Camping L'Anse du Brickstersterstersterster

• 8.9Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping L'Anse du Brick is een 5-sterrencamping in Normandië. Dat kun je zien, want de plekken zijn ruim, alles is netjes, schoon en verzorgd en het eten in het restaurant is van goede kwaliteit. De animatie maakt het gezellig voor iedereen en de zee is slechts 100 meter verderop. Met kinderen is museum en aquarium Cité de la Mer een grote aanrader.

372 reviews over Camping L'Anse du Brick

• 2019
    9Petra Schuller31-08-2019

Geweldige service

Wij hebben absoluut genoten van ons verblijf op camping L’Anse Du Brick. De service is super en heeft onze verwachtingen overtroffen. Alle medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en lijken er veel plezier uit te halen om het ons als gasten naar de zin te maken. Wij zouden eigenlijk vorig jaar al naar deze camping gaan, maar een onvoorziene omstandigheid gooide roet in het eten. Onze aanbetaling mocht blijven staan voor dit jaar. Onze dochter was haar duikbril verloren in het zwembad. Met een verdrietig meisje naar de receptie. De medewerkers pakten dit serieus op en, ook al hadden ze weinig tijd om de zwembadfilters na te kijken, ze mocht uit de gevonden voorwerpen een andere uitzoeken. Meisje weer blij. :) Plaatsje met zeezicht was dik in orde. Sanitair werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Enige nadeel is dat de grote bezienswaardigheden van Normandië niet dichtbij zijn. Aanrader: Cite de la Mer en Parc Animalier Montaigu.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Nils22-08-2019

Mooie camping in mooie omgeving met lekker zwembad

Lekker verblijf in mooie omgeving en luxe camping. In de eerste week wet het sanitair wel 4 keer per dag schoongemaakt (betekent overigens wel dat vaak een deel van het sanitair is afgesloten. Dit kan op drukkere momenten leiden tot wat wachttijden bij de douches. De tweede week werd er aanzienlijk minder vaak schoongemaakt hoewel het nagenoeg even druk was op de camping. Dan kunnen een paar smeerpijpen er al gauw een zooitje van maken. Ben benieuwd hoe het er bij hun thuis uitziet.

In het gezellige restaurant een keer pizza's gehaald. Dit zijn lekkere pizza's maar verwacht geen culinaire hoogstandjes... Wel raar dat de kok wel handschoenen aanheeft maar daar vervolgens wel alles mee doet (vingers aflikken, peuk roken), dat is niet zo fris natuurlijk.

Verder niet zo veel te zeuren over deze camping (anders zouden we er niet voor de 2e keer heengaan). Heerlijk zwembad, dicht bij semi-privé strand, prima sanitair en mooie plekken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9marina jonckheere07-08-2019

fantastisch !!!

hier kwam ik echt tot rust ,het uitzicht bij je ontbijt zalig ,direct aan het mooie strand en met de fiets langs de kust geweldig !!!!! personeel heel vriendelijk en geduldig voor het poetsen !!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Mariëlle Kalmeijer05-08-2019

Mooie camping

Prachtige camping, plek 18A. Nog nooit eerder zo'n grote plek gehad. Uitzicht op zee. Zwembad aan de kleine kant, vooral buiten. We moeten een "ordinaire" snackbar voor een snelle hap. Een X pizza gehaald, was ok, goed warm en lekker van smaak maar karig belegd. Het sanitair wordt zeer regelmatig schoon gemaakt maar wat ons opviel was dat dat gebeurde op de drukste tijden en dan was de helft voor langere tijd afgesloten. Heel veel te doen in de omgeving en heel rustig, er loopt beveiliging rond, top! Wi-Fi slecht of geen bereik op de plek, wel bij de receptie. Medewerkers zeer vriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Chantal Oskam - de Wit05-08-2019

Hele fijne camping in prachtige omgeving!

Fijne ontvangst, duidelijk uitleg en kregen koekjes bij ontvangst. Onze plek nummer 19 was fantastisch groot, nog nooit zoveel ruimte gehad op een plek en keken langs de caravan voor ons zo over de zee. Sanitair 3x daags gedaan, zeer netjes. Het is een terrassen camping dus sta je boven goed voor de kuitjes maar prima te doen. Over de brug naar de baai met zandstrand waar onze jongens heerlijk hebben gezwommen. Geen Wi-Fi op de plek of minimaal bereik bij de receptie wel goed ontvangst. Wij hebben het heerlijk gehad, enorm getroffen met het weer. Camping is zeer netjes onderhouden en vriendelijke medewerkers. 1x per week muziek en verder heerlijk rustig en weinig vertier wat voor ons geen probleem is!

• 9Renate04-08-2019

Super locatie!

Zeer mooi verzorgde camping op een geweldige locatie. Strand en bos aangrenzend aan de camping, dus ook voor mensen met honden erg geschikt.

• 9Marga Geurtzen31-07-2019

Fantastisch!

Prachtige camping met zeer grote plaatsen! Ruim en goed sanitair en wordt op 3x per dag keurig schoon gemaakt. Binnen- & buitenbad. Dit zijn niet hele grote zwembaden, maar prima voor het aantal campinggasten en wordt goed bijgehouden. Voldoende ligbedden hierbij. De camping trekt zowel jonge gezinnen als oudere echtparen. Wij stonden op plaats 120 wat een zeer grote plaats is. Niet direct zeezicht, maar daardoor is er op deze plekken ook minder wind. Het is wel heuvelachtig waardoor je wel licht klimmend moet lopen vanaf bijv. het het zwembad/winkeltje naar de plek, maar prima te doen hoor! Het winkeltje heeft basisproducten en elke dag vers stokbrood en diverse croissants. Goed restaurant met af en toe wat entertainment 's avonds. Er is niet heel veel reuring op de camping, maar dat vonden wij prima. En prachtige omgeving! Met 5 minuten via een bruggetje bij de zee. Aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 1Viola Van Broekhoven22-07-2019

Nooit meer! Wat een slechte service

Helaas zeer ontevreden! Voors: zeer grote plekken,schoon sanitair, lekker restaurant, goede inkoopmogelijkheden niet ver, heerlijk zwembad met glijbaan Tegen:het slag mensen dat er komt. De ene bwm is nog groter dan de ander zijn Mercedes. De campers zo groot als een touringcar en afval wordt weggebracht op een meegebrachte segway, wordt achterlijk hard gereden op camping, ongezelligheid op de camping. Er wordt niet gegroet op de camping of gekletst bij de afwas, de schoonmaaktijden, wie verzint het om te gaan schoonmaken om 8.30 en om 20h als iedereen naar het toilet moet of gaat afwassen. En dan moet je eerder naar huis omdat je dochter erg ziek is en medische hulp nodig had in Nederland. Het was niet mogelijk om naar een zh daar te gaan omdat haar situatie te complex is. Kregen geen geld terug. Schandalige service. Zeer onbeschoft. Ze wilden er niets van horen en dat was dan heel jammer voor ons. Dat zeg je toch niet

Charlotte - Verantwoordelijke Receptie, .Directeur, 08-08-2019

Beste Mevrouw Van Broekhoven,

Dank voor uw review.

We begrijpen niet zo goed het begin van uw feedback, onze gasten laten in hun reviews weten dat ze tevreden zijn over de sfeer op de camping. U noteert dat het sanitair schoon is, daarvoor moeten we regelmatig het sanitair schoonmaken tussen 6u en 22u.

We begrijpen uw opinie over de terugbetaling maar bij uw boeking heeft u gekozen om geen annuleringsverzekering te nemen. De verzekering zou u de twee dagen hebben kunnen vergoeden. Volgens onze algemene verkoopcondities, die u ontvangen heeft en geaccepteerd bij de boeking, wordt er geen enkele reductie gegeven bij vroegtijdig vertrek.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Imke Bokschoten02-05-2019

Fantastische top camping

Deze topcamping (een terassencamping) is gelegen in het mooie Normandië pal aan Het Kanaal. Vanaf onze staplaats uitzicht op de zee. Afwassen is door het mooie uitzicht ook geen straf. De werknemers zijn allervriendelijkst. Ze zijn altijd in voor een praatje. De camping wordt goed onderhouden. Het sanitair is schoon en er is voldoende warm water. Het zwembad is overdekt en verwarmd. Winkeltje en pizzeria zijn ook op de camping aanwezig. Echte Italiaanse pizza's... want een Italiaanse pizzabakker is ingevlogen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Fozzy29-08-2018

Fantastisch gelegen.

Prachtig gelegen camping. Deze camping ligt tegen rotsen aan en daardoor steile looppaden. De camping is zowel voor mensen die kamperen houden al voor mensen die in een mobil home verblijven een ideale camping. Deze camping is niet groot maar heeft wel alle voorzieningen. Uitzicht is fantastisch. Alleen een bar is niet echt aasnwezig. Je kunt niet echt gezellig een kopje koffie drinken op een gezellig terras. Een pizzeria ligt aan de camping met een klein terras. Zwembad is niet groot. Een binnen en buitenbad met 1 glijbaan. Wil je boodschappen doen kun je dit doen in een klein winkeltje op de camping of zal je een eindje moeten rijden voor een supermarkt. Voor activiteiten zal je ook een eindje moeten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

31 tips over Camping L'Anse du Brick

• Nils, 22-08-2019

Niet ver van Cherbourgh ligt een hele gave kartbaan (open lucht): https://www.karting50.fr

• Nils, 22-08-2019

Geen 4G bereik op de camping (wel bij de slagboom) maar WiFi is prima en redelijk betaalbaar!

• melanie_marijnissen, 02-05-2014

Cap Fort Levi is erg mooi om te wandelen.

42 vragen over Camping L'Anse du Brick

• Wil, 14-06-2019

Animatie 3 jaar

Wij komen met twee dochters van 3 en 5 deze zomer naar de camping. Na las ik ergens dat de animatie pas vanaf 5 jaar is. Mogen 3 jarigen wel aansluiten? Eventueel onder begeleiding? Ze kijkt daar eigenlijk wel naar uit... (naar aanleiding van vakantie vorig jaar).

• Johan, 24-05-2017

Huren elektrische fietsen?

Hallo, Wij gaan dit jaar (augustus 2017) naar deze camping toe en vragen ons af of wij daar ook elektrische fietsen zouden kunnen huren? Heeft iemand daar ervaring, en zo ja waar je deze kunt huren.

Gr, Fam.Abels

• Janine, 10-05-2016

Plek 15

Hai! Wij gaan deze zomer naar deze camping en hebben plek 15 gereserveerd. Kan iemand iets over deze plek vertellen? Is het een ruime plek met veel groen? Het is een rando plek. Bedankt alvast!

Camping L'Anse du Brick info

• Aantal sterrenstersterstersterster