Camping L' Aiguille Creuse

Camping L' Aiguille Creuse

We hebben een aantal aanbieders voor L' Aiguille Creuse voor je op een rij gezet:

45 reviews over Camping L' Aiguille Creuse in het Nederlands

Anders

Weinig Privacy op de comfort plaatsen

Jan
18-8-2018

Weinig Privacy op de comfort plaatsen, komen en gaan van Campers die verder trekken.

Goede camping

Onbekend
12-8-2018

Lekker warm water uit douche maar t is wel vies ) zwembad is best een leuk badje alleen water is best vies en koud

Wel mooie grote plaats , eten gelegenheid was wel lekker maar allemaal klantenkaarten WiFi was super duur en best slecht

de camping is goed voor een dagje Etretat

alledas
19-7-2018

de camping is goed voor een dagje Etretat. Je kan er op die fiets naar toe en zoals de eigenaar ook al zei, terug is het iets zwaarder....leuk bakkertje vlakbij.

Canvas Holidays

Super nette camping met geweldige stacaravan!

Fam.Hardeman
10-5-2018

Hele fijne camping! Het is een kleine camping die echt keurig verzorg is. Wij hadden een stacaravan gehuurd en deze was echt super! Heel schoon en netjes, en heel ruim, echt top!

Mooi aangelegde camping met vies sanitair

Truus en Geert
27-8-2017

De camping heeft een leuke opzet door in cirkels geplaatste emplacementen. Keurig onderhouden emplacementen met scheidings haagjes voor de privacy.

Grote teleurstelling is in contrast met het bovenstaande het feit dat het vrij nieuwe sanitairgebouw de helft van de dag en de gehele nacht gesloten is zodat een volle camping continu met te weinig sanitairvoorzieningen zit.

Het sanitair werd gedurende de 2 weken dat we hier waren slecht schoongemaakt. Een onervaren meisje / vakantiekracht moest alles in haar eentje schoonmaken met 1 doekje en 1 spuitflesje!Al het aangekoekte vuil bleef zitten op de aanrechten in het afwaslokaal.De vloeren in toiletten, wascabines en doucheruimtes werden nooit gedweild.Alleen geveegd terwijl de vloer vies was. Haren bleven als maar liggen.Spinnenwebben.De gasten van de huisjes heb ik ook zelf zien staan schoonmaken bij aankomst.In Nederland, Engeland, Duitsland of Oostenrijk hebben we zo een vieze situatie nooit aangetroffen.Geen wc papier.Te kleine en te weinig prullenbakken.Te weinig kraantjes op het terrein.

Direction of Camping L'Aiguille Creuse, gérant, 29-8-2017

Dear Madam Vergouwe,

Thank you for your comment, but could you explain why did you stay 2 weeks on our campsite if it was so dirty for you ?

It would have been easier to go to another campsite !...

The respect is not a priority for people who are on holidays...

When you go to the sanitaries late in the morning, it is maybe not as clean as early in the morning, but we clean them several times a day.

You forgot to write that you asked the key of the disable sanitary on your arrival and you were the only one to use it during all your stay...

We are sorry that you did not enjoy the campsite.

We propose you to apply for the housecleanning employment for the next season : we will be looking for an experienced woman !

Best regards,

Camping L'Aiguille Creuse

Prima, rustige camping

Fam de B
19-8-2017

Rustige camping, ruime plekken (afgescheiden middels haag), fijn overdekt, verwarmt zwembad, dagelijks vers brood op de camping. 1x per week pizza caravan op de camping. Restaurant (m.n. friet) geen gebruik van gemaakt, wel handijsjes verkrijgbaar.

Speeltuintje met springkussen aanwezig aan het begin van de camping.

Prima sanitair, geen wc-brillen .

Baby doucheruimte met badje aanwezig (in het grote toiletgebouw).

Op loopafstand van plaatsje Les Loges, met o.a. bakker, klein winkeltje, restaurant en pizzaria. Klimbos en fietstrein dichtbij.

In de directe omgeving grotere plaatsen als Etretat (mooi wandelen, stenenstrand) en Fécamp (stenenstrand en mooi binnen- buitenzwembad).

Zandstrandje bij Saint-Jouin-Bruneval.

Mooie rustige camping

Jet
12-8-2017

Mooie rustige camping waar het na 22.00 vrijwel stil is. Mooie krijtrotsen waar wel veel toeristen op afkomen, maar als je iets verder loopt dan wordt het al snel rustiger. Sanitair is schoon, maar wc zonder toiletbril en wcpapier. Kampeerplaatsen lopen wat scheef de berg af. Maar heerlijke dagen daar gehad. Zwembad is niet groot, maar onze kinderen vonden het een fijn bad.

Mooi aangelegd

WDKH
29-7-2017

Op weg naar huis hier een nachtje verbleven. De camping is rustig en mooi aangelegd met heel veel plaatsen om te bezoeken in de omgeving zoals Fecamp en Etretat. Het zwembad is klein en overdekt. Het grote toiletgebouw gaat 's nachts dicht maar de kleine blijft open. Toiletten schoon maar zonder wc papier en geen toiletbrillen.

Rustige camping, mooie omgeving.

Jos en Marijke
23-7-2017

Wij hadden via touroperator een mobile home gehuurd type "Bali".

Deze was vrij nieuw, schoon fris, rustig gelegen.

Inrichting voldeed, bedden oké, keuken erg basic maar goed te doen.

Vriendelijke ontvangst. begeleiding naar je mobile home, waar je samen alles bekeek en moest tekenen dat alles aanwezig was.

Bij vertrek kwamen ze ook weer controleren of alles nog aanwezig was en er goed schoongemaakt was.

Pas daarna kregen we de borg van € 300 terug.

Prima zwembad op de camping.

Leuke plaatsen in de omgeving; kustplaatsjes Etrétat en Frecamp, Wat verder weg; Honfleur en Rouen.

Stranden met keien, dus niet echt relaxed zonnen en zwemmen, waterschoenen meenemen!

Rustige, goed verzorgde camping, vlakbij Etretat

PENNINKHOF
13-7-2017

Fijne camping, met mooi zwembad en op een goede locatie. Met de auto ben je in 15 minuten in Etretat. Op de camping kun je lekker brood bestellen voor de volgende dag. Supermarkten zijn op enige afstand, maar voor ons was dit geen probleem.

Kampeerplaatsen (met gras) zijn netjes en liggen rondom het toiletgebouw. Sanitair wordt schoongemaakt op zijn Frans, dus dat is redelijk. Er zijn heerlijke douches met een goede waterstraal. Ook hangen er föhns, erg handig. Wel jammer dat de spiegels bij het sanitair op kinderniveau hangen, dit is wat lastig voor ons lange Nederlanders. Toilet mist een toiletbril, maar hier valt wel mee te leven ;-)

Eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk en maken het je graag naar de zin. Wij konden op de dag van vertrek zelfs iets langer blijven, omdat onze tent nog niet droog was, goede service!

Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Aiguille Creuse in Les Loges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Aiguille Creuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.