Camping Domaine La Catiniere

Camping Domaine La Catiniere
8,1

53 reviews over Camping Domaine La Catiniere in het Nederlands

De plaats waar wij verbleven was zeer rustig, wij bleven een ganse week begin juni

Goede douches met voldoende warm water en netjes onderhouden

Schitterende ligging van de camping te midden groen en op 5km van Honfleur.

Niet meer.

Fred
17-10-2017

Op zich een leuke camping met behoorlijke staanplaatsen en voor de kids genoeg te doen. Minpunten zijn het sanitair ,douches en afwassen.Een camping waar veel fransen komen en die soms behoorlijk luiddruchtig kunnen zijn .Verder is er in de omgeving wel van alles en een bezoek aan honfleur is zeker de moeite waard. Voor ons niet om nog een tweede keer heen te gaan

Prachtig terrein

A.P.
7-9-2017

Vriendelijke ontvangst, prachtig terrein met keuze voor zonnige plek of juist een schaduwrijke, aan straatjes of juist aan een open veld met vrij uitzicht op het grasveld en de weide van de beestjes. De apart gelegen plekken voor tenten liggen bijzonder mooi en afgescheiden van de (sta)caravans, daar ervaar je de stilte en de natuur. Leuk zijn ook de kipjes, geitjes, de ezel. Goed bereikbaar vanaf de snelweg, zeer geschikt voor doorreis maar ook voor een wat een langer verblijf. Heerlijk zwembad om even af te koelen en te zonnebaden aan de rand ervan. Er is in de omgeving veel moois te zien (Honfleur, Étretat, Seine, mooie rietgedekte authentieke panden). Een absolute aanrader.

Alleen voor vaste bewoners

Aryaen
31-8-2017

Eerst het positieve: voor kinderen is er veel te doen,

volop speeltoestellen, een springkussen en een mooi zwembad.

Hier eindigt het goede nieuws. De camping heeft zichzelf opgewaardeerd

tot 4 sterren, een degradatie naar 2 ligt meer voor de hand.

Enkel primaire basisbehoeften voor kampeerders zijn niet aanwezig.

Er is geen warm water, niet voor de afwas (27 graden gemeten), ook

niet voor de was en de douches zijn ook niet eens lauwwarm.

De toiletten zijn schoon, maar zonder bril en de voorziening voor het

schoonmaken (antiseptica) worden niet bijgevuld en zijn dus leeg.

Het middenveld wordt nu bijna geheel in beslag genomen door vaste mensen

in meestal houten optrekjes met te weinig ruimte. Daarom parkeren zij hun auto

op de open standplaatsen langs de rand, ook installeert men zich daar uitgebreid op

schaduwplekken zodat een groot deel van de standplaatsen niet beschikbaar zijn

(er wordt niet op toegezien om dit te voorkomen)

De elektra voorziening bestaat vaak uit losse kabels die ergens uit de grond tevoorschijn

komen.

De gehele camping lijkt doordat alles zo dicht opeen is gepakt helaas meer op een

vluchtelingenkamp dan op een vakantiebestemming.

Het is een fijne camping

JP
28-8-2017

Het is een fijne camping. Douches waren koud en niet altijd open. (sluitingstijden) Voor kleine kinderen genoeg te doen.

We hebben genoten!

De Janssens
23-8-2017

Mooie camping die een uitstekende uitvalsbasis is voor dagjes uit naar Honfleur, le Havre, Etretat, Caen, Rouen, maar ook in de nabijheid van strand en een klimbos. De mensen die er werken doen er alles voor om het naar je zin te maken, super gastvrij!

Wij hadden een prachtige, rustige plek aan het voetbalveld met zeeen van ruimte. Het enige dat je 's nachts hoort zijn de ezels, hanen en schapen, heerlijk!

De sanitaire voorzieningen worden goed schoon gemaakt. Soms laten andere gebruikers het slordig achter, maar dat houd je overal. Er is wc papier, maar als je pech hebt zit dat verstopt in het apparaat. Gelukkig zijn er altijd wel andere wc's waar papier beschikbaar is.

De trampoline is super en het zwembad ook. Volgend jaar gaan ze dat afdekken, waardoor misschien beter voelbaar is dat het een verwarmd zwembad is.

Je moet wel geluk hebben dat er ook andere campinggasten zijn die een paar weken blijven, omdat veel mensen op doorreis zijn. Wij hadden dat geluk, dus hadden twee heerlijke weken.

De camping ligt op slechts 5 minuten rijden van de snelweg. Ideaal voor een overnachting onderweg. Maar omdat de camping ook zeer dichtbij Honfleur ligt is een langere verblijfsduur te overwegen.

De plaatsen zijn redelijk van afmeting en goed onderhouden. Het sanitair is schoon (wordt dagelijks meerdere keren met hoge druk schoongespoten). Er zijn geen wc brillen, een groot nadeel vinden wij ondanks de aanwezige reinigingsvloeistof. Verder ziet alles er keurig uit. De prijs voor 3 personen van €37,10 vinden wij gezien het gebodene aan de hoge kant. De ontvangst in het Engels was overigens zeer vriendelijk!

Voor het camping gevoel hoop ik wel dat er niet nog meer huur stacaravans geplaatst worden, het wordt dan een beetje een ghetto.

Matigo

Willemiek GILLIGAN
15-8-2017

Rustige camping met vriendelijk personeel. Maarniet wat ik zocht en vies chalet met sobere inrichting. Slechte bedden.

Rustige camping, ruime plekken, gunstige ligging

Van Egmond
12-8-2017

We kwamen zonder reservering, we konden nog kiezen uit twee plekken. Uiteindelijk zijn we een week gebleven. Een fijne, rustige camping; om 23.00 uur is het stil, grote plekken, onze caravan met voortent en bijzettentje konden er prima staan. Aardig en behulpzaam personeel.

Goede ligging om diverse plaatsen in Normandië te bezoeken.

Leuke familie camping voor kinderen tm 12 jaar

Team Tichel
3-8-2017

Leuke kindvriendelijke camping, niet te groot met leuk voetbal (sport) veld. Wat kippetjes en een varkentje Mary-lou. In de verte hoor je af en toe een ezel (met astma ;-)

Wij hadden met onze grote caravan een ruime plek aan de buitenrand.

Jammer genoeg wordt de camping veelal gebruikt als doorreis camping wat niet echt recht doet aan de camping zelf. De omgeving, natuur en dorpjes zijn prachtig. Vlakbij historische steden als Caen en Rouen en gezellige dorpjes als Honfleur en Etretat.

Sanitair is prima, enigszins verouderd maar schoon. Wordt aantal keren per dag schoongemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Catiniere in Fiquefleur Equainville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Catiniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine La Catiniere scoort een 8.14 uit 10 op basis van 177 reviews.