Camping Domaine La Catiniere

185 reviews over Camping Domaine La Catiniere in het Nederlands

super camping familial

patrick
14-8-2018

Nous avons dormi une nuit dans le tonneau du camping. Hébergement insolite super. C'est une chambre très sympa - tonneau installé très près des sanitaires qui sont très propres - accueil chaleureux - petit déjeuner copieux - ambiance familiale beaucoup d'activités prévues pour les enfants ainsi que les adultes - le camping est situé tout prêt d'Honfleur qui est une très jolie ville. Nous recommandons cet endroit.

Eerder drie sterren waard

saw
7-8-2018

Deze gemoedelijke camping is nogal rechttoe rechtaan. Lange straten met daaraan stacaravans en plekken voor tenten, toercaravans en vouwwagens. Er zijn ook veldjes met een speelser karakter.

Wij verbleven met 4 personen in een 6-persoons stacaravan. Deze was netjes schoon en fris en modern ingericht. De gehuurde handdoeken waren muf en niet schoon en in het beddengoed zaten haren. De inventaris was compleet en zo goed als nieuw.

Voor de kinderen zijn het speelterrein en de diertjes leuk. Het zwembad was vanwege het aanhoudende hete weer eigenlijk te klein maar de waterglijbanen zijn leuk. Jammer dat er weinig voorzieningen zijn voor kleine kinderen. In het peuterbadje werd te ruw gespeeld door grotere jongens.

Eten in de kantine is zeer eenvoudig en het plat du jour te prijzig. Honfleur, Pays d'Auge (Beuvron-en-Auge), Pont-Audemer en Le Havre zijn leuke uitjes.

Camping heeft ****, maar de prijzen zijn te hoog voor het gebodene.

Well run and organised site

Barry
17-7-2018

Well run and organised site. very efficient at allocating pitches and getting things sorted

Super mooie camping met ruime plaatsen en super vriendelijke uitbaatster en haar familie.

Zeer mooie streek .Douches en wc zijn vrij klein maar werkten prima

camping très sympa, au calme, très bon week-end avec le soleil en plus!

je recommande.

Très bon accueil, gérants à l'écoute.

Belle découverte

Floriane
      3-7-2018

Merci beaucoup de votre accueil malgré l'accident de notre collègues, le séjour s'est bien passé et nous gardons votre adresse pour des futurs séjours.

Agréable calme nature

Laurence Et Eric
            3-7-2018

Très grand emplacement pour notre caravane de 10m...parfait

Excellent site

June
                  1-7-2018

Excellent site. Nice large pitches. Lovely pool. Good access to the site. Good road network for exploring the area.

.Bon séjour

Pat
                    11-6-2018

Accueil agréable. Bien dormi dans le tonneau durant 2 nuits. Sympa !

De plaats waar wij verbleven was zeer rustig, wij bleven een ganse week begin juni

Goede douches met voldoende warm water en netjes onderhouden

Schitterende ligging van de camping te midden groen en op 5km van Honfleur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Catiniere in Fiquefleur Equainville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Catiniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine La Catiniere scoort een 8.17 uit 10 op basis van 185 reviews.