Camping L'Anse du Brick

Camping L'Anse du Brick
8,6

Wat vakantiegangers zeggen

Camping L'Anse du Brick is een 5-sterrencamping in Normandië. Dat kun je zien, want de plekken zijn ruim, alles is netjes, schoon en verzorgd en het eten in het restaurant is van goede kwaliteit. De animatie maakt het gezellig voor iedereen en de zee is slechts 100 meter verderop. Met kinderen is museum en aquarium Cité de la Mer een grote aanrader.

Contact

256 reviews over Camping L'Anse du Brick in het Nederlands

Fantastisch gelegen.

Fozzy,
29-8-2018

Prachtig gelegen camping. Deze camping ligt tegen rotsen aan en daardoor steile looppaden. De camping is zowel voor mensen die kamperen houden al voor mensen die in een mobil home verblijven een ideale camping. Deze camping is niet groot maar heeft wel alle voorzieningen. Uitzicht is fantastisch. Alleen een bar is niet echt aasnwezig. Je kunt niet echt gezellig een kopje koffie drinken op een gezellig terras. Een pizzeria ligt aan de camping met een klein terras. Zwembad is niet groot. Een binnen en buitenbad met 1 glijbaan. Wil je boodschappen doen kun je dit doen in een klein winkeltje op de camping of zal je een eindje moeten rijden voor een supermarkt. Voor activiteiten zal je ook een eindje moeten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping ,voor jong en oud.

C muis,
28-8-2018

De camping heeft prachtige plekken met uitzicht op zee. Maar ook plekken zonder uitzicht op zee. Hygiene is top, 3 keer per dag word er schoongemaakt. Gratis wifi voor whatappen is prima , wil je meer dan dat dan kun je beter wifi kopen. Het bereik van telefoon is minder, dat komt door de rotsen. Beneden bij de camping ,prima bereik,wij vonden dit niet hinderlijk. Leuke zwembaden ,je komt hier Nederlanders,fransen ,duitsers tegen. Grote tot zeer grote plaatsen, waar naast een caravan met voortent ,een bijzet tent en auto nog voldoende plaats is. Op 15 min rijden Cherbourg ,met de lidl ,aldi ,action enz. Wat wij als enige nadeel hebben ervaren ,was dat het winkeltje tussen de middag dicht is. En pas aan het eind van de middag weer open gaat. Ook is het assortiment niet groot.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kom graag nog een keer terug.

Etienne,
27-8-2018

Super mooie locatie met uitzicht op zee. Personeel doet heel erg hun best om alles te verzorgen en slagen hier ook zeer goed in. Viel mij op dat er bij groenonderhoud bv gebruik gemaakt wordt van elektrisch accugereedschap ipv benzine (lawaai). Overlast (als je hier al van kunt spreken) is er dus niet en toch wordt alles netjes bijgehouden. Top.

Door privé omstandigheden helaas eerder moeten vertrekken. Kregen bij afmelden het advies gebruik te maken van de annuleringsverzekering. Bij thuiskomst aan de camping de diverse data aangereikt. Door hun (Charlotte) bemiddeling zelfs gekomen tot uitkering, hierbij zeer adequaat op de hoogte gehouden. Heb alle hulp als zeer prettig ervaren.

Rustige camping ondanks alle leuke activiteiten, mooi strandje op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2018

Direct boeken

Mooie schone camping, weinig vertier.

margje,
25-8-2018

Een mooie schone camping. Heel veel plaatsen met zeezicht, maar die moet je wel op tijd reserveren. Wij stonden beneden en daar heb je geen uitzicht en sta je aan een straatje best dicht op elkaar. Het zwembad is mooi en schoon. Helaas niet heel aantrekkelijk om op een bedje een boekje te lezen. Vanaf het zwembad helemaal geen uitzicht. Het voetbalveld is slecht onderhouden en nodigt niet uit om naar toe te gaan omdat het helemaal achteraf in het bos was. Onze kinderen misten echt een leuk sportveld waar ze vooral 's avonds andere tieners konden ontmoeten. Verder is er naast het springkussen weinig te doen voor de kinderen. Wij vonden het een mooie camping, maar misten de gezellige sfeer. Er was geen centraal gedeelte met sport, terrasje, speeltuin etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie en schone camping

Paul van der Veer,
12-8-2018

Schone camping en mooi uitvalsbasis om de kusten van Normandie beter te leren kennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Echt genieten en ontspannen!

Fien,
9-8-2018

Mooie leuke camping maar het was jammer dat de grote speeltuin en het springkussen op een plek liggen waar veel auro’s rijden. Minder geschikt voor jonge kinderen. Wel echt een fantastisch uitzicht en veel rust. Echt genieten. We hadden op internet gelezen over cherbourg en cite de le mer maar dit vonden wij geen aanrader. St. Michel en de landingsstranden wel.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen zeker nog een keer terug.

Cindy,
2-8-2018

Een mooie verzorgde camping met een prachtig uitzicht op de zee. Compliment aan het schoonmaakteam dat zeker 3 keer per dag het sanitair kwam schoonmaken. Er was altijd een badmeester aanwezig in het zwembad . Gewoon een prachtig onderhouden camping die zijn 5 sterren zeker waard is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk rustige vakantie op top camping!

Fam. Hermans,
21-7-2018

Heerlijk weekje op de camping gehad. We zaten in de nieuwe TAOS stacaravan en die was van alle gemakken voorzien. Perfect. Lag achteraan op de camping, erg rustig dus en je kon zo het bos in waar een beekje loopt. De camping zelf was heel schoon en goed verzorgd. Zwembad was ook schoon en prima voor onze dochter van 4 en zoon van 2. Verder nog een groot springkussen wat ook erg in de smaak viel Restaurant/pizzeria was prima, winkeltje had geen groot assortiment maar wel verse broodjes iedere dag. Voor de grote inkopen zijn er verschillende supermarkten in de buurt. Ideaal was de loopbrug naar het strandje, ze hebben niet veel in de zee gespeeld maar des te meer in het beekje wat uitkomt in de zee, erg leuk!! In de buurt is ook veel te doen, leuke dorpjes/stadjes, kasteeltjes, cherbourg en uiteraard vele bunkers uit WOII. Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige camping op een prachtige plek

Dan. Landegent,
17-7-2018

Wat een geweldige camping. We hadden een staplek met zicht op zee, prachtig. Schoon sanitair. Heel vriendelijk personeel. Leuk stand op loop afstand. Heel goed onderhouden. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. (Wel goed kaart lezen, staat nier heel goed aangegeven. Prima zwembad. Heerlijk gegeten in restaurant. Een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. We gaan zeker ooit terug. Wel oppassen voor teken.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantasties

Drh,
11-7-2018

Leuke plek dieren zijn ook welkom

Gereisd met vrienden in juni 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Anse du Brick in Maupertus-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Anse du Brick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.