Camping Yelloh! Village Les Îles

8.2Fantastisch

Frankrijk, Normandië, Hudimesnil

8.2Fantastisch

• 9.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Îles voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

28 reviews over Camping Yelloh! Village Les Îles

• 8Gina31-08-2020

Super leuke camping in een prachtige omgeving!

Een heerlijke vakantie gehad op camping Les Iles in Hudimesnil. Wij verbleven in de Taos Premium voor 6 personen. Zeker een aanrader. Echt niets negatiefs te vinden.

Het zwembad op de camping is niet groot maar in de periode dat wij er waren ruim zat! En heel schoon.

Personeel receptie erg behulpzaam, vooral Pierre heeft ons top geholpen toen er problemen waren met onze auto.

Het is wel een camping voor de wat jongere kids. Onze zoon van 12 jaar heeft zich prima vermaakt maar dat komt ook omdat we met m'n zus en haar gezin er waren. Er staan wat springkussens, een trampoline en er is een voetbalveld. Voor de kleintjes ook een leuke speeltuin.

Je kunt van uit hier vele leuke uitstapjes maken:

Saint Malo ligt op 5 kwartier rijden Omaha Beach/Overlord Museum 1,5 uur rijden Mont Saint Michel 45 minuten rijden

Bij mooi weer is het strand van Brehal een aanrader! Ligt op 20 minuten rijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Anoniem17-08-2020

Fantastisch!!

Wij gingen met de caravan, we hadden nog nooit een privé sanitair gehad, maar dat is echt goud! Heerlijk schoon. De camping is heel mooi, nieuw, schoon, en netjes. De baas en basin zijn heel aardig en de animatie was elke avond weer een feest! De tuinmannen zijn verder ook heel beleefd en aardig altijd in voor een grapje. We wilde naar het Dior museum maar wij spreken geen Frans dus de receptie ging voor ons bellen en ook voor een rondvaart hadden ze geboekt! Het eten in het restaurant is heerlijk en ze houden goed aan de coronamaatregelen. Het zwembad is heel erg mooi heel erg schoon. En bij het winkeltje is genoeg om de vergeten boodschapjes te halen.

Het is echt een top camping en zeker waard om nog een keer te gaan! Het is voor jong en oud!!!

• 10Anoniem17-08-2020

GEWELDIG!

Het was voor ons de eerste keer op een 5 sterren camping met een privé sanitair. Het sanitair was prachtig schoon en nieuw. Kampeerplaats was groot en omringt met mooie bamboe struiken en exotische beplanting. De camping was schoon en goed onderhouden. Het personeel zowel de receptioniste als de animatie en de tuinmannen waren vriendelijk en bereid om te helpen. Het zijn gezellige mensen en in voor een praatje. De baas is erg betrokken bij de camping wat een mooie samenwerking laat zien. Het restaurant en de take away zijn keurig geregeld en eten is er erg lekker. Zwembad is schoon en onderhouden. Wij vinden dit de beste camping van Yelloh Village waar wij tot nu toe zijn geweest!

Voor het brood gingen wij naar de bakker in het dorpje. Dit was heerlijk daar. Zeker een aanrader!

Voor ons een top vakantie om op terug te kijken.

• 9ronald13-08-2020

Fijne kindvriendelijke camping

We verbleven een week in een 4 bloemen accomodatie op deze camping. Het is een hele fijne overzichtelijke camping en een mooie plek om uitstapjes toe doen in Normandie. Onze kids(10&11 jaar) hebben zich prima vermaakt in het zwembad op de trapoline en het voetbalveld. Zeer vriendelijke personeel op de camping een aanrader wat ons betreft. Echt een heerlijke vakantie met een mooie accomodatie.

• 8Annemarie09-08-2020

Fijne, nette camping!

Een fijne, kleine camping. In de buurt is niet zoveel te doen. De dierentuin is een aanrader net als een aantal stranden.

Onze caravan (caraibes) was erg ruim, netjes en luxe. Met een veranda zodat we in de ochtend schaduw hadden en een stukje gras ervoor. We misten alleen buitenstoelen om op te zitten in plaats van de ligbedden. Het zwembad is prima voor kinderen tot ongeveer 10 jaar, toen wij er waren waren er genoeg bedjes rondom het zwembad. Supermarkt in Granville is 10 minuten rijden en heeft heel veel! Bakker in het dorpje is ook een aanrader omdat de campingwinkel inderdaad duur is. De laatste dagen van onze vakantie was het erg heet en toen misten we wel een fan of airco in de caravan.

Mondkapjes waren verplicht in de winkel en bij de receptie. Voor het zwembad hoeft niet gereserveerd te worden.

• 8Staat v/h sanitair

• 9EllenV04-08-2020

Aanrader

Super leuke tijd gehad met onze kinderen (7 en 9). Het was voor ons de eerste maal dat we een camping met privé-sanitair hadden. Dit gaan we in de toekomst meer doen. Het enige wat ik op het sanitair kan aanmerken, is dat er wat meer plaats voorzien mocht zijn aan de gootsteen. De plaats (S-48) die wij hadden was ruim en had een privé-tuintje (gras en exotische planten). Bakker in het dorp heeft lekker versgebakken brood en is makkelijk te bereiken via het voetgangerspoortje aan de kinderboerderij. Het zwembad is niet super groot, maar het water is lekker warm. Ook nooit echt té druk geweest. We hebben verschillende uitstappen gedaan (Mt. Saint Michel, Alligator Bay, Granville) Granville is snel te bereiken, maar voor andere bezienswaardigheden is het wat verder rijden. De fietsen zou ik thuis laten, de omgeving is te heuvelachtig. We denken er sterk aan om hier volgend jaar terug te komen.

• 5Es197829-07-2020

Eenmalig

Na super ervaring vorig jaar bij yelloh camping louvarel, zin in deze camping! Vooral na goede recensies op Zoover! Het werd een beetje een teleurstelling. De eerste week was het redelijk rustig op de camping en hierdoor konden Corona maatregelen redelijk gehandhaafd worden. De tweede week werd drukker en dat hebben we geweten. Afstand houden was erg moeilijk en veel lawaai van het voetbalveld. Nu stond ons mobile home ook bijna tegen het voetbalveld aan. Niet echt een succes wanneer onze 6-jarige dochter probeerde te slapen. Het naastgelegen springkussen ging om 22:30 dicht dat was een geluk. Ons mobile home was schoon, klein maar goed voorzien. Animatie sprak alleen Frans en Engels en dat was jammer voor zo’n grote groep Nederlandse kinderen. Het zwembad was klein en warm. Niet bepaald verfrissend. Op zich leuke camping maar geen reden om nog terug te gaan. Tip; wil je ‘s avonds een beetje rust, zorg dat je niet in L001 terecht komt

• 2019
    4Linda13-11-2019

Nooit weer met tieners niets te doen op de camping

Deze camping vonden wij de minste yellow camping kwa animatie en sfeer, deze is alleen voor de hele kleine kinderen ( onze kinderen van 16, 14,14 en 11 jaar hebben zich verveeld) de streek is echt prachtig d-day stranden enz. De campeerplekken ( met douche,toilet,water) geen sfeervolle plaatsen de caravans staan allemaal in de lengte van de plek zodat je altijd met je zitje tegen de caravan van de buren aan kijkt, aan de achterkant zaten wij vaak dichtbij het toilethokje, straatkant zit je achter de auto, anders neerzetten was geen optie .voor ons nooit weer. De receptie en het restaurant vriendelijke mensen echt top. Het zwembad is leuk maar ivm het weer hebben we er maar 2 keer gebruik van kunnen maken in 2 weken. De muziekboksen waren niet goed tijdens de animatie, geen fijn geluid kraken ruisende muiziek,.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Arnold15-10-2019

Super leuke camping!

Wij hebben onze vakantie gevierd hier met onze 2 kinderen 5 en 2 jaar eind juli. Het is een rustige camping in een rustig gelegen gebied. Op 10 minuten rijden ligt het stadje granville. Hier is volop keuze uit supermarkten.

Op de camping stonden wij op een nieuw aangelegen plek vorig jaar bij het vismeertje. De plek was ongeveer 6 bij 8 meter met ernaast nog een grasveldje waar je de auto kan parkeren. Het toiletgebouw bij je plek is bij oplevering schoongemaakt en moet je verder zelf schoonhouden. Alles is keurig en netjes verzorgd.

Net buiten de camping als je door het hek loopt bij het vismeertje, zit een bakker waar je lekkere broodjes kan halen, en is ook een stuk goedkoper dan het campingwinktje.

Op de camping is voldoende te doen qua organisatie, zowel overdag als s’avonds. Elke avond is er wel een activiteit op het podium. En voor de kinderen is er elke avond om 6 uur minidisco, met daarna knuffelen met de eekhoorn.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Corina25-08-2019

Leuke camping

Mooie schone camping. Veel te doen voor kinderen. Wel een beetje weinig privacy, je kijkt zo bij anderen naar binnen vanuit je eigen huisje. Maar dit is niet bij elke stacaravan. Sommigen hebben wel meer plek. Zwembad is mooi! Het water leek mij vrij koud. Het dak ging s avonds en ochtends open terwijl het 16 graden was.. hoe het dan 28 graden wordt vroeg ik me af. Animatie was heel uitgebreid. En leuk. Leuke stranden in de buurt. Onze 5 pers. stacaravan had een vaatwasser, fijne verrassing.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019