Camping Yelloh! Village Les Îles

Frankrijk, Normandië, Hudimesnil

8.2Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Îles voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

21 reviews over Camping Yelloh! Village Les Îles

• 4Linda13-11-2019

Nooit weer met tieners niets te doen op de camping

Deze camping vonden wij de minste yellow camping kwa animatie en sfeer, deze is alleen voor de hele kleine kinderen ( onze kinderen van 16, 14,14 en 11 jaar hebben zich verveeld) de streek is echt prachtig d-day stranden enz. De campeerplekken ( met douche,toilet,water) geen sfeervolle plaatsen de caravans staan allemaal in de lengte van de plek zodat je altijd met je zitje tegen de caravan van de buren aan kijkt, aan de achterkant zaten wij vaak dichtbij het toilethokje, straatkant zit je achter de auto, anders neerzetten was geen optie .voor ons nooit weer. De receptie en het restaurant vriendelijke mensen echt top. Het zwembad is leuk maar ivm het weer hebben we er maar 2 keer gebruik van kunnen maken in 2 weken. De muziekboksen waren niet goed tijdens de animatie, geen fijn geluid kraken ruisende muiziek,.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Arnold15-10-2019

Super leuke camping!

Wij hebben onze vakantie gevierd hier met onze 2 kinderen 5 en 2 jaar eind juli. Het is een rustige camping in een rustig gelegen gebied. Op 10 minuten rijden ligt het stadje granville. Hier is volop keuze uit supermarkten.

Op de camping stonden wij op een nieuw aangelegen plek vorig jaar bij het vismeertje. De plek was ongeveer 6 bij 8 meter met ernaast nog een grasveldje waar je de auto kan parkeren. Het toiletgebouw bij je plek is bij oplevering schoongemaakt en moet je verder zelf schoonhouden. Alles is keurig en netjes verzorgd.

Net buiten de camping als je door het hek loopt bij het vismeertje, zit een bakker waar je lekkere broodjes kan halen, en is ook een stuk goedkoper dan het campingwinktje.

Op de camping is voldoende te doen qua organisatie, zowel overdag als s’avonds. Elke avond is er wel een activiteit op het podium. En voor de kinderen is er elke avond om 6 uur minidisco, met daarna knuffelen met de eekhoorn.

• 9Corina25-08-2019

Leuke camping

Mooie schone camping. Veel te doen voor kinderen. Wel een beetje weinig privacy, je kijkt zo bij anderen naar binnen vanuit je eigen huisje. Maar dit is niet bij elke stacaravan. Sommigen hebben wel meer plek. Zwembad is mooi! Het water leek mij vrij koud. Het dak ging s avonds en ochtends open terwijl het 16 graden was.. hoe het dan 28 graden wordt vroeg ik me af. Animatie was heel uitgebreid. En leuk. Leuke stranden in de buurt. Onze 5 pers. stacaravan had een vaatwasser, fijne verrassing.

• 9Eetgelegenheden

• 8T. Blonk17-08-2019

Leuke kindvriendelijke camping

Les Îles is een grote camping met veel mobile homes. Het is heel nieuw en wij verbleven in een chalet voor 4 personen. Deze was erg ruim een netjes. Standaard staat er een barbecue bij ieder huisje. Het zwembad is prachtig en genoeg plek op de bedjes. Er is veel te doen voor de kinderen, redelijke speeltuin, groot springkussen en dieren (die je niet mag aaien). De camping winkel is echt belachelijk duur. Het brood is echt niet lekker. In het naastgelegen dorpje heb je een klein bakkertje. Via een zij ingang van de camping kun je hier makkelijk komen. Het afhaaleten vonden wij niet lekker. De patat was slap en de pizza klef. De camping ligt dichtbij Granville.

