Camping L'Etang des Haizes

Frankrijk, Normandië, La Haye du Puits

8.4Fantastisch

• 6.2Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor L'Etang des Haizes voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

129 reviews over Camping L'Etang des Haizes

• 9Ruud27-09-2020

Hele leuke camping

Keurig nette schone camping, onderhoud op de camping van het groen en zo werd perfect bij gehouden. Leuk zwembad en animatie voor alle leeftijden. Zie mensen een 2 geven voor de ligging omdat het te ver van bezienswaardigheden lag, volgens mij zoek je dat toch uit voor je iets boekt?? Enige minpunt vond ik het restaurant, wij haalden 2 porties patat en dat koste 8 euro. Voor de rest was dit echt 1 van de leukste campings die wij bezocht hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Agnes24-08-2020

Opnieuw erg genoten

Wij hebben opnieuw een fantastische tijd gehad bij deze camping. Met lichte twijfel geboekt want zouden er wel genoeg leeftijdsgenoten zijn om mee om te gaan? Deze twijfel bleek ongegrond, onze kinderen van 13 en 14 hebben het heel gezellig gehad. Eigenaar en personeel hielden goed rekening met de voorschriften van de overheid, mondkapjes werden goed gedragen en ook het schoonmaken was met regelmaat. De stacaravan die wij hadden was ruim en schoon. In de omgeving hebben wij gefietst, gewandeld en op de terrasjes gezeten. In 2014/2016 en nu 2020 deze camping bezocht en wij durven te zeggen dat deze camping voor jong en oud geschikt is :) Klein puntje van verbetering, het sanitair is schoon (natuurlijk zo schoon als de laatste bezoeker...) maar wel toe aan vervanging, ook de kantine mag wel weer opgeleukt worden, maar ook wel weer knus Frans ;)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Marjolein23-08-2020

Fijne, nette en vooral schone camping. Grote plekken en meer dan genoeg te doen voor de kinderen. Leuke (NL) animatie. Leuk zwembad en prima broodjes service. Boodschappen haal je in het dorp daar is keuze uit verschillende supermarkten.

Genoeg te doen in de omgeving maar ook een dagje op de camping is heerlijk.

Eigenaren en personeel super vriendelijk.

Echt een aanrader deze camping. Wij komen hier zeker terug

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Lizzy08-08-2020

Prima camping weinig te beleven

Camping is goed. Schoon sanitair, fijn zwembad en brood service. Ligging is alleen minder dorpje op loop afstand is niet veel te bleven. Ligt ook net te ver weg van de bezienswaardigheden van Normandië.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    8anita15-08-2019

Mooie verzorgde camping zeker een aanrader

Mooie verzorgde camping in een rustige omgeving, het dorpje is op loopafstand te bereiken. De camping heeft mooie ruime plekken en doet verzorgd aan. De toiletgebouwen zijn gedateerd maar zijn netjes en verzorgd. De omgeving is mooi en de stranden zijn dichtbij, leuke dorpjes in de omgeving en natuurlijk de D-day stranden ook op redelijke afstand, Cherbourg is een aanrader en Cap du Hague met haventje port Racine.

• 8Ronald Bulthuis12-08-2019

Goede camping en uitstekende uitvalsbasis

Een nette niet al te grote camping. Mooie ruime plaatsen, vaak afgebakend door een heg. Sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt, dat is prima in orde. Tip: Neem wel zelf wc papier mee. Douches zijn heerlijk warm, top. Verlichting in de washokjes zou nog een verbetering zijn. Ook verlichting op de camping zelf, ik mis wat lantaarnpaaltjes langs de paden. Zwembad is ook prima voor deze camping. Camping ligt ook goed om er op uit te gaan. Naar de D-Day stranden, St. Mere Eglise, Point du Hoc. Mont Saint Michel is ook heel mooi om te zien, is alleen iets verder rijden (1:30 a 1:45 uur). Zeker de moeite waar al is het daar heel erg druk. Cap du Hague ook erg mooi om te zien, mooie wandelpaden. Supermarkt (Intermarche is dichtbij (paar minuten rijden) ook handig voor brood(goedkoper). Camping is dus goed, netjes en verzorgd en mooie uitvalsbasis om Normandië te verkennen. Eetgelegenheden nvt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Anoniem06-08-2019

Supercamping!

Echt een hele leuke camping in een mooie omgeving. Onze accommodatie ( Loggia) was netjes, schoon en compleet. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt op deze camping, met de animatie en Nederlandse vriendje. In de omgeving is er genoeg te zien, zoals de D-Day stranden, St Mere Eglise en ook de Mont St Michel is ook echt een aanrader (wel knetterdruk).

Alleen het eten op de camping is echt niet te doen. Slappe patat en vieze keiharde hamburgers uit de magnetron. Geen aanrader, jammer. Het brood s ochtends was wel lekker.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam. Meijer05-08-2019

Erg mooie camping

Prachtige camping met leuk zwembad. Zeer vriendelijk personeel! Onze mobil home was keurig netjes. Bedden lagen goed. Grote picknick tafel op het terras. De raampjes van toilet en douche schijnen wel door. Een ligbed en een goede tuinstoel is wat weinig voor 6 pers. caravan. De animatie voor kleine kinderen is leuk. Voor onze dochters van 16 en 14 jaar was er niet veel- alleen het zwembad. Tip: ga na 19:00 uur naar Mont St. Michel: goedkoper parkeren en niet zo idioot druk. Wel 100 km rijden. Onderweg Granville of Avranches bezoeken is leuk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Bianca04-08-2019

Net terug van deze camping. We hebben hier 3 week met heel veel plezier gestaan. Onze kinderen van 11 en 13 vonden de camping geweldig. Er word veel georganiseerd s'avonds (voetbal, bingo etc) We stonden op een plek bij de visvijver, dit kan ik zeker aanraden. Veel te doen in de omgeving, meeste binnen een uur te bereiken. Eetgelegenheid geef ik geen cijfer, we hebben alleen patat gehaald daar en die is goed te eten. De rest vind ik zelf niet zo belangrijk. Supermarkten zijn vlakbij.

• 8S. ten Berge29-07-2019

Erg verzorgd met prima service

Erg mooie en verzorgde camping, centraal gelegen tov zee en (invasie) stranden en andere toeristische trekpleisters van Normandie

Camping L'Etang des Haizes info

• SchaduwplaatsenAanwezig