Vakantiehuis
9,6

123 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Perfect huis. Gastvrijheid. Bijzonder mooi gebied.

Hans & Lili,
18-11-2018

Als je van rust, ruimte en een mooi heuvelachtig boeren landschap houdt, waarbij een tripje naar de bijzondere kust goed te doen is en je wilt verblijven in een fijn huis, dan is dit echt een aanrader. Wij verbleven begin november met z'n drieën in Le Cérisier. Een prachtig gerenoveerd huis met alle moderne luxe, maar door de combinatie met oude elementen heel erg sfeervol. De gastvrijheid van Gea en Ruud, die veel informatie geven over wat er te zien en te doen is, maken het verblijf helemaal perfect. Dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zien al uit naar de volgende keer!

Gereisd met partner in november 2018

Zalige gîte, echt ontspannen & genieten!

Frédérique Tummers,
22-10-2018

Zalige gîte, echt ontspannen & genieten, zelfs met kleine kids 😅! Met de fijne tips, de mooie omgeving, de prachtige tuin en gîte, was het niet moelijk om te ontspannen en te genieten van een toffe vakantie. De gîte is van alle gemakken voorzien, de leefkeuken vonden wij echt top. Alle tips , aangepast op onze gezinssituatie, hebben het verder afgemaakt. Bedankt Gea & Ruud!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig

Angela,
14-10-2018

In Gite le pommier hebben we heerlijk verbleven. Het huisje is sfeervol ingericht en is van alle gemakken voorzien. De tuin is prachtig aangelegd waarin elk seizoen iets bloeit. In de omgeving is veel te zien van zowel Normandië maar ook van Bretagne.

Gereisd met partner in oktober 2018

Thuis komen in een oase van rust en ruimte

John & Arjanta van Leeuwen-Kwakernaak,
14-10-2018

Heerlijk huis, ruim, warm en sfeervol en voorzien van alle gemakken. Mooie en grote tuin rondom. Warm ontvangst door eigenaren die ook erg behulpzaam zijn voor het geven van tips over de omgeving. Het enige nadeel is de wat langere reistijd naar bezienswaardigheden zoals de D-day stranden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Le Cerisier is een prachtig gelegen compleet huis voorzien van alle moderne gemakken en met veel oog voor detail en authenticiteit ingericht. Het ontbreekt werkelijk aan niets. Het huis wordt omringd door een zeer grote tuin met daarin bloemen welke kant je ook op kijkt. In dit huis ben je echt weg van alle druktes en beleef je het Franse leven volop. In omringende omgeving is veel te doen op goed berijdbare afstanden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Lekker ontspannen op een heerlijke locatie.

Jonnie & Jacquelien,
2-9-2018

Prachtig mooi huis op een rustige locatie met een geweldige tuin!

Van hier uit kun je leuke uitstapjes maken naar de D-day stranden,St lMalo,Mont Saint-Michel etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi en charmant vakantiehuis. Heeft alles in zich om te onthaasten.

Erg welkom gevoel, alles brandschoon en ruim uitgerust met spullen. Zelfs badmintonrackets en jeu de boules ballen.

Bedden en kussens uitstekend.

Wanneer je rust zoekt en graag leest, wandelt e.o. fietst dan is dit de uitgelezen plek. Als je veel vertier zoekt zul je toch al snel 3/4 à 1 uur moeten rijden voor bezoek aan mooie stadjes of kust.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We hebben genoten in deze schitterende gite!

Fam. Born,
15-8-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en een schitterend en mooi ingericht huis! De eigenaars doen er alles aan om ons naar het zin te maken! Rustige en mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Paradijselijke plek

A. Fredriksen,
6-8-2018

Wat een fantastische plek midden op het platteland en wat een prachtig ingericht huis!

Gea en Ruud hebben zoveel zorg gestopt in alles, dat zie je overal terug, in zowel het huis als in de prachtige tuin met mooie vaste planten! Vlinders en vogels overal!

In de keuken heb je alle accessoires tot je beschikking en zelfs een strijkplank en strijkbout zijn aanwezig, nooit eerder meegemaakt;-) heerlijk ruime slaapkamers en een warm welkom met bloemen die overal staan.

Vanuit hier kun je zoveel doen, strand, kastelen, watervallen, mooie plaatsen bezoeken. Een bezoek aan Mont Saint Michel heeft heeft meeste indruk op ons gemaakt, prachtig!

Ook de kids kunnen heerlijk spelen in de tuin. Het was een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Van bijzonder hoge kwaliteit

Fam. Bovee,
22-7-2018

Nadat we aankwamen werden we gastvrij ontvangen door Ruud en Gea. Esprit du Bocage heeft werkelijk alle ingredienten in zich, om heerlijk van je vakantie te kunnen genieten.

De gezellige sfeer die er heerst is maar in weinig vakantie woningen te vinden en dat is Ruud en Gea zeker gelukt.

Mooie authentieke details, verse bloemen overal in huis en alles zeer schoon.

Eindelijk een keer een vakantiewoning waar we niet vies van zijn.

Ook Ruud heeft ons veel informatie gegeven over leuke bezienswaardigheden en restaurants.

We hebben genoten van onze vakantie in Le Cerisier!

En zoals onze meiden bij het vertrek zeiden” we willen hier nog wel honderd dagen blijven”.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.