• 6Eetgelegenheden

• 8Sofie D B14-08-2019

Leuke vakantie gehad op fijne camping

We hebben 10 dagen verbleven op deze camping. Het is niet zo'n grote camping, wat wij persoonlijk wel goed vinden. Onthaal was heel vriendelijk, we waren er vroeger en ze hebben ons opgebeld van zodra de caravan beschikbaar was. Er was ook een medewerker die Nederlandstalig was. Er is een mooie speeltuin, trampoline en springkastelen. Vooral deze laatste viel in de smaak. Ook de konijntjes en geitjes waren geliefd. Het winkeltje is klein, weinig keuze dus zijn we een aantal keer naar een supermarkt gereden. We hebben vaak in het restaurant gegeten, en dit was wel in orde. Je kan daar ook gratis de pingpongpalletjes uitlenen, er liggen petanqueballen, tennisrakketten, .. Het dorpje zelf kan je snel te voet bereiken, maar er is niets te zien.
    In de omgeving is wel vanalles te doen, maar meestal wel even een autorit. Granville vonden wij de moeite, ook niet te lang rijden naar een aantal leuke +propere +rustige stranden!

• 7Staat v/h sanitair

• 7Sarah14-08-2019

Prima vakantie maar geen topper

Wij zaten in stacaravan Bloemen. Mooie stacaravan maar mist net even de puntjes op de i. Bijvoorbeeld geen stofzuiger aanwezig (alleen bezems die van de stok afvallen), geen lampje boven de spiegel in de badkamers en geen maatbeker. Maar caravan is verder echt top met grote veranda. Fijn dat je (ze staan met de achterkant naar de weg gericht) veel privacy hebt maar daardoor heb je geen interactie met mensen om je heen of die voorbij lopen. Mooi zwembad, goed gegeten en leuke speeltuin en springkussens.

Camping is een paar jaar geleden over genomen en dit zie je terug in de begroeiing die overigens nu wel in grote getale is aangeplant. En hierdoor zijn alle faciliteiten zo goed als nieuw.

Al met al een fijne vakantie gehad met allemaal op zich zelf staand goede elementen maar toch zouden wij niet snel terug gaan.

• 9Fam. de Neve09-08-2019

Genoten!

Wij hebben 11 dagen genoten in een taos premium 6p stacaravan. De ligging van deze premium 4 en 6p is ideaal, niet te ver weg (camping is ook niet zo groot dus voor iedereen goed aan te lopen) maar ook niet te dicht bij het centrum. Alles aanwezig in de stacaravan en keurig schoon. Mooi aangelegde tuin en niet te kort op de buren. Zwembad ook prima, mistte alleen iets van een glijbaantje o.i.d. In het peuterbadje voor ons zoontje van 1. Onze zoon van bijna 4 heeft zich prima vermaakt op de springkussens en in de speeltuin. Restaurant ook lekker (de hele kip voor afhaal is heerlijk evenals de pizza’s!). Supermarktje ontzettend duur. Dus hup even naar granville of Bréhal.Tip: loop via het hekje met codeslot het dorp Hudimesnil in en koop daar bij de bakker je brood. Aanraders: Granville, Mont Saint Michel (met kleine kids 7.45u vertrekken vanaf camping, dan ben je ruim voor de drukte) en zoo champrepus!

• 8Linders06-08-2019

Fijne vakantie gehad, mooie camping!

Wij zijn hier 2 weken verbleven met eigen caravan en kinderen van 1-10-11 jaar. Zeer mooi aangeplante nieuwe camping! Echt zijn 5 sterren waard! Iedereen heeft hier eigen sanitair, deze zijn hagelnieuw zeer prettig! Wat wij niet bij hadden maar een tip is een afdruiprekje, scheelt je veel afdrogen aangezien je alles dus kunt laten staan! Minpuntjes voor ons waren het onvoorspelbare weer! Zelfs buienradar veranderd iedere 3 uur.. dus het is moeilijk wat te plannen. Heel fijn zwembad, het water was qua temperatuur prima maar door de harde wind vaak wel fris als je er uit kwam. Ook in de omgeving veel te doen! Uitstapjes naar Omaha beach (invasiestranden) en point du hoc en mont saint Michel en de dierentuin zoo champrepus zijn aanraders. Er wordt vanalles georganiseerd op gebied van animatie maar tot max 8 jaar naar mijn idee. Campingrestaurant is goed. Top vakantie maar volgend jaar toch weer wat zuidelijker met groter zwembad/glijbaan

• 9Jansen04-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Mooie, overzichtelijke camping. Beplanting nog in aangroei, waardoor weinig privacy. Voor ons geen probleem. Prachtige, schone stacaravan. Supervriendelijk en gezellig personeel! Spreken prima engels. Mooi restaurant ( met semi.open keuken waar onze kinderen mochten helpen met de pizza's maken! en gezellig terras met vaak live muziek in de avond. Prima zwembad, met glijbanen. Kleiner dan foto's doen geloven maar prima om af te koelen. Helaas 1 week regen gehad. Gelukkig is de bar/restaurant wel de hele dag open. Lekkere drankjes en goed eten! Campingwinkeltje prima. Genoeg te doen in de omgeving. Granville en prachtige zandstranden. Wel alles met de auto...wij kijken met veel plezier terug op onze vakantie hier. Onze kinderen van 9 jaar oud hebben een topvakantie gehad hier. Speeltuintje, kinderboerderij,animatie, zwembad prima voor kinderen tot een jaar of 12.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Wendy21-07-2019

Nette camping, leuk voor 1x

Campingplekken zijn ruim en voorzien van prima privé sanitair. Ondergrond is echter geen zand, maar kleine scherpe kiezeltjes. Camping ligt een beetje tegen een heuvel aan, als je bovenaan staat moet je je kuiten gebruiken. Zwembad, speelterrein, sportveldje, bar/restaurant ligt allemaal bij elkaar. Op de rest van het terrein is er verder niets te doen. Zwembad is leuk aangelegd, genoeg bedden en ideaal dat het ene bad overdekt is en geheel dicht kan als het regent. Bij mooi weer is het open. Geen speeltoestellen in het water voor kleuters/peuters. Dat viel tegen. Winkeltje heeft weinig producten en is heel duur. Iedere dag wel animatie, maar vooral Frans, weinig variatie. Speeltuintje voor kleine kinderen wel heel leuk. voor tieners is er weinig tot niets te doen. Restaurant is goed, maar prijzig. Personeel heel aardig. Camping ligt in de middle of nowhere. Recreatief fietsen is niet te doen door de heuvels. Granville 10 km.

1 tip over Camping Yelloh! Village Les Îles

• Debby, 13-08-2018

Het klimbos op 15 min rijden la foret des elfes is echt een aanrader onze kinderen van 6 en 9 jaar vonden het top! Grandville is een aanrader. Mooie stad en zeker de stranden met de geweldige zeezwembaden. Le Mont st. Michel is echt een must go!

3 vragen over Camping Yelloh! Village Les Îles

• Esther, 23-06-2019

Bbq

Mag je bbqen op de camping?

• MB, 04-01-2019

Zwembroek: short of speedo

Mogen de heren in het zwembad een zwembroek met pijpjes aan? (Die dus ook enigszins los om de benen zitten)

• gabrielle, 10-10-2018

Nederlandse kindjes

Ik vroeg me af wat de meeste bezoekers van de camping zijn . Dit ivm onze kids 5 en 8 jr . Nederlandse kindjes zou dan leuk zijn

Mieke, 24-01-2019

Wij willen misschien ook naar deze camping. We gaan dan eind juli. Onze zoon is dan 5 jaar.

CindyB, 21-12-2018

Hoi Gabrielle, we gaan dit jaar ook voor het eerst naar deze camping. Onze zoon is dan net 10.

Gabrielle, 04-01-2019

Wat leuk , welke periode gaan jullie?

Carole , 06-03-2019

Wij overwegen ook om te gaan begin aug. Onze dochters zijn 7 en 9 jaar.

Bjorn, 19-07-2019

wij gaan op 29 augustus 10 dagen met een dochter van 7 en zoon van 2