Vakantiehuis Esprit du Bocage

146 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage

• 2019
    10Anja05-10-2019

Geweldig!!!!!

Bezoek de stranden vooral pointe du hoc!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Charles en Wil23-09-2019

Het is een feestje om daar te verblijven.

Prachtig huis, hartelijk ontvangst, zeer schoon, rustige omgeving, mooie tuin. Ruud en Gea geven je veel informatie over de omgeving. Wij hebben enorm genoten.

Gereisd met partner in september 2019

• 10AH22-09-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijke plek is Esprit du Bocage. Rustig, stil: een heerlijke plek om te onthaasten! Het huis is van alle gemakken voorzien, brandschoon en de bedden slapen heerlijk. En vergeet de badkamer niet, netjes, modern en een hele fijne douche! De tuin is werkelijk een pareltje. Ideaal ook met kleine kinderen; genoeg ruimte om te spelen of juist volledig tot rust te komen. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Marten & Evelien25-08-2019

Geweldig, een echte aanrader!

Net terug van een fantastisch verblijf in Esprit du Bocage. Voor de tweede keer en wederom was het fantastisch. De indrukwekkende omgeving, het ontzettend prachtige verblijf en de service van Ruud en Gea hebben ook deze keer al onze verwachtingen overtroffen. Een echte aanrader en we hebben met ons gezin een geweldige vakantie gehad. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Maurice, Linda, Cas, Job, Siem en Raf25-08-2019

Heerlijke vakantie!

Voor de tweede keer hier op vakantie maar nu in de nieuwe gite. Opnieuw een prachtig, sfeervol en schoon vakantiehuis van alle gemakken voorzien! We hebben genoten met onze jongens. Er is meer dan genoeg te beleven. We hebben een prachtige wandelingen gemaakt bij Carolles en Roche d'oetre. Heel afwisselend lopen en dus ook prima te doen met de kids. Strand bij Granville met het getijdenzwembad en de bommenkraters/bunkers (waar je doorheen kunt lopen) bij Point du Hoc vonden de kinderen geweldig. We komen hier vast nog weer een keer terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Nathalie C19-08-2019

The best of THE best!

We brachten 2 weken door met ons gezin van 3 kinderen (1j,4j & 7j)/grootouders in Esprit du Bocage. Wat een DROOM! Beide gîtes zijn uiterst smaakvol ingericht met oog voor vele details. Hoogwaardige materialen, kwalitatieve toestellen, luxe bed/badlinnen, authentieke servies,. . Het is NIET een vakantiehuis gevuld met goedkope toestellen of Ikea meubelen met oog enkel op verhuur - het is helemaal het tegenovergestelde! Je voelt je THUIS. Beide huizen waren KRAAKnet - heerlijk als je met een kruipende baby op reis bent. De tuin is een haven van rust, een plezier voor de ogen en oren. Ruud is een perfecte gastheer, en indien je dat wenst - zorgt hij ervoor dat je elke dag een uitstapje kan maken obv zijn aanbevelingen. Ik beveel ten sterkste deze woning aan de vakantiegangers die op zoek zijn naar een droomvakantie, een huis waar je je goed voelt, cosy/gezellig/proper/mooi. ALLES was aanwezig voor een geslaagde en deugddoende vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10David, Inge, seppe & auke11-08-2019

Fantastisch!!!!

Prachtige gite met warme ontvangst en een supere gastheer en gastvrouw. De omgeving, rust, natuur, ... ook geweldig!!! Een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Liesbeth17-07-2019

Zeer aangename verblijfsplek in mooie omgeving!

Gite Le Pommier: proper, aangenaam, leuk ingericht huisje met een prachtige tuin. Alle benodigdheden (keukenmateriaal ed) aanwezig! Ideaal om volledig tot rust te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10René en Antje29-06-2019

Fantastisch verblijf midden in de natuur!

Een prachtig huis waar je tot rust kunt komen. Alles aanwezig voor een luxe verblijf. De omgeving is landelijk en uitnodigend om te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jessica Jacobs06-06-2019

Fantastisch!

Een heerlijk huis op een prachtige plek! Aan werkelijk alles is gedacht. Van een opgemaakt kinderbedje tot aan mooie verse bloemen op de vaas. Schitterende tuin met lekker veel ruimte voor onze dochter om te spelen. Genoeg bezienswaardigheden op ongeveer een uur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

14 tips over Vakantiehuis Esprit du Bocage

• Carlos & Hester, 29-04-2012

Zeer gunstig gelegen voor uitstapjes naar (de baai bij Mont St Michel & St. Malo. Genoeg te zien en te doen in de nabije omgeving.

• joost, 16-06-2014

Aquarium in St Malo, beestenmarkt in Sourdeval op dinsdag als je oude franse boertjes wilt zien rennen :-).

• Daphne and Ynse Kloosterman, 10-10-2012

Make sure that you have a clear and detailed map of the area! Follow Gea's instructions to the letter so that you can easily find the gîte.

0 vragen over Vakantiehuis Esprit du Bocage

Vakantiehuis Esprit du Bocage info