Camping Le Fanal

Camping Le Fanal
7,6

Omschrijving
Camping Le Fanal ligt in Normandië. Verwacht hier geen groot zwembad en houdt er rekening mee dat de animatie in het Frans is. De stacaravans zijn modern en hebben een wasmachine. Verder is er een restaurant. Een populaire bestemming onder mensen die de invasiestranden willen bezoeken. Alle stranden bevinden zich op maximaal een uurtje rijden.

157 reviews over Camping Le Fanal in het Nederlands

eenmalig

ger,
5-9-2018

camping uitgezocht vanwege ligging t.o invasiestranden en Mont Saint Michel. Caravan nr 203 was oke, maar een zwaar snurkende buurman (vaste bewoner), camping zelf valt tegen. Franstalig georiënteerd, veel Fransen, veel lawaai.

Voor ons eenmalig, ik raad aan om hier maar 4 dagen te verblijven, veel Nederlanders gingen al eerder weg door eerder genoemde punten.

Het zwembad geeft een vertekend beeld, heel klein en je mag geen boxershorts aan, alleen strakke speedo's.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor 1 week prima, nette stacaravan.

Annemieke,
1-9-2018

Wij (gezin met 3 jongens in de leeftijd van 15-8 jaar)zijn in de laatste week van juli geweest. Geboekt via touroperator en hadden een hele nieuwe (maart 2018) caravan met veranda. Alles helemaal nieuw en schoon nog! Enige minpunten zijn dat er geen waterkoker is en dat er alleen een picnictafel staat op de veranda. Voor één weekje nog te doen, maar zit natuurlijk totaal niet lekker als je even wilt ontspannen. De eetkamerstoelen in de caravan zaten ook niet echt comfortabel.

Caravans staan wel redelijk hutjemutje, maar dat is op veel campings zo helaas.

Aan de animatie doen mijn kids nooit meer dus daar kan ik geen mening over geven. Zwembad klein, maar prima. Let op: zwemshorts zijn niet toegestaan alleen van die strakke zwembroeken.

Voor 1 week is het een prima camping geweest met korte afstand voor bezoek aan de invasiestranden. Een uur rijden naar Mont ST. Michel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer!!!

Rianne,
21-8-2018

Deze camping was uitgezocht puur als uitvalsbasis vanwege alle bezienswaardigheden m.b.t. de landingsstranden in die regio. De camping wordt aangeprezen als 4 sterrencamping, maar dat is deze camping zeker niet waard. Op foto's lijkt het heel leuk, maar in de praktijk valt het vies tegen. Sanitairgebouwen oud en vies, zwembad valt tegen (koud en klein), weinig te doen voor de kinderen. Accomodaties ook erg oud, vies en stuk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Toiletten schoonmaak goed onderhoud slecht .

Veel douches zonder sproeikop en /of haakje voor de kleding

Nooit meer

Marscha,
13-8-2018

Zeer teleurstellende camping. Bij aankomst vonden we de entree al erg armoedig. Dat bleek al een voorbode voor de rest. De foto's van het zwembad zijn ontzettend vertekend. In het hoogseizoen wanneer de camping vol staat voel je je net als een haring in een ton. Animatie is allemaal in Frans, avonden zijn vooral erg luid, tot 12 uur elke avond lawaai. Maar het allerergste was wel het sanitair. Slechte schoonmaak, alleen het hoognodige doekje hier en daar, en een trekker over de vloer. Toiletpotten lekten aan de onderkant. Zeepdispenser stuk, wordt niet vervangen. Afwassen moest met koud water. Frappant was dat toen de Franse gasten kwamen er ineens wel warm water was. Douches vies en lauw water. Het enige pluspunt was dat de plekken ruim waren, en dat de ligging van de camping goed is voor bezoeken van alle invasiestranden, musea ed. Bij uitchecken werd ook niet gevraagd hoe wij het gehad hadden. Wij komen dan ook zeer zeker niet terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Plekken te klein en zonder scahduw, te laat teveel lawaai uit restaurant en op hele camping. Dat was vooral irritant. Petanque baan mag wel beter onderhouden worden. Camping te groot en daardoor onpersoonlijk. Wel een mooi zwembad!

Vies en sfeerloos

Ien van de hoek,
12-8-2018

Wat een vette tegenvaller. De site oogt leuk, het aquapark (klein zwembad met glijbaantje) is er voordelig opgezet en het overdekte bad bestrijkt ongeveer 50 m2. Terras slecht, ongeïnteresseerde bediening. Sfeerloos. Sanitair spande de kroon. Om 16:00 uur ging het nog, net na schoonmaak. Daarna zoeken met je slippers aan naar een droge vloer. Mannen en vrouwen gemengd. Douches slecht, vies en loszittende schimmelende voegen. Eerder weggegaan. Tip: niet doen! Overigens eerste keer dat we review zetten op zoover. Maar graag waarschuwen we jullie vooraf. Overslaan deze camping!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping voor de fransen zelf...

Sabrina,
4-8-2018

Check-in ging vriendelijk maar rommelig, eenmaal in de stacaravan merkten we dat eea was vergeten mee te geven. Het handdoekenpakket bestaat pp uit 2 handdoeken en een washandje. Op zich prima qua hoeveelheid, maar ze roken vies, hadden vlekken die er niet meer uit gingen en waren echt oud. Met de stacaravan hadden we een oude, anderen hadden een nieuwe die er een stuk frisser uit zag en rook. Onze bedden waren slecht, de veren erg goed voelbaar.

Het animatie team was vooral goed met de franse gasten. Toen mijn jongens mee wilden doen met spelletjes werden ze weggestuurd, omdat ze geen frans spraken. Ook de avonden zijn alleen in het Frans. Op zich prima, je bent in Frankrijk, maar presenteer je dan niet als internationale camping.

In het restaurant is de kaart beperkt, maar het eten prima. Pinnen kan alleen boven de 15 euro. Dus even een ijsje of een drankje pinnen kan niet . Ligging is prima, vooral tov de invasiestranden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Perfecte ligging camping om de invasie stranden te bekijken

Yvonne,
4-8-2018

Perfecte ligging camping om de invasie stranden te bekijken.

Absoluut top

Applejack1971,
30-7-2018

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een stacaravan voor vier personen. Alles netjes en super geregeld. Kinderen wilden direct boeken voor volgend jaar. Dat zegt voor mij genoeg. Heerlijke vakantie gehad waarbij iedereen op de camping zijn best doet om het je naar de zin te maken. Hadden even een mankement in de caravan. Kwam direct iemand om dit na te kijken en te repareren. Zwembad niet groot maar groot genoeg. Animatie voor jongere kinderen goed verzorgd. Animatieteam doet echt zijn best. Complimenten, ook met de warmte. Spraken goed Engels dus prima verstaanbaar te maken. Voor wat betreft de ligging, alles goed in de buurt. In het dorp zelf is niet veel te doen maar in de omgeving meer dan voldoende voor de 8 dagen die wij er waren Supermarkt dichtbij. Brood heerlijk vers op de camping. Eten op camping is in orde maar zou wat uitgebreider mogen, als ik dan toch iets negatiefs moet zeggen. Misschien volgend jaar dus weer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Fanal in Isigny-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Fanal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.