Géén boekingskosten
FrankrijkNormandiëHudimesnilCampings HudimesnilCamping Yelloh! Village Les Îles

Camping Yelloh! Village Les Îles

FrankrijkNormandiëHudimesnil

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Îles voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 36 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

36 Reviews over Yelloh! Village Les Îles

• 9Henk-Jan08-09-2022

Mooie verzorgde en groene camping.

Mooie camping vooral dankzij veel groen op de camping, goed zwembad, alles goed onderhouden en redelijk dicht bij zee. Vergeet geen spijkerharingen voor de tent, voortent of luifel. We stonden in de buurt van de kinderboerderij, dit heeft consequenties voor het wakker worden... de haan (of hanen) komen buiten de kinderboerderij en zijn vroeg wakker.. In dorpje vlak bij de camping is weinig te beleven. Tip voor vertier en een mooi strand is Granville dicht bij

• 8Eetgelegenheden
  • 9Roger, Joyce en Lynn28-08-2022

Geweldig, mooie en verzorgende camping

Onze laatste dag hier op deze mooie camping. Wat hebben wij 12 fijne dagen gehad hier. Veel privacy rondom het huisje. Personeel Restaurant en entertainment personeel erg vriendelijk. Eten vonden wij heel goed (ruime keuze). Bij vragen werd je goed geholpen bij de receptie. In de buurt een grote supermarkt en er is genoeg te doen in de omgeving. Wij hadden de eerste dagen iets minder goed weer maar omdat we een overdekt terras hadden aan het huisje hebben we ons toch goed kunnen vermaken. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Familie met twee jonge kids23-08-2022

Genoten!

We hebben een hele fijne vakantie toe gehad op deze camping! Het weer in de eerste week van augustus was top, zo’n 30 graden. Tweede week wel wat minder weer gehad met een paar flinke buien en minder warm. Maar de korte broek kon gewoon aanblijven. Privé sanitair was echt super fijn, dit is voor ons wel echt onmisbaar geworden nu. Douche is wel aan de krappe kant. Als je zwaarlijvig bent dan kan je je kont echt niet keren. Erg fijn om een extra koelkast te hebben! Een tip: neem zware (spijker) haringen mee, want anders krijg je ze niet de grond in. Je staat met je tent op het grind, wat wel weer fijn is als het geregend heeft, want het water is binnen een mum van tijd weg. De camping is verder echt netjes schoon en heel goed onderhouden. Personeel is vriendelijk en de animatie gaat leuk met de kids om. Kwaliteit van het eten is iets minder, pizza’s zijn erg klein tov de prijs. Wij komen allicht vast nog eens terug!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Marjan13-08-2022

Erg mooie camping

Erg mooie camping. Zeer fijn om privé sanitair, en koelkast te hebben. De plekken zijn omringd doormiddel van fruitbomen, vlinderstruiken etc. Let op, zandharingen komen echt niet in de grond! Je hebt veel privacy op je campingplaats maar daardoor mis je het “gezellige” veldjes idee wel. Iedereen is hierdoor erg opzichzelf (kan ook een voordeel hebben). Het personeel is allemaal Frans maar kunnen goed Engels. Een aantal stoere jongens/ kerels zijn de gezichten van het animatieteam. Ze zijn franstalig maar gaan erg leuk met Nederlandse kinderen om. Op de camping is ongeveer 70% Nederlands. Al met al een hele mooie camping nette camping die zeker 5 sterren verdient. De ligging vinden wij persoonlijk iets minder, overal moet je met auto naartoe rijden.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Monique07-08-2022

Mooie camping

De camping ziet er mooi uit. Overal zie je bloemen en fruitbomen. De kampeerplekken hebben schitterend privé sanitair. Daarin zit een wc, douche, wastafel, koelkast en bbq. Ook heb je buiten een plek voor de afwas. Op de plek is ook een picknicktafel. Op de foto's op de website lijkt je gras en zand te zien op de kampeerplekken. Het is alleen geen zand, maar een soort fijn grind. Het gras was op onze plek alleen een dun strookje van nog geen meter, maar er zijn ook plekken met wat meer gras. Het zwembad is niet zo groot. Buiten en binnen kan je niet echt zwemmen. Het is meer om te dompelen. De camping is zeer netjes onderhouden. Je ziet de tuinmannen dagelijks werken om alles netjes te houden.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Pim & Suzanne06-06-2022

Mooie camping met vriendelijk personeel!

Wij zijn met onze caravan hier naar toe gegaan. We hadden een mooie ruime staanplaats, waarbij de caravan op een zeer net stuk grind-/gravelpad stond. En ook de luifel was volledig op dit grind. Elke plaats heeft een picknick tafel met een dakje erboven. Verder een Weber bbq. Maar het privé sanitair was toch wel echt top. Niet heel groot, maar een extra koelkast, toilet, douche en wastafel binnen is erg fijn. Ook buiten een spoelbak is erg handig. Alleen geen afvoer om rechtstreeks op aan te sluiten en geen waterslang aansluiting. Maar dat was prima te doen met een gieter en een afvalwater container!

• 9martine31-07-2021

Heerlijk tot rust gekomen!

Heel fijn verblijf. Mooie en nette accommodatie. Camping is schoon en goed onderhouden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader.

• 9Fam van Heiningen07-02-2021

Top vakantie

Super fijne camping, heel behulpzaam en lief personeel dat goed Engels spreekt.

Eten was prima, entertainment voor ons voldoende. Kinderboerderij, trampoline, trapveldje en voldoende speeltoestellen.

Mooie en schone accommodatie. Blij dat we überhaupt nog op vakantie konden en heel fijn dat deze vakantie zo goed bevallen is. Dierentuin en div. Stranden in de omgeving erg leuk!

• 8Gina31-08-2020

Super leuke camping in een prachtige omgeving!

Een heerlijke vakantie gehad op camping Les Iles in Hudimesnil. Wij verbleven in de Taos Premium voor 6 personen. Zeker een aanrader. Echt niets negatiefs te vinden.

Het zwembad op de camping is niet groot maar in de periode dat wij er waren ruim zat! En heel schoon.

Personeel receptie erg behulpzaam, vooral Pierre heeft ons top geholpen toen er problemen waren met onze auto.

Het is wel een camping voor de wat jongere kids. Onze zoon van 12 jaar heeft zich prima vermaakt maar dat komt ook omdat we met m'n zus en haar gezin er waren. Er staan wat springkussens, een trampoline en er is een voetbalveld. Voor de kleintjes ook een leuke speeltuin.

Je kunt van uit hier vele leuke uitstapjes maken:

Saint Malo ligt op 5 kwartier rijden Omaha Beach/Overlord Museum 1,5 uur rijden Mont Saint Michel 45 minuten rijden

Bij mooi weer is het strand van Brehal een aanrader! Ligt op 20 minuten rijden.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Anoniem17-08-2020

Fantastisch!!

Wij gingen met de caravan, we hadden nog nooit een privé sanitair gehad, maar dat is echt goud! Heerlijk schoon. De camping is heel mooi, nieuw, schoon, en netjes. De baas en basin zijn heel aardig en de animatie was elke avond weer een feest! De tuinmannen zijn verder ook heel beleefd en aardig altijd in voor een grapje. We wilde naar het Dior museum maar wij spreken geen Frans dus de receptie ging voor ons bellen en ook voor een rondvaart hadden ze geboekt! Het eten in het restaurant is heerlijk en ze houden goed aan de coronamaatregelen. Het zwembad is heel erg mooi heel erg schoon. En bij het winkeltje is genoeg om de vergeten boodschapjes te halen.

Het is echt een top camping en zeker waard om nog een keer te gaan! Het is voor jong en oud!!!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar