Géén boekingskosten

Vakantiehuis Le Nid de Merle

FrankrijkNormandiëLe Mesnil-sur-Blangy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Nid de Merle voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 53 reviews

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

53 Reviews over Le Nid de Merle

• 10Dries20-07-2022

Topper: geweldig huis en gastvrouw!

Wij hebben een fantastische 2 weken gehad in Le Nid de Merle. Nog voor de reis hielp gastvrouw Manon ons met al onze vragen en zorgde ze ervoor dat alle nodige babyspullen klaar stonden in het huis. Bij aankomst werden we hartelijk begroet, het huis was proper en alle denkbare keukenspullen waren aanwezig: super om de vakantie zo te beginnen! Het huis is gelegen bovenop een heuvel, dus het uitzicht vanop het terras was fantastisch en de omgeving erg rustig. Zonder enige opdringerigheid kwam gastvrouw Manon ook regelmatig vragen of alles naar wens was en indien we iets nodig hadden, werd het binnen de 10 minuten geregeld: echt héél fijn! Het huis is redelijk centraal gelegen in Normandië en op slechts 20 minuten van het strand (Deauville), waardoor we 2 weken lang heel wat steden en bezienswaardigheden op maximaal 1 uur rijden konden bezoeken. Wij kunnen iedereen een verblijf bij Le Nid de Merle aanraden, zeker met (kleine) kindjes!

• 10Natuur

Manon, Eigenaar, 22-07-2022

Heel erg bedankt voor jullie verblijf bij ons en voor jullie mooie beoordeling. Hoop jullie een andere keer te mogen ontvangen.

• 9petra en gerard15-07-2022

Een pareltje in Normandië

Het was een prachtig verblijf, goede zorgen van Manon en een heerlijk adres waar je tot rust komt. Zeker voor herhaling vatbaar gaan we ook doen. Wil je naar Normandië is dit een heerlijk adres om de omgeving te verkennen en ook van de rust te genieten. De Gites zijn van alle gemakken voorzien en zeer schoon en verzorgd.

• 10Natuur

Manon, Eigenaar, 22-07-2022

Bedankt!

• 8LJ13-06-2022

Prima

Uitstekend verblijf, prachtig uitzicht, rustige locatie, voorzien van allerlei spulletjes die handig zijn. Prettige gastvrouw. Stranden, restaurants en leuke plaatsen in de buurt.

• 8Natuur
  • 9Dick23-05-2022

Excellent

Mooie gîte, fantastisch uitzicht, stille ligging, echt vakantie. Deauville, Honfleur, Êtretat, maar ook Givenchy in het binnenland, zijn goed bereikbaar.

• 9Fam. Schurer09-05-2022

Heerlijke vakantieplek; top huisje met uitzicht!

Prachtige plek in Normandië. Ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen en weer heerlijk thuis te komen.

Heel gastvrij ontvangen! Het huisje is van meer dan alle gemakken voorzien en super netjes en schoon. De kinderen hebben in de tuin volop gebasketbald, gevoetbald en gebadmintond. En vanaf het huisje hebben we de D-daystranden kunnen bezoeken, geslenterd in Deauville en Honfleur en gewandeld in de directe omgeving waar de fruitbomen volop in bloei stonden.

Echt een aanrader dit plekje!

• 9Natuur
  • 9Frits20-09-2021

Prima

Fijne sfeervolle uitvalsbasis op het platteland voor bezoek aan Normandie

• 9Ruimte

Manon Gousset, Eigenaar, 03-04-2022

Bedankt!

• 9Patricia24-08-2021

Mooie omgeving en mooi huis!

Prima vakantie gehad bij Manon, de foto's liegen niet, het verblijf (la Grange) is echt zo mooi gelegen. Prachtig uitzicht waarvan je kunt genieten vanaf het terras. Mooi gerenoveerd verblijf met mooie authentieke balken. Een dagje thuis blijven is dus geen straf. Alle faciliteiten zijn aanwezig, koelkast/vriezer/(af)wasmachine/droger. Fijne bedden en goede douche (in het bad). Manon heeft ook super geholpen met praktische en vertaalzaken toen we helaas medische hulp nodig hadden. Los van ons verblijf wil ik wel aangeven dat het reizen met een volledig elektrische auto zijn uitdagingen kent in Frankrijk, langs de snelweg geen probleem met laden, echter in het binnenland laten de laadmogelijkheden te wensen over, laadpalen zijn óf onvindbaar óf buiten werking. Het plannen voor het laden gaf meer ongemak dan ons lief was tijdens een vakantie, maar dit staat dus geheel los van ons verblijf in dit fijne vakantiehuis.

Manon Gousset, Eigenaar, 30-08-2021

Heel erg bedankt voor jullie mooie beoordeling. Fijn dat ik kon helpen met het vertalen in het begin van jullie vakantie. En inderdaad Frankrijk is nog helemaal niet ingesteld op elektrische auto's, zoals in Nederland maar het komt eraan, langzaam... Frankrijk is ook zo'n groot land. Nog even geduld. Heel erg bedankt in ieder geval voor jullie verblijf bij ons. Hoop op een andere keer?

• 9Mick Bakker10-08-2021

Fantastisch! Unieke plek.

Een klein paradijsje!Ideaal gelegen en rustig gelegen maar perfekt centraal om de Normandie te ontdekken!Het vakantiehuis “ De Grange” ligt samen met een tweede vakantiehuis in een enorme door een heg afscheiden tuin en kijkt uit op een prachtig dal. De eigennaresse woont met haar familie op het grondstuk en alle huizen liggen 6 meter uit elkaar, gescheiden door een hoge heg, zodat iedereen zijn complete privacy heeft. Op het terrein is een voetbalveldje en een basketbalkorf aanwezig. Direct aan ieder huis grenst een ruim terras uitkijkend op een prachtig groen dal. Ligstoelen, tuinmeubelen en een bbq zijn voor ieder huisje aanwezig.De ligging is zeer centraal om de Normandie te ontdekken:Etretat 60 minCaen 45 minBayeux 1 uur en 10 minDe Invasiestranden 60 minHonfleur 20 min.Het strand van Deauville 20 min.Ciderroute 20 minCambremer: 20 min.Lisieux 20 min.Pont l´ Eveque 10 Min.Nu het huisje zelf: de oude schaapstal is met

Manon Gousset, Eigenaar, 30-08-2021

Wat boffen wij met deze beoordeling! Hoop jullie graag nog een keer te mogen ontvangen.

• 10Jos SEGAERT15-06-2021

In een woord: top!

Schitterende plek, comfortabel huis, interessante sites vlakbij, vriendelijk onthaal: perfect kortom!

• 10Ruimte

Manon Gousset, Eigenaar, 03-04-2022

Bedankt voor jullie komst!

• 9Theo en Marion06-10-2020

Fantastische accomodatie echt een aanrader

Heerlijk rustig gelegen mooi huis alles is aanwezig super keuken uitrusting echt compleet ! Netjes ingericht en gezellig Vriendelijke eigenaresse die aandacht voor de gasten heeft ! Prachtig uitzicht , veel te zien in omgeving Kortom zeker de moeite waard

Manon Gousset, Eigenaar, 13-10-2020

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Hoop jullie nog een keer te mogen ontmoeten!

Vakantiehuis Le Nid de Merle info

Het complex