Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Haut Dick

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Haut Dick voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 78 reviews

8.6FantastischScore uit 78 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 5.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

78 Reviews over Le Haut Dick

• 10Pierre Lor02-09-2022

Zeker voor herhaling vatbaar.

Het is een toffe camping, centraal gelegen in Normandië. Het personeel is heel vriendelijk. De avondlijke animatie was uitstekend.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Jeske Prinsen22-08-2022

We zijn heerlijk tot rust gekomen

Schoon sanitair, zowel voor een rustige vakantie als vakantie met kinderen, vriendelijk personeel

• 9Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Manders15-08-2022

Gezellige niet al te grote camping

Leuke camping, vriendelijk personeel, met zwembad(je) en mogelijkheid tot privé sanitair.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. De Haan10-08-2022

Fijne kleinschalige groene camping

Wij hebben een zeer plezierig verblijf gehad op deze kleinschalige, gemoedelijke, rustige familiecamping met onze pubers van 15 en 17. Er is een tafeltennistafel en een klein ondiep zwembad, welke geschikt is om af te koelen. In Vierville sur mer is een prachtig strand om te zwemmen. Zo nu en dan is er iets aan animatie bijv. een zangeres of een goochelaar. Na 22.30u is het stil. Het sanitair is superschoon en modern, wij misten alleen een haakje voor onze kleding. De eigenaren en ook Camille zijn gastvrij, attent en behulpzaam. De camping ligt centraal voor uitstapjes naar de D day stranden alsook de mooie kustlijn van de Cotentin. Het dorpscentrum is op loopafstand en in de haven kun je gezellig een drankje drinken of iets eten. WiFi is 2 uur per dag gratis. Door omstandigheden was het restaurant gesloten

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Joke Nauta05-08-2022

Heerlijk!

Prachtige camping. Netjes en verzorgde stacaravan en zeer behulpzame mensen! Restaurant was dicht, dat was jammer. Ze hadden personeelsproblemen. Zwembad en sanitair hebben wij niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen. Het zag er wel keurig en schoon uit allemaal. Stacaravan zag er perfect uit en ze wilden overal bij helpen en meedenken. Echt fijne camping!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Ann L28-07-2022

Fijne familiecamping

Heerlijke camping voor wie weg wil blijven van grote, drukke campings, maar toch wil genieten van comfort. Wij verbleven op staanplaats met privé sanitair, prima in orde. Ligging fantastisch voor bezoek aan Utah, Omaha beach, Amerikaans kerkhof, D-day museum,... Veel te doen in de omgeving. Een minimum aan activiteiten op de camping zelf, niets te doen voor tieners, maar mijn tieners vonden een avondje bingo of tafeltennis nog wel eens leuk en hadden het prima naar hun zin. Er is niets 'groots' aan de camping, wat net zorgt voor gewone fijne momenten, babbeltjes, rust,... De grote troef zijn de uitbaters en Camille. Ze runnen de camping met veel enthousiasme, humor, zorgzaamheid en warmte, waardoor je je snel thuis en op je gemak voelt.

• 8Anne Graef24-07-2022

Prachtige locatie

Fijne camping op een mooie centrale plek. Wij stonden direct aan het water, aanrader! Sanitair in de buurt werd goed schoon gehouden (alleen jammer van sommige mensen die zich niet kunnen gedragen). Wat ons betreft een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Marcel van Florop27-09-2021

Prima verblijf op mooie camping

Wij waren met caravan en hadden een plek geboekt met eigen sanitair (keuken, douche, toilet en ijskast) Prima verzorgd sanitair hokje met ruime staanplaats. Camping ideaal gelegen voor uitstapjes in de buurt (wandelen en fietsen) en bezoek Utah en Ohamabeach. Keurig verzorgde camping, vriendelijke eigenaren. Enige minpunt (maar daar kan de camping niets aan doen): afhankelijk van de windrichting had je bij de staanplaatsen aan de buitenrand ‘s nachts wat geluidsoverlast van nabij gelegen snelweg.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Sandra20-09-2020

Ideale camping om Normandië te bezichtigen

Le haut dick is een nette camping met een mooi zwembad voor de kinderen. Het zwembad was niet heel groot maar omdat er ook niet heel veel staanplaatsen waren was het ruim genoeg. Het sanitair op de camping was heel netjes. We hadden een ruime plaats met weinig privacy. De camping ligt dichtbij de invasiestranden maar ver weg genoeg om niet teveel last te hebben van heel veel toeristen. De camping heeft een kleine speeltuin. Voor als je met honden komt heb je naast de camping een stuk om te lopen voor de hoge nood. Als je om de camping heen loopt heb je een lang mooi wandelpad langs het water richting een dorp waar je goed met honden kunt lopen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Kimberly31-08-2020

Heerlijke camping

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Het premium huisje (4 persoons) aan het water is geweldig. De camping is heerlijk rustig. En leuk gelegen. De georganiseerde animatie / muziekavond was erg leuk en sfeervol. Ontzettend fijne camping met veel leuke plaatsen in de omgeving. Zwembad niet afgeladen vol en groot genoeg voor de kids van 6 en 12 om zich te vermaken.

Camping Le Haut Dick info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar