Géén boekingskosten

• 5Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Fanal ligt in Normandië. Verwacht hier geen groot zwembad en houdt er rekening mee dat de animatie in het Frans is. De stacaravans zijn modern en hebben een wasmachine. Verder is er een restaurant. Een populaire bestemming onder mensen die de invasiestranden willen bezoeken. Alle stranden bevinden zich op maximaal een uurtje rijden.

647 Reviews over Le Fanal

• 6Cynthia14-06-2022

Mooie camping maar voor mij geen 4* waard

Het aangegeven maximum aantal personen is veel te veel voor de stacaravans!Trek er gerust 2 vanaf,dan heb je nog enigszins ruimte om je bips te draaien en spullen op te bergen.Wij zaten in Java 179 met 3 volwassenen.Deze is volgens de website voor max 5 personen,4 volwassenen en een kind tot 12 jaar...NIET DOEN!! Let ook goed op de inventarisatie,deze stond overigens compleet uitgestald op de tafel. Wij hadden een koffiepot die niet bij het koffiezetapparaat hoorde waardoor de gezette koffie lauw was,na een paar dagen de pot kapot sprong en de koffie over het aanrecht druipte en we kortsluiting hadden.Dit werd gelukkig wel na een kleine 10 minuten opgelost en kregen we een nieuw apparaat.De geiser had kuren waardoor tijdens het douchen vaak een koude straal water uit de sproeikop kwam.Verder vond ik het niet goed schoongemaakt en het eetgerei ook niet schoon.Bovendien zijn er geen smeermessen,alleen steakmessen en geen theemokken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5AnnemarieB24-08-2021

Eigenlijk een deceptie

De camping hebben we speciaal gekozen voor de perfecte ligging tussen alle musea en beroemde dorpjes in.We verbleven slechts 2.5 dag op camping le fanal. Meer dan Eerste indruk van de camping: een camping zonder ziel. Vele stacaravans zonder sfeer en in rijen achter elkaar aan. Ook waren er veldjes voor eigen tenten, dat zag er iets beter uit, maar ook hier stond alles strak naast elkaar.De camping was zeer Frans. We huurden een stacaravan van Vacansselect. Bij aankomst mochten we nog mooi 3 uur wachten voordat we geholpen werden, want immers... de leiding van vacansselect zou pas om half 4 beschikbaar zijn en ze kwamen niet eerder. Deze leiding sprak enkel Frans. (Altijd fijn om Frans op te halen) Je zou zeggen, dat is toch niet meer van deze tijd. De stacaravan zelf... de voordeur wilde niet op slot. De leiding liet zien hoe je de deur wel op slot kreeg: met brute kracht. Dat verklaarde meteen waarom de klink er half uit hing.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Fam. van Doremalen20-08-2020

Echt nooit meer!

Zeker geen 4-sterren camping! Veel te klein zwembad voor het aantal gasten, dus razend druk (en dat in COVID-tijd!). Geen ligstoelen o.d. dus op het harde beton liggen/zitten. Sommige dagen een strenge badmeester aanwezig, andere dagen gewoon niemand die een oogje in het zeil houdt. Restaurant/bar/afhaalbalie, of wat er voor door moet gaan, is kwalitatief erg onder de maat zowel v.w.b. hetgeen wordt opgediend als bediening.

En dan de mobil home van Vacanceselect - Tohapi: DRAMA! Oud, versleten, bijeengeraapt zooitje qua inventaris: of het nu gaat om bestek, glasservies, stoelen, parasol..... NIETS maar dan ook werkelijk niets hoort bij elkaar. Alles lijkt door de jaren heen bij elkaar gesprokkeld. De douche is niet regelbaar: gaat van koud naar gloeiend heet en dus levensgevaarlijk! Kortom: dit is werkelijk al lang afgeschreven materiaal wat nog voor een kleine € 1.000 per week wordt verhuurd!!!!

• 4Staat v/h sanitair
  • 2Ben17-08-2020

Waardeloos

Smerige toiletten. Veel defecten in het zwembad en veel te weinig stoelen. Bij de receptie wordt slecht Engels gesproken. Veel achterstallig onderhoud. Zeker geen 4 sterren waard.

• 7Claudia15-08-2020

Simpel camping top locatie in Normandië

Simpele sombere camping maar vreiendelijk personeel en mooie chalet. Locatie ten opzicht van bezienswaardigheden in Normandië top locatie alles wat wij wilde zien binnen half uur met de auto te bereizen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2Chris14-07-2020

Verschrikkelijk

Mijn verblijf daar was verschrikkelijk, de caravan was smerig, er miste dingen en hij was beschadigd. Er was geen winkeltje om brood te kopen. Het binnenzwembad was erg klein. het park is niet leuk voor 13-jarigen en het was er erg stil. Wij zouden er een week blijven, maar na één dag gingen we er ook gelijk weg. Dus in een woord, verschrikkelijk

• 4Eetgelegenheden
  • 7Marco13-09-2019

.....aus der Ruhe Hier gelandet.....

...waren vorher im Landesinneren unterwegs. Aus der Rue in die Hektik. War manchmal sehr laut auf dem Platz. Sehr lautes französisches Temperament, was wir bis dato noch nicht kannten! Sanitäranlagen könnten mal wieder eine "Grundreinigung" vertragen. Ansonsten sehr schöne Lage und schöne Möglichkeit mit dem Rad zu fahren. !

• 10Paolo09-09-2019

tutto perfetto, situato in un posto bellissimo e molto tranquillo, divertimento con animazione molto bravi

• 10Eetgelegenheden
  • 6Linda06-09-2019

Een erg geslaagde zomervakantie!

Wij zijn hier van 12-08-2019 t/m 28-08-2019 geweest met onze caravan. En onze kinderen van 16, 6 en 2 jaar oud. De vakantie was geweldig en Normandië is heel erg mooi. Er zijn een aantal dingen die wij aan de camping zouden aanpassen: een nieuwe receptie, groter binnenbad (met parmanent toezicht. Nu moest je opletten dat er niet op je gesprongen werd vanaf de kant, verwarmd buitenbad. Meer straatverlichting, het was nu soms best donker als je nog even naar het sanitair wilde gaan.

En als eerste alle sanitair gebouwen slopen en er nieuwe voor plaatsen. Er werd goed schoongemaakt (4-5 x per dag), maar zoals overal zijn er gewoon vieze mensen. Als je op een camping verblijft zorg er dan ook voor dat je de ruimte waarin je bent geweest weer netjes achter laat. Dat heeft niks te maken met dat er niet goed schoongemaakt wordt door het personeel, maar met hoe ranzig sommige mensen zijn. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam!

• 5Eetgelegenheden
  • 7Cynthia04-09-2019

pas assez de place pour se garer

pas assez de place pour se garer, jardin trop petit , mon entourage pouvait garer sa voiture , j ai du garer la mienne dans l allée

Camping Le Fanal info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar