Camping L'Ile des Trois Rois

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ile des Trois Rois voor je op een rij gezet:

64 reviews over Camping L'Ile des Trois Rois

• 7Maarten uit Gilze19-08-2019

Prima camping met ruime plaatsen

Fijne camping met ruime plaatsen. Sanitair is prima. Alleen de afwasbakken zijn verstopt, te klein en koud water. Voor de kinderen is er een mooie speeltuin inclusief 2 grote luchtkussens. Twee simpele zwembaden maar volstaan. Restaurant is een veredelde friettent. Het eten is er prima, echter het 'restaurant' is in een weinig sfeervolle tent. Personeel overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. Dorpje op loopafstand maar in dit nagelegen dorpje is niet veel te beleven. Ook centrum van Les Andalys viel ons tegen (of we hebben het niet gevonden...). Grote supermarkt op 5 minuten rijden.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8J.15-08-2019

Mooie tussenstop camping

Leuke camping als tussenstop of als je gek bent op vissen

• 8Angelique14-08-2019

we hadden een heel fijne tijd op Uw mooie camping echter was de communicatie omtrent waar men drinkwater kan halen en afwassen niet echt helder, dat briefje met de platte grond was niet voldoende.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Francis31-07-2019

Mooie omgeving, kasteel. Nette camping

Grote plaatsen. Vlakbij chateau Gaillard. 1 nacht gebleven s,morgens naar het kasteel gewandeld 20 minuten. Mooi uitzicht over de Seine

• 7Staat v/h sanitair

• 8Marc26-06-2019

Fijne camping in een prachtige omgeving

Te weinig ruimte voor de afwas; water voor de afwas was te koud.

• 7Astrid duijvenvoorde25-05-2019

Bij aankomst 1e dag was het gas al op De BBQ brak tijdens het gebruik door midden ( roest) redelijk gevaarlijk ,, Een los hengsel op de braadpan Ook niet veilig.
    Ik heb de indruk dat er goed op de schoonmaak gelet wordt En Minder aandacht aan de apparatuur

• 2018
    8Ad08-09-2018

Prima doorgangscamping voor een paar nachten.

Een goede doorgangscamping, behoorlijk groot, op 600 km van Amsterdam. Ideale caravan-afstand vanaf NL. Ligging is mooi, direct aan de Seine. Zijn hier zowel op heen- als terugreis geweest, tot tevredenheid. In top van het hoogseizoen is het wel wat druk. Sanitair is zeer goed, de camping wordt professioneel gerund. Rouen en Giverny (Monet-museum) liggen op acceptabele afstand.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9familie Groenen01-08-2018

Camping met prachtig uitzicht

Wij hebben hier 2 nachten gestaan op doorreis. We kregen een mooie plek aan het water. Leuke speeltuin en zwembad (Niet groot, wel schoon en verwarmd). Je kunt op de camping eten, bediening wat chaotisch, maar het was wel lekker. Geen winkeltje op de camping, wel brood op bestelling (behalve maandag). Veel te doen in de omgeving, het kasteel van les Andelys mag je niet missen. In Gaillon (6 km) bevindt zich ook een mooi kasteel en een leuk zwembad (binnen en buiten).

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8myriam18-06-2018

mooie camping

Mooie vlakke en verzorgde camping aan de oever van de Seine en aan rand van het dorpje Le Petit Andelys, met prachtig uitzicht over de kasteelruine. Plekken zijn gescheiden met anderhalve meter hoge coniferenheggetjes en geven voldoende privacy. Sanitair is schoon en lekker warm water. Alleen in hoogseizoen broodservice. Bakker is een eindje van de camping af. In Grand Andelys bij marktplein een goed gesorteerde intermarché en banketbakker. Snackbar is wel open in laagseizoen. Bezoek aan Giverny voor huis en tuin van Monet is 20 km. Verder is het een landelijke omgeving, maar de nabijgelegen doorgaande weg is wel hoorbaar. Fietsmogelijkheden hebben we zelf niet gevonden. Een camping geschikt voor langer verblijf.

• 2017
    7gerard en truus15-09-2017

Drukke camping in het naseizoen

Grote camping met grote plekken aan de Seine met zicht op het kasteel. Er zijn 4 sanitaire blokken waarvan 1 bij zwembad oud is en die op midden op het terrein is vernieuwd en goed. Reiniging niet optimaal, vooral vieze vloeren. Ontvangst is vriendelijk, mag niet zelf een plek uitzoeken. Leuk zwembad, te klein in hoogseizoen, maar wel verwarmd. Restaurant geen gebruik van gemaakt, Wifi is Durur E 9.00 p.d Veel verhuuracc. en voor kinderen speeltuin en speelkasteel.

• 6Staat v/h sanitair

5 tips over Camping L'Ile des Trois Rois

• christ peters, 14-09-2013

Les Andelys is een prachtplaats. Vele cruiseboten leggen hier aan. Mijn kleindochter zei toen ze hier langs kwam : Opa het is net Efteling. Uitgebreide mogelijkheden om te wandelen. Langs de Seine, de Gambon, de Grand Rang. Van fietsliefhebbers heb ik gehoord dat daarvoor de omgeving zeer geschikt is. Rouen, Gisors, Beauvais ( in augustus hoef je daar geen parkeergeld te betalen) Lyons la Foret zijn zeer de moeite waard.ook Parijs is met de trein te bereiken.

• erik van wier, 04-07-2012

Les Andelys is een leuke plaats met een oud gedeelte, le Petit Andely, en een moderner gedeelte, le Grand Andely. Alle faciliteiten zijn op loop en fiets afstand, w.o. leuke restaurantjes.

De ruine van Chateau Gaillard toornt hoog boven het stadje uit en is de moeite van de klim waard.

Dichtbij zijn ook de tuinen en huis van Monet te bezichtigen. Een aanrader, maar ga vroeg, het is een populaire toeristische attractie.

Verder zijn er diverse kastelen te zien. Een mooie streek.

• Pieter, 22-08-2012

Bezoek de Tuinen van Monet op ca 20 km afstand in Grivigny.

1 vraag over Camping L'Ile des Trois Rois

• Gerrit, 16-06-2019

Pubers mee..

Ook leuk voor wat oudere kinderen (10 en 13 jaar) ?

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan