Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4Eetgelegenheden
  • 5Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Vallée (Normandië) is een echte gezinscamping waar het animatieteam voor leuke activiteiten zorgt. Kinderen tot en met 12 jaar zullen zich zeker niet vervelen. Het zwembad met glijbanen zorgt voor extra plezier. De camping ligt aan het strand en vlakbij het gezellige dorp Houlgate. Bezoek de indrukwekkende bunkers op Mont Canisy.

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Vallée voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

235 Reviews over La Vallée

• 2Mar28-08-2022

Lang geen 5 sterren waard!

Geen camping voor echte kampeerders. Sommige plekken klein en enorm scheef/aflopend. Gericht op staancaravans wat ook echt te merken is aan de sanitair gebouwen, die komen uit het jaar 0 en schoonmaken is van bagger kwaliteit.

Het afwassen moet met een koude straal, en het douchen is amper een straal te noemen.

Nooit meer terug.

Veel Fransen, het is ook allemaal franstalig en de meeste kunnen bijna geen woord Engels.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Elisa21-08-2022

Fijn!

Prima verblijf gehad. Het huisje zag er goed en schoon uit. Leek nog bijna nieuw. Veel vermaak op de camping, zowel overdag als 's avonds. Mooi zwembad.
    Ook Houlgate is interessant: het strand, de markt op donderdag, etc. Kortom erg fijne vakantie!

• 2Faber15-08-2022

Zelfs als het gratis is nooit weer

Als doorreis camping 1 nacht hier gestaan. €20 extra moeten betalen voor gebruik zwembad maar aangegeven dat we daar geen gebruik van wilden maken.. Sanitair komt uit het jaar kruik. Vies en oud. schoonmakers liepen er wel maar we weten nu waar schoonmaken met“de Franse slag”vandaan komt. Caravan plaatsen zijn scheef en amper onderhouden. Bediening veel te weinig gezien de drukte.(ze deden hun best maar gaat allemaal vrij sloom). Voor ons nooit weer naar deze smeerboel. Met piepende bandjes de camping smorgens weer verlaten (als de vuilniswagen tenminste na 20 minuten in de weg gestaan te hebben zijn taak had volbracht) . Geen tent en caravan camping of je moet van scheef houden.

• 1Eetgelegenheden
  • 4Barbara01-08-2022

Vergane glorie en te weinig personeel

Ondanks dat de kinderen het ontzettend naar hun zin hadden, kreeg ik enorme smetvrees van de vieze troebele zwembaden , vieze glazen bij de bar. Ook hebben we veel van onze vakantie in de rij gestaan omdat er te weinig of nog niet ingeleerd personeel stond. Twintig minuten wachten op je brood of je ijsje was maar heel normaal.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Bert30-08-2021

Prima camping met beperkte wifi

Leuke camping met veel hoogteverschil, als je niet zo sportief bent en een chalet in het hoge gedeelte hebt wordt je niet vrolijk. Wel erg ruime plek. Schoonmaak niet geweldig, zelf de terrasstoelen maar schoongemaakt. Strand en centrum is te lopen maar vonden wij net te ver (15 min doorlopen). We hadden de racefiets mee en hebben aardig wat in de omgeving geklommen maar je moet niet bang zijn dat autos met 80/90 je voorbij rijden op de provinciale wegen. Fietspaden zijn niet zoals bij ons! Deauville, Caen ook aanraders in de omgeving. Pas op met de rode glijbaan, snel een blessure. Vrienelijk personeel op de camping. Brood dag vooraf bestellen maar ook beter brood te halen bij de bakker in de hoofdstraat. Camping is prima maar van een 5* camping verwacht ik veel meer. Bijv goede wifi overal. Prima camping voor een weekje. Electrische auto gratis op te laden als er tenminste geen benzine autos staan.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Martijn25-08-2021

Fijn! Erg leuk voor kinderen en mooie omgeving

Net terug van een fijne vakantie op Camping La Vallée. Beetje geschrokken van alle recensies uiteraard toch maar geboekt. Wat een enorm onterechte negativiteit. Ontvangst bij de receptie snel en adequaat. Na onze stacaravan te hebben ingetrokken, kwam er savonds nog iemand van Europarcs om te vragen of alles naar wens was, erg netjes vonden wij. Camping is best groot, voor weinig geld zijn er elke ochtend verse broodjes...eten in het restaurant is prima, maar niet echt hoogstaand. Animatie is leuk! Wij hebben een zoontje van 6 en die had de tijd van zijn leven, voetballen, zwerkballen, boogschieten, klimmen alles kan je er doen. Leuke voetbal/basketbal kooi, waar veel tieners zich uitstekend vermaken. Veel Fransen inderdaad, maar met een beetje hulp van de ouders en de NLse leiding kan je kind er zo meedraaien. Minidisco, Bingo, alles in 3 talen en gewoon prima! Zwembad is wat klein/koud.glijbanen leuk..behalve de rode. Fijn verblijf

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Iris24-08-2021

Leuke camping, mwah stacaravan

Wij zijn een week op deze camping verbleven. Dat was prima maar langer zou ik niet aanraden. Onze dochter van 3 vermaakte zich goed in de zwembaden en de glijbaan. De camping ziet er netjes uit, iedere ochtend verse croissantjes en veel animatie. Die laatste is met name Franstalig en de mini disco start om 20.30u wat wij voor onze 3jarige net wat te laat vinden. Maar verder leuk.Chalet is mwah, bedden waren verschrikkelijk. Allemaal hadden ze een kuil en waren al te lang aan vervanging toe, gasfornuis ging continu uit. Daarnaast hadden we geen rooster op de bbq. Na 2x navragen werd een ronduit smerig ding afgeleverd…dat is duidelijk mindere service.De omgeving van houlgate is mooi en er is genoeg te doen. En dan is deze camping voor een week best oké als uitvalsbasis.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1Judith24-08-2021

Zwaar teleurstellend

Camping is geen 5 sterren waard.Animatie is alleen in het Frans staat ook niet duidelijk aangegeven. Douches zijn waardeloos geen fatsoenlijke straal je moet tegen de muur aan staan om jezelf af te kunnen spoelen onder de straal en warm water weten ze niet wat dat is. Daarbij komt nog wij gezin van 5 met eigen caravan moesten voor dit ver onder de maat park €80 per nacht betalen🙈Ps nu weet ik wat er bedoeld wordt met “de Franse slag”

• 6a24-08-2021

Zou er zo weer terug gaan!

Prima camping, wordt ook wat georganiseerd. Het is een camping met veel mobile stacaravans. (hou daar wel rekening mee) Wij zaten met 7 in 6 persoonshuisje (paar dagen) rest gewoon met 5... Was zelfs nog goed te doen. (niet dat het heel groot is) Maar je bent op vakantie en dan leef je ook veel buiten. (het weer was niet te koud, maar had natuurlijk veel warmer gemogen) Zwembad is niet groot maar prima (jammer van de handdoek leggers die denken dat ze de hele dag een bedje bezet mogen houden) Er is een tafeltennis hal (wel wat sobertjes (maar op zijn frans) Daar was altijd veel jeugd (Nederlands en frans engels) Winkeltje niet bezocht. Maar 10 min rijden en je stond bij een groet supermarkt. Omgeving erg mooi denk aan Cean/ Le Havre / Eteretat. Moet je wel uurtje rijden. Maar ach dan ga je ook over de hele mooie hoge brug. (ook weer meegemaakt) Er was ook een Nederlandse animator. Ik heb geen mening over eten en sanitaire niet geweest

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4Barry10-08-2021

Aardige camping maar voor ons nooit weer.

Nette, verzorgde maar wel saaie camping met voornamelijk franse vakantiegangers.Voor onze kinderen 13 en 15 is er niet veel te doen, animatie schijnt er wel te zijn maar niets van meegekregen.Klein zwembad met grote glijbanen maar helaas zijn deze wel aan leeftijd gebonden, kleine of jongere kinderen mogen er geen gebruik van maken.Winkeltje is niet groot, brood is er op bestelling wel te krijgen maar is niet vers.Pizza en patat zijn er af te halen maar te duur en niet te vreten. Beter zelf koken of uit eten. Wij hadden voor 9 nachten een stacaravan geboekt maar zijn na 6 dagen weer naar huis gegaan.Helaas voor ons is het geheel nogal tegen gevallen, dit had verder niets met de accommodatie en de ligging ervan te maken maar meer met het feit dat er op de camping en in Houlgate niets te doen is.Strand van Houlgate is niet echt geschikt om te zwemmen vanwege de sterke stroming, wilde zee en grote verschillen in getijde

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar