Camping La Vallée

193 reviews over Camping La Vallée in het Nederlands

Super camping

Martijn Fluit
15-8-2018

Super gehad. Camping is van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad met fantastische glijbanen voor de kids. Stacaravan was meer dan prima maar voorall ook heel schoon!. Assortiment inde supermarkt idd beperkt maar op 10 minuutjes rijden zitten meerdere supermakrten waaronder een Lidl. Het leuke plaatsje Houlgate en strand ligt op 15 minuutjes lopen. Tip; Bezoek de Mont Canisy. Zit op 25 minuten rijden. Hier vind je allemaal bunkers. Erg indrukwekkend.

Leuke camping maar te luide muziek

Familie Besselink
4-8-2018

Camping ligt op een mooie locatie, op loopafstand van strand (20 mins) en mooi dorpje. Er werd veel gevoetbald op prima sportveld.

Het zwembad was niet groot maar prima. Tijdens activiteiten in het bad wel weinig zwemruimte voor reguliere zwembadbezoekers. Grote glijbaan officieel voor 16 plus, maar kinderen va ongeveer 12 werden toegelaten. Veel kans op stoten hoofd dus goed dat er gecontroleerd werd.

Stacaravan was prima maar lag dicht bij zwembad en restaurant. Hier werd tijdens activiteiten in zwembad en tijdens avondactiviteit veel en luid muziek gedraaid, ook tot laat in de avond.

We hebben niet in het restaurant gegeten, sprak niet erg aan. Assortiment winkel beperkt, maar supermarkten goed bereikbaar.

Geen herhaling

Bob
31-7-2018

Van een 5 sterren camping mag je toch wel wat verwachten, maar deze camping is absoluut geen 5 sterren waard. Over de horeca: restaurant ziet er meer uit als een schoolkantine en nodigt niet uit voor een gezellig etentje. In de ochtend is het bargedeelte dicht, ook voor koffie. Het afhaalgedeelte is slechts 2x per dag kort geopend. Het winkeltje achter de receptie, heeft een zeer beperkt aanbod van producten. Brood moet je een dag van te voren bestellen. Heb niet besteld, krijg je slechts 1 stokbrood per keer mee. Het zwembad kent vele regeltjes zoals het niet mogen dragen van een zwemshort, maar strakke zwemkleding. Door de 'speedo-politie' wordt hier streng op gecontroleerd. Niet echt van deze tijd. De camping bestaat vooral uit mobile-homes. De overgebleven gaten worden opgevuld door caravans en tenten. Dus geen gezellige veldjes. Het strand, Houlgate, en de uitstapjes naar de diverse musea waren wel mooi en indrukwekkend!

ANWB camping

Nooit meer, niet schoon en erg duur.

M.Kolen
29-7-2018

Dat was een tegenvaller! We zijn hier 1 nacht gebleven omdat we op doorreis waren. Omdat er geen plek meer was konden we op een apart schuin aflopend veldje staan met de caravan. Bij het afrekenen bleek dat we gewoon de volle staanplaats prijs moesten betalen! Er was geen onderhandeling mogelijk. Daarbij kwam nog dat het sanitair erg vies was! Het stonk naar urine. Ook de dag erna. De lijst van de schoonmaak was dagen niet ingevuld. Het restaurant van de camping zag er ongezellig uit en het rook er niet fris. We zijn uiteindelijk gaan eten in het erg leuke dorpje aan zee. Het enige leuke waren de glijbanen bij het zwembad.

Ga er niet heen!!!

Annie
25-7-2018

Echt geen goede camping die wel hoofdprijs telt. Wij verbleven hier met caravan. 95%van de camping zijn mobile homes. Op de 5% die te scheef of te klein is kunnen tenten en caravans staan.

Sanitair is echt te goor voor woorden, zelfs na feedback hierop bleef hij zeer smerig. Het lijkt alsof de vloeren van het sanitair maar 1x in de maand gedweild worden ieuw...

Zwembad: losse tegels,ontbrekende tegels, te weinig ligbedjes, schimmel en vieze randen aan de waterrand,trappen vd glijbanen smerig. S avonds keiharde muziek en rumoerige kinderen.

Positief:

Op de fiets binnen 10 min aan de kust

Leuke glijbanen

Ligt aan een schattig dorpje, heel karakteristiek

schone camping, mooie chalet, dichtbij het centrum en strand, ongeveer 10 minuutjes. supermarkt ook redelijk in de buurt, mooie plek voor tripjes

Prima camping, prachtige omgeving!

Chantal
19-6-2018

We zaten een weekje op deze camping in juni, oftewel in het laagseizoen. We verbleven in een Mobile Home (Casa Allure Lounge). Deze was gloednieuw en echt van alle gemakken voorzien! Hoewel deze geschikt is voor 7 personen, zou ik er echt met max. 5 personen verblijven. De camping zelf is prima. Voor kinderen is er meer dan genoeg te doen. Er was nog niet zoveel animatie, maar dat komt omdat het laagseizoen was. Ook het sanitair op de camping zelf kan ik niet beoordelen, daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Hetzelfde geldt voor het winkeltje / de receptie. Het zwembad is fijn en dat een van de zwembaden overdekt is, is een groot pluspunt. Pas wel op met 1 van de glijbanen (de 'tol'), want daar kun je je flink aan stoten! Het restaurant vond ik kwalitatief matig en heel ongezellig. De omgeving van de camping is prachtig en het is een prima uitvalsbasis om alle mooie plaatsen te bezoeken! Wij hebben een fijne vakantie gehad!

niet meer

eric
15-6-2018

met volle verwachting had ik voor de 12 de maal mijn plaats op de camping gereserveerd. Ik kreeg daarop een mail met de boodschap dat de plaats niet meer kon geboekt worden en ze mij een andere plaats zouden geven wat ik vreemd vond want dat ging andere jaren wel. Na telefonisch Contact zeiden ze me dat er nu een safari tent op de plaats stond en dat ze een goede plaats gingen geven. Bij aankomst bleek dat de camping een andere eigenaar had en mijn zogezegde mooie plaats was een plaats boven waar een stacaravan had gestaan en al de afval daarvan nog lag. Na overleg dan toch een andere plaats gekregen aan de ingang met het nodige rumoer. de gezelligheid en de sfeer van de vorige jaren was er gewoon niet meer ook omdat men zich enkel op de sta caravans richt en de mensen met de tent en caravan ,de echte kampeerders, weinig van tel zijn. Het restaurant was ook niet meer wat het was. Vind het spijtig dat ik zulke manier afscheid moet nemen van een camping waar ik mij 11 jaar heb geamuseerd en een familiale sfeer was.

Nooit meer

Fennema
3-3-2018

Wij kamperen al jaren, maar nog nooit z'on slechten camping gehad. De personen bij de receptie zijn zeer onvriendelijk! Als je iets meld halen ze de schouders op en zeggen ze gewoon pech. Ze nemen je niets serieus. Ook liggen de prijzen erg hoog met wat ze te bieden hebben. Er zijn 2 toilet gebouwen en de een is net iets beter dan de andere. De ene toilet lig vol met ontlasting en de andere toilet ligt de urine op de vloer. Als je een melding maakt, geven ze er niets om. De stank is ook echt vreeslijk. Het zwembad was fris, niet aangenaam. De kampeerplekken verschillen heel erg. 's avond heb je nog tot 00.00 uur last van de animatie. Luid gelal in het nederlands. Kortom een camping vol nederlanders, slechte hygiëne en onvriendelijk personeel. Voor ons nooit weer!

Leuke gezinscamping met veel activiteiten

Mandy
13-1-2018

Veel kinderanimatie/activiteiten. Verwarmd zwembad was overdekt met daarbij ook mooie glijbanen. Uurtje rijden naar invasiestranden.

Verdere faciliteiten op de camping waren wel ok, maar niet bijzonder.

ANWB camping

Camping La Vallée 7.5 10 193 .