Camping Le Haut Dick

Anders

Prima, nette camping

Anneke
23-8-2018

Prima camping. Sanitair is goed. Warm en koud water kun je zelf regelen. Voldoende douches en toiletten. Te weinig afwasplaatsen en ik miste een plankje/rekje boven de afwasplaatsen om de schone vaat neer te zetten. Het oude sanitairgebouw doet afbreuk aan de camping, het is vies en stuk en kan niet gebruikt worden. Verder een mooie rustige nette camping.

Mooie rustige camping met verzorgd sanitair

Marcia
14-7-2018

Nette camping met mooie afgebakende plaatsen. Sanitair schoon, warm en goede douche. Drukknop, geen muntjes. Heel fijn.

Vriendelijke eigenaren!

Camping is wat lastig te bereiken maar verder centraal tov westelijk deel van de invasie stranden.

Prima, centraal gelegen camping.

A.W. Rowaan
16-5-2018

De camping wordt beheerd door een opgewekte en vriendelijke familie (echtpaar met 3 dochters)

Het centrale sanitairgebouw heeft een compleet nieuwe inrichting gekregen en ziet er keurig uit. Het tweede sanitairgebouw is (nog) niet vernieuwd en daardoor gedateerd.

In de gezellige bar/restaurant kan een goede eenvoudige maaltijd gegeten worden, incl. pizza's. (ook om mee te nemen)

Afwisseling van ruime en minder ruime plaatsen op grasbodem, deels gescheiden met heggen.

Het zwembad is recent voorzien van een overkapping zodat er vanaf voor tot en met na seizoen gebruik van gemaakt kan worden.

Er zijn nieuwe speeltoestellen voor de kinderen geplaatst in de nabijheid van de bar/ restaurant.

Camping op loopafstand van centrum van Carentan. Restaurants of de wekelijkse markt zijn lopend te bezoeken.

Rondom Carentan bevinden zich enkele grote supermarkten voor de dagelijkse boodschappen.

Met de 15 min gratis WiFi was het jammer genoeg niet mogelijk om de krant te downloaden.

Voor de prijs die je per dag betaalt zou volledige gratis WiFi fijn zijn.

Niet echt gepersonaliseerde of je nu alleen of met 2 bent prijs voor een plaatsje is hetzelfde. Jammer want alleen verbruik je minder water dan 2 personen. Er is gelukkig geen singletoeslag maar echt fair voelt het niet dat je hetzelfde betaalt als 2 personen.

Geweldig

H. Heeren
    6-7-2017

Het is een fijne camping met schoon sanitair op loopafstand van de stad en alle faciliteiten. Hele vriendelijke ontvangst. De dagen voor D-day (6 juni) staat alles in de omgeving in het teken van de geallieerde landingen in Normandië in 1944 en zie je dus ook op de camping volop oude legerjeeps, mensen in de militaire uitrustingen uit die tijd en jongedames in het destijds gebruikelijke uitgaanstenue. Een belevenis! Voor kinderen/jongeren niet veel te beleven, maar mochten ze leeftijdgenoten tegenkomen dan is er volop ruimte om te spelen/hangen. Neem wel gps mee, want in de stad is de camping heel slecht aangegeven.

Een afrader!

Marieke
    8-9-2016

Gekozen voor een stacaravan voor 4 personen. Het is een insecten paradijs hier. Dit is ook te zien aan de muren, waar veel resten achtergebleven zijn... Daarnaast is het niet echt schoon te noemen. Vieze vingers overal..

Keuken vind ik niet compleet qua inhoud. Daarnaast ook vies! Gewoon kopjes met lippenstift in de kastjes. Gelukkig zelf wat borden, bestek en bekers mee.

Bedden zijn 1.90m lang. Plafond is laag,. Alles is klein, toilet is krap. Voor de douche moet je niet langer zijn dan 1.90m, anders sta je met je hoofd buiten.

Let op: je betaalt €20 reserveringskosten via de website, dit zie je in eerste instantie niet.

WiFi is 15 minuten per dag gratis, bij de receptie. Wil je onbeperkt dan kost dit €2 per dag! Gelukkig wel een goede kwaliteit.

Ja, je hoort de snelweg soms. Maar ik vind dit niet storend, zal ook afhankelijk zijn van waar je staat.

Na 22u mag je de camping niet meer op met de auto. Beetje aan de vroege kant zo buiten het seizoen.

Inchecken (buiten het seizoen) kan echt pas na 16u eerder is de receptie ook niet open.

Uitchecken kan ook niet eerder dan dat de receptie open is. Totaal niet flexibel.

Al met al een tegenvaller voor mij... Ben blij dat het maar 4 nachten waren.

nooit meer

nederland
    21-8-2015

de camping ligt overal ver vandaan als je geen auto hebt dan kan je nergens heen het zwembad was niet geopend 1 keer in de week animatie de gastvrouw was zeer onbeleefd en een biertje kost er 6 euro al met al nooit meer

leuke gemoedelijke camping

Fam Blaauw
    12-7-2015

Mooie rustige camping. Centraal gelegen tussen de landingsstranden. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Zij hebben echt hart voor de zaak. Animatie was goed verzorgd. Het was rustig op de camping toen wij er waren. Het eten is er goed. Vooral de hamburgers. We hebben een leuke tijd gehad en komen zeker terug als we weer naar Normandie gaan.

Gemoedelijke camping aan de rand van het dorp

Koos en Rinet
    28-6-2015

Zeer vriendelijk eigenaars-echtpaar. Ruime plaatsen en goed onderhouden. Sanitair oké en schoon. Water was helaas niet altijd warm en de drukknop van de douche stond te kort ingesteld. de eigenaren konden zich goed redden met Engels. Wifi gratis. Broodjes service aanwezig. De ligging is perfect, zowel dicht bij het leuke plaatsje Carentan en haven, maar ook op rijafstand bij de invasiestranden.

Afgrijselijke camping!

jetskevermaak
    9-9-2014

Alles is hier slecht. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Omschrijving klopt totaal niet! De camping ligt helemaal niet midden in een bedrijvenpark, tussen een paardenrenbaan, snelweg en aan de andere kant staat een grote gymnastiek hal! Wie begint in godsnaam op zo'n plek een camping? De privacy is ver te zoeken, voor wie denk een luxe flowertent te huren, de vier tenten die ze hebben staan boven op elkaar en je zit met je neus (letterlijk in de stank) op de entree, waar de hele dag auto's in en uit rijden of met draaiende motor blijven staan en waar nieuwsgierige mensen constant je tent in kijken. De helft van de spullen is kapot. Het sanitair is om te huilen oud en heel smerig, de vloer is constant nat en overal ligt wc papier en de wc's zijn ronduit goor! Toen we gingen klagen werd er gezegd dat we dan maar niet naar dit land op vakantie moesten komen, hoe durft iemand dat te zeggen! Wij zijn vertrokken zonder ons geld terug te krijgen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Haut Dick in Carentan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Haut Dick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.