Géén boekingskosten

Camping L'Etang des Haizes

FrankrijkNormandiëLa Haye du Puits

We hebben de beste aanbieders voor Camping L'Etang des Haizes voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 132 reviews
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 132 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op de plattegrond van Camping L'Etang des Haizes is zichtbaar dat het een kleine camping met ruime plekken is. Grote pluspunten zijn de Nederlandse animatie, het zwembad en de visvijver. De camping ligt in een levendige omgeving met veel stranden en is nog niet overspoeld met toeristen. Stap in de geschiedenis van WOII in Normandië.

132 Reviews over L'Etang des Haizes

• 9Larissa31-07-2022

Fantastische camping met vriendelijk personeel, ruime kampeerplekken, schoon sanitair (en ik ben echt kritisch met dat soort zaken), broodjesservice, prima zwembad en het belangrijkste: onze kids van 11 en 9 hebben zich geweldig vermaakt met zowel leeftijdsgenoten als met de Nederlandse animatie. De animatie doet erg zijn best om een gevarieerd programma te maken: van sport en spel tot knutselen. De visvijver is ook een hit. Voor ons was het ook top dat de hond welkom was en we niet op een apart 'huisdierenveld' hoefden staan zoals bijvoorbeeld in Nederland gebruikelijk is. Op loopafstand zijn ook restaurants (Le Commerce is een aanrader). In de buurt ook twee grote supermarkten. We waren allevier lichtelijk bedroefd om te vertrekken. Hoewel wij zelden twee keer naar dezelfde bestemming gaan, zouden wij zo nogmaals naar L'étang des Haizes gaan.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Bogaerts Luc22-07-2022

Prachtige camping

Prachtige nette camping. Een echte aanrader.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Rico23-08-2021

Fantastische camping met grote kampeerplaatsen

Mooie camping met ruime kampeerplaatsen. Een groot deel van de plekken liggen speels over het terrein verdeeld. Er zijn 2 toiletgebouwen, een wat ouder (zonder toiletbrillen) gebouw en voor op het terrein een nieuw gebouw (met toiletbrillen). Beiden waren op korte loopafstand van onze kampeerplekken, en nog belangrijker: brandschoon. Er wordt 3x daags schoongemaakt door erg vriendelijk medewerkers. De camping heeft een leuk zwembadje en een hele leuke visvijver (karpers). Er werd in het hoogseizoen iedere dag wel wat georganiseerd (bbq / bingo / live muziek, etc.), maar gelukkig werd het na 11 uur wel weer rustig op de camping. Een klein dorpje met grote supermarkt ligt binnen 1 km. De camping heeft een broodjesservice, er zijn ijsjes, friet en kleine snacks te koop.

• 9Ruud27-09-2020

Hele leuke camping

Keurig nette schone camping, onderhoud op de camping van het groen en zo werd perfect bij gehouden. Leuk zwembad en animatie voor alle leeftijden. Zie mensen een 2 geven voor de ligging omdat het te ver van bezienswaardigheden lag, volgens mij zoek je dat toch uit voor je iets boekt?? Enige minpunt vond ik het restaurant, wij haalden 2 porties patat en dat koste 8 euro. Voor de rest was dit echt 1 van de leukste campings die wij bezocht hebben.

• 9Agnes24-08-2020

Opnieuw erg genoten

Wij hebben opnieuw een fantastische tijd gehad bij deze camping. Met lichte twijfel geboekt want zouden er wel genoeg leeftijdsgenoten zijn om mee om te gaan? Deze twijfel bleek ongegrond, onze kinderen van 13 en 14 hebben het heel gezellig gehad. Eigenaar en personeel hielden goed rekening met de voorschriften van de overheid, mondkapjes werden goed gedragen en ook het schoonmaken was met regelmaat. De stacaravan die wij hadden was ruim en schoon. In de omgeving hebben wij gefietst, gewandeld en op de terrasjes gezeten. In 2014/2016 en nu 2020 deze camping bezocht en wij durven te zeggen dat deze camping voor jong en oud geschikt is :) Klein puntje van verbetering, het sanitair is schoon (natuurlijk zo schoon als de laatste bezoeker...) maar wel toe aan vervanging, ook de kantine mag wel weer opgeleukt worden, maar ook wel weer knus Frans ;)

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Marjolein23-08-2020

Fijne, nette en vooral schone camping. Grote plekken en meer dan genoeg te doen voor de kinderen. Leuke (NL) animatie. Leuk zwembad en prima broodjes service. Boodschappen haal je in het dorp daar is keuze uit verschillende supermarkten.

Genoeg te doen in de omgeving maar ook een dagje op de camping is heerlijk.

Eigenaren en personeel super vriendelijk.

Echt een aanrader deze camping. Wij komen hier zeker terug

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Lizzy08-08-2020

Prima camping weinig te beleven

Camping is goed. Schoon sanitair, fijn zwembad en brood service. Ligging is alleen minder dorpje op loop afstand is niet veel te bleven. Ligt ook net te ver weg van de bezienswaardigheden van Normandië.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8anita15-08-2019

Mooie verzorgde camping zeker een aanrader

Mooie verzorgde camping in een rustige omgeving, het dorpje is op loopafstand te bereiken. De camping heeft mooie ruime plekken en doet verzorgd aan. De toiletgebouwen zijn gedateerd maar zijn netjes en verzorgd. De omgeving is mooi en de stranden zijn dichtbij, leuke dorpjes in de omgeving en natuurlijk de D-day stranden ook op redelijke afstand, Cherbourg is een aanrader en Cap du Hague met haventje port Racine.

• 8Ronald Bulthuis12-08-2019

Goede camping en uitstekende uitvalsbasis

Een nette niet al te grote camping. Mooie ruime plaatsen, vaak afgebakend door een heg. Sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt, dat is prima in orde. Tip: Neem wel zelf wc papier mee. Douches zijn heerlijk warm, top. Verlichting in de washokjes zou nog een verbetering zijn. Ook verlichting op de camping zelf, ik mis wat lantaarnpaaltjes langs de paden. Zwembad is ook prima voor deze camping. Camping ligt ook goed om er op uit te gaan. Naar de D-Day stranden, St. Mere Eglise, Point du Hoc. Mont Saint Michel is ook heel mooi om te zien, is alleen iets verder rijden (1:30 a 1:45 uur). Zeker de moeite waar al is het daar heel erg druk. Cap du Hague ook erg mooi om te zien, mooie wandelpaden. Supermarkt (Intermarche is dichtbij (paar minuten rijden) ook handig voor brood(goedkoper). Camping is dus goed, netjes en verzorgd en mooie uitvalsbasis om Normandië te verkennen. Eetgelegenheden nvt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Anoniem06-08-2019

Supercamping!

Echt een hele leuke camping in een mooie omgeving. Onze accommodatie ( Loggia) was netjes, schoon en compleet. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt op deze camping, met de animatie en Nederlandse vriendje. In de omgeving is er genoeg te zien, zoals de D-Day stranden, St Mere Eglise en ook de Mont St Michel is ook echt een aanrader (wel knetterdruk).

Alleen het eten op de camping is echt niet te doen. Slappe patat en vieze keiharde hamburgers uit de magnetron. Geen aanrader, jammer. Het brood s ochtends was wel lekker.

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar