Vakantiehuis Esprit du Bocage

111 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Fantastisch.

Peter
18-6-2018

Schitterende locatie en heerlijk rustig. Je hoort hier alleen de natuur: vogels en bijen.

Een aanrader.

Astrid
17-6-2018

Een heerlijk huis in een mooie rustige omgeving. Een gastvrije ontvangst door de eigenaren. Top!

Prachtig wat jullie hebben bereikt!

Julia en Aad Hilgersom
17-6-2018

Rust,rust....heerlijke vakantie gehad met zwager en schoonzus in dit fijne comfortabele en schone huis. Prachtige omgeving en dankzij de tips van Ruud en Gea op veel mooie plekken geweest!

Prachtige plek in Normandië

Fam. Bakker en Schreijnders
16-6-2018

Dit was onze 1e keer in Normandië. Wij zaten in Le Cerisier en deze gîte is zeer smaakvol ingericht met een afwerking van hoog niveau. Heel fijn om in een huis te logeren waar de verlichting uitstekend is en waar alles klopt. Heerlijke bedden, fijne keuken, mooie badkamer. We hebben genoten.

Bij de gîte hoort ook een ruime tuin met prachtige borders, een groot gezon en een tafel om gezellig aan te ontbijten of te eten.

Heerlijk als het mooi weer is.

Een heerlijke vakantie gehad

Familie de Bruijne
29-5-2018

We hebben een hele mooie vakantie gehad in deze mooi opgeknapte gite. Het huis is nog mooier dan op de foto's en de tuin is prachtig. Je kunt hier heerlijk genieten van de rust en bezienswaardigheden zijn op goede reisafstand. Gea en Ruud zijn erg gastvrij en geven allerlei tips over wat in de omgeving te doen is. Ik kan deze plek aan iedereen aanraden.

Mooi, schoon, luxe en lekker tot rust komen

Bastiaan
13-5-2018

Mooie plek, erg mooi, luxe en ruim huis waar werkelijk niets aan ontbreekt. Gea en Peter zijn erg gastvrij en niets is te gek. Het huis was super schoon en dat zegt wat, dit is namelijk het eerste vakantieadres waar we niet eerst de accommodatie hebben schoongemaakt. Super vakantie gehad!

Rust en ruimte

Peter
6-5-2018

Tweemaal zijn we op vakantie geweest in Le Pommier. Nu de eerste keer in Le Cerisier. Ook hier hebben Gea en Ruud weer een juweeltje van gemaakt. Ondanks een paar dagen regen was het goed vertoeven binnen bij de haard. Spelletjes, TV en een goede internet verbinding dan hoor je de kinderen ook niet. Voor de eerste keer zijn we naar St. Malo geweest. Dit is een aanrader. Verder kun je bij Ruud terecht voor allerlei tips betreffende uitstapjes. We komen hier zeker terug.

Geweldige accommodatie in Normandie

Jeroen
29-4-2018

Tijdens onze meivakantie verbleven wij in gîte Le Cerisier. We hebben erg veel geluk gehad met het mooie weer van die week en er daarom ook veel op uitgetrokken! Des te belangrijker is het dan om terug te komen in een gîte waar alles klopt! Een basis waar een thuisgevoel heerst. Daar waar je je weer op kunt laden voor het volgende uitstapje. En daar hebben Ruud en Gea helemaal aan voldaan met de inrichting en ligging van deze gîte. Om het huis is een zeer ruime tuin waar onze kinderen dan ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt! En last but not least: een zeer goed internetverbinding! Esprit du Bocage is dan ook echt een aanrader om naar toe te gaan!

Geweldige rust, natuur en een sfeervol huis

Michiel
27-4-2018

Na ons eerste bezoek aan de Gîte in 2012 met onze kinderen was dit ons eerste bezoek zonder kids.

Als een warme douche voelt de gastvrijheid van Ruud en Gea wederom bij onze aankomt.

Het is wat regenachtig, maar binnen brand de open haard volop.

Het prachtige huis is weer heerlijk schoon gemaakt voor ons bezoek l, dit beloofd weer een fijne week te worden.

Ruud komt zondag met wat informatie en folders voor onze mogelijke uitstapjes.

Wat hebben wij genoten van onze autoritjes en wandelingen!

De dagtrip naar Jersey was de kers op de taart voor ons, wat een prachtig eiland is dit, echt een aanrader.

Voor ons was dit zeker niet de laatste keer.

Ruud en Gea ga zo door!!

Genoten!

Joyce de Hoog
6-3-2018

Een gite om je thuis en welkom in te voelen vanaf je eerste stap in de gite... Ruud en Gea denken echt aan alles. Hierdoor is er absolute comfort in een authentieke setting. Vanwege de strenge vorst genoten wij van blauwe luchten en hebben mooie uitstapjes gemaakt. (Ruud gaf tips voordeze uitstapjes a.d.h.v. onze interesses.) Sinds 2009 wilden wij hier naar toe en we willen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Esprit du Bocage scoort een 9.58 uit 10 op basis van 111 reviews.