (uurtje) naar zowel de D-day stranden in Normandie, als naar St. Malo kunt rijden. Absoluut een aanrader.

Fantastisch.

Peter
18-6-2018

Schitterende locatie en heerlijk rustig. Je hoort hier alleen de natuur: vogels en bijen.

Een aanrader.

Astrid
17-6-2018

Een heerlijk huis in een mooie rustige omgeving. Een gastvrije ontvangst door de eigenaren. Top!

Prachtig wat jullie hebben bereikt!

Julia en Aad Hilgersom
17-6-2018

Rust,rust....heerlijke vakantie gehad met zwager en schoonzus in dit fijne comfortabele en schone huis. Prachtige omgeving en dankzij de tips van Ruud en Gea op veel mooie plekken geweest!

Prachtige plek in Normandië

Fam. Bakker en Schreijnders
16-6-2018

Dit was onze 1e keer in Normandië. Wij zaten in Le Cerisier en deze gîte is zeer smaakvol ingericht met een afwerking van hoog niveau. Heel fijn om in een huis te logeren waar de verlichting uitstekend is en waar alles klopt. Heerlijke bedden, fijne keuken, mooie badkamer. We hebben genoten.

Bij de gîte hoort ook een ruime tuin met prachtige borders, een groot gezon en een tafel om gezellig aan te ontbijten of te eten.

Heerlijk als het mooi weer is.

Een heerlijke vakantie gehad

Familie de Bruijne
29-5-2018

We hebben een hele mooie vakantie gehad in deze mooi opgeknapte gite. Het huis is nog mooier dan op de foto's en de tuin is prachtig. Je kunt hier heerlijk genieten van de rust en bezienswaardigheden zijn op goede reisafstand. Gea en Ruud zijn erg gastvrij en geven allerlei tips over wat in de omgeving te doen is. Ik kan deze plek aan iedereen aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Esprit du Bocage scoort een 9.62 uit 10 op basis van 116 reviews.