Tijdelijk €25 aanbetaling

L' Aiguille Creuse

We hebben de beste aanbieders voor Camping L' Aiguille Creuse voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 163 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

163 Reviews over L' Aiguille Creuse

• 8Marieke17-08-2022

Prima camping voor een paar dagen

Mooie camping, met ruime plekken. Kraantjes met water in de buurt van de plek. Het sanitair is sober, over het algemeen wel schoon. WC papier hangt buiten de WCs en moet je daar pakken dus. Soms op. Het zwembad is prima, klein, maar voor kinderen onder de 12 echt prima. Er is ook een speeltuintje en een luchtkasteel. Het restaurantje is prima. kleine kaart, maar lekker. Je kan er brood halen, maar echt Frans bakkertje zit op 10 min lopen. Vanuit de camping kun je veel uitstapjes maken naar de krijtstenen kusten..

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Theo van den Heuvel25-06-2022

Fantastische vakantie, binnenland doet Duits aan

Camping is prima, Caravan net 2 maanden oud en in perfecte staat, wij hadden No66, terras ca 4x9 m. In Etretat en de Seine Maritiem zijn veel historische dingen pas half Juli geopend, bel voor je gaat. Zoals in alle folders vermeld kent de regio geen zandstranden, wij hebben ze tenminste niet gevonden, maar als je jong bent, ga je eventjes over de keien heen en je kunt zo de zee in. De kust is wonderschoon, heb je het geld ervoor over en geen last van je rug dan kun je met een 10m lange snelle motorboot de rotsen vanaf zee bekijken. Helaas heb ik wel last van mij rug, jammer maar het zij zo, mensen zijn bijzonder vriendelijk en de jongeren gaan al snel Engels spreken. Maar ik ben doorgegaan met mijn Franse zinnetjes, en eindig een gesprek, als ik goed geholpen ben steeds met Merci Bien. De Eigenaars van de Camping zijn bijzonder vriendelijk, je kunt er altijd terecht, brood is lekker zeker de Pain Raisin. Met Engels kun je terecht.

• 9M. van Florop13-09-2021

Goed verzorgde maar drukke camping

Keurig verzorgde camping met ruime plaatsen. Vriendelijk personeel en beheerders. Campers staan tussen caravans en tenten, wat de “avond-gezelligheid” niet ten goede komt. Veel doortrekkers. 5 km van Etretat. Verbaasd over de drukte in de eerste week van september.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Jaap Braaksma09-09-2021

Prima en rustige camping.

We hebben 3 weken op deze camping gestaan in juli en augustus 2021. Het is een mooi verzorgde, goed onderhouden rustige camping die ook nog eens rustig gelegen is. Sanitair is prima onderhouden en het personeel is vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam. Mooie omgeving ook!

• 9Nancy14-09-2020

Zeer nette, aangename rustige camping

Camping was zeer proper, toch wel heel belangrijk ! Ruim en genoeg sanitaire. Zeer vriendelijke ontvangst. Een aanrader

• 10Tine10-09-2020

Leuke rustige camping. Dicht bij een klein centrum waar je iets kan gaan eten en drinken. Perfecte uitvalsbasis om Étretat en andere dorpen te bezoeken

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Marja11-08-2020

Mooie plek met alle voorzieningen, spijtig dat Nederlanders bij elkaar waren gezet toen wij er waren. Verder alles keurig, ook mbt Corona

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Merkx06-08-2020

Mooie, nette camping

Een hele nette camping met een fijn zwembad met schuifdak. Wij hebben een stacaravan gehuurd via de camping. Deze was heel schoon en compleet ingericht. We hadden en fijne plaats met de hele dag zon. Het brood op de camping is erg lekker.

Het dorpje is op loopafstand. Er is een bakker, en slager en een klein winkeltje. In het dorp kun je pizza's afhalen. Erg lekker.

• 8David30-07-2020

Mooie camping

Een mooie camping waarin hele gezin centraal staat mooie speelplekken voor kinderen allemaal ideaal dichtbij elkaar ook een terras op ideale plek om je kinderen goed in gaten te houden de eigenaar onderhoudt de camping prachtig met veel liefde mooi om te zien

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Robert26-07-2020

Prima plek.

Fijne camping. Mooie mobile Home. Voor de kleine kinderen zou een zandbak nog een leuke toevoeging.

Camping L' Aiguille Creuse info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (29)

• CafeBeschikbaar (1)

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar