Camping L'Ile des Trois Rois

Frankrijk, Normandië, Les Andelys

8.2Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ile des Trois Rois voor je op een rij gezet:

Meer camping info

80 reviews over Camping L'Ile des Trois Rois

• 8Jan22-09-2020

Goede camping. WiFi kwaliteit onder de maat vaak geen verbinding

Gereisd in september 2020

• 10Christ20-09-2020

Rust en ontspanning.

Al jarenlang kom ik op deze camping. Het onthaal en bejegening is van begin af aan vriendelijk en uitnodigend geweest.. Een pracht onderhouden camping in een mooie en cultuurrijke omgevind.

Gereisd in september 2020

• 7Walt24-08-2020

Rustige, simpele camping

Prima camping, faciliteiten zijn simpel maar aanwezig. Verder hebben de plekken langs de Seine een voortreffelijk uitzicht. Ook vrij rustig, maar dat hangt ook samen met het feit dat 60% van alle plaatsen vrij waren. Helaas is het personeel bij de receptie en het restaurant niet behulpzaam. Er wordt amper Engels gesproken, de receptie is niet op de hoogte van activiteiten die in de buurt worden georganiseerd en afstand m.b.t. de Covid19 wordt niet gehandhaafd bij het personeel.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Elisabeth23-08-2020

Fijne camping aan de Seine.

Fijne camping schoon sanitair en leuke speelgelegenheid voor de kids. Verder erg groen en ruim opgezet. Overal op de camping mooi uitzicht op Château Gaillard.

• 5Eetgelegenheden

• 9Angelique21-08-2020

Prima doorreiscamping.

Mooie, rustige camping aan de Seine. Mooi uitzicht op het chateau op de heuvel ernaast. Sanitair is netjes en schoon. Ruime staplekken. Pizza's gegeten van het restaurant. Waren heerlijk. Enige minpuntje is dat er in de ochtend wel broodjes zijn, maar die zijn niet te bestellen. Er is wat er is en anders moet je naar de supermarkt. Tip in de omgeving: de tuinen en het huis van de schilder Monet in Giverny. Toegangskaarten moeten hiervoor online gereserveerd worden.

• 8Eetgelegenheden

• 9J.21-08-2020

Fijne camping aan de Seine, mooie ruime plekken.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Marise18-08-2020

Fijne camping aan de Seine, ideaal voor een week o

Onze stacaravan had een mooi uitzicht op de Seine en de ruïne op de berg. Aardig dorpje met pittoreske huizen en een paar restaurants op loopafstand. Mooie groene omgeving, ook een bezoek aan Rouen is de moeite waard.

• 6Wen17-08-2020

Toch iets anders in gedachte

De dames bij de receptie spraken geen Engels evenals de man van het restaurant. Vorig jaar verbleef ik op een camping ook 3 sterren en daar was meer persoonlijk contact..lekkere broodjes ..gezamelijke activiteiten een bibliotheek met tijdschriften dat mistte ik hier. Ik kon niks vragen aan de dames vd receptie. Ik stond op plek 27 die de hele dag de zon had met 42c buiten geen aanrader want je hebt geen schaduw zeker niet wanneer de zon hoof staat in aug. Het is geen rustige camping..ze hebben luchtkussens voor kinderen heel leuk, deze worden echter wel om 22.00 geleegd dus voordat alle kids op bed liggen . Ook ligt de camping aan een autoweg, wanneer je rust wilt moet je hier niet zijn. Wanneer je kids hebt is het leuk vertoeven met die springkussen. Verder weinig te doen in de buurt qua wandelen helaas zijn wij ook eerder naar huis gegaan mede hierdoor

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Peter14-08-2020

Sanitair was niet schoon en oud

• 3Staat v/h sanitair

• 8Ilona11-08-2020

Wat een fijne plek!

Deze camping op de gok geboekt op de terugweg vd kust. Zeer positief verrast en een heerlijke week vertoeft. Zeer luxe stacaravan met heerlijke lounge- en ligbedden recht aan de Seine. Overzichtelijke camping met een leuke centrale speelplek voor de kinderen. Dit bleek al snel een leuke ontmoetingsplek voor de kinderen. Tip; voetbalveld iets minder dicht bij de rivier dat scheelt een paar ballen. Zwembad klein maar prima. Ligging camping prachtig tussen de 2 rivieren en met uitzicht op het kasteel. Medewerker v het restaurant en de broodjes super vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020