Camping L'Ile des Trois Rois

Camping L'Ile des Trois Rois
6,8

Laatste review

Een goede doorgangscamping, behoorlijk groot, op 600 km van Amsterdam. Ideale caravan-afstand vanaf NL. Ligging is mooi, direct aan de Seine. Zijn hier zowel op heen- als terugreis geweest, tot tevredenheid. In top van het hoogseizoen is het wel wat druk. Sanitair is zeer goed, de camping wordt professioneel gerund. Rouen en Giverny (Monet-museum) liggen op acceptabele afstand.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

35 reviews over Camping L'Ile des Trois Rois in het Nederlands

Camping met prachtig uitzicht

familie Groenen,
1-8-2018

Wij hebben hier 2 nachten gestaan op doorreis. We kregen een mooie plek aan het water. Leuke speeltuin en zwembad (Niet groot, wel schoon en verwarmd). Je kunt op de camping eten, bediening wat chaotisch, maar het was wel lekker. Geen winkeltje op de camping, wel brood op bestelling (behalve maandag). Veel te doen in de omgeving, het kasteel van les Andelys mag je niet missen. In Gaillon (6 km) bevindt zich ook een mooi kasteel en een leuk zwembad (binnen en buiten).

mooie camping

myriam,
18-6-2018

Mooie vlakke en verzorgde camping aan de oever van de Seine en aan rand van het dorpje Le Petit Andelys, met prachtig uitzicht over de kasteelruine. Plekken zijn gescheiden met anderhalve meter hoge coniferenheggetjes en geven voldoende privacy. Sanitair is schoon en lekker warm water. Alleen in hoogseizoen broodservice. Bakker is een eindje van de camping af. In Grand Andelys bij marktplein een goed gesorteerde intermarché en banketbakker. Snackbar is wel open in laagseizoen. Bezoek aan Giverny voor huis en tuin van Monet is 20 km. Verder is het een landelijke omgeving, maar de nabijgelegen doorgaande weg is wel hoorbaar. Fietsmogelijkheden hebben we zelf niet gevonden. Een camping geschikt voor langer verblijf.

Drukke camping in het naseizoen

gerard en truus,
15-9-2017

Grote camping met grote plekken aan de Seine met zicht op het kasteel.

Er zijn 4 sanitaire blokken waarvan 1 bij zwembad oud is en die op midden op het terrein is vernieuwd en goed.

Reiniging niet optimaal, vooral vieze vloeren.

Ontvangst is vriendelijk, mag niet zelf een plek uitzoeken.

Leuk zwembad, te klein in hoogseizoen, maar wel verwarmd.

Restaurant geen gebruik van gemaakt, Wifi is Durur E 9.00 p.d

Veel verhuuracc. en voor kinderen speeltuin en speelkasteel.

Sommige plaatsen mooi uitzicht op de Seine.

Visser,
19-8-2017

Scheepvaartverkeer vonden wij niet hinderlijk. Voor de wat oudere jeugd is er inderdaad alleen een zwembad en misschien de trimtoestellen bij het springkussen. Eetgelegenheid niet bijzonder goed. Tegenover de camping bij de vrachtwagen parkeerplaats is een restaurantje waar je goedkoop en goed kunt eten. Probeer maar eens de formule 1. Toilet gebouw bij het zwembad oud en sanitair kon wel wat schoner. Het sanitair gebouw verderop was veel beter en ook schoner.

Vreselijke saaie camping

A,
9-8-2017

Er staat dat er activiteiten zijn voor jongeren van 12 - 17 jaar, dit klopt niet. Er is helemaal niets voor deze leefdtijd te doen. Erg saai en verkeerde informatie op de site.

Waardeloos voor jeugd

P,
1-8-2017

Op site staat disco, schuimparty en diverse activiteiten maar voor pubers is er echt NIETS te doen!!!

Mooie camping, grote plaatsen

Johan en Roelie,
24-7-2017

Goed van deze camping zijn de grote plaatsen, goede bereikbaarheid, vriendelijk personeel, mooie ligging aan de Seine, uitzicht op ruïne.

Beter kan de schoonmaak van de douches ( veel haren in de putjes); afvoeren van de afwasgelegenheid liepen steeds over, er is ook te weinig capaciteit voor de vaat. Geen vrije keuze in plaats; 's nachts lawaaiig door scheepvaartverkeer en een weg. Helaas geen broodjes verkrijgbaar op de camping. Wifi is erg duur.

Zeer schoon op een kalme en prachtige omgeving

CALICIS Y.,
27-5-2017

Ter veel mensen op 25 en 26/mai en geen warm water (doucges) meer;

Mooie camping met erg vriendelijke beheerders

De Bekker
17-10-2016

Prachtige camping.Wij hebben hier op de terugweg naar huis een paar dagen gestaan met onze caravan op plaats no.102,aan de Seine, tegenover het nieuwe sanitairgebouw.We hadden in de Pyreneeën te maken gehad met autopech met langdurige telefonische onbereikbaarheid van de Anwb Alarmcentrale en repatriëring van onze eigen auto. We kwamen hier helemaal bij: Fantastisch uitzicht op de Seine en 's avonds een prachtig zicht op de verlichte kasteelruïne.Op loopafstand van het leuke dorpje Les Andelys.Mooie tuinen en woonhuis van Claude Monet bezocht.Fijne afsluiting van de vakantie op deze mooie camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ile des Trois Rois in Les Andelys, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ile des Trois Rois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.