Camping Domaine La Catiniere

Camping Domaine La Catiniere
8,1

69 reviews over Camping Domaine La Catiniere in het Nederlands

Anders

Leuke camping maar geen telefoon

M Smits
20-9-2018

Als overnachting gebruikt op terugreis met gedachte te kijken om de volgende keer wat langer te blijven. De omgeving is zeker de moeite waard, maar ondanks dat we het een prima camping vonden gaan we hier niet meer terug. Reden is dat er geen telefoonbereik is van je eigen provider. Lijkt wel of het op de camping geblokt werd. Buiten de poort had ik prima bereik en camping ligt ook niet zo gesoleerd dat het in een witte vlek streek bevindt. Mijn man en ik hebben beide een andere provider en beide stopte ermee zodra we de camping opdraaide. Ik wil graag bereikbaar zijn ingeval van nood en wil niet gedwongen worden WIFI te kopen. Vindt je dat niet belangrijk dan is dit beslist een leuke camping vlakbij het prachtige Honfleur en wat verder weg ...maar wat is Rouen ook prachtig

Gedwongen betaald internet

Bezoeker
2-9-2018

Prima camping jammer dat de providers van gasten eorden geblokkeerd en je gebruik moet maken van hun betaald internet. Even buiten de camping kan weer weer gewoon gebruik maken van je eigen provider.

Eenvoudig maar goed

KV
20-8-2018

Prima camping om een of meerdere dagen te vertoeven.

Nooit meer met deze eigenaar!

ontevreden
20-8-2018

Camping is in 2016 overnomen hebben we begrepen. ligging is goed maar de rest viel tegen. Eigenaar zijn niet bereid om te helpen als er problemen zijn en als je feedback geeft wordt je als gek verklaard!. Dit heeft op onze vakantie toch een stempel gelegd. Ik zou deze camping de volgende keer overslaan.

Nathalie, PDG, 22-8-2018

M

Uw opmerkingen op de verschillende internet sites raken ons. We hebben gedaan wat we konden om u tevreden te stellen. De storing is opgelost, We begrijpen niet waarom u op alle sites zo'n negatief commentaar op ons hebt gegeven. Wij waarderen onze klanten zeer en proberen problemen maar redelijkheid op te lossen

Nette camping alleen eten in restaurant was slecht

Robin
20-8-2018

Nette camping alleen eten in restaurant was slecht.

Philippe
19-8-2018

Gerard vaudry

David

van der Zwet Slotenmaker

Mathieu
      18-8-2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Catiniere in Fiquefleur Equainville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Catiniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.